Ik ben ook verbaasd. Da's toch nooit de bedoeling geweest?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 19:29 schreef Greys het volgende:
Maar hoe komen we er ineens bij dat dat album openbaar gaat dan?
Nou, t zou toch gaan gebeuren. Ik zei niet dat het nú meteen gaat gebeuren maar tochquote:Op woensdag 7 oktober 2009 19:29 schreef Greys het volgende:
Maar hoe komen we er ineens bij dat dat album openbaar gaat dan?
Joh, maar je niet zo druk; het gaat heul niet openbaarquote:Op woensdag 7 oktober 2009 19:30 schreef Cat22 het volgende:
Ik ben ook verbaasd. Da's toch nooit de bedoeling geweest?
Dat sowieso wel. Iig bij de volgende actie.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 19:30 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik ben ook verbaasd. Da's toch nooit de bedoeling geweest?
DAt hebben mensen bedacht die zo kunnen laten zien dat de spullen waar we om vragen echt naar t doel gaan.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 19:31 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Joh, maar je niet zo druk; het gaat heul niet openbaar
Wie heeft dat bedacht
Maar die hebben al heel veel foto's kunnen zien in deze topics en op de FP ook een paarquote:Op woensdag 7 oktober 2009 19:32 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
DAt hebben mensen bedacht die zo kunnen laten zien dat de spullen waar we om vragen echt naar t doel gaan.
Ja, dat bedoel ik. Dat ie om die reden met elke asielactie open zou gaan.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 19:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar die hebben al heel veel foto's kunnen zien in deze topics en op de FP ook een paar
Op zijn vroegst volgende asielactie pas dit album openbaar en dan voordat we dat doen PMen we de mensen wel of ze er nog foto's uitwillen. Deal?
Yns, wil je deze er nog uithalen voor Hara: HaarrrrGrrrreys.jpg
Dan is alles van Haar er uit.
donequote:Op woensdag 7 oktober 2009 19:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar die hebben al heel veel foto's kunnen zien in deze topics en op de FP ook een paar
Op zijn vroegst volgende asielactie pas dit album openbaar en dan voordat we dat doen PMen we de mensen wel of ze er nog foto's uitwillen. Deal?
Yns, wil je deze er nog uithalen voor Hara: HaarrrrGrrrreys.jpg
Dan is alles van Haar er uit.
Mij persoonlijk maakt het niet uit, ik sta er nauwelijks op.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 19:31 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Joh, maar je niet zo druk; het gaat heul niet openbaar
Wie heeft dat bedacht
Dat is al heel lang een feitquote:Op woensdag 7 oktober 2009 19:35 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Mij persoonlijk maakt het niet uit, ik sta er nauwelijks op.
Het is gewoon opvallend hoe snel een vraag verandert naar een aanname en dan opeens een feit lijkt te zijn.
Hebben we het maandag in de training ook over gehad. Heb ik meteen een praktijkoefening.
Ik heb vanochtend de hond een uur uitgelaten in de regen, was wel lekker. Ik zeg doen.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 19:35 schreef Ynske het volgende:
[..]
done
iemand die me kan overtuigen dat ik toch maar moet gaan hockeyen? t regent nog tot 21 uur
Het was een feit dat ie pas volgend jaar openbaar zou worden, maar dan PMen we de mensen gewoon nog even. Komt goed!quote:
Jajajja, maar mensen zeiden nu dat ie helemaal niet open gaat. Ik meld alleen dat ie wel open gaat.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 19:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Het was een feit dat ie pas volgend jaar openbaar zou worden, maar dan PMen we de mensen gewoon nog even. Komt goed!
Ik heb andesr ook nog een foto van jou!quote:Op woensdag 7 oktober 2009 19:39 schreef Ingetje79 het volgende:
Voor zover ik weet kunnen alleen de aanwezigen in dat album kijken.
Da's toch geen probleem?![]()
Ik heb heeeeeel veel foto's van Hara die ik lekker voor mij alleen hou![]()
Mooi he?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 19:41 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik heb andesr ook nog een foto van jou!
Respect!quote:
Nou, dat lijkt me beslist niet nodig; op DHT staat toch duidelijk het verhaal van Alice en er zijn foto's geweest. Puntquote:Op woensdag 7 oktober 2009 19:32 schreef Harajuku. het volgende:
DAt hebben mensen bedacht die zo kunnen laten zien dat de spullen waar we om vragen echt naar t doel gaan.
niet openbaarquote:Op woensdag 7 oktober 2009 19:21 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nou, liever niet want dat ding gaat straks openbaar toch?
Nee, dat lijkt me niet normaalquote:Op woensdag 7 oktober 2009 19:44 schreef Qwea het volgende:
Aan MM getypt maar ik wilde het hier ook ff melden, jullie hebben vast wel verstand van koelkasten?
Qwea | Kutweer zegt (19:43):
bianca had taart gehaald voor pa voor morgen naar zn werk omdat ie jarig is... en ik hebd at ding in de koelkast gezet... vind ik er een complete PLAS water opEcht een PLAS. En ook is het in de zak gelekt en in de bodem getrokken bijna. Heb de taart er maar uitgehaald. Maar het is toch niet normaal dat er een PLAS water zo opeens in 2u op mn taart ligt
IJskonijnquote:Op woensdag 7 oktober 2009 19:45 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik ben afgestudeerd in koelkastkunde![]()
Als we allemaal besluiten dat ie NIET open gaat, gaat ie niet openquote:Op woensdag 7 oktober 2009 19:41 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Jajajja, maar mensen zeiden nu dat ie helemaal niet open gaat. Ik meld alleen dat ie wel open gaat..
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 19:45 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik ben afgestudeerd in koelkastkunde![]()
Aightttttttttquote:Op woensdag 7 oktober 2009 19:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Als we allemaal besluiten dat ie NIET open gaat, gaat ie niet open
We bekijken dat volgend jaar wel. Voorlopig blijven we lekker achter slot en grendel en zijn er zat foto's in de topics openbaar geweest voor mensen die benieuwd waren.
Ik zou mooi thuis blijvenquote:Op woensdag 7 oktober 2009 19:35 schreef Ynske het volgende:
[..]
done
iemand die me kan overtuigen dat ik toch maar moet gaan hockeyen? t regent nog tot 21 uur
Mij ook nietquote:
Ze is toch al weg!quote:
Ik zit gewoon lekker binnen hoorquote:
Of doe de dop op de fles voor je hem terug legt in de koelkastquote:Op woensdag 7 oktober 2009 19:55 schreef Morretje het volgende:
Qwea, was de deur van de koelkast wel goed dicht? Dat kan ook flinke condens veroorzaken nml..
Die was dicht!quote:Op woensdag 7 oktober 2009 19:55 schreef Morretje het volgende:
Qwea, was de deur van de koelkast wel goed dicht? Dat kan ook flinke condens veroorzaken nml..
Ja, er staat dus niks in de koelkast (ja in de deur maar dat kan niet boven in bij de taart komen) wat op de taart kan druipenquote:Op woensdag 7 oktober 2009 19:56 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Of doe de dop op de fles voor je hem terug legt in de koelkast
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 19:57 schreef ElisaB het volgende:
[..]
MM moet eens leren gewoon in de wc te plassen
Niet zo erg? Het blijft hier zeker nog 1.5 tot 2.5u regenenquote:
Ja, de klootzak!quote:Op woensdag 7 oktober 2009 19:57 schreef ElisaB het volgende:
[..]
MM moet eens leren gewoon in de wc te plassen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |