Eentje maar?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 11:32 schreef Muis006 het volgende:
TVP! Ik moet deze maand naar Engeland, misschien kan ik er een mee terug smokkelen
Waar kunnen we een werkzoekende topic openen?quote:
Ze zijn prijzigquote:Op woensdag 7 oktober 2009 11:34 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Eentje maar?![]()
Hier zijn genoeg gegadigden.
Maar ik vraag me wel het een en ander af; hoe lang moeten ze bij hun mamma blijven om goede bigen te worden? Wordt daar rekening mee gehouden? (bij katten is dat meestal niet het geval)
Is er sprake van brood(met ei en bacon in dit geval)fok? Hoe zijn de omstandigheden voor de biggetjes?
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 11:37 schreef Pagan het volgende:
In het kader van de varkensgriep...
[ afbeelding ]
Dat zou wel erg jammer zijn. Varkens zijn superintelligent en daar wil je als baasje dan wel de lol van hebben. Dat lijkt mij nou juist het leuke aan een varkentje als huisdier.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 11:39 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ze zijn prijzig![]()
Ik vraag me af of ze anatomisch gezien wel gezond zijn? Niet dat ze dadelijk veel te kleine hersenen of weet ik het hebben zodat ze "lekker klein blijven".
In de OP verwerken: Gezondheidsperikelen per user en welk werk ze zoeken.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 11:35 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Waar kunnen we een werkzoekende topic openen?
Ja inderdaad. Het zijn zulke toffe beesten, en inderdaad heel slim.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 11:43 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dat zou wel erg jammer zijn. Varkens zijn superintelligent en daar wil je als baasje dan wel de lol van hebben. Dat lijkt mij nou juist het leuke aan een varkentje als huisdier.
die slaap is niet snel op hoorquote:Op woensdag 7 oktober 2009 11:43 schreef Maes het volgende:
Begin deze week bekroop mij het gevoel dat ik ook weleens een weekje wil winterslapen. Even geen drukte op het werk, thuis of andere nare dingen.
De gedachte dat ik me heel snel zou vervelen (als de slaap eenmaal op is) blijft dat ik stug doorga.
Kennissen van mijn ouders hebben er eentje, al jaren. Het schijnt dat ze erg intelligent en zindelijk zijn.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 11:39 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ze zijn prijzig![]()
Ik vraag me af of ze anatomisch gezien wel gezond zijn? Niet dat ze dadelijk veel te kleine hersenen of weet ik het hebben zodat ze "lekker klein blijven".
Krijg er spontaan zin van om weer eventjes naar Blijdorp te gaan, naar het kleine wrattenzwijn en haar oudersquote:Op woensdag 7 oktober 2009 11:46 schreef Morretje het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Het zijn zulke toffe beesten, en inderdaad heel slim.
blijdorp, k ben al dagen aan t gaan, kijk uit t raamquote:Op woensdag 7 oktober 2009 11:49 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Krijg er spontaan zin van om weer eventjes naar Blijdorp te gaan, naar het kleine wrattenzwijn en haar ouders
Maar helaas, dat gaat em niet worden vandaag. Klimpaal afmaken die we gister zelf hebben gemaakt (nog een verstevigingslatje en die valt nooit meer om en nog tapijttegels halen voor op de plankjes. Zo stevig kun je ze echt niet kopen)en werkkamer schilderen voor we ermee verder kunnen. Nu staat de hele inhoud op de gang en is het voor mij lastig tekenen en schilderen nu de boel overal staat.
Hert lijkt me ook echt iets voor jou.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 11:20 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Die baan van jou is mijn natte droom
Op het gevaar af dat ik iets gemist heb.... Wat doe jequote:Op woensdag 7 oktober 2009 11:55 schreef Cat22 het volgende:
Hert lijkt me ook echt iets voor jou.Ze werken provinciaal, misschien dat er in jouw buurt ook een vacature is? Of anders begin je als vrijwilliger. Ben je iig al binnen.
Lekker weer dus. Hier zeikt het van de regen, alles is even grijs.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 11:55 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Hert lijkt me ook echt iets voor jou.Ze werken provinciaal, misschien dat er in jouw buurt ook een vacature is? Of anders begin je als vrijwilliger. Ben je iig al binnen.
Moet ik eind november eens rondkijken voor minipiggies? Ik zit dan in een gat in Somerset. Tussen de drankgelagen door kan ik best even informeren.![]()
De zon schijnt en het is verrrassend warm buiten. Ik ga straks de tuin in.Bollen planten, klimop snoeien en bladeren vegen.
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 11:37 schreef Pagan het volgende:
In het kader van de varkensgriep...
[ afbeelding ]
Nu nog niks.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 12:00 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Op het gevaar af dat ik iets gemist heb.... Wat doe je
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 12:08 schreef Harajuku. het volgende:
Mijn konijn vond het niet leuk meer hier en is vertrokken
Geen spoor te bekennen.
Hij heeft zich eruit geknaagdquote:Op woensdag 7 oktober 2009 12:12 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
Istie kwijtkwijt of gewoon ergens verstopt en meldt hij zich wel weer?
Ow, da's cool!quote:Op woensdag 7 oktober 2009 12:11 schreef Cat22 het volgende:
Nu nog niks.![]()
Maar op 15 oktober begin ik als begeleider van vrijwilligers bij de telehulpverlening.Denk: kindertelefoon, volwassenentelefoon en chat. Afgelopen maandag heb ik de eerste trainingsavond voor een nieuwe groep meegemaakt als co-trainer.
Och tochquote:Op woensdag 7 oktober 2009 12:22 schreef Harajuku. het volgende:
Heb zn hok maar opengelaten, als ie me gaat missen en de weg terugvindt kan ie iig eten.
Jeetje! Hopelijk komt hij terug als hij honger krijgt.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 12:20 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Hij heeft zich eruit geknaagd. In de tuin is ie niet te vinden, in de bosjes ed hier in de buurt niet
Ik voer ze altijd s avonds, maar gisteren regende het heel hard dus ben naar buiten gerend, voer t hok in geflikkerd en weer naar binnen gerend. Vandaag was dat bakje voer nog volDus sinds gisteren al weg denk ik
Ik denk dat ze dat nog steeds kan. Ik sta versteld hoeveel verwilderde konijnen ik op de meest onmogelijke plekken tegenkom die het gewoon heel goed doen.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 12:43 schreef Harajuku. het volgende:
Trouwens, dit konijn is half wild, is ooit gevonden. Deed ook aanzienlijk meer ontsnappingspogingen dan PCB(die overigens al een paar maanden RIP is.). Zou dat instinct er nog goed in zitten enzo? Dat ie wel overleefd? Zeg maar ja?
Aan de ene kant denk ik "Noh, dan is ie nu tenminste lekker buiten en met konijnenvriendjes hopelijk, nu ie zonder PCB woonde" aan de andere kant vrees ik dat ie misschien niet kan overleven
Ze heeft iig wel heeeeel veeeel haar, dikke vacht en kon s winters ook prima buiten vertoeven.
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 12:39 schreef Morretje het volgende:Nokje..!
Ik probeer een vriendinnetje van mij uit te leggen hoe het zit met de telling van zwangerschapsduur en conceptie van jongetjes of meisjes, maar ze weet echt heul niets daarvan..
Ik heb het ook niet verteld hoorquote:Op woensdag 7 oktober 2009 12:47 schreef Morretje het volgende:
PCB is nie meer? Ahhh, dat had ik niet eens meegekregen..![]()
Konijntje heeft vast vriendjes gevonden inderdaad!*duimt er gewoon voor*
Niet? Maar ik wist het wel en ik ben toch echt nooit meer op msn. Dus op die manier kon ik het niet weten.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 12:54 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik heb het ook niet verteld hoorDie vond ik zomaar ineens dood in het hok
Uiteraard blijf ik zoeken, maar indien ik hem niet vind wilde ik even horen dat ie overleefd buiten
Ik dacht van niet? Misschien toch hier gemeld of zo dan.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 12:56 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Niet? Maar ik wist het wel en ik ben toch echt nooit meer op msn. Dus op die manier kon ik het niet weten.
Ja, daar zit ik ook nog mee. PCBquote:Op woensdag 7 oktober 2009 13:02 schreef Pagan het volgende:
In het Lauwersmeer gebied zie je erg veel "dierenwinkel"konijnen, die doen het daar prima, ook na de winter zie je daar een groot aantal bontgekleurde konijntjes. Waarschijnlijk mochten die mee op vakantie, enkele reis dan, en hun nazaten konijntjes zijn daar erg goed in.
Ja, zal je hebben; zit je ineens met 6 konijntjesquote:Op woensdag 7 oktober 2009 13:04 schreef nokwanda het volgende:
Misschien was ze gewoon geil en komt ze tuus mee een buuk vol botten
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 13:04 schreef nokwanda het volgende:
Misschien was ze gewoon geil en komt ze tuus mee een buuk vol botten
Die bedoelde ik preciesquote:Op woensdag 7 oktober 2009 13:05 schreef ElisaB het volgende:
In Rotterdam heb je ook hele groepen die er niet uitzien als wilde konijnen. Het redt zich blijkbaar prima!
Kerstmis, kom er maar inquote:Op woensdag 7 oktober 2009 13:05 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ja, zal je hebben; zit je ineens met 6 konijntjes
Neeehee, apart van elkaar natuurlijk!quote:Op woensdag 7 oktober 2009 12:48 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Bij mijn weten heeft de telling van een zwangerschap niets te maken met de conceptie van een jongetje of meisje, of wel?
Of bedoel je het als twee aparte items?
Met of zonder roze pumpjes, ik vind ze afgrijselijk en eng.quote:
Ik verstijf soms zelfs halfquote:Op woensdag 7 oktober 2009 15:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Met of zonder roze pumpjes, ik vind ze afgrijselijk en eng.
Ik durf te bungeejumpen en ratten en muizen op te tillen, maar spinnen, arghhhhhhh!
Ik ook, echt. Mijn hart slaat ook gewoon echt een slag over, ik schrik zo hard van spinnen dat het gewoon pijn doet. Hoe sneu is dat?quote:
Oh dear, ik lag laatst in bed met mn laptop. Ik draaide me om en keek een hooiwagen recht in de ogen. Als ik me niet had omgedraaid was ie op mijn hoofd gaan zittenquote:Op woensdag 7 oktober 2009 15:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ook, echt. Mijn hart slaat ook gewoon echt een slag over, ik schrik zo hard van spinnen dat het gewoon pijn doet. Hoe sneu is dat?![]()
Nu pas? Hier in huis standaard spinnen, ik ga ze te lijf met de stofzuigert..quote:Op woensdag 7 oktober 2009 15:09 schreef Harajuku. het volgende:
Had deze week ook alweer huisspinnenin huis.
Nou, paar weken eerder ook al wel eens één, maar valt so far nog mee. Dat ik ze zie iigquote:Op woensdag 7 oktober 2009 15:14 schreef Morretje het volgende:
[..]
Nu pas? Hier in huis standaard spinnen, ik ga ze te lijf met de stofzuigert..
Ik hoor niet bij het kliekje zeker,quote:Op woensdag 7 oktober 2009 15:11 schreef Greys het volgende:
Oh Hara, ik zie nu pas dat er nog wat posts op de 1e pagina waren die ik niet gezien heb.
Wat sneu van PCB!En hopen dat deze snel terug is!
Met de armen over elkaar?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 15:12 schreef Ynske het volgende:
zoooo, boodschapjes zijn binnen, nu maar n uurtje met de armen over elkaar zitten wachten tot mn pc klaar is met een cd branden
*vingers in orenogen propt* LALALALAAAAAAAAAALALALAquote:Op woensdag 7 oktober 2009 15:14 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Oh dear, ik lag laatst in bed met mn laptop. Ik draaide me om en keek een hooiwagen recht in de ogen. Als ik me niet had omgedraaid was ie op mijn hoofd gaan zitten
IN MIJN BED!
NOT
COOL
Dat durf ik ook nietquote:Op woensdag 7 oktober 2009 15:14 schreef Morretje het volgende:
[..]
Nu pas? Hier in huis standaard spinnen, ik ga ze te lijf met de stofzuigert..
Die moeten ook uit mn buurt blijvenquote:Op woensdag 7 oktober 2009 15:16 schreef Ynske het volgende:
spinnendas net als langpootmuggen
gewoon vangen met een beker
Nou he?quote:
Ik kan ze op geen enkele manier in de buurt hebben. Ik durf ook niet te meppen want straks mep ik op zo'n manier dat ie op me af komt vliegen of zo.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 15:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou he?
Maar jij hebt dus hetzelfde probleem met spinnen stofzuigen? Dat ie dan toch nog vlak langs je hand komt zeilen door die slang?
Ja, of dat je niet hard genoeg mept en hij dan vrolijk over het mep-boekje richting je hand komt gewandeld.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 15:30 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik kan ze op geen enkele manier in de buurt hebben. Ik durf ook niet te meppen want straks mep ik op zo'n manier dat ie op me af komt vliegen of zo.
En zulk gedoe
Hmz, da's wel ERG snelquote:Op woensdag 7 oktober 2009 15:24 schreef Ynske het volgende:
ok hier snap ik geen hout meer van
vorige week een cd zitten branden, duurde n uur! voor 600 mb, enfin cd is stuk gegaan in de post, dus ben nu opnieuw aan t branden en nu issie met 4.48 min klaar
nee das niet langzaam voor t geheugen van de flap die hier staatquote:Op woensdag 7 oktober 2009 15:33 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik vind die 4.48 nog vrij langzaam maar het ligt er maar aan hoe snel je brander e.d. is natuurlijk.
ja technische bla blaquote:Op woensdag 7 oktober 2009 15:46 schreef Loveless85 het volgende:
Het heeft vrij weinig met het geheugen van je PC te maken![]()
Eerder met de maximale snelheid van je brander, maar met een beetje redelijk nieuwe brander (2 á 3 jaar oud) moet je wel een gewone CD (dus max 700mb) binnen een kwartier kunnen branden. Belangrijker is de snelheid die de CD aan kan (staat er vaak in '..x speed' op. 48x speed is wel redelijk gangbaar, maar stel dat je nu een wat oudere CD had, en je hebt m op de max snelheid van je brander gebakken en de CD kon dat niet aan, dan issie stuk.
Kan ook de reden zijn dat het vorige keer zo lang duurde. Je kan de brander de max speed laten detecteren, wellicht stond dat vorige keer aan waardoor hij niet op zn max ging branden en het redelijk lang duurde. En misschien stond het nu uit waardoor de CD dus stuk is
Dan heb je misschien geen disc-at-once geschreven maar een sessie en heb je de disc niet afgeslotenquote:Op woensdag 7 oktober 2009 15:49 schreef Ynske het volgende:
[..]
ja technische bla bla
van de week op 24x gebrand vandaag weer
net voor de tweede keer gedaan
je ziet dat hij wat gebrand heeft, maar lezen doet ie niet zelfs niet op een andere pczucht
Dat! En sluip je nu midden in de nacht naar de glasbak zodat je buren niet zien wat voor flessenwerk je weggooit?quote:
Nah met de hoeveelheden die ze doet is nog de halve buurt wakkerquote:Op woensdag 7 oktober 2009 15:52 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat! En sluip je nu midden in de nacht naar de glasbak zodat je buren niet zien wat voor flessenwerk je weggooit?
Whihihi, lummel!quote:
52x multidrivequote:Op woensdag 7 oktober 2009 15:51 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dan heb je misschien geen disc-at-once geschreven maar een sessie en heb je de disc niet afgesloten![]()
Maar wat staat er op de CD als max speed dan?
Spinnetjes? In de herfst heb je haast een groothoeklens nodig om ze te fotograferen.quote:
Toen was ik aangeschotenquote:Op woensdag 7 oktober 2009 16:07 schreef Morretje het volgende:
Nou Greyssie, en dan nog dat je 2 weken geleden wel dronken was? Daar had je toch zeker ook wel een reden toe, of niet? (hoe is het daarmee trouwens)
De huisgenoot van Yns hebben we het hier over?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 16:07 schreef Harajuku. het volgende:
Vorige week was het nog de grootste lul.
Ja, snap ik ook wel..quote:Op woensdag 7 oktober 2009 16:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Toen was ik aangeschoten
Het gaat wel, maar ik wil het er liever niet teveel over hebben zo in de openbaarheid
k heb er 4quote:Op woensdag 7 oktober 2009 16:25 schreef Greys het volgende:
[..]
De huisgenoot van Yns hebben we het hier over?
2 flessen in 2 weken is niet veul hoorquote:Op woensdag 7 oktober 2009 15:49 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Greys, zuiperd!
Oh, ja. Kwam Morretje er weer tussendoorquote:Op woensdag 7 oktober 2009 16:25 schreef Greys het volgende:
[..]
De huisgenoot van Yns hebben we het hier over?
Nou, dat hè. Veel mensen gaan donderdag, vrijdag én zaterdag de kroeg in en zuipen zich drie dagen lamquote:Op woensdag 7 oktober 2009 16:28 schreef Qwea het volgende:
[..]
2 flessen in 2 weken is niet veul hoor
Dat drink ik soms weg in een weekend
is nie veel nee, t zou mij iig wel op zn kop zettenquote:Op woensdag 7 oktober 2009 16:28 schreef Qwea het volgende:
[..]
2 flessen in 2 weken is niet veul hoor
Dat drink ik soms weg in een weekend
Ohhh je mag mij niet pesten, ik ben al hormonaal. Lees Elies d'r samenvatting maar.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 16:28 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Oh, ja. Kwam Morretje er weer tussendoor
Janken kreng.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 16:32 schreef Morretje het volgende:
[..]
Ohhh je mag mij niet pesten, ik ben al hormonaal. Lees Elies d'r samenvatting maar.![]()
![]()
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 16:26 schreef Qwea het volgende:
Ik ben klaar met mn opdrachten
En ik heb alweeeeeeeeeeeer koppijn
Varkens masseren?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 16:27 schreef Strega het volgende:
Trouwens, nog even terugkomend op die biggetjes, kijken jullie weleens op www.fambofkont.nl?
Varkens en biggen in soorten en maten.
Leuk idee misschien om daar ees af te spreken, je kunt er varkens masseren, het ligt vrij centraal in het midden van het land.
Zeeman is al van mij, scroll maar es door als je daar kijkt, nu is Zeeman, zeeman, dus hij heeft wel in ieder stadje een ander schatje.
Maare....varkens masseren?
Och, ik ook wel hoor, lekker om je af en toe eens te laten gaan.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 16:34 schreef Morretje het volgende:
En familie Bofkont is tof Strega!
En Q'tje is af en toe best een zuipschuit
Nee sorry, ik ga aan de tosti's met brie en mango chutneyquote:Op woensdag 7 oktober 2009 16:37 schreef Ynske het volgende:
eet er iemand mexicaanse wraps met me mee zometeen?
wrom niet, die dingen zijn ook warm en soms hardquote:Op woensdag 7 oktober 2009 16:37 schreef Harajuku. het volgende:
No way dat ik een varken ga aanraken
Is dit nu mijn dirty mind, of wat?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 16:38 schreef Ynske het volgende:
[..]
wrom niet, die dingen zijn ook warm en soms hard
Ja, kijk er maar eens het zijn schatten.quote:
Nee sorry, wij eten witlofrolletjes met ham en kaas uit de oven. Morgen eten we wel wraps, maar niet mexicaans. Heerlijk, zelf je wrap beleggen.. lekker kliederen met eten.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 16:37 schreef Ynske het volgende:
eet er iemand mexicaanse wraps met me mee zometeen?
Nee hoor, ze doet het er om.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 16:39 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Is dit nu mijn dirty mind, of wat?
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 16:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee hoor, ze doet het er om.
Dat kan niet anders, want ik dacht er ook meteen aan
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 16:42 schreef Greys het volgende:
En door diesmiley wordt het alléén maar erger!
Logisch, heel veel sterkte straks.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 16:59 schreef MissBliss het volgende:
Hallo.
Nou, de uitvaartmeneer is geweest, de crematie is pas op dinsdagNóg een extra dag! Komt omdat het crematiecentrum maandagmiddag dicht is voor weet ik veel wat voor reden.
Verder zijn ze nu bij de drukker druk bezig met de kaart en zijn kist e.d. allemaal uitgekozen, kleding enzo. De kaart wordt wel mooi denk ik, ook qua tekst.
Nou en vanavond krijgen we dan een belletje als hij er is en helemaal aangekleed enzo. Dan gaan we er heen en morgen komt ie bij ons thuis.
Dussss, ik ben een beetje nerveus voor vanavond
Ik wel, mn zus vindt het heel erg maar het is niet anders..quote:Op woensdag 7 oktober 2009 @ 17:02 schreef Muis006 het volgende:
Dinsdag pas! Wat ontzettend vervelend MBhopelijk houd je het nog een beetje uit
Als ik bij mezelf na ga vind ik de begrafenis of crematie het meest erge als er iemand overlijdt die me na staat.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 17:04 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik wel, mn zus vindt het heel erg maar het is niet anders..
Je krijgt er zo bijna zin inHet is toch een soort afsluiting natuurlijk.
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 @ 17:04 schreef Ingetje79 het volgende:
Kan me voorstellen dat je daar gespannen voor bent MB.
Dan is het ineens zo "echt"![]()
En fijn dat je tevreden bent over de kaart.
Gedver...je was de eerste aan wie ik dacht nadat ik de wekkers uit had gescholden.
Ben er direct maar uit gegaan. Werkt toch relativerend![]()
Ja, ik denk dat het zoiets zal zijn inderdaad.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 @ 17:06 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Als ik bij mezelf na ga vind ik de begrafenis of crematie het meest erge als er iemand overlijdt die me na staat.
En als dat dan voorbij is voelt het bij mij haast als een soort van opluchting
Ik snapte het wel hoorquote:Op woensdag 7 oktober 2009 @ 17:07 schreef Ingetje79 het volgende:
Ook wel es lekker
Edit: dat uitslapen dan
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 17:13 schreef Ingetje79 het volgende:
Oh ja...jij bent niet blont![]()
Ik ben best culinair bezig; er staat een kruidcake in de oven![]()
Zo eentje waar alleen water bij moet![]()
k mis de link met ohoh?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 17:22 schreef Morretje het volgende:
Ach gos, op Animal planet nu een mix tussen een naakthond en een chiwawa.. 'Elwood' heet het beest, en hij is zooooo zielig.. Jammer dat oh-oh er niet is nu. Hondje is resultaat van stomme fokkers.![]()
[ afbeelding ]
ik sluit me hierbij aanquote:Op woensdag 7 oktober 2009 17:23 schreef Greys het volgende:
MissBliss, ik snap dat het een dubbel gevoel is straks. Fijn dat hij weer in het land is en bij jullie thuis komt morgen, maar dan is het ook zo 'echt'. Is hij in Frankrijk gebalsemd eigenlijk? Als je op dat soort vragen geen antwoord wilt geven is dat helemaal logisch, maar ik vraag het toch maar![]()
En ga je ook foto's maken straks en/of morgen? Da's vast ook een rare vraag, maar ik zou dat wel doen denk ik. Heb wel eens gehoord van mensen die er later spijt van hadden dat ze dat niet gedaan hebben omdat ze er op dat moment zelf niet aan dachten.
Oh jeetje, ik moet je gewoon alleen heel veel sterkte wensen en me er verder niet zo mee bemoeien, maar het is goed bedoeld![]()
Kan ik me voorstellen. Wil het ook best graag weten en je steunen, maar wil tegelijk ook niet te neiuwsgierig en opdringerig zijn.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 16:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Toen was ik aangeschoten
Het gaat wel, maar ik wil het er liever niet teveel over hebben zo in de openbaarheid
Veel sterkte, en denk nou lekker aan jezelf. Je bent meer dan welkom als je hier wat wil posten, gewoon ff je hart wil luchten ofzo. Maar ga ajb niet jezelf dwingen hier wat te posten of omdat je denkt dat wij het verwachtenquote:Op woensdag 7 oktober 2009 17:57 schreef MissBliss het volgende:
Bedankt voor de sterktewensen, zometeen wat eten en om 8 uur erheen ongeveer. Weet niet of ik voor die tijd nog veel ga posten.
En dat dusquote:Op woensdag 7 oktober 2009 17:58 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Veel sterkte, en denk nou lekker aan jezelf. Je bent meer dan welkom als je hier wat wil posten, gewoon ff je hart wil luchten ofzo. Maar ga ajb niet jezelf dwingen hier wat te posten of omdat je denkt dat wij het verwachten
Ik drink veel ranjaquote:Op woensdag 7 oktober 2009 16:35 schreef Greys het volgende:
[..]
En over je hoofdpijn: drink je wel genoeg water?
Want anders krijg je ook hoofdpijn he?
Ik ook niet. En ik ben er ook zeker van dat het stress is. Het komt uit mn nek, en het is echt een zeikerige tering koppijnquote:Op woensdag 7 oktober 2009 16:36 schreef Harajuku. het volgende:
Ze is net weer begonnen met schoolwerk, en dan veel in één keer. Vind wat hoofdpijn niet heel gek eigenlijk.
echnie!quote:Op woensdag 7 oktober 2009 16:34 schreef Morretje het volgende:
En Q'tje is af en toe best een zuipschuit
pittenkussen aanschaffenquote:Op woensdag 7 oktober 2009 18:02 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik ook niet. En ik ben er ook zeker van dat het stress is. Het komt uit mn nek, en het is echt een zeikerige tering koppijn
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 18:04 schreef Loveless85 het volgende:
Jan Smit wordt vader
Greys: je hebt weer een nieuwe palinggate
Stuur d'r maar langsquote:Op woensdag 7 oktober 2009 18:05 schreef Goodbye het volgende:
[..]
En dan kijken hoe snel Yolanthe ook heel toevallig zwanger is
dát.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 17:43 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen. Wil het ook best graag weten en je steunen, maar wil tegelijk ook niet te neiuwsgierig en opdringerig zijn.![]()
Na ja, PM staat open.
Hihihihihiquote:
Heb ik. Moet je in de maggitron pleuren. Helpt niet.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 18:04 schreef Ynske het volgende:
[..]
pittenkussen aanschaffenhelpt ontspannen van je nekspieren
Oh-oh heeft nakies en chiwallies. Echte dus, geen enge mixen.quote:
Fijn dat de kaart bijna goed is.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 17:57 schreef MissBliss het volgende:
Hij is gebalsemd ja. Foto's... weet ik niet. Tijdens de crematie iig niet, maar als ie hier is, nog helemaal niet over nagedacht. Misschien een beetje cru om te doen?Ik weet het nog niet.
Loveless: ja, die kaart is een opluchting, kregen net een proef via mail, die was bijna goed, morgen de laatste aanpassingen.
Cat: mn moeder heeft het zwaar. Ook omdat er steeds bezoek is (familie) en ze heeft/neemt geen tijd voor zichzelf. Maar ze is heel sterk.
Bedankt voor de sterktewensen, zometeen wat eten en om 8 uur erheen ongeveer. Weet niet of ik voor die tijd nog veel ga posten.
Uuuhh nee.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 18:08 schreef Goodbye het volgende:
[..]
HihihihihiLijk je op Wesley/Jan dan?
Will do.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 18:08 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Uuuhh nee.
Maar dan denk ik nog meer op Jan dan op Wesley. Ik weet 't niet.
Vraag maar aan je mama
Dattum! Ik merk dat ik niet zo goed uit m'n woorden kom.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 18:08 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Oh-oh heeft nakies en chiwallies. Echte dus, geen enge mixen.
[..]
Goed gezegd Nok. Ik wist niet hoe dat te verwoorden. Zie bovenquote:Op woensdag 7 oktober 2009 17:43 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen. Wil het ook best graag weten en je steunen, maar wil tegelijk ook niet te neiuwsgierig en opdringerig zijn.![]()
Na ja, PM staat open.
oooooooooooooooh!quote:
ALS ie al op een van de twee lijkt is het Jan, maar dan Jan gemixt met Keanu Reeves, zo ongeveer.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 18:09 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Will do.
GREYS, LIJKT LOVELESS85 OP JAN OF WESLEY?
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 18:48 schreef Greys het volgende:
[..]
ALS ie al op een van de twee lijkt is het Jan, maar dan Jan gemixt met Keanu Reeves, zo ongeveer.
heeft hij het dan met Jolanthe gedaan?quote:
Waarom mocht ik ook alweer niet dat fotoboek van de asielactie zien?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 18:48 schreef Greys het volgende:
[..]
ALS ie al op een van de twee lijkt is het Jan, maar dan Jan gemixt met Keanu Reeves, zo ongeveer.
Omdat wij 2 hot 2 handle zijnquote:Op woensdag 7 oktober 2009 18:56 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Waarom mocht ik ook alweer niet dat fotoboek van de asielactie zien?
Loveless hád altijd een fobo met foto's... nu niet meer dan?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 18:56 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Waarom mocht ik ook alweer niet dat fotoboek van de asielactie zien?
Hihi, die hangen al in A1 formaat boven m'n bed hoorquote:Op woensdag 7 oktober 2009 18:59 schreef Harajuku. het volgende:
Ja, al mijn foto's mogen dat fotoboek nu ook wel uit.
Niet zo denderend?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 18:59 schreef Muis006 het volgende:
Oh Greysie, ik heb vandaag ep 1 en 2 van GA gezien en ik vond het niet zo denderend. Is de derde beter?
thnx ik heb eigenlijk alleen de 1e week niet gewerkt. Vanaf toen tussen de 2 en 5 dagen. deze week zijn het er 5.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 18:37 schreef Cat22 het volgende:
Gefeliciteerd F-R! Ben je in ieder geval weer aan de slag.
Pfffffffffffffrtquote:Op woensdag 7 oktober 2009 18:59 schreef Harajuku. het volgende:
Ja. Volgens mij ben ik immuun geworden door de medsquote:Op woensdag 7 oktober 2009 19:00 schreef Qwea het volgende:
[..]
Niet zo denderend?
Heb je wel dezelfde afleveringen gezien als wij?
Blijkbaarquote:Op woensdag 7 oktober 2009 19:01 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja. Volgens mij ben ik immuun geworden door de meds
Volgensmij ga je de volgende afleveringen wel leuk vindenquote:Op woensdag 7 oktober 2009 19:01 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja. Volgens mij ben ik immuun geworden door de meds
Ik vond 1 en 2 ook tegenvallenquote:Op woensdag 7 oktober 2009 18:59 schreef Muis006 het volgende:
Oh Greysie, ik heb vandaag ep 1 en 2 van GA gezien en ik vond het niet zo denderend. Is de derde beter?
Oh gelukkigquote:Op woensdag 7 oktober 2009 19:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vond 1 en 2 ook tegenvallen
Had gehoopt dat ik alle kanten op geslingerd zou worden, emo-gewijs gezien.
Maar heb geen traan gelaten
Deeltje 3 nog niet gezien, ga ik morgenavond doen!
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 18:59 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hihi, die hangen al in A1 formaat boven m'n bed hoor
Ga eens gauw doen dan!quote:Op woensdag 7 oktober 2009 19:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Volgens mij staat er maar eentje van jou in en dat is die met mij samen?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 18:59 schreef Harajuku. het volgende:
Ik dacht drie:') Iig een waar ik gebukt sta, die mag er als eerste uitquote:Op woensdag 7 oktober 2009 19:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Volgens mij staat er maar eentje van jou in en dat is die met mij samen?
Misschien dat degene die die gemaakt had al niet heeft geupload omdat je die niet leuk vond?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 19:10 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik dacht drie:') Iig een waar ik gebukt sta, die mag er als eerste uit
een foto waar jij gebukt opstaat is meer van belang dan stills uit films wat betreft realistische vooruitzichten, toch?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 19:10 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik dacht drie:') Iig een waar ik gebukt sta, die mag er als eerste uit
Ik heb hem juist daar zien staanquote:Op woensdag 7 oktober 2009 19:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Misschien dat degene die die gemaakt had al niet heeft geupload omdat je die niet leuk vond?
Ik ga nog even goed kijken, heb heel vluchtig gescrolld.
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 19:13 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
een foto waar jij gebukt opstaat is meer van belang dan stills uit films wat betreft realistische vooruitzichten, toch?
Weet ik nietquote:Op woensdag 7 oktober 2009 19:16 schreef Greys het volgende:
Oh ik zie er eentje idd Haar.
Maar hoe verwijder je foto's uit dat album?
als t goed is kan ik m via ftp verwijderen, maar dan moet ik de bestandsnaam wetenquote:Op woensdag 7 oktober 2009 19:16 schreef Greys het volgende:
Oh ik zie er eentje idd Haar.
Maar hoe verwijder je foto's uit dat album?
En die van jou staat er nog?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 19:18 schreef Greys het volgende:
Dat is dus waar je je gezicht niet ziet maar wel je bips
Klopt, zie hem niet meer!quote:
Ik ook! Ik heb 1 en 2 zelfs in 2 keer gezien, het duurde allemaal zoooooo lang..quote:Op woensdag 7 oktober 2009 19:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou, liever niet want dat ding gaat straks openbaar toch?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 19:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Klopt, zie hem niet meer!
Ga nog even verder neuzen voor je, Haar!
Mag die ene geflufte van ons twee wel blijven staan?
Nee toch?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 19:21 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nou, liever niet want dat ding gaat straks openbaar toch?
donequote:Op woensdag 7 oktober 2009 19:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee toch?
Op zijn vroegst bij de volgende Asielactie en dan kunnen we altijd nog foto's verwijderen die er uit moeten!
Yns, mag van mij DSC_1141-web er uit?
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 19:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee toch?
Op zijn vroegst bij de volgende Asielactie en dan kunnen we altijd nog foto's verwijderen die er uit moeten!
Yns, mag van mij DSC_1141-web er uit?
Top dat jij ze opzoekt en top dat Ynske ze eruit haaltquote:Op woensdag 7 oktober 2009 19:24 schreef Greys het volgende:
Nog eentje van Hara gevonden: IMG_3086
Die wil ze er ook uit.
Yns, top dat je het wilt doen
donequote:Op woensdag 7 oktober 2009 19:24 schreef Greys het volgende:
Nog eentje van Hara gevonden: IMG_3086
Die wil ze er ook uit.
Yns, top dat je het wilt doen
ja. en k kan me goed voorstellen dat mensen niet online willen blijven staan als hij open gaatquote:Op woensdag 7 oktober 2009 19:25 schreef Ingetje79 het volgende:
Hebben we het nu over dat fotoboek wat DABA had gemaakt?
Ja, daar halen we nu alleen de foto's van Hara uitquote:Op woensdag 7 oktober 2009 19:25 schreef Ingetje79 het volgende:
Hebben we het nu over dat fotoboek wat DABA had gemaakt?
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 19:27 schreef ElisaB het volgende:
Die blootfoto's staan er ook ineens weer in
Wie heeft dat gedaan
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 19:27 schreef ElisaB het volgende:
Die blootfoto's staan er ook ineens weer in
Wie heeft dat gedaan
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 19:29 schreef ElisaB het volgende:
Ja, lach maar. Ik wil jullie wel eens zien als je 40 bent
Ik ben ook verbaasd. Da's toch nooit de bedoeling geweest?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 19:29 schreef Greys het volgende:
Maar hoe komen we er ineens bij dat dat album openbaar gaat dan?
Nou, t zou toch gaan gebeuren. Ik zei niet dat het nú meteen gaat gebeuren maar tochquote:Op woensdag 7 oktober 2009 19:29 schreef Greys het volgende:
Maar hoe komen we er ineens bij dat dat album openbaar gaat dan?
Joh, maar je niet zo druk; het gaat heul niet openbaarquote:Op woensdag 7 oktober 2009 19:30 schreef Cat22 het volgende:
Ik ben ook verbaasd. Da's toch nooit de bedoeling geweest?
Dat sowieso wel. Iig bij de volgende actie.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 19:30 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik ben ook verbaasd. Da's toch nooit de bedoeling geweest?
DAt hebben mensen bedacht die zo kunnen laten zien dat de spullen waar we om vragen echt naar t doel gaan.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 19:31 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Joh, maar je niet zo druk; het gaat heul niet openbaar
Wie heeft dat bedacht
Maar die hebben al heel veel foto's kunnen zien in deze topics en op de FP ook een paarquote:Op woensdag 7 oktober 2009 19:32 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
DAt hebben mensen bedacht die zo kunnen laten zien dat de spullen waar we om vragen echt naar t doel gaan.
Ja, dat bedoel ik. Dat ie om die reden met elke asielactie open zou gaan.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 19:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar die hebben al heel veel foto's kunnen zien in deze topics en op de FP ook een paar
Op zijn vroegst volgende asielactie pas dit album openbaar en dan voordat we dat doen PMen we de mensen wel of ze er nog foto's uitwillen. Deal?
Yns, wil je deze er nog uithalen voor Hara: HaarrrrGrrrreys.jpg
Dan is alles van Haar er uit.
donequote:Op woensdag 7 oktober 2009 19:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar die hebben al heel veel foto's kunnen zien in deze topics en op de FP ook een paar
Op zijn vroegst volgende asielactie pas dit album openbaar en dan voordat we dat doen PMen we de mensen wel of ze er nog foto's uitwillen. Deal?
Yns, wil je deze er nog uithalen voor Hara: HaarrrrGrrrreys.jpg
Dan is alles van Haar er uit.
Mij persoonlijk maakt het niet uit, ik sta er nauwelijks op.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 19:31 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Joh, maar je niet zo druk; het gaat heul niet openbaar
Wie heeft dat bedacht
Dat is al heel lang een feitquote:Op woensdag 7 oktober 2009 19:35 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Mij persoonlijk maakt het niet uit, ik sta er nauwelijks op.
Het is gewoon opvallend hoe snel een vraag verandert naar een aanname en dan opeens een feit lijkt te zijn.
Hebben we het maandag in de training ook over gehad. Heb ik meteen een praktijkoefening.
Ik heb vanochtend de hond een uur uitgelaten in de regen, was wel lekker. Ik zeg doen.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 19:35 schreef Ynske het volgende:
[..]
done
iemand die me kan overtuigen dat ik toch maar moet gaan hockeyen? t regent nog tot 21 uur
Het was een feit dat ie pas volgend jaar openbaar zou worden, maar dan PMen we de mensen gewoon nog even. Komt goed!quote:
Jajajja, maar mensen zeiden nu dat ie helemaal niet open gaat. Ik meld alleen dat ie wel open gaat.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 19:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Het was een feit dat ie pas volgend jaar openbaar zou worden, maar dan PMen we de mensen gewoon nog even. Komt goed!
Ik heb andesr ook nog een foto van jou!quote:Op woensdag 7 oktober 2009 19:39 schreef Ingetje79 het volgende:
Voor zover ik weet kunnen alleen de aanwezigen in dat album kijken.
Da's toch geen probleem?![]()
Ik heb heeeeeel veel foto's van Hara die ik lekker voor mij alleen hou![]()
Mooi he?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 19:41 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik heb andesr ook nog een foto van jou!
Respect!quote:
Nou, dat lijkt me beslist niet nodig; op DHT staat toch duidelijk het verhaal van Alice en er zijn foto's geweest. Puntquote:Op woensdag 7 oktober 2009 19:32 schreef Harajuku. het volgende:
DAt hebben mensen bedacht die zo kunnen laten zien dat de spullen waar we om vragen echt naar t doel gaan.
niet openbaarquote:Op woensdag 7 oktober 2009 19:21 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nou, liever niet want dat ding gaat straks openbaar toch?
Nee, dat lijkt me niet normaalquote:Op woensdag 7 oktober 2009 19:44 schreef Qwea het volgende:
Aan MM getypt maar ik wilde het hier ook ff melden, jullie hebben vast wel verstand van koelkasten?
Qwea | Kutweer zegt (19:43):
bianca had taart gehaald voor pa voor morgen naar zn werk omdat ie jarig is... en ik hebd at ding in de koelkast gezet... vind ik er een complete PLAS water opEcht een PLAS. En ook is het in de zak gelekt en in de bodem getrokken bijna. Heb de taart er maar uitgehaald. Maar het is toch niet normaal dat er een PLAS water zo opeens in 2u op mn taart ligt
IJskonijnquote:Op woensdag 7 oktober 2009 19:45 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik ben afgestudeerd in koelkastkunde![]()
Als we allemaal besluiten dat ie NIET open gaat, gaat ie niet openquote:Op woensdag 7 oktober 2009 19:41 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Jajajja, maar mensen zeiden nu dat ie helemaal niet open gaat. Ik meld alleen dat ie wel open gaat..
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 19:45 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik ben afgestudeerd in koelkastkunde![]()
Aightttttttttquote:Op woensdag 7 oktober 2009 19:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Als we allemaal besluiten dat ie NIET open gaat, gaat ie niet open
We bekijken dat volgend jaar wel. Voorlopig blijven we lekker achter slot en grendel en zijn er zat foto's in de topics openbaar geweest voor mensen die benieuwd waren.
Ik zou mooi thuis blijvenquote:Op woensdag 7 oktober 2009 19:35 schreef Ynske het volgende:
[..]
done
iemand die me kan overtuigen dat ik toch maar moet gaan hockeyen? t regent nog tot 21 uur
Mij ook nietquote:
Ze is toch al weg!quote:
Ik zit gewoon lekker binnen hoorquote:
Of doe de dop op de fles voor je hem terug legt in de koelkastquote:Op woensdag 7 oktober 2009 19:55 schreef Morretje het volgende:
Qwea, was de deur van de koelkast wel goed dicht? Dat kan ook flinke condens veroorzaken nml..
Die was dicht!quote:Op woensdag 7 oktober 2009 19:55 schreef Morretje het volgende:
Qwea, was de deur van de koelkast wel goed dicht? Dat kan ook flinke condens veroorzaken nml..
Ja, er staat dus niks in de koelkast (ja in de deur maar dat kan niet boven in bij de taart komen) wat op de taart kan druipenquote:Op woensdag 7 oktober 2009 19:56 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Of doe de dop op de fles voor je hem terug legt in de koelkast
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 19:57 schreef ElisaB het volgende:
[..]
MM moet eens leren gewoon in de wc te plassen
Niet zo erg? Het blijft hier zeker nog 1.5 tot 2.5u regenenquote:
Ja, de klootzak!quote:Op woensdag 7 oktober 2009 19:57 schreef ElisaB het volgende:
[..]
MM moet eens leren gewoon in de wc te plassen
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 19:56 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Of doe de dop op de fles voor je hem terug legt in de koelkast
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |