abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73450603
Die foto was Amber trouwens
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_73450714
Dat kun je zien aan de ogen!
pi_73450845
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 11:09 schreef bodpa09 het volgende:
Dat kun je zien aan de ogen!
ja want ze zijn bruin
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_73451256
Dat bedoel ik !
pi_73452321
Hihi Amber en Jen Heerlijk zo knoeien
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_73452349
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 12:00 schreef innepin het volgende:
Hihi Amber en Jen Heerlijk zo knoeien
Het kan nog VEEEEL erger
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_73452662
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 12:00 schreef Vicky het volgende:

[..]

Het kan nog VEEEEL erger
Oh? Ik was vroeger zelf altijd héél netjes...

pi_73452845
wat een heerlijke knoeifoto's
Innepin wat heb je daar gegeten?? Bietjes? Het lijkt wel verf
pi_73453099
Geweldig die knoeifoto's
Hier wilden we Rapley eens gaan proberen.
We hebben er over gelezen en het klinkt heel logisch allemaal.
Ik kijk er nu al naar uit.
pi_73453310
Ik denk dat wij hier tegen die tijd ook (deels?) gaan Rapley-en
  woensdag 7 oktober 2009 @ 12:37:15 #112
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_73453322
Roy is gewoon alweer 2maandjes time flies echt
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  woensdag 7 oktober 2009 @ 13:13:20 #113
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_73454537
Rapley is leuk als je kind ook mee wil werken.. Lennon gaat er mee spelen en eet er dus niets van. Wij geven nu stukjes vanaf 8 maanden en dat gaat wel goed. Af en toe krijgt hij nog een stukje groente in de hand....
Make love, not war ☮
  woensdag 7 oktober 2009 @ 13:23:02 #114
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_73454863
Dat doet Maarten dus ook he, ik gaf hem een plakje kaas, maar niks hoor, het wordt in stukjes getrokken en dan op de grond gegooid...
Idem met een bord met stukjes brood, hij gaat er mee zitten spelen. Geef ik hem de vork, stopt hij hem wel in zijn mond en soms geef ik hem ook gewoon zijn broodje...
18-11-2008 Maarten Alexander
pi_73455297
Ik heb een gefrustreerde baby... Ze probeert steeds naar haar buik te rollen maar het lukt nog niet en nu is ze boos
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  woensdag 7 oktober 2009 @ 13:41:01 #116
114177 Diaan73
pi_73455530
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 13:23 schreef Marie79 het volgende:
Dat doet Maarten dus ook he, ik gaf hem een plakje kaas, maar niks hoor, het wordt in stukjes getrokken en dan op de grond gegooid...
Idem met een bord met stukjes brood, hij gaat er mee zitten spelen. Geef ik hem de vork, stopt hij hem wel in zijn mond en soms geef ik hem ook gewoon zijn broodje...
Precies... Ik geef Lennon gewoon stukjes brood in zn mond, af en toe met de vork. Soms wordt hij daardoor afgeleid en wil alleen nog maar de vork pakken en niet echt eten.
Make love, not war ☮
pi_73455725
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 13:13 schreef Diaan73 het volgende:
Rapley is leuk als je kind ook mee wil werken.. Lennon gaat er mee spelen en eet er dus niets van. Wij geven nu stukjes vanaf 8 maanden en dat gaat wel goed. Af en toe krijgt hij nog een stukje groente in de hand....
als ze net beginnen met rapley eten ze ook niet echt..meer spelen.
Elin eet inmiddels zelf haar boterham en stukken groenten, aardappel en fruit.
Duurde even maar ze weet nu hoe het werkt. Kost wel tijd en geduld
pi_73455876
Als het over een tijdje niet gaat lukken dan denk ik dat we ook gewoon deels gaan Rapleyen.
Het is natuurlijk wel belangrijk dat ze straks voldoende voeding binnen krijgt.
Voorlopig nog lekker aan de melk.

In de zwangerschapsdoos van c1000 zaten een fruithapje en broccolihapje met leeftijdsaanduiding 4 maanden.
Mogen ze dat echt al zo vroeg eten? Ik dacht altijd 6 maanden.
pi_73455994
Mag wel, tegenwoordig wordt er geadviseerd met 6 maanden.
ik zou iig vanaf 6 maanden doen. Broccoli is Tylers lievelingsgroente.
pi_73456310
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 12:17 schreef Chan het volgende:
wat een heerlijke knoeifoto's
Innepin wat heb je daar gegeten?? Bietjes? Het lijkt wel verf
Bietjes ja Ik vind 't net zo'n clownsgezichtje zo, incl rode neus
  woensdag 7 oktober 2009 @ 14:25:35 #121
114177 Diaan73
pi_73456889
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 13:46 schreef Kleurdoos het volgende:

[..]

als ze net beginnen met rapley eten ze ook niet echt..meer spelen.
Elin eet inmiddels zelf haar boterham en stukken groenten, aardappel en fruit.
Duurde even maar ze weet nu hoe het werkt. Kost wel tijd en geduld
Precies daar zeg je wat, geduld... Ik heb er denk ik te weinig geduld voor. Lennon eet ook best wel snel van de lepel omdat ik hem dat zo "aangeleerd" heb. Ik heb een hekel aan treuzelen met eten. Op kdv kunnen ze hem niet samen met een ander kind eten geven, dat gaat te langzaam voor Lennon.

Urla, wij zijn begonnen rond de 5/5,5 maanden met eerst alleen groentehapje (1 soort) en toen dat goed ging uitgebreid met fruithapje (1 soort). Lennon had het wel een beetje gehad met al die melkflessen en was denk ik toe aan wat vasters. We merken ook echt dat hij het vaster eten met meer gretigheid eet dan dat hij de flessen leegdrinkt...
Make love, not war ☮
pi_73456969
Heerlijk die knoeifoto's Vond dat echt zo'n leuke periode dat ze net gaan eten

Hier bij Linde ook Rapley gedaan. In het begin speelde ze ook inderdaad vooral met het eten, maar dat is ook belangrijk want zo ontdekt ze het eten en de structuur etc. Al is het natuurlijk niet altijd even praktisch... Deze keer gaan we het zeker weer proberen.

Esmee blijft te weinig drinken. Net weer bij het cb geweest. Weer gewogen en ze is nog wel voldoende gegroeid. Omdat ze last heeft van een schimmelinfectie, zou ze ook last van spruw kunnen hebben. Het zag er niet naar uit, maar voor de zekerheid toch een kuurtje meegekregen.

We worden hier namelijk zo ondertussen echt een beetje wanhopig. Ze drinkt nog steeds niet meer dan 80 ml maximaal per keer. En overdag slaapt ze dan zo'n anderhalf tot 4 uur tussen de voedingen. 's Avonds heeft ze dan enorme trek en heeft de hele avond honger. Liefst drinkt ze dan elk uur een voeding van zo'n 50 ml. Soms elk half uur 20 ml, soms 3 slokken en valt dan weer in slaap. Dat duurt 's avonds van 8 uur tot ongeveer 12 uur en dan valt ze helemaal oververmoeid in slaap. Voor de zekerheid moet ik ook een afspraak maken voor vrijdag bij de huisarts om haar nog eens helemaal na te laten kijken.

Hopelijk komt er snel een oplossing want zo door blijven ploeteren is echt zooo vermoeiend zowel voor ons als voor Esmee.
  woensdag 7 oktober 2009 @ 14:30:51 #123
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_73457021
Wat een lieve smeerpoetsjes
Nog een kleine 5 maanden en we kunnen hier ook weer gaan knoeien met eten

Nu heeft Toby ook een rood gezichtje maar da's niet van de bietjes helaas

Takkembah en Alexa, welkom hier!!
.... met gevoel voor drama....
pi_73459426
Ow Alexa. Wat een snoezig meisje hebben jullie in elkaar gedraaid zeg.
Takkembah nog proficiat en natuurlijk welkom hier.

Ach gossie. Sneu voor Esmee. Ik hoop wel dat alles goed is bij de arts.
pi_73464248
Leuk Rapley, ik heb er echt zin in om hem met een stronk broccoli te zien knoeien! !

Arme Toby, nog steeds z'n last van exceem? Wat naar moet dat zijn voor zo'n kleintje.

Wat lastig dat Esmee zo weinig wil drinken. Hopelijk is er niets aan de hand.

Vandaag Kobus meegenomen naar mijn werkplek. Hij heeft op de naaitafel geslapen, op een geimproviseerd bedje van schapenvachtjes en lappen stof!
Hij vond het wel gek maar heeft toch wel lekker geslapen.
Ik moet maar gauw een bedje kopen om er neer te zetten want hij zal wel vaker mee gaan.
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_73464805
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 14:04 schreef innepin het volgende:

[..]

Bietjes ja Ik vind 't net zo'n clownsgezichtje zo, incl rode neus
ik wilde het net zeggen wat een schattig clowntje was je zo

Rapley, hier ook we gaan het in ieder geval zo proberen, of het in de praktijk ook werkt zien we dan wel weer
Ik heb zelfs de kraam enthousiast erover gekregen! ze had er nog nooit van gehoord en toen ik de term liet vallen en erover vertelde toen we het over eten hadden werd ze helemaal enthousiast, ze heeft het zelfs later nog thuis opgezocht enzo.

Esmee wat sneu dat ze er zo moe van wordt, en jullie ook.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  woensdag 7 oktober 2009 @ 19:08:59 #127
257049 Grasjes
met bloemetje
pi_73465145
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 13:23 schreef Marie79 het volgende:
Wij doen hier half half, maar sinds kort vind ze het ook leuk om het uit elkaar te trekken en op de grond te gooien. Haar allereerste hapje was wortel, heerlijk! Heb daar echt een briljante foto van (misschien zal ik die straks nog even uploaden )

Alle eetfoto's zijn zo schattig!! Innepin die van jou vroeger is ook leuk Moet ook eens bietjes geven!

Ze was gelukkig vandaag heel gezellig bij papa en geen koorts. Antibiotica doet dus al zijn werk denk ik zo
Nu het eten nog...
pi_73465612
hihi Innepin, ziet er gesmeerd uit haha

Stiemie, damn, eigenlijk ben je nog niks wijzer dus, ik was wel ff benieuwd wat ze zeiden.
Lars is nl ook nog steeds aan het hannessen met de flesjes.
Hij meldt zich zo ongeveer elke 2-2,5 uur, en zijn buikje knort dan ook als een gek.
Omdat hij dan ook giga over de toeren is geef ik hem ook maar zijn flesje, maar nu laat hij daar steeds een boel van staan, en valt in slaap, ik krijg hem dan ook niet wakker.

Ik moet vrijdag met Lars naar het cb voor de eerste controle, zal daar eens vragen.
Zat zelf te denken om misschien over te stappen naar voeding voor hongerige baby's.
Het lijkt nl wel of hij het drinken niet kan volhouden, maar daardoor dus niet verzadigd is.
Maar eerst maar eens afwachten wat ze zeggen op het cb.
Zorgt forte voeding ook voor meer krampjes? Want daar heb ik dan weer niet zo'n zin in.
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_73465657
Als Rapley ook zelf stukken brood opeten is, dan doet Tyler er aan.
Kiim had blijkbaar een kapje laten vallen. Tyler vond dat en trok er stukken af en knaagde er vrolijk aan.
  woensdag 7 oktober 2009 @ 19:27:52 #130
257049 Grasjes
met bloemetje
pi_73465870
LOL Is helemaal rapley Ingrid

Karin, ik heb echt geen idee helaas. Hier kreeg ze hypoallergeen wat sneller wordt verteerd. Hoop dat het cb uitkomst kan bieden!
pi_73466584
ik schaam me diep, maar ik heb echt geen tijd op hier te posten, Lotte wil echt 24/7 mama-warmte hebben Maar vicky, jij had een keet met Tess een inbaker-stappenplan gemaakt. Waar staat dat?
Lotte!
Noah!
pi_73466605
Moet je je zorgen maken als je kindje 36,2 is kwa temparatuur.
pi_73466730
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 19:48 schreef Linda2205 het volgende:
ik schaam me diep, maar ik heb echt geen tijd op hier te posten, Lotte wil echt 24/7 mama-warmte hebben Maar vicky, jij had een keet met Tess een inbaker-stappenplan gemaakt. Waar staat dat?
uhh ik heb het er volgens mij afgegooid..
zal ff de foto's zoeken voor je....
Ik doe wel een pmmetje als ik ze er weer opgezet heb.

Tess ging vanavond zonder morren/piepen/zeuren naar bed.. ze lag gewoon al om 18.50!!
We hebben ws. ook de oorzaak gevonden waarom ze zo onrustig ging slapen. Amber kijkt voor ze gaat slapen nog heel even tv en ws. is dat voor Tess te druk. Ik sluit mezelf en Tess nu bij de fles van 18.00 uur even op en kom pas uit de kamer als het bedtijd is voor Tess.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  woensdag 7 oktober 2009 @ 19:54:45 #134
257049 Grasjes
met bloemetje
pi_73466772
Linda dat komt vanzelf wel een keer! Geniet maar lekker van Lotte!

Joshua, volgens mijn huisarts niet. Joshua iets warmer aankleden en opletten of hij nog alert is en genoeg drinkt.
pi_73466793
Wat goed van Tess En ik wacht met smart op je PM
Lotte!
Noah!
pi_73466841
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 19:49 schreef Joshua. het volgende:
Moet je je zorgen maken als je kindje 36,2 is kwa temparatuur.
Nou 36,2 lijkt me nog niet erg verontrustend.
Ben zelf een keer met Meike bij de HA geweest, omdat ze soms ineens blauwe lipjes kreeg, icm met een temp van 36,0, en dat was zelfs nog geen te lage temperatuur volgens de huisarts.

Linda, ze wil de hele dag bij je zijn? Oeh heftig....of vind je het zelf wel gezellig?
  woensdag 7 oktober 2009 @ 20:05:14 #137
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_73467163
Sterkte Linda!
Zo lang je het zelf blijft trekken is het niet zo erg he... Tip: een EEE, Acer One of ander minilaptopje, die past op schoot tijdens het voeden

En over voeden gesproken, hier begint iemand te mopperen. Mama mag weer aan de slag
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
pi_73467393
Ze wil idd de hele dag bij me hangen. Wilde vandaag eindelijk proberen dr maar in bed te laten slapen. Dat werd een half uur piepen en mekkeren. Ook met de 5-10-15-methode. En toen pakte ik dr op en ze sliep. Wegleggen gaat niet, want dan is ze meteen weer wakker. Sowieso doet ze maar 1 slaapje per dag. Wel gezellig, maar ooit wil ik toch ook wel douchen of koken of ff naar de wc

Ze spartelt heel erg als ze alleen ligt, echt met armpjes en beentjes, sjeest daardoor ook het hele bed door. Hoopte dus dat inbakeren zou helpen. Heb nu PM van Vicky, dus ga zo even kijken!

Ca.ra, gaat het voeden bij jullie nu ook goed zonder hoedje?
Lotte!
Noah!
pi_73467436
Nou zag ik foto's voorbij komen van kindjes die de boel vies maken naar aanleiding van de je huis schoonhouden met een baby discussie.

check de mijne

ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_73467568
Heeft Seb goed gedaan
pi_73467578
haha, seb! Prachtig
Lotte!
Noah!
pi_73467603
Wow Estrys! Wat gaaf!
pi_73467614
hihi lekker he Seb!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_73467707
Woah Seb
pi_73467752
nog een keer het resultaat

maar waar vind ik een plakboek waar ik het in kan plakken?
  woensdag 7 oktober 2009 @ 20:21:40 #146
1394 Tazz
Vakmanschap is... *hips*
pi_73467778
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 20:21 schreef Estrys het volgende:
nog een keer het resultaat

[ afbeelding ]

maar waar vind ik een plakboek waar ik het in kan plakken?
Gebruik het als behang..
"ooit geweten wat je allemaal met de beugel van een Grolsch flesje kan doen???"
pi_73467797
inlijsten
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  Jubileum moderator woensdag 7 oktober 2009 @ 20:43:51 #148
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_73468604
Estrys Het is wel ontzettend gaaf! Ik zeg inlijsten en boven je bed hangen
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_73468774
Ja misschien doe ik dat wel, boven mijn bed hangen.

Ik was laatst jarig en in het boekje van het kdv moest je voorin de verjaardagen van papa en mama schrijven. Dus ik dacht dat ze wel een knutselwerkje zouden maken met hem maar ik kreeg dus niks Toen dacht ik nog, misschien doen ze dat pas als ze wat ouder zijn. Mijn man heeft het even gevraagd vorige week (moest hij van mij, vond het zo stom om zelf te vragen) maar ze waren het dus vergeten Nou beseft Seb dat natuurlijk nog helemaal niet maar stel dat hij nou wat ouder is en ze vergeten het, mooi sneu voor zo'n ventje. Nu vond ik het alleen maar sneu voor mezelf, ik was best teleurgesteld eigenlijk
pi_73469056
Inderdaad wel een beetje stom van ze, hoor Estrys.
Maar je hebt wel een prachtig live action painting van je zoon om boven je bed te hangen!
Geweldig! Die blauwe luier ook.

Ik heb hier zo'n lol met Ko tijdens het voeden. Hij stopt dan met drinken en kijkt me zo ondeugend lachend aan. Echt, dan zwijmel ik helemaal weg!
Net ging ik meezingen met een dom liedje, nou hij moest me toch even goed bestuderen, de honger was ineens helemaal over.
pi_73469059
Estrys wat leuk gemaakt zeg! En die foto van de zelf ook geverfde Seb Inderdaad inlijsten en boven je bed hangen!

Linda klinkt heftig zo. Wij bakeren ook in en dat geeft Esmee echt veel rust. Ze kan zichzelf nu niet meer wakker meppen en nu kan ze echt slapen en uitrusten!

Karin wat jij beschrijft gebeurt hier dus ook Ik denk alleen dat voeding voor hongerige babies hier niet gaat werken. Ze wil namelijk na een tijdje gewoon echt niet meer drinken, ook niet als ze nog wel wakker is...
De spruw-medicatie in combinatie met een grotere speen lijkt nu wel wat resultaat te hebben. Ze heeft vanmiddag 1 keer een hele fles met 100 ml leeggedronken! Helaas de fles daarna maar weer 80 ml, maar dat is voor haar doen best veel! Nu maar afwachten hoe het de rest van de avond en nacht blijft gaan.
pi_73469637
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 20:57 schreef Stiemie het volgende:

Karin wat jij beschrijft gebeurt hier dus ook Ik denk alleen dat voeding voor hongerige babies hier niet gaat werken. Ze wil namelijk na een tijdje gewoon echt niet meer drinken, ook niet als ze nog wel wakker is...
De spruw-medicatie in combinatie met een grotere speen lijkt nu wel wat resultaat te hebben. Ze heeft vanmiddag 1 keer een hele fles met 100 ml leeggedronken! Helaas de fles daarna maar weer 80 ml, maar dat is voor haar doen best veel! Nu maar afwachten hoe het de rest van de avond en nacht blijft gaan.
Goed van Esmee, hopelijk gaat ze deze lijn doorzetten.

Een vriendin die hier vanmi was dacht ook al spruw te zien bij Lars, maar ik kan het er niet van maken. Meike heeft destijds ook wel spruw gehad, maar dat zag er wel anders uit.
Vrijdag maar ff vragen op het bureau.
Ik dacht dat met voeding voor hongerige baby's Lars misschien wel af zou kunnen met wat minder cc's.
Juist omdat hij steeds in slaap valt tijdens het drinken.
Want het is eigenlijk gewoon een cirkel waar je inzit....

Tijdens het drinken valt hij in slaap, waardoor de fles niet leeg gaat, waardoor hij niet genoeg binnen heeft gekregen om het 3 uur te kunnen volhouden...

Vanmiddag was mijn moeder hier een poosje, zodat ik even kon slapen.
Tjonge, dat nachtelijke gespook maakt me niet fitter.....
Wel erg fijn om dan smiddags even te kunnen gaan liggen.
  woensdag 7 oktober 2009 @ 21:14:21 #153
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_73469725
Linda, lastig zeg. Ik heb met Thomas wel dat hij NU wil eten en o wee als ik dan nog even naar de wc wil, wat dat betreft herken ik het wel. En hij kan eigenlijk ook alleen maar bij iemand op schoot/op de borst in slaap vallen, maar als hij eenmaal diep slaapt kan ik hem wel in zijn bedje leggen. Maar zoals jij het beschrijft is wel erg clingy inderdaad. Hopelijk trekt dat nog een beetje bij de komende tijd!

Het hoedje hebben we hier maar een paar voedingen gebruikt. Zodra hij in het ziekenhuis onder de lamp ging en het suffe verdween ging het goed zonder. Toen had hij de kracht om de tepel goed naar binnen te zuigen.

Seb! al een echte kunstenaar! Ooooh Estrys ik ben wel een beetje jaloers nu hoor. Maar wel jammer van je verjaardag
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
  woensdag 7 oktober 2009 @ 21:23:51 #154
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_73470085
Karin ik heb geen verstand van flesvoeding maar is het dan een probleem om wat meer kleine voedingen te geven? Ik geef de borst en Thomas komt vaak genoeg binnen drie uur voor de volgende voeding. Sterker nog, we halen de drie uur maar sporadisch. Ik heb er wat over lopen zoeken (omdat je overal die drie uur tussen voedingen ziet) maar voor een borstbaby is het heel normaal om vaker te komen voor een kleine voeding. Als je er van uitgaat dat dat 'natuurlijk' is dan kan dat voor een flessekind toch ook?
Zoals er variatie bestaat tussen de eetgewoontes van borstbaby's (vergelijk Thomas met Amelie, en die groeien allebei goed) kan er toch ook variatie bestaan tussen flessebaby's?

Nogmaals, ik heb er geen verstand van hoor, dit is gewoon op basis van gevoel.
pi_73470122
Karin ik bedoelde neit dat die andere voeding voor jullie niet een goede oplossing kan zijn hoor Misschien kan je ook eens een grotere speen gebruiken? Dan hoeft hij minder hard te werken om de voeding binnen te krijgen en dan redt hij het misschien wel tot het einde van de voeding?

Cara minder tijd tussen de voedingen is geen probleem. Dan kan je bv 10 voedingen per dag geven in plaats van 8 en dan maakt het niks uit. Wij zitten alleen echt met een zooitje want de ene dag drinkt Esmee 8 voedingen (en krijgt ze dus te weinig binnen omdat ze steeds maar kleine porties drinkt) en de andere dag drinkt ze wel 14 voedingen...

O ik heb trouwens net zo'n leuk boxkleed voor Esmee gekocht bij Prenatal

pi_73470176
Hoihoi
Was een weekendje weg en druk en even geen internet, en dan zijn er zomaar pagina's vol geschreven

In ieder geval Takkembah, welkom hier en gefeliciteerd, wat een snoepje!!

Stiemie en Karin, lastig dat jullie nog steeds aan het zoeken zijn met de voedingen, hopelijk lukt het snel om een oplossing te vinden. En kersjes, wat ontzettend sneu dat je mannetje zoveel last heeft van eczeem. Hopelijk verbetert het snel !

Oeke, lief is dat he, ik vind die lachjes tijdens het drinken ook zo om te smelten .

Hier hebben we de eerste banaan geprobeerd, rapley style! Mees is bijna 6 maanden, maar we hadden wel de indruk dat hij er veel zin in had. Als wij zaten te eten ging met elke hap ook zijn mondje open. Het was vooral een gezellige smeerboel!

[ Bericht 12% gewijzigd door Jula op 08-10-2009 10:31:22 ]
pi_73470312
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 21:23 schreef Ca.ra het volgende:
Karin ik heb geen verstand van flesvoeding maar is het dan een probleem om wat meer kleine voedingen te geven? Ik geef de borst en Thomas komt vaak genoeg binnen drie uur voor de volgende voeding. Sterker nog, we halen de drie uur maar sporadisch. Ik heb er wat over lopen zoeken (omdat je overal die drie uur tussen voedingen ziet) maar voor een borstbaby is het heel normaal om vaker te komen voor een kleine voeding. Als je er van uitgaat dat dat 'natuurlijk' is dan kan dat voor een flessekind toch ook?
Zoals er variatie bestaat tussen de eetgewoontes van borstbaby's (vergelijk Thomas met Amelie, en die groeien allebei goed) kan er toch ook variatie bestaan tussen flessebaby's?

Nogmaals, ik heb er geen verstand van hoor, dit is gewoon op basis van gevoel.
uiteindelijk is dit ook wat nu gebeurt
hij krijgt zijn flesje nu gewoon steeds eerder, want hij heeft echt overduidelijk honger...en zijn buikje knort het uit. Maar hij valt steeds in slaap tijdens het drinken, dus drinkt hij idd minder per voeding.
Maar het is wel lastig vind ik, want je bent de hele dag aan het voeden zo ongeveer. en ik heb er nog eentje rondlopen hier. Zou het wel prettig vinden als er toch iets meer een schema in zou komen.
En 'snachts 3 keer eruit om te voeden is echt maar goed, alles voor onze kleine kanjer natuurrlijk.
pi_73470353
Oh ja Takkembah, wat een schatje! welkom hier!
pi_73470412
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 21:24 schreef Stiemie het volgende:
Karin ik bedoelde neit dat die andere voeding voor jullie niet een goede oplossing kan zijn hoor Misschien kan je ook eens een grotere speen gebruiken? Dan hoeft hij minder hard te werken om de voeding binnen te krijgen en dan redt hij het misschien wel tot het einde van de voeding?

Cara minder tijd tussen de voedingen is geen probleem. Dan kan je bv 10 voedingen per dag geven in plaats van 8 en dan maakt het niks uit. Wij zitten alleen echt met een zooitje want de ene dag drinkt Esmee 8 voedingen (en krijgt ze dus te weinig binnen omdat ze steeds maar kleine porties drinkt) en de andere dag drinkt ze wel 14 voedingen...

[ afbeelding ]
wat een schetig kleed zeg!

voor al het gedoe met voedingen enzo. Het lijkt me loodzwaar.
Karin wat fijn dat je even bij hebt kunnen slapen. Hou jezelf goed in de gaten hoor.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_73473510
Even voor Karin en Stiemie over de flesjes:
bij ons was het in het begin ook een rommeltje, met heel veel voedingen, weinig tijd ertussen etc. Heel vermoeiend allemaal!
Ik ben toen begonnen te noteren op welke tijd er hoeveel gedronken werd. Toen zag ik na een tijdje ineens een schema ontstaan zonder dat ik zelf wat voor deed. Hij liet zelf langer tussen de voedingen en dronk meer.

Dus het kan echt ineens beter gaan!
Karin, ik heb niet alles goed gelezen, maar heb je al een groter speentje geprobeerd? Dat hielp hier wel tegen in slaap vallen tijdens de fles. Dan kost het wat minder energie om het eruit te krijgen.
  woensdag 7 oktober 2009 @ 23:00:18 #161
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_73473752
Ik heb hier tijden gehad dat Thomas elk uur kwam voor een voeding 's nachts, en toen was ik heel blij dat ik hem gewoon half slapend aan de tiet kon schuiven, om het maar even zo te zeggen, en dat ik niet met mijn slaperige hoofd naar beneden hoefde om een flesje te maken. Dus ik kan me er wel wat bij voorstellen

Ik kan me wel iets voorstellen bij je wens voor meer schema. Ik heb me er zelf bij neergelegd probeer mezelf erbij neer te leggen dat Thomas hier even het levensritme bepaalt, maar dat is natuurlijk heel wat makkelijker als het je eerste is. Jij hebt het natuurlijk ook druk met Meike in de tussentijd.

Ach het blijft altijd lastig he, dat ze de handleiding er niet bij leveren

[ Bericht 2% gewijzigd door Ca.ra op 07-10-2009 23:01:42 (wel eerlijk zijn) ]
pi_73474242
Ik heb me er ook wel bij neergelegd hoor, maar zoals Karin ook schrijft is het vooral erg lastig omdat er hier overdag nog een 2-jarig meisje rondloopt dat ook aandacht nodig heeft. Ik vind het voor Linde echt niet leuk als ik nooit tijd voor haar heb omdat ik altijd maar met Esmee bezig ben.

Tichi ik heb het ook een paar dagen bijgehouden op papier, maar er zit echt geen ritme in. Nou vind ik een ritme niet eens zo heel belangrijk, maar ze komt nu gewoon af en toe niet aan de minimale hoeveelheid voeding die ze per dag moet binnenkrijgen en dat is toch wel belangrijk Gelukkig groeit ze wel nog steeds redelijk goed, maar dit gerommel moet niet te lang meer duren want ze moet eigenlijk steeds meer gaan drinken en er zit nu echt geen schot in.
  donderdag 8 oktober 2009 @ 08:31:09 #163
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_73477518
Seb, knappe kunstenaar! Inlijsten inderdaad en dan Kobus uitnodigen om het te bezichtigen. Die kan heel goed kunst beoordelen

Mees, lekker hoor

Wat een gerommel met de voedingstijden, zeker als je ook nog eens met flesjes in de weer moet
Hier ook nog altijd niks dat ook maar lijkt op een schema: de ene keer komt hij na een uur alweer om echt veel te drinken, soms laat hij er 3 uur tussen zitten...
Gelukkig hoef ik eind november pas weer aan het werk en tot die tijd blijft Toby gewoon altijd bij me en kan hij drinken waar, wanneer en zoveel als hij wil.

Sinds gister zijn we trouwens overgestapt op luiers maat 3 van het Kuidvat. Maat 2 paste nog wel maar dan bleek hij 's ochtends weer doorgelekt te zijn omdat ik 's nachts niet meer verschoon en hij dan wel veel drinkt.
.... met gevoel voor drama....
pi_73477779
Stiemie, ik begrijp dat je je zorgen maakt! Ik las dat ze overdag 4 uur slaapt. Hoe gaat het dan als je haar tussendoor wakker maakt en een flesje probeert te geven?

Hoe is het vannacht gegaan? Hopelijk weer een flesje van 100 ml net als gisteren

Mijn zoontje wordt sinds 2 weken weer 's nachts rond 5 uur wakker en heeft dan ook echt een fles van 200cc nodig Is op zich niet erg, maar hij sliep al 3 weken ofzo door....
Hij drinkt nu structureel meer dan 1000cc per dag, maandag op het cb maar eens vragen of het niet teveel is.
  donderdag 8 oktober 2009 @ 09:35:33 #165
114177 Diaan73
pi_73478503
Seb wat een leuke foto hem aan het werk met verf. Het resultaat mag er ook zijn Maakt Seb niets voor de oma's/opa's? Dat doen ze bij het kdv van Lennon wel, erg schattig.

Vervelend zeg dat lastige eten/drinken. Ik heb helaas geen tips. Sterkte
Make love, not war ☮
pi_73478920
Tess is vandaag al weer 4 maanden!!!

Maar mèn wat een pittige tante heb ik zeg|! Ze is echt zwaar gefrustreerd omdat h etniet lukt om van rug naar buik te rollen..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  donderdag 8 oktober 2009 @ 10:08:48 #167
248986 MamaNik
Kleuter en Peuter Tweelingmama
pi_73479186
Super cool wat Seb gemaakt heeft ik zeg inderdaad inlijsten en boven je bed.

Bij ons op KDV maken ze ook wat voor alle opa's en oma's.
Schrijven het in hun schrift op de dag dat ze naar KDV gaan en s'middags is er wat geknutseld.

Lastig Karin met Lars, kan me iets bij voorstellen met je nachten pff heb ook niet echt tips, meestal juist met FV hebben ze snel een ritme, maar misschien is die inderdaad erg hongerig! Gelukkig is het bijna vrijdag.
Ben ook benieuwd hoe hard die gegroeid is.

Hier is het ook echt kl*te afgelopen 3 nachten pfff ben geradbraakt, maar helaas zijn mijn ouders een maand naar indonesië en ouders die werken allebei fulltime dus niemand die hier even op de kids kan letten terwijl ik even bijslaap, Nu is de oudste ook nog ziek (hoge koorts= hangerig zeuren niet willen eten en drinken en s'nachts veel wakker terwijl die altijd doorslaap )
Nog 1 1/2 week dan zijn ze weer terug!
pi_73481357
Kersjes heeft je kleine man al luiers maat 3? Wat gaat dat snel Hier hebben we maatje 1 en die is nog te groot eigenlijk

Geen idee of het nou aan de grotere speen ligt of aan het middeltje tegen spruw maar het gaat hier even veel beter. Gisteravond heeft ze om de 2,5 a 3 uur zo goed als 100 ml gedronken en tussendoor lekker geslapen We beginnen de voeding met de grote speen en halverwege wisselen we 'm voor de langzamere en dat gaat zo prima.

Vannacht kwam ze om 2.15 uur en toen pas weer om 7 uur! Beide keren de fles zo goed als leeg Alleen kwam er bij die laatste een boer omhoog voordat ik haar had laten boeren en toen zat de halve voeding over mijn boezem Uiteindelijk kwam ze toen om 9 uur weer en toen heeft ze de fles weer zo goed als leeg gedronken.

MamaNik balen is dat zeg. Misschien kan je het weekend even bijslapen terwijl je man/vriend/buurvrouw/nichtje ofzo even oplet of iets met de oudste gaat doen?
pi_73481484
Tess alweer vier maanden
Willow is vandaag alweer twee maanden

Stiemie, wat fijn dat het beter lijkt te gaan!
pi_73481807
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 09:35 schreef Diaan73 het volgende:
Seb wat een leuke foto hem aan het werk met verf. Het resultaat mag er ook zijn Maakt Seb niets voor de oma's/opa's? Dat doen ze bij het kdv van Lennon wel, erg schattig.

Vervelend zeg dat lastige eten/drinken. Ik heb helaas geen tips. Sterkte
dat doen ze bij ons ook wel, je moet die verjaardagen doorgeven wanneer ze eraan zitten te komen. Goed dat je het zegt want opa is bijna jarig. En de andere opa is op dezelfde dag als papa jarig dus dan gaat dat in 1 moeite door Het is bijna productiewerk met drie oma's en twee opa's en pap en mam en dan oook nog groooote schilderijen maken. Hard werken hoor op het kdv

terug van het cb, de score:

71,5 cm en 8200 gram

De arts vond het niet raar dat Seb zo slank is. ze zei: (mijn man ging vroeger bij haar zoon spelen) "Dat heeft hij van zijn vader die is ook zo slank als ik het me goed herinner" Vroeger ja, in het stenen tijdperk (mijn man is 1,70 en weegt rond de 80 kilo, hij noemt het zelf volslank) Maar iemands dag is in ieder geval weer goed vandaag Over mij heeft de arts dan weer geen woord gezegd, wilde bijna roepen: hallooooooo dat heeft hij van mij hoor
  donderdag 8 oktober 2009 @ 12:36:44 #171
114177 Diaan73
pi_73483091
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 11:46 schreef Estrys het volgende:

[..]

dat doen ze bij ons ook wel, je moet die verjaardagen doorgeven wanneer ze eraan zitten te komen. Goed dat je het zegt want opa is bijna jarig. En de andere opa is op dezelfde dag als papa jarig dus dan gaat dat in 1 moeite door Het is bijna productiewerk met drie oma's en twee opa's en pap en mam en dan oook nog groooote schilderijen maken. Hard werken hoor op het kdv

terug van het cb, de score:

71,5 cm en 8200 gram

De arts vond het niet raar dat Seb zo slank is. ze zei: (mijn man ging vroeger bij haar zoon spelen) "Dat heeft hij van zijn vader die is ook zo slank als ik het me goed herinner" Vroeger ja, in het stenen tijdperk (mijn man is 1,70 en weegt rond de 80 kilo, hij noemt het zelf volslank) Maar iemands dag is in ieder geval weer goed vandaag Over mij heeft de arts dan weer geen woord gezegd, wilde bijna roepen: hallooooooo dat heeft hij van mij hoor
OKay... op kdv van Lennon hebben ze een verjaardagslijst hangen per 2 maanden en daar kun je de verjaardagen ook op zetten. Ze staan ook in het boekje van Lennon.

Fijn dat alles goed was op cb... mooie lengte en gewicht zo zien ze het ook graag op cb.
Make love, not war ☮
  donderdag 8 oktober 2009 @ 12:45:36 #172
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_73483295
Tess van harte met je vermaanddag meissie

Seb wat goed joh

Hier mag ik straks naar het cb, de eerste prikjes.
mag je ze nu al wat geven, mochten ze koorts krijgen?
of mag dat pas met 3 maand?
  donderdag 8 oktober 2009 @ 12:58:13 #173
114177 Diaan73
pi_73483643
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 12:45 schreef _Bar_ het volgende:
Tess van harte met je vermaanddag meissie

Seb wat goed joh

Hier mag ik straks naar het cb, de eerste prikjes.
mag je ze nu al wat geven, mochten ze koorts krijgen?
of mag dat pas met 3 maand?
Je mag een halve zetpil geven als ze koorts krijgen. Maar je hebt ook van die homeopathische zetpillen, vibacol, die kun je gewoon gebruiken.

Veel succes straks!!
Make love, not war ☮
  donderdag 8 oktober 2009 @ 13:02:23 #174
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_73483791
vibacol kun je halen bij de drogist (tp kruidvat etos?) of apotheek?
  donderdag 8 oktober 2009 @ 13:07:12 #175
114177 Diaan73
pi_73483949
Ik heb het hier gezien bij de Etos....
Make love, not war ☮
  donderdag 8 oktober 2009 @ 13:19:59 #176
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_73484307
Vraag gewoon zometeen even op het cb wat zij adviseren. Wel zo makkelijk.

Stiemie, fijn dat het wat beter gaat!

Hier is vanmorgen de fysio voor de 2e keer langs geweest en ik ben stiekem wel heel erg blij dat ik heb doorgezet met een verwijzing te vragen.
Ze heeft vorige week een afdruk gemaakt van de omtrek van zijn schedeltje en daar wat berekeningen op los gelaten en ze kwam uit op een afwijking van 108,5% (als ik het goed heb) en dat is dus nét over de grens van 108% tussen een milde vervorming en een ernstige(r) vervorming. Terwijl ik dus echt dacht dat dat schedeltje wel mee viel nog!
Er is nog totaal geen drama verder hoor, alle tijd nog om het te corrigeren, maar ons kereltje is wel erg volhardend in zijn voorkeur dus we moeten nog even flink aan de slag. Pluspunt is wel dat hij het wel kan zelf, naar rechts kijken, dus dat het niet supergeblokkeerd is ofzo, maar hij moet alleen nog even leren dat de wereld aan de rechterkant ook echt wel leuk is. Veel oefenen dus. Volgende week komt ze weer.
pi_73484488
Fijn is dat dan hè BE, als je koppigheid toch terecht blijkt te zijn. Iig fijn dat het niet geblokkeerd is idd, succes met oefenen!

Ik ben ook van plan om straks lekker koppig te zijn: zowel ik, mijn moeder als mijn opa hadden heupdysplasie. Ik heb als kind ook een spreisbroekje gedragen. De ostheopaat die mij destijds behandelde vertelde dat je eigenlijk alléén met foto's een afwijking kunt zien en dat dat gesjor dat ze op het consultatiebureau doen vaak een verkeerd beeld geeft. Ik heb dus van de week al aangegeven dat ik écht écht écht foto's wil en dat ze niet zo maar even naar de bilplooitjes kijken. Ben benieuwd!

Ik wil straks eigenlijk met Lente ff lekker naar buiten in de draagzak. Maar wat zal ik haar aantrekken? Beste lijkt me een pakje mét voetjes zodat ze geen blote beentjes heeft. En dan gewone kleertjes + een jasje? Zit me trouwens te bedenken dat ik helemaal geen jas heb die ruim genoeg is voor ons samen...
  donderdag 8 oktober 2009 @ 13:35:48 #178
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_73484761
Nou, het was niet echt een kwestie van koppig zijn hoor, meer twijfel vanuit mezelf of het wel echt nodig is of dat ik niet te hard van stapel liep zeg maar.
De cb-arts had al gezegd dat ik best een verwijzing mocht komen halen als ik over een week of 2 (na die afspraak) toch dacht dat het niet beter ging. Die waren gelukkig helemaal niet afwijzend.

Is het niet sowieso zo omdat het bij jullie in de familie zit dat je dan foto's moet laten maken? Dat dacht ik eig. wel...
  donderdag 8 oktober 2009 @ 15:27:00 #179
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_73488468
zo 5780 gram en 57,6 cm
En mogen langs de ha ivm het spugen.

Volgende week weer wegen.
Spuitjes gingen prima, en na even knuffelen met mama waren de traantjes ook zo weer weg bij Roy.

Nog even uitgebreid gesproken over Thijs.

alles was in feite goed behalve het spugen ed.

Be fijn dat je gevoel dan toch de juiste geweest is.
pi_73488760
Hier is in het ziekenhuis (LUMC) een inloopspreekuur voor heupjescontrole bij baby's, dan kijkt er meteen een deskundige naar. Is dat niet in andere ziekenhuizen?
Bij Timo gaan ze een echo maken als hij 3 maanden is en aan de hand daarvan misschien foto's.

Bar fijn dat de prikjes goed gingen! En ik ben benieuwd wat de ha zegt over het spugen.
pi_73489273
Hier even naar het weeguurtje geweest vanochtend, niet omdat ik er geen vertrouwen in had, maar gewoon voor de leuk. Goed gegroeid, nou 3815 gram, dus nog 85 gram te gaan en dan is ie weer op het geboortegewicht. En bewonderende blikken op het cb want hij was (natuurlijk) de jongste en de kleinste baby.
Sserpente, laatst stond in het draagdoekentopic precies wat je je kindje aan moest doen bij welke temperatuur. Volgens mij hoeft ze nog niet onder je jas, is het daar nog warm genoeg voor.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_73489923
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 21:24 schreef Stiemie het volgende:

[ afbeelding ]

Sorry dat ik hier zo binnenval, maar wat is de maat van dit boxkleed Stiemie?? Ik zoek een leuke, maar kan geen leuke in de goede maat vinden (95x75)
pi_73489971
4820 gram vandaag en 56 cm. Helemaal goedgekeurd en de prikken zitten er ook weer in.
Fake it till you make it...
  donderdag 8 oktober 2009 @ 16:36:33 #184
248986 MamaNik
Kleuter en Peuter Tweelingmama
pi_73490892
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 16:07 schreef happyme28 het volgende:

[..]

Sorry dat ik hier zo binnenval, maar wat is de maat van dit boxkleed Stiemie?? Ik zoek een leuke, maar kan geen leuke in de goede maat vinden (95x75)
Hij staat in deze folder
http://www.prenatal.nl/folder/Meepakkersfolder/index.html?utm_source=Nieuwsbrief&utm_medium=e-mail&utm_campaign=oktober

maar keek net nog even een keer en er staat geen maat bij :s
ps ben je blij met de kleertjes??
pi_73492306
die is leuk zeg die bosdieren collectie van Prenatal. Morgen eens kijken daar

Wij gaan eens op onderzoek voor een autostoeltje. Wat gaat het hard ineens. Seb is bijna met een stok niet meer in de MC te krijgen. Het is ook niet te tillen meer. We hebben vanmiddag even proef gezeten bij iemand van de gym en dat zat goed. Dus nu na negen maanden gaan we eens kijken naar een autostoel. Eens zoeken naar dat topic.
pi_73492993
Zo heel veel kindjes weer goedgekeurd bij het CB lees ik, mooi hoor!

Estrys, een volgend autostoeltje is vanaf 9kg en wordt pas aangeraden vanaf minimaal 1 jaar (lees ik net, ik was me aan het oriënteren maar heb er net 1 aangeschaft).
Ik weet niet hoe snel je wilt gaan beslissen, maar bij de Prenatal hebben ze maandag weer mama-maandag, dan krijg je als je daar iets koopt bij besteding van 25 euro of meer een cadeaukaart met daarop 15% van het totale aankoopbedrag. Dus mocht je daar iets willen aanschaffen dan zou ik dat maandag doen!

Zelf heb ik een maxi cosi priori aangeschaft, ik vind de Tobi te duur en het enige grote verschil is dat die Tobi een kussentje heeft bij het hoofd.
Ik heb hem trouwens nog niet gebruikt, maar Lianne wil alleen nog maar zitten en het is ook een ramp om haar nog in de "oude" maxi cosi te krijgen. Ze zit al wel aan het minimum gewicht dus opzich mag ze er in.
pi_73493348
Kindjes goedgekeurd op het cb

Stiemie fijn dat het beter gaat! Hopen dat het zo blijft gaan!

BE, fijn dat er wat aan gedaan wordt. Gelukkig ben je er supersnel bij en groeien de hoofdjes nog zoveel in het eerste jaar dat het prima te verhelpen is! Irritant he, dat hij gewoon wel de goede kant op kan kijken, maar het zelf niet doet
Wij draaien zijn hoofdje ook altijd als hij slaapt de goede kant op, maar binnen no-time draait hij zelf weer terug
pi_73493693
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 12:58 schreef Diaan73 het volgende:

[..]

Je mag een halve zetpil geven als ze koorts krijgen. Maar je hebt ook van die homeopathische zetpillen, vibacol, die kun je gewoon gebruiken.

Veel succes straks!!
Viburcol

enneuh tip voor de wat oudere kindjes mama's

ken je die spiraaldingen met kralen op een blok hout? (vaak in wachtkamers)
Elin heeft er 1 en gaat al 2 uur uit r plaat met dat ding

19,99 bij bart smit enzo ik heb een hele schattige versie van 14,99
pi_73493967
KD, dat ding (hier van Ikea) was hier ook een hit (Iris heeft er nog geen oog voor).
Blijft leuk, al kijkt ze er nu wat minder naar om, maar Iris vindt dat straks vast ook tof!
Fake it till you make it...
pi_73494235
Yup, dat kralending is een geheide hit. Hier ook.

Veel goedgekeurde kindjes, fijn hoor!!!

[ Bericht 48% gewijzigd door bodpa09 op 08-10-2009 18:32:47 ]
pi_73494892
kralending, check! (2 euro bij de kringloop)
  donderdag 8 oktober 2009 @ 20:12:54 #192
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_73498437
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 19:21 schreef XXXKarinXXX het volgende:

Zorgt forte voeding ook voor meer krampjes? Want daar heb ik dan weer niet zo'n zin in.
Hier wel! Als je t wilt proberen heb ik nog wel een pot forte voeding staan, is twee wkn geleden geopend en nog zo goed als vol!
pi_73498597
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 11:32 schreef Stiemie het volgende:
Kersjes heeft je kleine man al luiers maat 3? Wat gaat dat snel Hier hebben we maatje 1 en die is nog te groot eigenlijk

Kruitvat heeft van het eigen merk prematuur luiers, maatje kleiner dan de 1...misschien is dat iets?
Lotte!
Noah!
pi_73502149
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 16:36 schreef MamaNik het volgende:

[..]

Hij staat in deze folder
http://www.prenatal.nl/folder/Meepakkersfolder/index.html?utm_source=Nieuwsbrief&utm_medium=e-mail&utm_campaign=oktober

maar keek net nog even een keer en er staat geen maat bij :s
ps ben je blij met de kleertjes??
Nee, klopt, geen maat vandaar mijn vraag

En de kleertjes zijn ben er blij mee

*gaat nu weer in lurkstand in dit topic voor zo'n 5 maanden *
pi_73502274
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 13:35 schreef Brighteyes het volgende:
Nou, het was niet echt een kwestie van koppig zijn hoor, meer twijfel vanuit mezelf of het wel echt nodig is of dat ik niet te hard van stapel liep zeg maar.
De cb-arts had al gezegd dat ik best een verwijzing mocht komen halen als ik over een week of 2 (na die afspraak) toch dacht dat het niet beter ging. Die waren gelukkig helemaal niet afwijzend.

Is het niet sowieso zo omdat het bij jullie in de familie zit dat je dan foto's moet laten maken? Dat dacht ik eig. wel...
Ah, op die manier! Goed dan dat je naar je gevoel geluisterd hebt!

Geen idee wb die foto's! Ben benieuwd!
pi_73502624
Oke te vroeg gejuichd Het gaat hier gewoon weer even r*k en het cb dat vandaag zou terugbellen heeft dus niks van zich laten horen We zitten er inmiddels echt behoorlijk doorheen en ik zie gewoon alweer op tegen morgen...
pi_73502639
Fijn al die goedgekeurde kindjes!

En Tess ook al 4 maanden! Kobus werd gister 4 maanden oud en ik moest er de hele dag aan denken. Mijn zus belde me zelfs om me te feliciteren. Wat gaat het snel he?

En Willow al weer 2 maanden!

BE, fijn dat het waarschijnlijk goed te verhelpen is met oefeningen.

Vandaag had ik een werkafspraak en Ko bleef thuis bij papa. Alles was goed gegaan behalve op het einde. Hij moest heel erg huilen en het was pas goed toen hij een gedragen shirtje van mij kreeg.
Dat stopte hij zowat in zijn neus.
En het duurde ook even voor ik weer een lachje kreeg toen ik thuis was.
Maar daarna heeft hij 2 en half uur in de doek bij me gezeten en geslapen.

Edit: ach Stiemie, wat naar. Een dikke knuffel van hier.
pi_73502952
Het is echt zo naar. Vanaf vanmiddag alweer lastig met slapen en krampjes. En nu dus de hele avond bij ons want krampjes. En nu dus zo moe dat ze na 2 slokken drinken in slaap valt en dus om het half uur wakker wordt en weer 2 slokken neemt, in slaap valt etc.

We geven nu trouwens Nystatine Labaz tegen spruw. Mag dit samen met Cinababy gegeven worden?
pi_73503133
Volgens mij wel. Hoe geef je die Nystatine? Na elke voeding een beetje?
Wat zielig dat ze zo weinig wil drinken. Moet wel erg moeilijk voor jullie zijn.
  Moderator donderdag 8 oktober 2009 @ 22:05:08 #200
5428 crew  miss_sly
pi_73503147
Stiemie, wat rot.
Kun je haar niet wakker houden/krijgen tijdens het drinken door onder haar voetje te wrijven/kriebelen, of over haar wangetje, kaakje, of wrijven in haar handje? Dat werkte hier allemaal om haar toch langer te laten drinken iedere keer.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_73503573
Miss sly er werkt echt niks om haar wakker te krijgen Zelfs verschonen werkt maar heel even. Tegen de tijd dat je van de tafel naar de bank bent gelopen en de fles hebt gepakt, slaapt ze gewoon alweer. We blijven zo echt in een cirkeltje rondgaan. Gelukkig morgen om kwart over 3 wel een afspraak staan bij de huisarts want ik wil graag dat ze haar nu echt even nakijken om te zien of er niks met haar aan de hand is.

Oeke ik moet 4 x per dag zo'n pipetje van dat spul geven. Er staat alleen in de bijsluiter dat je middelen die de darmpassage kunnen beinvloeden moet vermijden. Maar is cinababy dat ook?
pi_73503766
Ach stiemie Lastig zo.
Willow was ook zo moeilijk wakker te krijgen met dat soort buien... zelfs een koude natte lap op d'r voorhoofd werkte niet
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')