Stiemie, iig weet je nu dat er verder niets ernstigs aan de hand is. Maar ik weet nog goed hoe moe ik 4 maanden geleden was van de korte slaapjes... en een kindje wat in de avond om de haverklap wil eten. Dus een dikke

. Het gaat inderdaad echt over. Mochten het trouwens echt krampjes zijn... dan is het misschien inderdaad verstandig om niet telkens eten te geven. Onze kinderarts vertelde mij dat kindjes die krampen hebben ook vreselijke zuigbehoefte hebben, dat helpt ze om de krampjes te verwerken. Ik ben toen gewoon om de 3 uur gaan voeden en als hij tussendoor huilde, dan kreeg hij mijn pink of een speentje. Voor ons werkte dat prima, maar dat was toen ook gevoel wat ik erbij had, dat ik wist dat het goed zat zeg maar.
Bar, ik hoop dat het werkt voor jou en Roy. Ook voor jou een
Verder gaat hier eigenlijk alles wel prima. Joep slaapt al de hele maand van gemiddeld zo'n 11,5 uur per nacht. Dus overdag wel heel veel wakker. Soms een slaapje van 1 uurtje en dan nog 2 van een half uurtje ofzo. Of maar 2 slaapjes van 1,5 uur. Ergens tussen 19.00 en 19.15 ligt hij in bed en om 06.45 pluk ik hem er weer uit.
Vandaag ging ik bij mijn moeder helpen met spullen inpakken en Joep vond het onwijs grappig dat ik keukenkastjes stond uit te ruimen

Hij heeft wel 10 minuten een lachstuip gehad