quote:Op woensdag 7 oktober 2009 21:24 schreef Stiemie het volgende:
O ik heb trouwens net zo'n leuk boxkleed voor Esmee gekocht bij Prenatal![]()
[ afbeelding ]
Hij staat in deze folderquote:Op donderdag 8 oktober 2009 16:07 schreef happyme28 het volgende:
[..]
![]()
Sorry dat ik hier zo binnenval, maar wat is de maat van dit boxkleed Stiemie?? Ik zoek een leuke, maar kan geen leuke in de goede maat vinden (95x75)
Viburcolquote:Op donderdag 8 oktober 2009 12:58 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Je mag een halve zetpil geven als ze koorts krijgen. Maar je hebt ook van die homeopathische zetpillen, vibacol, die kun je gewoon gebruiken.
Veel succes straks!!
Hier wel!quote:Op woensdag 7 oktober 2009 19:21 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Zorgt forte voeding ook voor meer krampjes? Want daar heb ik dan weer niet zo'n zin in.
Kruitvat heeft van het eigen merk prematuur luiers, maatje kleiner dan de 1...misschien is dat iets?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 11:32 schreef Stiemie het volgende:
Kersjes heeft je kleine man al luiers maat 3? Wat gaat dat snelHier hebben we maatje 1 en die is nog te groot eigenlijk
![]()
Nee, klopt, geen maat vandaar mijn vraagquote:Op donderdag 8 oktober 2009 16:36 schreef MamaNik het volgende:
[..]
Hij staat in deze folder
http://www.prenatal.nl/folder/Meepakkersfolder/index.html?utm_source=Nieuwsbrief&utm_medium=e-mail&utm_campaign=oktober
maar keek net nog even een keer en er staat geen maat bij :s
ps ben je blij met de kleertjes??
Ah, op die manier! Goed dan dat je naar je gevoel geluisterd hebt!quote:Op donderdag 8 oktober 2009 13:35 schreef Brighteyes het volgende:
Nou, het was niet echt een kwestie van koppig zijn hoor, meer twijfel vanuit mezelf of het wel echt nodig is of dat ik niet te hard van stapel liep zeg maar.
De cb-arts had al gezegd dat ik best een verwijzing mocht komen halen als ik over een week of 2 (na die afspraak) toch dacht dat het niet beter ging. Die waren gelukkig helemaal niet afwijzend.
Is het niet sowieso zo omdat het bij jullie in de familie zit dat je dan foto's moet laten maken? Dat dacht ik eig. wel...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |