had je er al eentje?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 10:44 schreef Ca.ra het volgende:
Ik woon in Limburg Vicky.
Zelf zou ik naar iets van een kampeerwinkel gaan maar die weet ik geen hier in de buurt. Maar ik ga eerst eens even proberen bij Blokker!
volgens mij had ze er al 1quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 15:57 schreef Ynske het volgende:
[..]
had je er al eentje?
anders heb je in Margraten op t industrieterrein in de Fremme een campeerwinkel, en in Hoensbroek heb je Stassar Campingwinkel. en daartegenover nog de van Cranebroek
quote:
erg verstandig om een kind van die leeftijd al aan de m&m's te latenquote:
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 16:08 schreef Ynske het volgende:
[..]
erg verstandig om een kind van die leeftijd al aan de m&m's te latenHij mag echt nog geen snoep eten.
@Vicky, hoe is t nu met Tess?
eigenlijk wel goed. Overdag slaapt ze goed, 's nachts slaapt ze goed maar s avonds is een ramp....quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 16:08 schreef Ynske het volgende:
[..]
erg verstandig om een kind van die leeftijd al aan de m&m's te laten
@Vicky, hoe is t nu met Tess?
ik kom ze nog steeds af en toe tegenquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 16:12 schreef miss_sly het volgende:
weet je wat rommel geeft? beschuit met muisjes voor al die kraamvisitewe hadden zelfs bezoek dat dat zonder boter wilde
we komen nog wel eens een muisje tegen :'
0
fijn!quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 16:12 schreef _Ingrid_ het volgende:
Apart speelgoed Joshua.
Vandaag is de logopediste voor de 1e keer geweest. Veel tips gehad die we gaan uittesten.
Dat hij die zak in zij handen had was alleen maar voor de foto wij vonden het opdat moment wel grapig.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 16:12 schreef _Ingrid_ het volgende:
Apart speelgoed Joshua.
Vandaag is de logopediste voor de 1e keer geweest. Veel tips gehad die we gaan uittesten.
Ben benieuwd Ingrid... hopelijk gaat Tyler beter (vaste hap) eten. Wel fijn dat de potjes van 6 maanden goed gaan!!quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 16:12 schreef _Ingrid_ het volgende:
Apart speelgoed Joshua.
Yeah right!quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 16:14 schreef Joshua. het volgende:
[..]
Dat hij die zak in zij handen had was alleen maar voor de foto wij vonden het opdat moment wel grapig.
Eigenlijk gaat het best goed, tenminste beter dan een paar weekjes geleden.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 16:09 schreef Diaan73 het volgende:
Fruppel, hoe gaat het met het brood eten van Danique? Ik kan me herinneren dat het een paar weken geleden niet zo goed ging...
Wat goed dat het stukjes eten goed gaat en dat de potjes leeg gaan!quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 16:15 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Lennon eet inmiddels met stukjesdus vanaf 8 maanden , hij lijkt het lekkerder te vinden... hij eet elke keer nog het potje leeg.en dan ook nog een toetje. Hij vindt halfvolle vanille yoghurt erg lekker.
hoe oud is jouw kindje die van mij is vandaag precies 8 maanden en ik denk niet dat hij al vanille yoghurt mag hebben. Anders ga ik dat ook proberen goeie tip.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 16:21 schreef Fruppel het volgende:
[..]
Wat goed dat het stukjes eten goed gaat en dat de potjes leeg gaan!
Danique is ook helemaal verslaafd aan vanille yoghurt dus daar word ze zo nu en dan lekker mee verwend
9 maanden toch?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 16:24 schreef Joshua. het volgende:
[..]
hoe oud is jouw kindje die van mij is vandaag precies 8 maanden en ik denk niet dat hij al vanille yoghurt mag hebben. Anders ga ik dat ook proberen goeie tip.
In principe niet. Als er geen rare dingen gebeuren . Maar het gaat goed. Littekenweefsel voel je niet meer. Litteken zie je amper.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 16:13 schreef Ynske het volgende:
[..]
fijn!
moet Tyler nu nog geopereerd worden? of gaat het nu zo goed dat dat niet meer hoeft?
wat fijn!quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 16:32 schreef _Ingrid_ het volgende:
[..]
In principe niet. Als er geen rare dingen gebeuren . Maar het gaat goed. Littekenweefsel voel je niet meer. Litteken zie je amper.
En poepen gaat (soms te) goed!
Tyler krijgt melk (duh) en diksap.
Fruppel wat voor thee geef je dan? Hier nog niet geprobeerd.
Ze krijgt thee zonder theine en/of caffeine meestal rooibos of van Lipton die thee uit van die soort builtjes (ben even de naam kwijt).quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 16:32 schreef _Ingrid_ het volgende:
[..]
Tyler krijgt melk (duh) en diksap.
Fruppel wat voor thee geef je dan? Hier nog niet geprobeerd.
Ja, we stonden ook verbaasd... helemaal omdat het in het begin zo moeizaam was. Het komt vanzelf goedquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 16:33 schreef Fruppel het volgende:
Wat goed van Lennon en wat super dat hij er ook 2 eet! Ik ben benieuwd wanneer Danique wat meer gaat eten maar goed er zit verbetering is dus we komen er wel!
Zolang ze niet minstens 1 a 1 1/2 boterham eet krijgt ze gewoon een grote fles (180cc) want die heeft ze echt wel nodig nog.
Goed idee om thee oid met een lepeltje te geven! Heb ik helemaal niet overna gedacht haha.
Soms drinkt ze wel door een rietje dus wie weet word dat nog wat
Okay... nou ja eerst maar gewoon rietje proberen... Ow Lennon is weer wakker. Wij gaan Twan ophalen van spelenquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 16:48 schreef Fruppel het volgende:
Grappig, ik vind Earl Grey erg vies dus die krijgt ze niet, rooibos drinkt ze met mij mee inderdaad.
We hadden het rietje kort geknipt want anders moet ze te hard zuigen en dat ging best eigenlijk (toen ze het doorhad).
Je hebt ook van Nuby antilek bekers met een rietje ipv een tuit.
niet om betweterig te zijn of iets, maar in earl grey zit theïne (soort caffeïne) en volgens mij werd dat sterk afgeraden het eerste jaar, zo niet de eerste twee jaar...quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 16:43 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja, we stonden ook verbaasd... helemaal omdat het in het begin zo moeizaam was. Het komt vanzelf goedLepeltje gaat prima hier. Ik zal binnenkort ook eens rietje proberen, nog niet gedaan.
Rooibos vind ik zo vies, Lennon drinkt af en toe wat thee van mij mee, dat is Earl Grey, die vindt hij ook wel lekker.
als jij het bekertje vasthoudt, kan je proberen of ze de mondmotoriek al heeft om te drinken.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 17:43 schreef Zweefvliegje het volgende:
Wat mooi dat Lennon zo goed eet Diaan!
Vanaf wanneer kunnen babietjes eigenlijk leren uit een beker te drinken?
Als ik Lianne nu een beker -zonder iets erin- in haar handen geef gaat hij alle kanten op en gooit ze er mee. Is het zo dat als ik er iets in doe het wel gaat werken?
Dan denk ik dat ik dat maar met water of iets dergelijks moet uitproberen.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik qua drinken nog nooit iets anders heb gegeven dan borstvoeding en een flesje weigert ze.
hahahaha jaaaaaa dat is leuk!!!!!quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 16:14 schreef Joshua. het volgende:
[..]
Dat hij die zak in zij handen had was alleen maar voor de foto wij vonden het opdat moment wel grapig.
Ik weet dat hier theïne in zit, maar hij krijgt af en toe een paar slokjes thee, ik denk dat dat niet heel veel schade kan doen. Als ik voor hem apart maak, maak ik altijd groene thee. 10 november moet ik naar cb, ik wil daar ook even navragen. Die fruitthee is trouwens wel een goed idee, ik ga dit weekend bij de winkel daarvoor kijken.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 17:37 schreef DaviniaHR het volgende:
[..]
niet om betweterig te zijn of iets, maar in earl grey zit theïne (soort caffeïne) en volgens mij werd dat sterk afgeraden het eerste jaar, zo niet de eerste twee jaar...
je hebt wel caffeïne vrije earl grey, die dronk mijn moeder altijd, ik neem aan dat die dan weer wel mag...
meestal staat op de verpakking heel groot "van nature theïne en looizuurvrij" das dan goed voor babies
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 20:15 schreef bodpa09 het volgende:
Ja, da's toch echt wel een groot nadeel van het kdv he, ze pikken aan de lopende band dingen op. Fijn dat ze lekker slaapt nu. Die van mij was om zes uur in slaap gekinkeld, nu weer wakker. Hij voert as we speak een paringsdans voor een krentenbol op.
in groene thee zit ook gewoon cafeine/theine, het is op een of andere manier een wijdverbreid misverstand dat groene thee theine-vrij zou zijn.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 20:17 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik weet dat hier theïne in zit, maar hij krijgt af en toe een paar slokjes thee, ik denk dat dat niet heel veel schade kan doen. Als ik voor hem apart maak, maak ik altijd groene thee. 10 november moet ik naar cb, ik wil daar ook even navragen. Die fruitthee is trouwens wel een goed idee, ik ga dit weekend bij de winkel daarvoor kijken.
Grasjes, Lennon eet er idd nu beleg op. In ieder geval vruchtenjam en appelstroop. Smeerkaas moet ik nog kopen en proberen, dat was niet meer goed. Arm meisje van je... beterschapen sterkte.
Takembah, gefeliciteerd en welkom met Alexa. Wat een lieverd.
Het werd al eerder hier gepost: Je kan beginnen met oefenen uit een beker drinken als je kind in bad zit. Ik heb het geprobeerd en het was echt een supertip. Dan zie je eerst even hoe goed dat gaat en als het niet gaat lekker klooien. Ik heb de thee erin gedaan die Jair anders ook heel graag drinkt. Ik vroeg me dit trouwens ook af met betrekking tot bekers/ tuitbekers. En als het kind uit een tuitbeker kan drinken kun je daar dan ook de bv uit geven? Kan er met een tuitbeker en zijn gewone flesje een verwarring ontstaan?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 17:43 schreef Zweefvliegje het volgende:
Wat mooi dat Lennon zo goed eet Diaan!
Vanaf wanneer kunnen babietjes eigenlijk leren uit een beker te drinken?
Als ik Lianne nu een beker -zonder iets erin- in haar handen geef gaat hij alle kanten op en gooit ze er mee. Is het zo dat als ik er iets in doe het wel gaat werken?
Dan denk ik dat ik dat maar met water of iets dergelijks moet uitproberen.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik qua drinken nog nooit iets anders heb gegeven dan borstvoeding en een flesje weigert ze.
uhhh tussen 6.00 en 6.30 flesquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 20:43 schreef oeke het volgende:
Vicky, wat zijn de slaaptijden van Tess eigk? Kobus is niet echt te bewegen tot een avondslaapje terwijl hij dat wel nodig heeft. Ik ben benieuwd hoeveel Tess slaapt/zou moeten slapen.
Jore, wat zielig, die tandjes.![]()
Ik geef ook weleens gewone thee wel heel slap, hebben ze ook gezegd op het cb. Niks over groene thee of rooibos. Gewoon: "hij mag ook een beetje slappe thee"quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 20:17 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik weet dat hier theïne in zit, maar hij krijgt af en toe een paar slokjes thee, ik denk dat dat niet heel veel schade kan doen. Als ik voor hem apart maak, maak ik altijd groene thee. 10 november moet ik naar cb, ik wil daar ook even navragen. Die fruitthee is trouwens wel een goed idee, ik ga dit weekend bij de winkel daarvoor kijken.
Grasjes, Lennon eet er idd nu beleg op. In ieder geval vruchtenjam en appelstroop. Smeerkaas moet ik nog kopen en proberen, dat was niet meer goed. Arm meisje van je... beterschapen sterkte.
Takembah, gefeliciteerd en welkom met Alexa. Wat een lieverd.
Wauw! Wat een goed schema!quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 20:51 schreef Vicky het volgende:
[..]
uhhh tussen 6.00 en 6.30 fles
tussen 6.45 en 7.00 naar bed en dan slapen tot 9.00-9.30
rond 10.00 fles
tussen 11.00 - 12.00 naar bed en slapen tot 13.00/13.30/14.00
rond 14.00 een fles
rond 15.30 naar bed en dan slaapt ze ongeveer 1.5 uur
18.00 fles
rond 19.30 naar bed
22.00 maak ik haar wakker voor een fles en dan ligt ze rond 22.45 weer tot de volgende ochtend.
quote:iemand van jullie enig idee
Ik wil het patroon proberen te doorbreken. dat ik minder Roy een borst wil aanbieden.
dit klinkt erger dan dat het in feite is hoor
Roy komt en vraagt namelijk veel, maar door het spugen is dat bijna een "hopeloze"zaak, omdat je dan in het cirkeltje blijft hangen van eten-spugen-eten-spugen en ga zo maar door.
Hebben eerder al eens geprobeerd via een flesje wat leek te werken.
maar nu is het elke keer de overloop zeg maar, Roy krijgt nu veel binnen, wat er dus ook zo weer uitloopt (4 keer verkleden op een dag voor moeder en kind is hier heel normaal)
Hebben een speentje geprobeerd maar die spuugt hij uit, hoe vaak je het ook probeerd.
pinken nou die wilt hij ook niet (ja 5 min en dan word het huilen)
Maar wil hem dus nu niet telkens die borst aanbieden als troost.
in de draagdoek is tegenwoordig ook maar leuk voor 10 min en dan huilen.
Iemand een idee want ik vind dit echt lastig.
Urla en Miss in elk geval thx.
Al is het hier idd net even anders, ik heb hier ook niet te maken met huiluurtjes, maar best wel veel huiltjes op een dag.
zoiezo probeer ik elke dag een flinke wandeling te maken, dat is de ene keer s'ochtends en een andere keer s'middags.
Maar zelfs daar is het niet altijd een relaxte wandel,op een gegeven moment is Roy het ook echt beu en gaat hij huilen (de ene keer na dik een uur, de andere keer al na 20 min)
Draagdoek iedem dus...
Slapen tja ik mag echt in m'n handen klappen als ik 2 uur volkrijg, soms is een uurtje al heel wat.
En hoevaak Roy komt, ik moet eerlijk bekennen ik heb geen idee, er is hier namelijk nog geen enkele dag het zelfde geweest.
vandaag zat ik in de ochtend op om het uur, en deze middag zit er nu 3 uur tussen (en ligt Roy nu een uurtje op bed te slapen)
maar dit kan morgen echt weer totaal anders zijn.
Daarom ook dat ik dat wil gaan doorbreken want dat spugen en weinig slapen en het huilen, en gewoon naar mijn idee ontevreden ogen, vind ik niet fijn meer.
Als ik hier brood smeer denk ik vaak eerst even of ik zin heb in troep. Als het me niet uit maakt dan krijgt ze wel hagelslag of gestampte muisjes of wat dan ook wat eraf valt. Heb ik even geen zin, of moet ik snel weg na de lunh dan krijgt ze iets smeerbaars of kaas of worst.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 09:26 schreef miss_sly het volgende:
Fijn Joshua.
En je moet maar zo denken: als je hem niet nu de kans geeft om het te leren, zal hij dat op een later tijdstip moeten doen. En zolang hij niet heeft kunnen oefenen, zal hij knoeien. Nu zal hij het misschien lekker vlot leren en al snel met minder (niet zonder, want dat is niet mogelijk bij kindjes) knoeien kunnen.
Je kunt er uiteraard ook een beetje bij nadenkenquote:Op woensdag 7 oktober 2009 09:32 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Als ik hier brood smeer denk ik vaak eerst even of ik zin heb in troep. Als het me niet uit maakt dan krijgt ze wel hagelslag of gestampte muisjes of wat dan ook wat eraf valt. Heb ik even geen zin, of moet ik snel weg na de lunh dan krijgt ze iets smeerbaars of kaas of worst.
ja want ze zijn bruinquote:
Het kan nog VEEEEL ergerquote:
Precies... Ik geef Lennon gewoon stukjes brood in zn mond, af en toe met de vork. Soms wordt hij daardoor afgeleid en wil alleen nog maar de vork pakken en niet echt eten.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 13:23 schreef Marie79 het volgende:
Dat doet Maarten dus ook he, ik gaf hem een plakje kaas, maar niks hoor, het wordt in stukjes getrokken en dan op de grond gegooid...
Idem met een bord met stukjes brood, hij gaat er mee zitten spelen. Geef ik hem de vork, stopt hij hem wel in zijn mond en soms geef ik hem ook gewoon zijn broodje...
als ze net beginnen met rapley eten ze ook niet echt..meer spelen.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 13:13 schreef Diaan73 het volgende:
Rapley is leuk als je kind ook mee wil werken.. Lennon gaat er mee spelen en eet er dus niets van. Wij geven nu stukjes vanaf 8 maanden en dat gaat wel goed. Af en toe krijgt hij nog een stukje groente in de hand....
Bietjes jaquote:Op woensdag 7 oktober 2009 12:17 schreef Chan het volgende:
wat een heerlijke knoeifoto's
Innepin wat heb je daar gegeten?? Bietjes? Het lijkt wel verf
Precies daar zeg je wat, geduld... Ik heb er denk ik te weinig geduld voor. Lennon eet ook best wel snel van de lepel omdat ik hem dat zo "aangeleerd" heb. Ik heb een hekel aan treuzelen met eten.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 13:46 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
als ze net beginnen met rapley eten ze ook niet echt..meer spelen.
Elin eet inmiddels zelf haar boterham en stukken groenten, aardappel en fruit.
Duurde even maar ze weet nu hoe het werkt. Kost wel tijd en geduld
ik wilde het net zeggenquote:Op woensdag 7 oktober 2009 14:04 schreef innepin het volgende:
[..]
Bietjes jaIk vind 't net zo'n clownsgezichtje zo, incl rode neus
![]()
Wij doen hier half half, maar sinds kort vind ze het ook leuk om het uit elkaar te trekken en op de grond te gooien. Haar allereerste hapje was wortel, heerlijk! Heb daar echt een briljante foto van (misschien zal ik die straks nog even uploadenquote:Op woensdag 7 oktober 2009 13:23 schreef Marie79 het volgende:
Dat doet Maarten dus ook he, ik gaf hem een plakje kaas, maar niks hoor, het wordt in stukjes getrokken en dan op de grond gegooid...
Idem met een bord met stukjes brood, hij gaat er mee zitten spelen. Geef ik hem de vork, stopt hij hem wel in zijn mond en soms geef ik hem ook gewoon zijn broodje...
uhh ik heb het er volgens mij afgegooid..quote:Op woensdag 7 oktober 2009 19:48 schreef Linda2205 het volgende:
ik schaam me diep, maar ik heb echt geen tijd op hier te posten, Lotte wil echt 24/7 mama-warmte hebbenMaar vicky, jij had een keet met Tess een inbaker-stappenplan gemaakt. Waar staat dat?
Nou 36,2 lijkt me nog niet erg verontrustend.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 19:49 schreef Joshua. het volgende:
Moet je je zorgen maken als je kindje 36,2 is kwa temparatuur.
Gebruik het als behang..quote:Op woensdag 7 oktober 2009 20:21 schreef Estrys het volgende:
nog een keer het resultaat
[ afbeelding ]
maar waar vind ik een plakboek waar ik het in kan plakken?
Goed van Esmee, hopelijk gaat ze deze lijn doorzetten.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 20:57 schreef Stiemie het volgende:
Karin wat jij beschrijft gebeurt hier dus ookIk denk alleen dat voeding voor hongerige babies hier niet gaat werken. Ze wil namelijk na een tijdje gewoon echt niet meer drinken, ook niet als ze nog wel wakker is...
De spruw-medicatie in combinatie met een grotere speen lijkt nu wel wat resultaat te hebben. Ze heeft vanmiddag 1 keer een hele fles met 100 ml leeggedronken! Helaas de fles daarna maar weer 80 ml, maar dat is voor haar doen best veel! Nu maar afwachten hoe het de rest van de avond en nacht blijft gaan.
uiteindelijk is dit ook wat nu gebeurtquote:Op woensdag 7 oktober 2009 21:23 schreef Ca.ra het volgende:
Karin ik heb geen verstand van flesvoeding maar is het dan een probleem om wat meer kleine voedingen te geven? Ik geef de borst en Thomas komt vaak genoeg binnen drie uur voor de volgende voeding. Sterker nog, we halen de drie uur maar sporadisch. Ik heb er wat over lopen zoeken (omdat je overal die drie uur tussen voedingen ziet) maar voor een borstbaby is het heel normaal om vaker te komen voor een kleine voeding. Als je er van uitgaat dat dat 'natuurlijk' is dan kan dat voor een flessekind toch ook?
Zoals er variatie bestaat tussen de eetgewoontes van borstbaby's (vergelijk Thomas met Amelie, en die groeien allebei goed) kan er toch ook variatie bestaan tussen flessebaby's?
Nogmaals, ik heb er geen verstand van hoor, dit is gewoon op basis van gevoel.
wat een schetig kleed zeg!quote:Op woensdag 7 oktober 2009 21:24 schreef Stiemie het volgende:
Karin ik bedoelde neit dat die andere voeding voor jullie niet een goede oplossing kan zijn hoorMisschien kan je ook eens een grotere speen gebruiken? Dan hoeft hij minder hard te werken om de voeding binnen te krijgen en dan redt hij het misschien wel tot het einde van de voeding?
Cara minder tijd tussen de voedingen is geen probleem. Dan kan je bv 10 voedingen per dag geven in plaats van 8 en dan maakt het niks uit. Wij zitten alleen echt met een zooitje want de ene dag drinkt Esmee 8 voedingen (en krijgt ze dus te weinig binnen omdat ze steeds maar kleine porties drinkt) en de andere dag drinkt ze wel 14 voedingen...
O ik heb trouwens net zo'n leuk boxkleed voor Esmee gekocht bij Prenatal![]()
[ afbeelding ]
dat doen ze bij ons ook wel, je moet die verjaardagen doorgeven wanneer ze eraan zitten te komen. Goed dat je het zegt want opa is bijna jarig. En de andere opa is op dezelfde dag als papa jarig dus dan gaat dat in 1 moeite doorquote:Op donderdag 8 oktober 2009 09:35 schreef Diaan73 het volgende:
Sebwat een leuke foto hem aan het werk met verf. Het resultaat mag er ook zijn
Maakt Seb niets voor de oma's/opa's? Dat doen ze bij het kdv van Lennon wel, erg schattig.
Vervelend zeg dat lastige eten/drinken. Ik heb helaas geen tips. Sterkte
OKay... op kdv van Lennon hebben ze een verjaardagslijst hangen per 2 maanden en daar kun je de verjaardagen ook op zetten. Ze staan ook in het boekje van Lennon.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 11:46 schreef Estrys het volgende:
[..]
dat doen ze bij ons ook wel, je moet die verjaardagen doorgeven wanneer ze eraan zitten te komen. Goed dat je het zegt want opa is bijna jarig. En de andere opa is op dezelfde dag als papa jarig dus dan gaat dat in 1 moeite doorHet is bijna productiewerk met drie oma's en twee opa's en pap en mam en dan oook nog groooote schilderijen maken. Hard werken hoor op het kdv
![]()
terug van het cb, de score:
71,5 cm en 8200 gram
De arts vond het niet raar dat Seb zo slank is. ze zei: (mijn man ging vroeger bij haar zoon spelen) "Dat heeft hij van zijn vader die is ook zo slank als ik het me goed herinner"Vroeger ja, in het stenen tijdperk (mijn man is 1,70 en weegt rond de 80 kilo, hij noemt het zelf volslank) Maar iemands dag is in ieder geval weer goed vandaag
Over mij heeft de arts dan weer geen woord gezegd, wilde bijna roepen: hallooooooo dat heeft hij van mij hoor
![]()
Je mag een halve zetpil geven als ze koorts krijgen. Maar je hebt ook van die homeopathische zetpillen, vibacol, die kun je gewoon gebruiken.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 12:45 schreef _Bar_ het volgende:
Tess van harte met je vermaanddag meissie
Seb wat goed joh
Hier mag ik straks naar het cb, de eerste prikjes.
mag je ze nu al wat geven, mochten ze koorts krijgen?
of mag dat pas met 3 maand?
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 21:24 schreef Stiemie het volgende:
O ik heb trouwens net zo'n leuk boxkleed voor Esmee gekocht bij Prenatal![]()
[ afbeelding ]
Hij staat in deze folderquote:Op donderdag 8 oktober 2009 16:07 schreef happyme28 het volgende:
[..]
![]()
Sorry dat ik hier zo binnenval, maar wat is de maat van dit boxkleed Stiemie?? Ik zoek een leuke, maar kan geen leuke in de goede maat vinden (95x75)
Viburcolquote:Op donderdag 8 oktober 2009 12:58 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Je mag een halve zetpil geven als ze koorts krijgen. Maar je hebt ook van die homeopathische zetpillen, vibacol, die kun je gewoon gebruiken.
Veel succes straks!!
Hier wel!quote:Op woensdag 7 oktober 2009 19:21 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Zorgt forte voeding ook voor meer krampjes? Want daar heb ik dan weer niet zo'n zin in.
Kruitvat heeft van het eigen merk prematuur luiers, maatje kleiner dan de 1...misschien is dat iets?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 11:32 schreef Stiemie het volgende:
Kersjes heeft je kleine man al luiers maat 3? Wat gaat dat snelHier hebben we maatje 1 en die is nog te groot eigenlijk
![]()
Nee, klopt, geen maat vandaar mijn vraagquote:Op donderdag 8 oktober 2009 16:36 schreef MamaNik het volgende:
[..]
Hij staat in deze folder
http://www.prenatal.nl/folder/Meepakkersfolder/index.html?utm_source=Nieuwsbrief&utm_medium=e-mail&utm_campaign=oktober
maar keek net nog even een keer en er staat geen maat bij :s
ps ben je blij met de kleertjes??
Ah, op die manier! Goed dan dat je naar je gevoel geluisterd hebt!quote:Op donderdag 8 oktober 2009 13:35 schreef Brighteyes het volgende:
Nou, het was niet echt een kwestie van koppig zijn hoor, meer twijfel vanuit mezelf of het wel echt nodig is of dat ik niet te hard van stapel liep zeg maar.
De cb-arts had al gezegd dat ik best een verwijzing mocht komen halen als ik over een week of 2 (na die afspraak) toch dacht dat het niet beter ging. Die waren gelukkig helemaal niet afwijzend.
Is het niet sowieso zo omdat het bij jullie in de familie zit dat je dan foto's moet laten maken? Dat dacht ik eig. wel...
Wat voor mooie fotos. Bij deze ook een kliederfoto van ons mannetje.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 12:10 schreef innepin het volgende:
[..]
Oh? Ik was vroeger zelf altijd héél netjes...
[ afbeelding ]
Ja dat was het zeker. Volgens mij was het broccoli.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 08:57 schreef seilram het volgende:
Stiemie, wat vervelend zegHoe laat moet je vandaag bij de huisarts zijn? Ik hoop dat hij de gouden tip voor jullie heeft, want dit is wel aanmodderen zo.
En Tinuviel, dat ziet er smakelijk uit![]()
krijg je Zantac?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 10:22 schreef _Bar_ het volgende:
Stiemeen s6 bij de ha.
Hier mag ik vanmiddag om een medicijn wat het zuur wat zou moeten minderen bij Roy.
Er word momenteel besproken wat er nog meer mogelijk is.
vanmiddag weet ik nog meer. (13.30 uur kan ik langskomen)
Dat is fijn Bar! Dat ze er ook daadwerkelijk wat aan gaan doen. Ik heb echt hemel en aarde bewogen in ziekenhuis geweest 2 dagen en bij de KA maar ik kreeg geen medicijnen tegen het spugen van Seb. Dat wilde ze pertinent niet geven. En het arme jong hield zowat geen voeding fatsoenlijk binnen.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 10:22 schreef _Bar_ het volgende:
Stiemeen s6 bij de ha.
Hier mag ik vanmiddag om een medicijn wat het zuur wat zou moeten minderen bij Roy.
Er word momenteel besproken wat er nog meer mogelijk is.
vanmiddag weet ik nog meer. (13.30 uur kan ik langskomen)
Vervelend dat het bij jullie dan zo anders gegaan is.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 10:32 schreef Estrys het volgende:
[..]
Dat is fijn Bar! Dat ze er ook daadwerkelijk wat aan gaan doen. Ik heb echt hemel en aarde bewogen in ziekenhuis geweest 2 dagen en bij de KA maar ik kreeg geen medicijnen tegen het spugen van Seb. Dat wilde ze pertinent niet geven. En het arme jong hield zowat geen voeding fatsoenlijk binnen.
Leander in het begin na elke fles. Nu is het zo'n beetje om de fles. Soms tussendoor een beetjequote:Op vrijdag 9 oktober 2009 13:30 schreef Stiemie het volgende:
hoevaak poepen de andere hele kleine babies die flesvoeding krijgen trouwens? Soms lijkt het wel of Esmee een soort verstopping heeft ofzo...
die van mij 1 a 2x per dagquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 13:30 schreef Stiemie het volgende:
hoevaak poepen de andere hele kleine babies die flesvoeding krijgen trouwens? Soms lijkt het wel of Esmee een soort verstopping heeft ofzo...
hier eens in de 2 dagenquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 14:50 schreef Vicky het volgende:
[..]
1 a 2x per dag
Ik hoop dat het jullie er bij de ha uitkomen Stiemie!
De enige bijwerking die ik dan zou moeten aangeven is eerder dat Roy er meer door slaapt gisteren en vandaag.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 15:23 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Bar, mooi dat het goed ging op het cb, en dat Roy de prikjes goed heeft doorstaan.
Geen bijwerkingen vooralsnog?
Ook fijn dat je wat krijgt tegen het zuur! Dat zou het spugen moeten verminderen neem ik aan?
Klopt klopt klopt................... die eerste drie maanden, van mij hoeft t niet hoorquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 20:39 schreef Kersjes het volgende:
Stiemie en Bar![]()
Tropentijden zijn het, erg belastend en niet altijd even leuk. Maar..... hou vol, probeer geduld te hebben, geef je kleintje al je liefde en bedenk (komt 'ie komt 'ie): het is een fase !!!
Over een maand of wat zal er al een beter schema zijn, zijn de krampjes voorbij, ken je de behoeften van je baby beter en is het alweer een stuk gemakkelijker allemaal
Heerst het soms? Merel is de hele dag al aan het brullen, wil ook niet slapenquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 16:38 schreef Vicky het volgende:
Tis hier nu ook gezellig... Not! Ik heb al een klein uur een jankende baby die moet slapen maar te moe is...
ze is al weer wakker. Heeft een half uurtje geslapen denk ik. Nou ja, nu een fles en dan weer naar bed.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 17:10 schreef Nijna het volgende:
Stiemie, geen ervaring met een osteopaat.
Tess, zet em op meid!!! Slaapt ze inmiddels al vicky?
Oeke
ik neem m ff mee naar de PM.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 18:36 schreef Memmel het volgende:
Vicky, als je vrijdag liever hebt dat ik naar jou kom ivm rust van Tess, kan dat ook he!
ahwquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 21:48 schreef Fuente het volgende:
Stiemie, daar zou ik ook mee teruggan, balen joh!
Mijn speklapje leert lopen
[ afbeelding ]
alleen jammer dat het stoeltje sneller schuift dan Merel, dus ze heeft de vloer al een aantal keer geraakt![]()
wat heerlijk!!quote:Op zondag 11 oktober 2009 09:10 schreef Stiemie het volgende:
Fuente wat gaat je meisje hard! En wat kijkt ze vrolijk![]()
Wij schrokken vanmorgen wakker. Esmee heeft gewoon van 23:30 uur tot 7.30 uur geslapen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |