niet openbaarquote:Op woensdag 7 oktober 2009 19:21 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nou, liever niet want dat ding gaat straks openbaar toch?
Nee, dat lijkt me niet normaalquote:Op woensdag 7 oktober 2009 19:44 schreef Qwea het volgende:
Aan MM getypt maar ik wilde het hier ook ff melden, jullie hebben vast wel verstand van koelkasten?
Qwea | Kutweer zegt (19:43):
bianca had taart gehaald voor pa voor morgen naar zn werk omdat ie jarig is... en ik hebd at ding in de koelkast gezet... vind ik er een complete PLAS water opEcht een PLAS. En ook is het in de zak gelekt en in de bodem getrokken bijna. Heb de taart er maar uitgehaald. Maar het is toch niet normaal dat er een PLAS water zo opeens in 2u op mn taart ligt
IJskonijnquote:Op woensdag 7 oktober 2009 19:45 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik ben afgestudeerd in koelkastkunde![]()
Als we allemaal besluiten dat ie NIET open gaat, gaat ie niet openquote:Op woensdag 7 oktober 2009 19:41 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Jajajja, maar mensen zeiden nu dat ie helemaal niet open gaat. Ik meld alleen dat ie wel open gaat..
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 19:45 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik ben afgestudeerd in koelkastkunde![]()
Aightttttttttquote:Op woensdag 7 oktober 2009 19:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Als we allemaal besluiten dat ie NIET open gaat, gaat ie niet open
We bekijken dat volgend jaar wel. Voorlopig blijven we lekker achter slot en grendel en zijn er zat foto's in de topics openbaar geweest voor mensen die benieuwd waren.
Ik zou mooi thuis blijvenquote:Op woensdag 7 oktober 2009 19:35 schreef Ynske het volgende:
[..]
done
iemand die me kan overtuigen dat ik toch maar moet gaan hockeyen? t regent nog tot 21 uur
Mij ook nietquote:
Ze is toch al weg!quote:
Ik zit gewoon lekker binnen hoorquote:
Of doe de dop op de fles voor je hem terug legt in de koelkastquote:Op woensdag 7 oktober 2009 19:55 schreef Morretje het volgende:
Qwea, was de deur van de koelkast wel goed dicht? Dat kan ook flinke condens veroorzaken nml..
Die was dicht!quote:Op woensdag 7 oktober 2009 19:55 schreef Morretje het volgende:
Qwea, was de deur van de koelkast wel goed dicht? Dat kan ook flinke condens veroorzaken nml..
Ja, er staat dus niks in de koelkast (ja in de deur maar dat kan niet boven in bij de taart komen) wat op de taart kan druipenquote:Op woensdag 7 oktober 2009 19:56 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Of doe de dop op de fles voor je hem terug legt in de koelkast
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 19:57 schreef ElisaB het volgende:
[..]
MM moet eens leren gewoon in de wc te plassen
Niet zo erg? Het blijft hier zeker nog 1.5 tot 2.5u regenenquote:
Ja, de klootzak!quote:Op woensdag 7 oktober 2009 19:57 schreef ElisaB het volgende:
[..]
MM moet eens leren gewoon in de wc te plassen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |