Wat leuk!quote:Op woensdag 7 oktober 2009 10:01 schreef senesta het volgende:
[..]
Hij is geweldigIk wilde hier al niet steeds maar spammen
![]()
Hij doet het geweldig, eet goed, drinkt goed, doet het op de bak en gebruikt de krabpaal![]()
Met Elco gaat ook goed, behalve dat ik steeds een kitten met een nat oor heb omdat Elco hem loopt te likken![]()
En de kat maar spinnen![]()
Het is net alsof hij hier eigenlijk gewoon al hoorde
Ja, ik had wel rekening gehouden met aanpassingstijd maar dat is echt helemaal niet aan de ordequote:Op woensdag 7 oktober 2009 10:05 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wat leuk!Fijn dat hij meteen erin schuift en zich goed voelt bij jullie.
Kijk even of hier iets tussen zitquote:Op woensdag 7 oktober 2009 10:07 schreef Qwea het volgende:
aaaaaaaaaaaaaaargh. Mn pa is morgen jarig en die dodo weet niet wat hij op verjaardag wil
En ik weet niet wat ik nou moet geven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb daar al twee keer iemand iets van gegeven, een avondje valkenieren bv.
Zitten leuke dingen tussen en binnen 1 minuut geleverd
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Klinkt als de mijne. Sokken en zakdoeken zijn altijd goed zegt ie danquote:Op woensdag 7 oktober 2009 10:07 schreef Qwea het volgende:
aaaaaaaaaaaaaaargh. Mn pa is morgen jarig en die dodo weet niet wat hij op verjaardag wil
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 10:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Kijk even of hier iets tussen zitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb daar al twee keer iemand iets van gegeven, een avondje valkenieren bv.
Zitten leuke dingen tussen en binnen 1 minuut geleverdmijn vader en een dagje uit
Hij is al chago alstie naar de winkel moet
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
Aaah de mijne komt ook met nutteloze troep. Ja hij wilde dan wel een carkit. Netzoals de afgelopen 2 jaar, en gebruiken ho maar. Daar trap ik dus mooi niet inquote:Op woensdag 7 oktober 2009 10:11 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Klinkt als de mijne. Sokken en zakdoeken zijn altijd goed zegt ie dan
Bij mijn vader is iets met een kurk erop eigenlijk altijd wel goed (goede olijfolie daargelaten).quote:Op woensdag 7 oktober 2009 10:07 schreef Qwea het volgende:
Zelf bier brouwen is toch wel leuk?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 10:11 schreef Qwea het volgende:
[..]mijn vader en een dagje uit
Hij is al chago alstie naar de winkel moet
Wil je iets van mij overnemen?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 10:24 schreef Muis006 het volgende:
Wat een lahahahange dag is dit! Vooral als je weinig kan doen.
Eens. Verplicht thuis zitten is niks an.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 10:24 schreef Muis006 het volgende:
Wat een lahahahange dag is dit! Vooral als je weinig kan doen.
Als ik het kon dan deed ik het. Ik heb zin om productief te zijn maar tegen de tijd dat ik dadelijk op zolder ben om was op te zetten moet ik alweer zittenquote:
quote:
Neem een kussentje en een goed boek mee naar zolder; kan je lekker ff bijkomen voor je weer naar beneden gaatquote:Op woensdag 7 oktober 2009 10:27 schreef Muis006 het volgende:
Als ik het kon dan deed ik het. Ik heb zin om productief te zijn maar tegen de tijd dat ik dadelijk op zolder ben om was op te zetten moet ik alweer zitten![]()
Aha!quote:
Ik was maandag voor iets kleins in het ziekenhuis (sorry wil het niet online kwakken) en ik moest nog even twee dagen rustig aan doen. Morgen weer werken tot vreugde van mijn baas.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 10:46 schreef Greys het volgende:
Wat heb je dan DML? Griepje?
Beterschap
Ik ga al een paar avonden rond 23.00 uur naar bed en dat bevalt me prima.
Ging altijd veel te laat slapen (rond 00.30 uur naar bed en dan nog tv kijken) maar ik kom er helemaal van bij!
Nog nietquote:Op woensdag 7 oktober 2009 10:15 schreef Greys het volgende:
Senes, heeft je nieuwe aanwinst een eigen topic?
Ik kijk daar vast al drie keer overheen dan
Wáár staan foto's en verslagen?
Dan lees ik het wel in de PM straks, heb die van jou vanmorgen beantwoordquote:Op woensdag 7 oktober 2009 10:50 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ik was maandag voor iets kleins in het ziekenhuis (sorry wil het niet online kwakken) en ik moest nog even twee dagen rustig aan doen. Morgen weer werken tot vreugde van mijn baas.
Op tijd naar bed is zo saai als je het zelf maakt natuurlijkquote:Op tijd naar bed doet wonderen, al vindt mijn lief me dan maar saai af en toe geloof ik.
Ja, of post dan in elk geval hier eens wat foto'squote:Op woensdag 7 oktober 2009 10:53 schreef senesta het volgende:
[..]
Nog niet![]()
Ik zat wel te piekeren over een Maine Coon topic![]()
Ik zal er vanmiddag eens aan gaan zitten
En laat Morretje dat ook maar niet zien!quote:Op woensdag 7 oktober 2009 11:01 schreef Pagan het volgende:
[ afbeelding ]
Laat Strega dat maar niet zien
Ik durf echt oprecht te zeggen: ik leer akelig snelquote:Op woensdag 7 oktober 2009 10:50 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Neem een kussentje en een goed boek mee naar zolder; kan je lekker ff bijkomen voor je weer naar beneden gaat
[..]
Aha!
Kan je weegschalen programmeren? Kan je snijmachines afstellen? Ik ook niet hoor, maar ik vond het leuk om te vragen
Volgens mijn broer moeten we een hulpje voor mij zoeken. Ik dacht gisteren - toen hij het zei - dat ie iets mankeerde, maar toen ik vanmorgen wakker werd, begon het idee steeds aanlokkelijker te worden. Er is voor mij gewoon teveel werk per vierkante week.
Ga ik doen!quote:Op woensdag 7 oktober 2009 11:03 schreef Strega het volgende:
Wil iemand Strega aan de OP toevoegen?
Thanx, Pagan.
Heerlijk om nu ook eens onder haar naam te posten
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 11:01 schreef Pagan het volgende:
[ afbeelding ]
Laat Strega dat maar niet zien
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 11:12 schreef Greys het volgende:
Jammer dat Nok en Elies niet wat dichter bij elkaar wonen, anders zou het nog best een idee zijn!
Ja, of bij een toko.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 11:15 schreef Greys het volgende:
Wáár kan ik mango chutney kopen?
Gewoon bij een beetje grote Appie?
Denk je wel om de bijtelling.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 11:13 schreef Cat22 het volgende:
Elies, ik zoek nog iets voor 12 uur erbij.
Zitten jullie een beetje royaal met de reiskostenvergoeding of heb je thuiswerkmogelijkheden?![]()
En ik wil oohook een Hummer topic zien!
Die baan van jou is mijn natte droomquote:Op woensdag 7 oktober 2009 11:13 schreef Cat22 het volgende:
Elies, ik zoek nog iets voor 12 uur erbij.
Zitten jullie een beetje royaal met de reiskostenvergoeding of heb je thuiswerkmogelijkheden?![]()
En ik wil oohook een Hummer topic zien!
Thanx!quote:
Toko zit hier niet in de buurt.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 11:19 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ja, of bij een toko.
En het is zooooo lekker met wat geitenkaas en sla op een lekker broodje of bij een currie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |