abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73464805
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 14:04 schreef innepin het volgende:

[..]

Bietjes ja Ik vind 't net zo'n clownsgezichtje zo, incl rode neus
ik wilde het net zeggen wat een schattig clowntje was je zo

Rapley, hier ook we gaan het in ieder geval zo proberen, of het in de praktijk ook werkt zien we dan wel weer
Ik heb zelfs de kraam enthousiast erover gekregen! ze had er nog nooit van gehoord en toen ik de term liet vallen en erover vertelde toen we het over eten hadden werd ze helemaal enthousiast, ze heeft het zelfs later nog thuis opgezocht enzo.

Esmee wat sneu dat ze er zo moe van wordt, en jullie ook.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  woensdag 7 oktober 2009 @ 19:08:59 #127
257049 Grasjes
met bloemetje
pi_73465145
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 13:23 schreef Marie79 het volgende:
Dat doet Maarten dus ook he, ik gaf hem een plakje kaas, maar niks hoor, het wordt in stukjes getrokken en dan op de grond gegooid...
Idem met een bord met stukjes brood, hij gaat er mee zitten spelen. Geef ik hem de vork, stopt hij hem wel in zijn mond en soms geef ik hem ook gewoon zijn broodje...
Wij doen hier half half, maar sinds kort vind ze het ook leuk om het uit elkaar te trekken en op de grond te gooien. Haar allereerste hapje was wortel, heerlijk! Heb daar echt een briljante foto van (misschien zal ik die straks nog even uploaden )

Alle eetfoto's zijn zo schattig!! Innepin die van jou vroeger is ook leuk Moet ook eens bietjes geven!

Ze was gelukkig vandaag heel gezellig bij papa en geen koorts. Antibiotica doet dus al zijn werk denk ik zo
Nu het eten nog...
pi_73465612
hihi Innepin, ziet er gesmeerd uit haha

Stiemie, damn, eigenlijk ben je nog niks wijzer dus, ik was wel ff benieuwd wat ze zeiden.
Lars is nl ook nog steeds aan het hannessen met de flesjes.
Hij meldt zich zo ongeveer elke 2-2,5 uur, en zijn buikje knort dan ook als een gek.
Omdat hij dan ook giga over de toeren is geef ik hem ook maar zijn flesje, maar nu laat hij daar steeds een boel van staan, en valt in slaap, ik krijg hem dan ook niet wakker.

Ik moet vrijdag met Lars naar het cb voor de eerste controle, zal daar eens vragen.
Zat zelf te denken om misschien over te stappen naar voeding voor hongerige baby's.
Het lijkt nl wel of hij het drinken niet kan volhouden, maar daardoor dus niet verzadigd is.
Maar eerst maar eens afwachten wat ze zeggen op het cb.
Zorgt forte voeding ook voor meer krampjes? Want daar heb ik dan weer niet zo'n zin in.
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_73465657
Als Rapley ook zelf stukken brood opeten is, dan doet Tyler er aan.
Kiim had blijkbaar een kapje laten vallen. Tyler vond dat en trok er stukken af en knaagde er vrolijk aan.
  woensdag 7 oktober 2009 @ 19:27:52 #130
257049 Grasjes
met bloemetje
pi_73465870
LOL Is helemaal rapley Ingrid

Karin, ik heb echt geen idee helaas. Hier kreeg ze hypoallergeen wat sneller wordt verteerd. Hoop dat het cb uitkomst kan bieden!
pi_73466584
ik schaam me diep, maar ik heb echt geen tijd op hier te posten, Lotte wil echt 24/7 mama-warmte hebben Maar vicky, jij had een keet met Tess een inbaker-stappenplan gemaakt. Waar staat dat?
Lotte!
Noah!
pi_73466605
Moet je je zorgen maken als je kindje 36,2 is kwa temparatuur.
pi_73466730
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 19:48 schreef Linda2205 het volgende:
ik schaam me diep, maar ik heb echt geen tijd op hier te posten, Lotte wil echt 24/7 mama-warmte hebben Maar vicky, jij had een keet met Tess een inbaker-stappenplan gemaakt. Waar staat dat?
uhh ik heb het er volgens mij afgegooid..
zal ff de foto's zoeken voor je....
Ik doe wel een pmmetje als ik ze er weer opgezet heb.

Tess ging vanavond zonder morren/piepen/zeuren naar bed.. ze lag gewoon al om 18.50!!
We hebben ws. ook de oorzaak gevonden waarom ze zo onrustig ging slapen. Amber kijkt voor ze gaat slapen nog heel even tv en ws. is dat voor Tess te druk. Ik sluit mezelf en Tess nu bij de fles van 18.00 uur even op en kom pas uit de kamer als het bedtijd is voor Tess.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  woensdag 7 oktober 2009 @ 19:54:45 #134
257049 Grasjes
met bloemetje
pi_73466772
Linda dat komt vanzelf wel een keer! Geniet maar lekker van Lotte!

Joshua, volgens mijn huisarts niet. Joshua iets warmer aankleden en opletten of hij nog alert is en genoeg drinkt.
pi_73466793
Wat goed van Tess En ik wacht met smart op je PM
Lotte!
Noah!
pi_73466841
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 19:49 schreef Joshua. het volgende:
Moet je je zorgen maken als je kindje 36,2 is kwa temparatuur.
Nou 36,2 lijkt me nog niet erg verontrustend.
Ben zelf een keer met Meike bij de HA geweest, omdat ze soms ineens blauwe lipjes kreeg, icm met een temp van 36,0, en dat was zelfs nog geen te lage temperatuur volgens de huisarts.

Linda, ze wil de hele dag bij je zijn? Oeh heftig....of vind je het zelf wel gezellig?
  woensdag 7 oktober 2009 @ 20:05:14 #137
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_73467163
Sterkte Linda!
Zo lang je het zelf blijft trekken is het niet zo erg he... Tip: een EEE, Acer One of ander minilaptopje, die past op schoot tijdens het voeden

En over voeden gesproken, hier begint iemand te mopperen. Mama mag weer aan de slag
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
pi_73467393
Ze wil idd de hele dag bij me hangen. Wilde vandaag eindelijk proberen dr maar in bed te laten slapen. Dat werd een half uur piepen en mekkeren. Ook met de 5-10-15-methode. En toen pakte ik dr op en ze sliep. Wegleggen gaat niet, want dan is ze meteen weer wakker. Sowieso doet ze maar 1 slaapje per dag. Wel gezellig, maar ooit wil ik toch ook wel douchen of koken of ff naar de wc

Ze spartelt heel erg als ze alleen ligt, echt met armpjes en beentjes, sjeest daardoor ook het hele bed door. Hoopte dus dat inbakeren zou helpen. Heb nu PM van Vicky, dus ga zo even kijken!

Ca.ra, gaat het voeden bij jullie nu ook goed zonder hoedje?
Lotte!
Noah!
pi_73467436
Nou zag ik foto's voorbij komen van kindjes die de boel vies maken naar aanleiding van de je huis schoonhouden met een baby discussie.

check de mijne

ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_73467568
Heeft Seb goed gedaan
pi_73467578
haha, seb! Prachtig
Lotte!
Noah!
pi_73467603
Wow Estrys! Wat gaaf!
pi_73467614
hihi lekker he Seb!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_73467707
Woah Seb
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_73467752
nog een keer het resultaat

maar waar vind ik een plakboek waar ik het in kan plakken?
  woensdag 7 oktober 2009 @ 20:21:40 #146
1394 Tazz
Vakmanschap is... *hips*
pi_73467778
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 20:21 schreef Estrys het volgende:
nog een keer het resultaat

[ afbeelding ]

maar waar vind ik een plakboek waar ik het in kan plakken?
Gebruik het als behang..
"ooit geweten wat je allemaal met de beugel van een Grolsch flesje kan doen???"
pi_73467797
inlijsten
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  Jubileum moderator woensdag 7 oktober 2009 @ 20:43:51 #148
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_73468604
Estrys Het is wel ontzettend gaaf! Ik zeg inlijsten en boven je bed hangen
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_73468774
Ja misschien doe ik dat wel, boven mijn bed hangen.

Ik was laatst jarig en in het boekje van het kdv moest je voorin de verjaardagen van papa en mama schrijven. Dus ik dacht dat ze wel een knutselwerkje zouden maken met hem maar ik kreeg dus niks Toen dacht ik nog, misschien doen ze dat pas als ze wat ouder zijn. Mijn man heeft het even gevraagd vorige week (moest hij van mij, vond het zo stom om zelf te vragen) maar ze waren het dus vergeten Nou beseft Seb dat natuurlijk nog helemaal niet maar stel dat hij nou wat ouder is en ze vergeten het, mooi sneu voor zo'n ventje. Nu vond ik het alleen maar sneu voor mezelf, ik was best teleurgesteld eigenlijk
pi_73469056
Inderdaad wel een beetje stom van ze, hoor Estrys.
Maar je hebt wel een prachtig live action painting van je zoon om boven je bed te hangen!
Geweldig! Die blauwe luier ook.

Ik heb hier zo'n lol met Ko tijdens het voeden. Hij stopt dan met drinken en kijkt me zo ondeugend lachend aan. Echt, dan zwijmel ik helemaal weg!
Net ging ik meezingen met een dom liedje, nou hij moest me toch even goed bestuderen, de honger was ineens helemaal over.
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')