quote:
quote:
quote:
Je zat er een kleine 100 meter naastquote:Op zondag 11 oktober 2009 13:55 schreef Thijz het volgende:
[..]
SmakelijkLag 'ie nu waar ik dacht dat 'ie lag?
* boertie mompelt iet over intimiteiten met kruipende insecten.quote:Op zondag 11 oktober 2009 15:37 schreef kanovinnie het volgende:
Het is nu dus een uurtje later
quote:Op zondag 11 oktober 2009 16:00 schreef Thijz het volgende:Kom er net achter dat er meerdere Stokkums bestaan.
En dan leg je hem in de richting Deventerquote:Op zondag 11 oktober 2009 16:00 schreef Thijz het volgende:Kom er net achter dat er meerdere Stokkums bestaan. Maar ik heb 'm in de smiezen, als hij er morgen om 17.00 nog ligt haal ik 'm op.
Hangt er vanaf wat jij verstaat onder 'in de richting'...quote:Op zondag 11 oktober 2009 17:53 schreef nijnja het volgende:
[..]
En dan leg je hem in de richting Deventer?
Deventer. in het midden. Met een straal van een kilometer of 30quote:Op zondag 11 oktober 2009 18:38 schreef Thijz het volgende:
[..]
Hangt er vanaf wat jij verstaat onder 'in de richting'...
Ik sterf in de tijd en de tank is nog lang niet leegquote:Op zondag 11 oktober 2009 21:31 schreef maok het volgende:
Jammer dat hij alweer verplaatst was, 2cv en ik hadden hem vanmiddag willen ophalen, nu ligt ie wat verweg
Zoek een chaufeur en ga je gang, ik heb voorlopig geen tijd om met je mee te gaanquote:Op zondag 11 oktober 2009 22:28 schreef 2cv het volgende:
[..]
Ik sterf in de tijd en de tank is nog lang niet leeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |