ik wilde het net zeggenquote:Op woensdag 7 oktober 2009 14:04 schreef innepin het volgende:
[..]
Bietjes jaIk vind 't net zo'n clownsgezichtje zo, incl rode neus
![]()
Wij doen hier half half, maar sinds kort vind ze het ook leuk om het uit elkaar te trekken en op de grond te gooien. Haar allereerste hapje was wortel, heerlijk! Heb daar echt een briljante foto van (misschien zal ik die straks nog even uploadenquote:Op woensdag 7 oktober 2009 13:23 schreef Marie79 het volgende:
Dat doet Maarten dus ook he, ik gaf hem een plakje kaas, maar niks hoor, het wordt in stukjes getrokken en dan op de grond gegooid...
Idem met een bord met stukjes brood, hij gaat er mee zitten spelen. Geef ik hem de vork, stopt hij hem wel in zijn mond en soms geef ik hem ook gewoon zijn broodje...
uhh ik heb het er volgens mij afgegooid..quote:Op woensdag 7 oktober 2009 19:48 schreef Linda2205 het volgende:
ik schaam me diep, maar ik heb echt geen tijd op hier te posten, Lotte wil echt 24/7 mama-warmte hebbenMaar vicky, jij had een keet met Tess een inbaker-stappenplan gemaakt. Waar staat dat?
Nou 36,2 lijkt me nog niet erg verontrustend.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 19:49 schreef Joshua. het volgende:
Moet je je zorgen maken als je kindje 36,2 is kwa temparatuur.
Gebruik het als behang..quote:Op woensdag 7 oktober 2009 20:21 schreef Estrys het volgende:
nog een keer het resultaat
[ afbeelding ]
maar waar vind ik een plakboek waar ik het in kan plakken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |