Goeie handleiding, maar dat laatste zinnetje doet dan weer denken alsof we een stel moeilijke horken bij elkaar zijnquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 22:53 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ow, ik geef je even de handleiding F&F-SC:
* ElisaB post altijd door slotjes heen en post dubbelzinnig
* Greys is soms ineens emo
* Qwea schiet regelmatig uit haar slof
* Hara ook wel eens en ze is vaak laat wakker / vroeg nog op
* JJH en Lovelesss worden soms wat kregel van het vrouwengeleuter
* Cat22 praat soms poep, maar meestal wel zinnig
* Ingetje is mijn zusje, maar kan zich vreselijk misdragen
* Ynske is soms heel opgewonden over foto's
* MM (die van Qwea dus) praat soms via FOK! tegen Qwea
* Nokwanda heeft ongedierte in huis (muizen)
* Pagan post soms onder een andere naam
* Of Pagan post zonder dat het Pagan is
* Maes komt soms zomaar ff binnenhollen
* MissBliss heeft het erg moeilijk
* Muis is gek, maar zó vreselijk liev
* Morretje is zwanger en begint al hormonaal te wezen
Kortom: het gaat altijd erg soepel hier
Ja en? je hebt toch een telefoon?quote:
Wehehe, ik praat zinnig.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 22:53 schreef ElisaB het volgende:
[..]
* JJH en Lovelesss worden soms wat kregel van het vrouwengeleuter
waar zei je dat?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 22:53 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Was jij dat waar ik tegen zei "heej, was jij hier de hele tijd al?"
ThorAcalequote:Op dinsdag 6 oktober 2009 22:54 schreef Greys het volgende:
Hebben ze al gezoend? Wát denk je zelluf, met een instabiele thorecale (??) wervefractuur!?
Ik krijg er nog meer koppijn van dan ik al hebquote:
ff helemaal gelezen en ik vind hem stiekem wel OP-waardig.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 22:53 schreef ElisaB het volgende:
[..]
* JJH en Lovelesss worden soms vaak wat kregel van het vrouwengeleuter
ik wilde ook heel graag mee maar moest werkenquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 22:45 schreef Greys het volgende:
Nou ja, kliekjes schmiekjes.
MM, in het volgende topic sta je er bij in de OP en bij de volgende Asielactie verwachten we je ook mee!![]()
Ik ga een rode wodka redbulletje nemen
lolquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 22:57 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik krijg er nog meer koppijn van dan ik al heb![]()
Ooh en Ynske, ik zie een PM staan... ik zal hem zo lezen maar ik heb het iig al gevonden
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 22:57 schreef Greys het volgende:
Yns, al die jompels waren voor een droog dekbed neem ik aan?
Zo lol ist nietquote:
We zullen de datum voor volgende keer zo snel mogelijk aan je doorgeven, kan je vast vrij vragen!quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 22:57 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik wilde ook heel graag mee maar moest werken![]()
Bij DTH?quote:
En hij is ook al ge-edit zie ik nu.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 22:57 schreef JJH het volgende:
[..]
ff helemaal gelezen en ik vind hem stiekem wel OP-waardig.
Eerste zaterdag van september 2010!quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 22:58 schreef Greys het volgende:
[..]
We zullen de datum voor volgende keer zo snel mogelijk aan je doorgeven, kan je vast vrij vragen!
Maar dan die van MB effe aanpassen. Die vind ik niet zo handig.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 22:57 schreef JJH het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 22:58 schreef Qwea het volgende:
[..]
Zo lol ist nietIk denk dat ik vannacht niet zo best zal slapen
zou best kunnen, k weet t niet, k weet alleen dat Chipszak me aansprak, en dat ik blij was dat iemand wat tegen me zeiquote:
*ril*quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 23:00 schreef Ynske het volgende:
[..]daar had ik laatst ook last van
ben t toen maar gaan delen met mn huisgenoten, en daarna zijn we aan de bittergarnituur gegaan met satésaus en knoflooksaus met klontjes
Nou goed...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zegt de beeb: het is aankomende vrijdag baarmoederdag; neem eens een bloemetje mee
Owkee, je had erbij moeten zijn
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 23:00 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik ga ff met de zwager van Elisa op de bank hangen
Nee, hij moet niet in de OP, vind ik ookquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 23:00 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Maar dan die van MB effe aanpassen. Die vind ik niet zo handig.
En eigenlijk, hoe briljant hij ook is, vind ik niet dat je hem in de OP moet doen. Als je het hebt over het kliekjes gevoel... *pakt dienblad*
Ja, daar heb je ook wel een puntje natuurlijk. Gaaf issie wel!quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 23:00 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Maar dan die van MB effe aanpassen. Die vind ik niet zo handig.
En eigenlijk, hoe briljant hij ook is, vind ik niet dat je hem in de OP moet doen. Als je het hebt over het kliekjes gevoel... *pakt dienblad*
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 23:01 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nou goed...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zegt de beeb: het is aankomende vrijdag baarmoederdag; neem eens een bloemetje mee
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.
Dale Carnegie
He, als ik iets doe, dan doe ik het goedquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 22:57 schreef JJH het volgende:
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 23:01 schreef Qwea het volgende:
[..]
*ril*
En dan ook nog gewoon weer die van SR openen. Die is echt goor gewoon
[..]
Nou goed...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kan jij ook al zo goed zoenen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zegt de beeb: het is aankomende vrijdag baarmoederdag; neem eens een bloemetje mee
Ik ook!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Enfin, ik dus denken: Huhquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 23:00 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik ga ff met de zwager van Elisa op de bank hangen
[..]
Nou goed...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zegt de beeb: het is aankomende vrijdag baarmoederdag; neem eens een bloemetje mee
Denk ik ook.quote:Owkee, je had erbij moeten zijn
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Maar hij hoeft niet in de OPquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 23:02 schreef ElisaB het volgende:
He, als ik iets doe, dan doe ik het goed
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 23:03 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Enfin, ik dus denken: HuhIk heb alleen maar een schoonzus
We doen hem gewoon om de paar topics kwooten.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 23:02 schreef JJH het volgende:
[..]
Ja, daar heb je ook wel een puntje natuurlijk. Gaaf issie wel!
Zou dan wel gaaf zijn als ie af en toe een beetje bijgehouden word.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 23:05 schreef Cat22 het volgende:
[..]
We doen hem gewoon om de paar topics kwooten.![]()
'Zeg, weet je nog die lijst van Elies???'
Ik zat even heel bescheten te kijkenquote:
quote:Moeders woest om 'peuterdildo'
AMSTERDAM - Speelgoedfabrikant Wild Planet heeft zich de woede van Duitse ouders op de hals gehaald door met een nieuw speeltje voor kleuters te komen. Volgens moeders is het speeltje meer iets voor volwassenen; het ding lijkt sprekend op een dildo.
Met veel bombarie werd deze maand in Duitsland de 'Aquapet' gelanceerd. Het speeltje is bedoeld om kleintjes uren speelplezier te bezorgen.
Ouders hebben besloten het speelgoed van Wild Planet te boycotten. "Een speeltje met deze vorm is zinloos. Geen enkele ouder zal nog iets van deze fabrikant aanschaffen totdat ze dit ding uit de schappen halen."
Ik zou het niet gezien hebbenquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 23:08 schreef Greys het volgende:
Ik vind het geloof ik meer over de moeders zeggen dat ze daar meteen een dildo inzien dan over de fabrikant die heus niet expres kinderspeelgoed in zo'n vorm maakt
lijkt me dat t ouders zijn die de rare gedachtenkronkel eerder zien dan kinderenquote:
Zag jij hetquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 23:13 schreef Memento-Mori het volgende:
Zag ik nou een plaatje van een Drora-Dildo voorbij komen? schan-da-lig![]()
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 23:13 schreef Cat22 het volgende:
[poep] Het typt verdories moeilijk als er een kitten half op schoot en half op je toetsenbord ligt te pitten.
RSI, here I come.[/poep]
oeh ik ga m even in oud dumpenquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 23:15 schreef Cat22 het volgende:
Ik zag het ook hoor. Maar wij zijn uiteraard gehersenspoeld door de conversaties hier.![]()
En ik denk dat kinderen er minder problemen mee hebben dan hun ouders. Die zien alleen maar Dora.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |