Loveless hád altijd een fobo met foto's... nu niet meer dan?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 18:56 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Waarom mocht ik ook alweer niet dat fotoboek van de asielactie zien?
Hihi, die hangen al in A1 formaat boven m'n bed hoorquote:Op woensdag 7 oktober 2009 18:59 schreef Harajuku. het volgende:
Ja, al mijn foto's mogen dat fotoboek nu ook wel uit.
Niet zo denderend?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 18:59 schreef Muis006 het volgende:
Oh Greysie, ik heb vandaag ep 1 en 2 van GA gezien en ik vond het niet zo denderend. Is de derde beter?
thnx ik heb eigenlijk alleen de 1e week niet gewerkt. Vanaf toen tussen de 2 en 5 dagen. deze week zijn het er 5.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 18:37 schreef Cat22 het volgende:
Gefeliciteerd F-R! Ben je in ieder geval weer aan de slag.
Pfffffffffffffrtquote:Op woensdag 7 oktober 2009 18:59 schreef Harajuku. het volgende:
Ja. Volgens mij ben ik immuun geworden door de medsquote:Op woensdag 7 oktober 2009 19:00 schreef Qwea het volgende:
[..]
Niet zo denderend?
Heb je wel dezelfde afleveringen gezien als wij?
Blijkbaarquote:Op woensdag 7 oktober 2009 19:01 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja. Volgens mij ben ik immuun geworden door de meds
Volgensmij ga je de volgende afleveringen wel leuk vindenquote:Op woensdag 7 oktober 2009 19:01 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja. Volgens mij ben ik immuun geworden door de meds
Ik vond 1 en 2 ook tegenvallenquote:Op woensdag 7 oktober 2009 18:59 schreef Muis006 het volgende:
Oh Greysie, ik heb vandaag ep 1 en 2 van GA gezien en ik vond het niet zo denderend. Is de derde beter?
Oh gelukkigquote:Op woensdag 7 oktober 2009 19:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vond 1 en 2 ook tegenvallen
Had gehoopt dat ik alle kanten op geslingerd zou worden, emo-gewijs gezien.
Maar heb geen traan gelaten
Deeltje 3 nog niet gezien, ga ik morgenavond doen!
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 18:59 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hihi, die hangen al in A1 formaat boven m'n bed hoor
Ga eens gauw doen dan!quote:Op woensdag 7 oktober 2009 19:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vond 1 en 2 ook tegenvallen
Had gehoopt dat ik alle kanten op geslingerd zou worden, emo-gewijs gezien.
Maar heb geen traan gelaten
Deeltje 3 nog niet gezien, ga ik morgenavond doen!
Volgens mij staat er maar eentje van jou in en dat is die met mij samen?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 18:59 schreef Harajuku. het volgende:
Ik dacht drie:') Iig een waar ik gebukt sta, die mag er als eerste uitquote:Op woensdag 7 oktober 2009 19:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Volgens mij staat er maar eentje van jou in en dat is die met mij samen?
Misschien dat degene die die gemaakt had al niet heeft geupload omdat je die niet leuk vond?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 19:10 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik dacht drie:') Iig een waar ik gebukt sta, die mag er als eerste uit
een foto waar jij gebukt opstaat is meer van belang dan stills uit films wat betreft realistische vooruitzichten, toch?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 19:10 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik dacht drie:') Iig een waar ik gebukt sta, die mag er als eerste uit
Ik heb hem juist daar zien staanquote:Op woensdag 7 oktober 2009 19:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Misschien dat degene die die gemaakt had al niet heeft geupload omdat je die niet leuk vond?
Ik ga nog even goed kijken, heb heel vluchtig gescrolld.
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 19:13 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
een foto waar jij gebukt opstaat is meer van belang dan stills uit films wat betreft realistische vooruitzichten, toch?
Weet ik nietquote:Op woensdag 7 oktober 2009 19:16 schreef Greys het volgende:
Oh ik zie er eentje idd Haar.
Maar hoe verwijder je foto's uit dat album?
als t goed is kan ik m via ftp verwijderen, maar dan moet ik de bestandsnaam wetenquote:Op woensdag 7 oktober 2009 19:16 schreef Greys het volgende:
Oh ik zie er eentje idd Haar.
Maar hoe verwijder je foto's uit dat album?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |