Niet? Maar ik wist het wel en ik ben toch echt nooit meer op msn. Dus op die manier kon ik het niet weten.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 12:54 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik heb het ook niet verteld hoorDie vond ik zomaar ineens dood in het hok
Uiteraard blijf ik zoeken, maar indien ik hem niet vind wilde ik even horen dat ie overleefd buiten
Ik dacht van niet? Misschien toch hier gemeld of zo dan.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 12:56 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Niet? Maar ik wist het wel en ik ben toch echt nooit meer op msn. Dus op die manier kon ik het niet weten.
Ja, daar zit ik ook nog mee. PCBquote:Op woensdag 7 oktober 2009 13:02 schreef Pagan het volgende:
In het Lauwersmeer gebied zie je erg veel "dierenwinkel"konijnen, die doen het daar prima, ook na de winter zie je daar een groot aantal bontgekleurde konijntjes. Waarschijnlijk mochten die mee op vakantie, enkele reis dan, en hun nazaten konijntjes zijn daar erg goed in.
Ja, zal je hebben; zit je ineens met 6 konijntjesquote:Op woensdag 7 oktober 2009 13:04 schreef nokwanda het volgende:
Misschien was ze gewoon geil en komt ze tuus mee een buuk vol botten
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 13:04 schreef nokwanda het volgende:
Misschien was ze gewoon geil en komt ze tuus mee een buuk vol botten
Die bedoelde ik preciesquote:Op woensdag 7 oktober 2009 13:05 schreef ElisaB het volgende:
In Rotterdam heb je ook hele groepen die er niet uitzien als wilde konijnen. Het redt zich blijkbaar prima!
Kerstmis, kom er maar inquote:Op woensdag 7 oktober 2009 13:05 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ja, zal je hebben; zit je ineens met 6 konijntjes
Neeehee, apart van elkaar natuurlijk!quote:Op woensdag 7 oktober 2009 12:48 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Bij mijn weten heeft de telling van een zwangerschap niets te maken met de conceptie van een jongetje of meisje, of wel?
Of bedoel je het als twee aparte items?
Met of zonder roze pumpjes, ik vind ze afgrijselijk en eng.quote:
Ik verstijf soms zelfs halfquote:Op woensdag 7 oktober 2009 15:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Met of zonder roze pumpjes, ik vind ze afgrijselijk en eng.
Ik durf te bungeejumpen en ratten en muizen op te tillen, maar spinnen, arghhhhhhh!
Ik ook, echt. Mijn hart slaat ook gewoon echt een slag over, ik schrik zo hard van spinnen dat het gewoon pijn doet. Hoe sneu is dat?quote:
Oh dear, ik lag laatst in bed met mn laptop. Ik draaide me om en keek een hooiwagen recht in de ogen. Als ik me niet had omgedraaid was ie op mijn hoofd gaan zittenquote:Op woensdag 7 oktober 2009 15:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ook, echt. Mijn hart slaat ook gewoon echt een slag over, ik schrik zo hard van spinnen dat het gewoon pijn doet. Hoe sneu is dat?![]()
Nu pas? Hier in huis standaard spinnen, ik ga ze te lijf met de stofzuigert..quote:Op woensdag 7 oktober 2009 15:09 schreef Harajuku. het volgende:
Had deze week ook alweer huisspinnenin huis.
Nou, paar weken eerder ook al wel eens één, maar valt so far nog mee. Dat ik ze zie iigquote:Op woensdag 7 oktober 2009 15:14 schreef Morretje het volgende:
[..]
Nu pas? Hier in huis standaard spinnen, ik ga ze te lijf met de stofzuigert..
Ik hoor niet bij het kliekje zeker,quote:Op woensdag 7 oktober 2009 15:11 schreef Greys het volgende:
Oh Hara, ik zie nu pas dat er nog wat posts op de 1e pagina waren die ik niet gezien heb.
Wat sneu van PCB!En hopen dat deze snel terug is!
Met de armen over elkaar?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 15:12 schreef Ynske het volgende:
zoooo, boodschapjes zijn binnen, nu maar n uurtje met de armen over elkaar zitten wachten tot mn pc klaar is met een cd branden
*vingers in orenogen propt* LALALALAAAAAAAAAALALALAquote:Op woensdag 7 oktober 2009 15:14 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Oh dear, ik lag laatst in bed met mn laptop. Ik draaide me om en keek een hooiwagen recht in de ogen. Als ik me niet had omgedraaid was ie op mijn hoofd gaan zitten
IN MIJN BED!
NOT
COOL
Dat durf ik ook nietquote:Op woensdag 7 oktober 2009 15:14 schreef Morretje het volgende:
[..]
Nu pas? Hier in huis standaard spinnen, ik ga ze te lijf met de stofzuigert..
Die moeten ook uit mn buurt blijvenquote:Op woensdag 7 oktober 2009 15:16 schreef Ynske het volgende:
spinnendas net als langpootmuggen
gewoon vangen met een beker
Nou he?quote:
Ik kan ze op geen enkele manier in de buurt hebben. Ik durf ook niet te meppen want straks mep ik op zo'n manier dat ie op me af komt vliegen of zo.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 15:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou he?
Maar jij hebt dus hetzelfde probleem met spinnen stofzuigen? Dat ie dan toch nog vlak langs je hand komt zeilen door die slang?
Ja, of dat je niet hard genoeg mept en hij dan vrolijk over het mep-boekje richting je hand komt gewandeld.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 15:30 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik kan ze op geen enkele manier in de buurt hebben. Ik durf ook niet te meppen want straks mep ik op zo'n manier dat ie op me af komt vliegen of zo.
En zulk gedoe
Hmz, da's wel ERG snelquote:Op woensdag 7 oktober 2009 15:24 schreef Ynske het volgende:
ok hier snap ik geen hout meer van
vorige week een cd zitten branden, duurde n uur! voor 600 mb, enfin cd is stuk gegaan in de post, dus ben nu opnieuw aan t branden en nu issie met 4.48 min klaar
nee das niet langzaam voor t geheugen van de flap die hier staatquote:Op woensdag 7 oktober 2009 15:33 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik vind die 4.48 nog vrij langzaam maar het ligt er maar aan hoe snel je brander e.d. is natuurlijk.
ja technische bla blaquote:Op woensdag 7 oktober 2009 15:46 schreef Loveless85 het volgende:
Het heeft vrij weinig met het geheugen van je PC te maken![]()
Eerder met de maximale snelheid van je brander, maar met een beetje redelijk nieuwe brander (2 á 3 jaar oud) moet je wel een gewone CD (dus max 700mb) binnen een kwartier kunnen branden. Belangrijker is de snelheid die de CD aan kan (staat er vaak in '..x speed' op. 48x speed is wel redelijk gangbaar, maar stel dat je nu een wat oudere CD had, en je hebt m op de max snelheid van je brander gebakken en de CD kon dat niet aan, dan issie stuk.
Kan ook de reden zijn dat het vorige keer zo lang duurde. Je kan de brander de max speed laten detecteren, wellicht stond dat vorige keer aan waardoor hij niet op zn max ging branden en het redelijk lang duurde. En misschien stond het nu uit waardoor de CD dus stuk is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |