Zevenaar lukt mij sowieso, maar ik ben niet de minste, ik rijd gewoon overal heen als het moetquote:Op donderdag 8 oktober 2009 18:12 schreef Richfield het volgende:
Nulde en Zevenaar kan ik nog wel behappen
Breng em naar omgeving Heerenveenquote:Op donderdag 8 oktober 2009 18:03 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
nah k denk dattie naar t oosten gaat :-)
Nee, want je brengt hem naar het oosten dan moet ik huilen omdat hij vast niet voor zijn deur een plaatsnaambord heeftquote:Op donderdag 8 oktober 2009 18:21 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
ja zal ik hem dan meteen maar voor je deur in rottum leggen?
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 18:03 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
nah k denk dattie naar t oosten gaat :-)
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 17:13 schreef nijnja het volgende:
[..]
Als in, jouw/mijn idee met kinderen voor kinderen enzo?
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 17:44 schreef Ou-Tannu het volgende:
geen snipers in de bosjes :/
wel een stok in de auto
Als dat eens konquote:Op donderdag 8 oktober 2009 18:21 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
ja zal ik hem dan meteen maar voor je deur in rottum leggen?
Kan er vanaf de voordeur een bal tegenaan schoppenquote:Op donderdag 8 oktober 2009 18:21 schreef nijnja het volgende:
[..]
Nee, want je brengt hem naar het oosten dan moet ik huilen omdat hij vast niet voor zijn deur een plaatsnaambord heeft
Dus je bent een prof-voetballerquote:Op donderdag 8 oktober 2009 18:36 schreef iFries het volgende:
[..]
Kan er vanaf de voordeur een bal tegenaan schoppen
Nu niet meerquote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:48 schreef malse-sjanker het volgende:
het vorige topic van ronde 93 mist een link naar dit nieuwe topic met ronde 94foei !
Een marathon om de stok zo vaak mogelijk binnen een etmaal te verplaatsen lukt al niet eens, laat staan dat iedereen hem naar een locatie brengt waar een opvolgend nummer in voor komt.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 00:12 schreef hornage het volgende:
We kunnen toch proberen om de stok telkens een richting mee te geven zodat ie vanzelf bij alle plaatsen langskomt?
Precies, hij hoeft niet in 1x van A naar B, dat kan best via C en D.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 08:28 schreef Richfield het volgende:
hij kan met plaatsen er tussen wel in de reeks komen dus eerst 1 dan wat andere plaatsen dan 2 etc is niet zo leuk wel haalbaarder
Zeshuizenquote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:00 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Den Nul, Nulde, Nuland
Een, Eendragt, Eenigenbrug, Eenrum, Eenum, Nummer Een, Eerste Dwarsdiep, Eerste Valthermond
Tweehuizen, Tweede Dwarsdiep, Tweede Tol, Tweede Valthermond
Drie, Driebergen, Driehuizen, Drieboerehuizen, Drieborg, Driebruggen, Driedorp, Drieenhuizen, Drie Hoefijzers, Driehoek, Driehuis, Drieschouwen, Driel, Driemond, Driene, Dries, Driesprong, Driesum, Driewegen, De Drie Pollen
Vierhuizen, Vierakker, Vierhouten, Vierbannen, Vierhuis, Vierpolders, Vierlingsbeek, Vieruitersten, Vierverlaten
Vijfhuizen, Vijfhoek, Vijfhuis
Zevenhuizen, Zevenaar, Zevenbergen, Zevenbergschen Hoek, Zevenbuurt, Zevendal, Zevender, Zevenhoven, Zevenhuis
Achthuizen, Achthoven, Achtmaal
Negenhuizen
Tiendeveen, Tiendweg, Tiengeboden, Tiengemeten (knap als je hem daar neerlegt), Tienhoven, Tienraij
Elft, De Elft
Achttienhoven
Bijna overal is wel *huizen van
Ik weet alleen zo 123 niets met 6
Sst, laat 'm ff in de waan.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 09:40 schreef Richfield het volgende:
Zeshuizen is een voormalig gehucht in Delfzijl.
Ja hoor, hij heeft in genoeg buurtschappen gelegen. Als het maar een plaatsnaambord is. Nooiitgedacht, Oosterhörn, Westerdiepsterdallen, Wierumerschouw, een aantal waar hij heeft gelegenquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 08:49 schreef Thijz het volgende:
[..]
Zeshuizen
ff een ander vraagje, geldt het ook als het aan een buurtschapnaambord ligt? Aangezien het niet echt een plaats is..?
ik heb ook geen naam kunnen vinden waar uberhaupt 'zes' in voorkomt.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 11:54 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Ja hoor, hij heeft in genoeg buurtschappen gelegen. Als het maar een plaatsnaambord is. Nooiitgedacht, Oosterhörn, Westerdiepsterdallen, Wierumerschouw, een aantal waar hij heeft gelegen
En wat betreft Zes, ik wist al dat er niets was. Ik heb een atlas waar ieder gehucht ook zo'n beetje instaat. Daar was ook niets met een zes
Ja, zo lust ik 'm ook welquote:
Als je al niet meteen in de boeien wordt geslagen omdat je je verdacht ophoudtquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 12:27 schreef Richfield het volgende:
heeft zestienhoven geen plaatsnaambord?
quote:Spelregels
Zoek deze stok en plaats hem bij een plaatsnaambord in een andere stad of dorp.
Vervolgens moeten er minimaal 3 foto's genomen worden die in het lopende FOK!stok topic worden geplaatst.
De Foto's:
1 v/d voorkant bij het nieuwe plaatsnaambord
1 v/d achterkant bij het nieuwe plaatsnaambord
En 1 van een kleine afstand waarop de omgeving van het plaatsnaambord te zien is
De persoon die de FOK!stok heeft gevonden moet de FOK!stok gelijk naar een andere lokatie brengen! Het is de bedoeling dat de foto's na het verplaatsen zo snel mogelijk op het forum staan.
Kun je dat niet doen, laat de stok dan gewoon liggen wellicht pakt iemand anders hem dan, zoniet dan kun je hem altijd nog ophalen als je hem wel gelijk kunt verplaatsen.
Op deze manier gaat FOK! door heel Nederland
De FOK!stok moet binnen Nederland blijven.
HEEL VEEL SUCKSEX EN PLEZIER
Niet helemaal maar toch: Sexbierumquote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:00 schreef TARAraboemdijee het volgende:
-knip-
Ik weet alleen zo 123 niets met 6
yup, de nederlandse vertaling van de plaatsnaam Seisbierrum is niet correct. Is wel vaker in Friesland.quote:
Ja, een soort van, een wit bordje met rode letters. Een gehuchtbordje.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 12:27 schreef Richfield het volgende:
heeft zestienhoven geen plaatsnaambord?
ja gaan t ook niet te makkelijk makenquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 23:44 schreef maok het volgende:
ah mooi, nog steeds in de 'buurt', wel een beetje weinig te zien op de foto, maar zo groot zal het daar wel niet zijn.
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 10:21 schreef Thijz het volgende:
Volgens de EXIF data van jouw foto's zijn ze genomen rond 17.00, dus de schaduw op de een na laatste foto wijst naar het oosten. De weg staat er haaks op, die loopt dus noord/zuid. Aangezien het bord '50' aan de rechterkant hangt, kom je vanaf het zuiden het dorp binnen. Het sleutelbord staat aan de andere kant van de weg, naast een 'beeldentuin' welke in de buurt is.
Dit voldoet aardig aan de voorwaarden, volgens mij (en niet ver van Nieuw-Buinen, waar 'ie een tijdje terug gelegen heeft)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |