nou gouw ophalen dat ding dan :-Pquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 10:21 schreef Thijz het volgende:
Volgens de EXIF data van jouw foto's zijn ze genomen rond 17.00, dus de schaduw op de een na laatste foto wijst naar het oosten. De weg staat er haaks op, die loopt dus noord/zuid. Aangezien het bord '50' aan de rechterkant hangt, kom je vanaf het zuiden het dorp binnen. Het sleutelbord staat aan de andere kant van de weg, naast een 'beeldentuin' welke in de buurt is.
Dit voldoet aardig aan de voorwaarden, volgens mij (en niet ver van Nieuw-Buinen, waar 'ie een tijdje terug gelegen heeft)
Ik laat 'm aan boertie over, beetje uit de richting...quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 12:56 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
nou gouw ophalen dat ding dan :-P
quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 19:33 schreef boertie het volgende:
Ook weer van de partij hiero. Als de stok ook maar in de buurt van twente komt zal ik mijn stinkende best doen om hem te bemachtigen. Ik heb zelfs al een bord uitgezocht om hem weer neer te leggen
Hij zegt toch Twentequote:Op zaterdag 10 oktober 2009 14:50 schreef Thijz het volgende:
[..]
Ik laat 'm aan boertie over, beetje uit de richting...![]()
[..]
Dat bedoel ikquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 15:10 schreef Thijz het volgende:
[..]
Hij zei:
[..]
Zelfs hij moet dan nog 1,5 uur rijden...![]()
Ik heb dr een keer 300 voor gereden, samen met babybelquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 15:57 schreef boertie het volgende:
Is me toch iets te verAls een retourtje nu 1,5 uur was dan had ik het er wel voor over
![]()
Ze zeggen dat ik ergens een steekje los heb maar 200km rijden speciaal voor de FOK!stok gaat mij zelfs te ver
En wat is lang genoeg?quote:Op zondag 11 oktober 2009 01:25 schreef Ryoga het volgende:
hmmm is te doenalstie er maar lang genoeg blijft liggen pak ik em
Dan..?quote:Op zondag 11 oktober 2009 01:36 schreef Renesite het volgende:
Hmmm... Als ik echt niets te doen heb morgen!
Ik houd je eraan.quote:
En je weet nu al dat je wel wat te doen hebt.quote:
Nogal moeilijk he?!quote:Op zondag 11 oktober 2009 01:43 schreef Zwansen het volgende:
Oh, je moet dus foto posten van de plaats waar de stok zich bevindt. Ik dacht dat je gewoon ergens die stok moest neerleggen (bij een bord obv) en dat mensen het dan moesten zoeken. En als je het vond moest je als bewijs foto's maken
Smakelijkquote:
quote:
quote:
quote:
Je zat er een kleine 100 meter naastquote:Op zondag 11 oktober 2009 13:55 schreef Thijz het volgende:
[..]
SmakelijkLag 'ie nu waar ik dacht dat 'ie lag?
* boertie mompelt iet over intimiteiten met kruipende insecten.quote:Op zondag 11 oktober 2009 15:37 schreef kanovinnie het volgende:
Het is nu dus een uurtje later
quote:Op zondag 11 oktober 2009 16:00 schreef Thijz het volgende:Kom er net achter dat er meerdere Stokkums bestaan.
En dan leg je hem in de richting Deventerquote:Op zondag 11 oktober 2009 16:00 schreef Thijz het volgende:Kom er net achter dat er meerdere Stokkums bestaan. Maar ik heb 'm in de smiezen, als hij er morgen om 17.00 nog ligt haal ik 'm op.
Hangt er vanaf wat jij verstaat onder 'in de richting'...quote:Op zondag 11 oktober 2009 17:53 schreef nijnja het volgende:
[..]
En dan leg je hem in de richting Deventer?
Deventer. in het midden. Met een straal van een kilometer of 30quote:Op zondag 11 oktober 2009 18:38 schreef Thijz het volgende:
[..]
Hangt er vanaf wat jij verstaat onder 'in de richting'...
Ik sterf in de tijd en de tank is nog lang niet leegquote:Op zondag 11 oktober 2009 21:31 schreef maok het volgende:
Jammer dat hij alweer verplaatst was, 2cv en ik hadden hem vanmiddag willen ophalen, nu ligt ie wat verweg
Zoek een chaufeur en ga je gang, ik heb voorlopig geen tijd om met je mee te gaanquote:Op zondag 11 oktober 2009 22:28 schreef 2cv het volgende:
[..]
Ik sterf in de tijd en de tank is nog lang niet leeg
beetje aparte verwoording heb je daarvoor aangezien het niet al te best met je gaat/ging ?quote:Op zondag 11 oktober 2009 22:28 schreef 2cv het volgende:
Ik sterf in de tijd en de tank is nog lang niet leeg
Die is voor zou voor mij helemaal binnen bereik zijn, maar ik zal aan je denkenquote:Op maandag 12 oktober 2009 09:51 schreef Richfield het volgende:
Deze stokkum ligt niet binnen bereik
dan had het deze moeten zijn
voor mij alleen op maandag, dan ben ik in de lijmers (daarom heb ik em laatst ook op maandag uit Dörkum gehaald)quote:Op maandag 12 oktober 2009 10:09 schreef Thijz het volgende:
[..]
Die is voor zou voor mij helemaal binnen bereik zijn, maar ik zal aan je denken
Ik sterf in de tijd ---> ik zit in de ZW.quote:Op maandag 12 oktober 2009 02:17 schreef malse-sjanker het volgende:
[..]
beetje aparte verwoording heb je daarvoor aangezien het niet al te best met je gaat/ging ?![]()
Gezellig ! Laat maar weten wanneer je tijd en zin hebt.quote:Op maandag 12 oktober 2009 09:10 schreef Postmus het volgende:
2cv we gaan wel een keer op jacht als je wil
Dan kan ik beter de stok een keer mee naar je toe nemen... Om vanuit Deventer te komen, en dan met jouw brikkie hierheen te crossen voor de stok...quote:Op zondag 11 oktober 2009 22:31 schreef 2cv het volgende:
Nouja, wie een rijbewijs heeft en wil chauffeuren moet zich maar melden.
quote:
Da's een beetje uit de richting... Gaat 'm dus niet worden, dan haal 'm maar hier op.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 12:47 schreef Postmus het volgende:
doe maar friesland kan die daar na richting het zuiden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen Nijntje, enkel Nijnja || Livalo's 'G' O+
Op woensdag 22 april 2009 19:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende: nijn kan schelden _O_
Op zondag 6 september 2009 00:14 schreef yvonne het volgende: Jij hoorde een bleek ventje van 15 te zijn :D
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 23:05 schreef nijnja het volgende:
Misschien dat we hem vannacht nog ff wegtrekken.Vind ik niet lief als jullie nog vannacht op rovers pad gaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of hij moet meer naar het midden van het land komen.![]()
[ Bericht 12% gewijzigd door sander89 op 14-10-2009 00:00:05 ]............................
als in... omgeving Deventerquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 23:09 schreef nijnja het volgende:
Als we hem hebben leggen we hem wel een pokke eind weg
dat durf ik te betwijfelen, ik denk een pokke eind van deventerquote:
Ik was er al bang voor...quote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:07 schreef Richfield het volgende:
[..]
dat durf ik te betwijfelen, ik denk een pokke eind van deventer
Lag ie dan aan de andere kant van Veldhoek?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 18:42 schreef nijnja het volgende:
Maargoed dat ik kaart kan lezen
Als we het op babybels gevoel af moesten gaan .....
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 19:00 schreef Maringo het volgende:
[..]
Lag ie dan aan de andere kant van Veldhoek?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |