Dan heb je misschien geen disc-at-once geschreven maar een sessie en heb je de disc niet afgeslotenquote:Op woensdag 7 oktober 2009 15:49 schreef Ynske het volgende:
[..]
ja technische bla bla
van de week op 24x gebrand vandaag weer
net voor de tweede keer gedaan
je ziet dat hij wat gebrand heeft, maar lezen doet ie niet zelfs niet op een andere pczucht
Dat! En sluip je nu midden in de nacht naar de glasbak zodat je buren niet zien wat voor flessenwerk je weggooit?quote:
Nah met de hoeveelheden die ze doet is nog de halve buurt wakkerquote:Op woensdag 7 oktober 2009 15:52 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat! En sluip je nu midden in de nacht naar de glasbak zodat je buren niet zien wat voor flessenwerk je weggooit?
Whihihi, lummel!quote:
52x multidrivequote:Op woensdag 7 oktober 2009 15:51 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dan heb je misschien geen disc-at-once geschreven maar een sessie en heb je de disc niet afgesloten![]()
Maar wat staat er op de CD als max speed dan?
Spinnetjes? In de herfst heb je haast een groothoeklens nodig om ze te fotograferen.quote:
Toen was ik aangeschotenquote:Op woensdag 7 oktober 2009 16:07 schreef Morretje het volgende:
Nou Greyssie, en dan nog dat je 2 weken geleden wel dronken was? Daar had je toch zeker ook wel een reden toe, of niet? (hoe is het daarmee trouwens)
De huisgenoot van Yns hebben we het hier over?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 16:07 schreef Harajuku. het volgende:
Vorige week was het nog de grootste lul.
Ja, snap ik ook wel..quote:Op woensdag 7 oktober 2009 16:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Toen was ik aangeschoten
Het gaat wel, maar ik wil het er liever niet teveel over hebben zo in de openbaarheid
k heb er 4quote:Op woensdag 7 oktober 2009 16:25 schreef Greys het volgende:
[..]
De huisgenoot van Yns hebben we het hier over?
2 flessen in 2 weken is niet veul hoorquote:Op woensdag 7 oktober 2009 15:49 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Greys, zuiperd!
Oh, ja. Kwam Morretje er weer tussendoorquote:Op woensdag 7 oktober 2009 16:25 schreef Greys het volgende:
[..]
De huisgenoot van Yns hebben we het hier over?
Nou, dat hè. Veel mensen gaan donderdag, vrijdag én zaterdag de kroeg in en zuipen zich drie dagen lamquote:Op woensdag 7 oktober 2009 16:28 schreef Qwea het volgende:
[..]
2 flessen in 2 weken is niet veul hoor
Dat drink ik soms weg in een weekend
is nie veel nee, t zou mij iig wel op zn kop zettenquote:Op woensdag 7 oktober 2009 16:28 schreef Qwea het volgende:
[..]
2 flessen in 2 weken is niet veul hoor
Dat drink ik soms weg in een weekend
Ohhh je mag mij niet pesten, ik ben al hormonaal. Lees Elies d'r samenvatting maar.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 16:28 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Oh, ja. Kwam Morretje er weer tussendoor
Janken kreng.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 16:32 schreef Morretje het volgende:
[..]
Ohhh je mag mij niet pesten, ik ben al hormonaal. Lees Elies d'r samenvatting maar.![]()
![]()
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 16:26 schreef Qwea het volgende:
Ik ben klaar met mn opdrachten
En ik heb alweeeeeeeeeeeer koppijn
Varkens masseren?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 16:27 schreef Strega het volgende:
Trouwens, nog even terugkomend op die biggetjes, kijken jullie weleens op www.fambofkont.nl?
Varkens en biggen in soorten en maten.
Leuk idee misschien om daar ees af te spreken, je kunt er varkens masseren, het ligt vrij centraal in het midden van het land.
Zeeman is al van mij, scroll maar es door als je daar kijkt, nu is Zeeman, zeeman, dus hij heeft wel in ieder stadje een ander schatje.
Maare....varkens masseren?
Och, ik ook wel hoor, lekker om je af en toe eens te laten gaan.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 16:34 schreef Morretje het volgende:
En familie Bofkont is tof Strega!
En Q'tje is af en toe best een zuipschuit
Nee sorry, ik ga aan de tosti's met brie en mango chutneyquote:Op woensdag 7 oktober 2009 16:37 schreef Ynske het volgende:
eet er iemand mexicaanse wraps met me mee zometeen?
wrom niet, die dingen zijn ook warm en soms hardquote:Op woensdag 7 oktober 2009 16:37 schreef Harajuku. het volgende:
No way dat ik een varken ga aanraken
Is dit nu mijn dirty mind, of wat?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 16:38 schreef Ynske het volgende:
[..]
wrom niet, die dingen zijn ook warm en soms hard
Ja, kijk er maar eens het zijn schatten.quote:
Nee sorry, wij eten witlofrolletjes met ham en kaas uit de oven. Morgen eten we wel wraps, maar niet mexicaans. Heerlijk, zelf je wrap beleggen.. lekker kliederen met eten.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 16:37 schreef Ynske het volgende:
eet er iemand mexicaanse wraps met me mee zometeen?
Nee hoor, ze doet het er om.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 16:39 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Is dit nu mijn dirty mind, of wat?
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 16:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee hoor, ze doet het er om.
Dat kan niet anders, want ik dacht er ook meteen aan
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 16:42 schreef Greys het volgende:
En door diesmiley wordt het alléén maar erger!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |