Ik vind Dora ook niet zo lief. Ik ken haar vooral omdat ze om vijf uur altijd liedjes gaat zingen, als ik dronken op de bank lig.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 23:17 schreef Memento-Mori het volgende:
Doradora diediedora swieber niet stelen swieber niet stelenleuk dat kinderparadijs van ikea en vooral daarin werken
weet jij eigenlijk of het assortiment bij jullie nog uitgebreid word? als in qua servieskleuren?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 23:17 schreef Memento-Mori het volgende:
Doradora diediedora swieber niet stelen swieber niet stelenleuk dat kinderparadijs van ikea en vooral daarin werken
Tha bitch.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 23:19 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik vind Dora ook niet zo lief. Ik ken haar vooral omdat ze om vijf uur altijd liedjes gaat zingen, als ik dronken op de bank lig.
dat paarse fragrik servies bedoel je? heb geen idee, kan morgenavond wel ff kijken of ik t kan achterhalenquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 23:21 schreef Ynske het volgende:
[..]
weet jij eigenlijk of het assortiment bij jullie nog uitgebreid word? als in qua servieskleuren?
ja diequote:Op dinsdag 6 oktober 2009 23:24 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
dat paarse fragrik servies bedoel je? heb geen idee, kan morgenavond wel ff kijken of ik t kan achterhalen
en wat begon er net?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 23:35 schreef ElisaB het volgende:
Ik wilde het net typen
F&F-ers houden het nooit lang vol. Ineens valt het stil (soms houdt het verband met de programmering op TV)
Daar! Zie je welquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 23:44 schreef Memento-Mori het volgende:
ik ben schuldig, ik volg atwten hmm raar Ynske, ik ga eens kijken of ik iets meer te weten kan komen voor je
dat vind ik altijd zo'n irri programmaquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 23:47 schreef JJH het volgende:
Ik zat Frasier te kijken, maar daar zijn nu commercials dus ik keek even of hier nog wat gebeurde.
Ik vind het prachtig, vooral hoe beide broers af en toe tegen elkaar te keer kunnen gaan.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 23:49 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat vind ik altijd zo'n irri programma
val wel de laatste dagen in slaap bij Simsons/Malcom in the Middle/Southpark/en die andere tekenfim
lang leven mijn ritme, tv aan, val in slaap, word ongeveer n half uurtje later n beetje wakker, net genoeg om de tv uit te zetten, draai om en maf verder
Opzoeken: RAZELENquote:
Weer wat geleerdquote:Op woensdag 7 oktober 2009 00:00 schreef Ynske het volgende:
Opzoeken: RAZELEN
1.
RAZELEN
-bibberen -rillen
Dat zei mijn oma ook altijd.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 00:00 schreef Ynske het volgende:
[..]
Opzoeken: RAZELEN
1.
RAZELEN
-bibberen -rillen
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 22:53 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ow, ik geef je even de handleiding F&F-SC:
* ElisaB post altijd door slotjes heen en post dubbelzinnig
* Greys is soms ineens emo
* Qwea schiet regelmatig uit haar slof
* Hara ook wel eens en ze is vaak laat wakker / vroeg nog op
* JJH en Lovelesss worden soms vaak wat kregel van het vrouwengeleuter
* Cat22 praat soms poep, maar meestal wel zinnig
* Ingetje is mijn zusje, maar kan zich vreselijk misdragen
* Ynske is soms heel opgewonden over foto's
* MM (die van Qwea dus) praat soms via FOK! tegen Qwea
* Nokwanda heeft ongedierte in huis (muizen)
* Pagan post soms onder een andere naam
Oh....heerlijk Elisa!quote:* Of Pagan post zonder dat het Pagan is
* Maes komt soms zomaar ff binnenhollen
* MissBliss heeft het erg moeilijk
* Muis is gek, maar zó vreselijk liev
* Morretje is zwanger en begint al hormonaal te wezen
Kortom: het gaat altijd erg soepel hier
Weltrusten allemaal hé.quote:
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 01:00 schreef Pagan het volgende:
Weltrusten allemaal hé.
Pagan(altijd rationeel)
Strega(Altijd chaotisch
Maar.....allebei aanwezig!
Doe jij het maar schat, ik vertrouw jequote:Op woensdag 7 oktober 2009 08:54 schreef Loveless85 het volgende:
Mogguh!
Sterkte vandaag MB, ik hoop dat alles een beetje goed verloopt en het allemaal een beetje strookt met wat jullie in gedachten hebben over hoe het mooi is.
En Maes, ik wil je wel in de OP erbij klussen (als ik er van Greys aan mag zitten) maar ik ben geen dame! Tenminste; vanochtend nog niet...
Ik zag het plaatje zonder de tekst en dacht gelijk : wtf een dora dildo?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 23:08 schreef Greys het volgende:
Ik vind het geloof ik meer over de moeders zeggen dat ze daar meteen een dildo inzien dan over de fabrikant die heus niet expres kinderspeelgoed in zo'n vorm maakt
Je bent aangekomen in het kippenhok van het Flora & Fauna subforum op FOK!. Hier kom je alle vaste bezoekers tegen van F&F die hier naast onzinnige en grappige gesprekken ook serieuze discussies voeren over van alles en nog wat.
Onze opperbevelhebbers
Onze vaste stamgasten
nee, omdat mensen moeten aangeven dat ze erin willenquote:
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 09:16 schreef ElisaB het volgende:
Heel veel sterkte vandacht MB; ik zal aan je denken
Heb je het al gefixed?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 09:03 schreef Loveless85 het volgende:
Gheheh wie heeft M-M erin geklust![]()
Die staat bij Greys d'r glitters, nou ja ik fix het wel ff. Als ik die hele glitters weghaal staat ze netjes bij Maes
Vragen.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 09:56 schreef senesta het volgende:
MB en Re, heel veel sterkte vandaag.
Hoe krijg ik mijn leeuwtje in de OP?
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 09:47 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Greys jij blijft echt een meisje meisje met je glitters![]()
Ik vind ze maar hysterisch
Ik frummel hem er wel in voor je!quote:Op woensdag 7 oktober 2009 09:56 schreef senesta het volgende:
MB en Re, heel veel sterkte vandaag.
Hoe krijg ik mijn leeuwtje in de OP?
Hij is geweldigquote:Op woensdag 7 oktober 2009 09:57 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Vragen.Of zelf aan de Wiki klussen.
Hoe is het met je nieuwste aanwinst?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |