quote:
Oh-oh heeft nakies en chiwallies. Echte dus, geen enge mixen.
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 17:57 schreef MissBliss het volgende:Hij is gebalsemd ja. Foto's... weet ik niet. Tijdens de crematie iig niet, maar als ie hier is, nog helemaal niet over nagedacht. Misschien een beetje cru om te doen?

Ik weet het nog niet.
Loveless: ja, die kaart is een opluchting, kregen net een proef via mail, die was bijna goed, morgen de laatste aanpassingen.
Cat: mn moeder heeft het zwaar. Ook omdat er steeds bezoek is (familie) en ze heeft/neemt geen tijd voor zichzelf. Maar ze is heel sterk.
Bedankt voor de sterktewensen, zometeen wat eten en om 8 uur erheen ongeveer. Weet niet of ik voor die tijd nog veel ga posten.
Fijn dat de kaart bijna goed is.
Ik kan me voorstellen dat je moeder en jullie nu zowat geleefd worden. Het is een af- en aangeloop van mensen en je moet allerlei dingen regelen. Let op haar en op jezelf he, ook na de uitvaart. Want dan kan het soms heel erg stil worden.
Over die foto's: als ik mijn mening mag geven: laat er zoveel mogelijk maken! Als je het achteraf toch niet fijn vindt om naar te kijken dan kun je ze altijd weggooien. Maar als je het niet doet en je wil later terugkijken op hoe de uitvaart was, dan heb je er wellicht spijt van. Waarschijnlijk zullen jullie als familie het op dat moment niet eens merken en ik weet zeker dat de aanwezigen het begrijpen. Je kunt de fotograaf vooraf met het crematorium laten overleggen waar hij/zij kan gaan staan.
Ikzelf heb ooit foto's gemaakt op een crematie, er zijn vaak genoeg hoeken en nisjes waar je kunt staan zonder dat het te opvallend is. En achteraf was de familie er heel blij mee.
Je moet het uiteindelijk organiseren zoals je het zelf wil, maar laat je ajb niet leiden door wat je denkt dat de omgeving ervan gaat denken. Het is jullie (schoon)vader en partner, jullie moeten afscheid nemen op een manier die voor jullie goed voelt.