abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73503573
Miss sly er werkt echt niks om haar wakker te krijgen Zelfs verschonen werkt maar heel even. Tegen de tijd dat je van de tafel naar de bank bent gelopen en de fles hebt gepakt, slaapt ze gewoon alweer. We blijven zo echt in een cirkeltje rondgaan. Gelukkig morgen om kwart over 3 wel een afspraak staan bij de huisarts want ik wil graag dat ze haar nu echt even nakijken om te zien of er niks met haar aan de hand is.

Oeke ik moet 4 x per dag zo'n pipetje van dat spul geven. Er staat alleen in de bijsluiter dat je middelen die de darmpassage kunnen beinvloeden moet vermijden. Maar is cinababy dat ook?
pi_73503766
Ach stiemie Lastig zo.
Willow was ook zo moeilijk wakker te krijgen met dat soort buien... zelfs een koude natte lap op d'r voorhoofd werkte niet
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_73503906
Stiemie, wat rot! Wij hebben hier pas 1 nacht met echte krampjes gehad en dat vond ik al een drama. Langer laten drinken doen we hier ook met aaien en anders even van de borst af en overeind houden. Lijkt me alleen lastig met flesvoeding. Hopelijk gaat het snel beter.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_73503987
Bah, dat klinkt niet fijn, zo slaperig. Wel fijn dat je een afspraak hebt voor morgen.

Ik weet het niet, wij hebben het volgens mij wel tegelijk gegeven. Maar we hebben het maar 3 keer gegeven ofzo, de cinababy.
Voor de Nystatine raadde mijn LK aan om het na elke voeding te geven en niet maar 4 keer per dag, omdat de spruw gedijt op de melk. Dus steeds weer 'sterker' wordt na een voeding.
Bovendien vind ik dat best veel zo'n pipetje in een keer.
Wij deden een beetje op de pink of op een wattenstaafje en dan smeerden we zijn mond ermee in.
In de OP van het borstvoedingstopic staat meer over spruw en hoe je het het beste kan behandelen.
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_73504779
Oeke het is meer dat we het voor de zekerheid geven. Zowel de huisarts als het cb on niet met zekerheid zeggen of Esmee spruw heeft. Maar het zou wel het slechte drinken verklaren. Ik was verder de spuugdoekjes enzo op 60 graden en na elke voeding steriliseer ik de fles en (fop)speen enzo.

Het is ook steeds zo kiezen tussen 2 kwaden: of haar laten huilen tot de 3 uur tussen de voedingen zit maar dan is ze tegen de tijd dat ze mag drinken te moe en valt ze dus halverwege of eerder in slaap. Of we geven meteen voeding als ze trek heeft, maar dan drinkt ze bijna niks omdat er maar een korte tijd tussen de voedingen zit.

De tip van het cb om haar dan te troosten met wat water en zo de tijd tussen de voedingen te rekken hielp ook niet want het water vulde ook waardoor ze ook weer minder ging drinken.

Pff hoop zo dat de huisarts morgen een oplossing voor ons heeft.
pi_73505038
Oh, dan heb ik niets gezegd.
Ik hoop dat het snel beter gaat met Esmee!
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_73505105
Geen probleem hoor, juist fijn dat iedereen zo mee denkt.
pi_73505303
Sterkte Stiemie met Esmee. Hopelijk kan de huisarts vinden waarom zij zo slecht drinkt.

Estrys leuke kunst van je zoontje.

Oeke wow Kobus ook alweer 4 maanden.

Sterkte Karin, hopelijk vinden jullie snel een oplossing voor Lars voeding.

Vandaag heb ik het zoontje van mijn collega gezien, ruim 1,5 jaar en die staat, kruipt en loopt enzo. Ik kan me nog herinneren, dat zij met zoon op kraamvisite was toen Jair 2 maanden was, toen kon haar kind nog niet zelfstandig zitten. Gek om dat te zien en voor je gevoel is het nog helemaal niet zo lang geleden.
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
pi_73511198
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 12:10 schreef innepin het volgende:

[..]

Oh? Ik was vroeger zelf altijd héél netjes...

[ afbeelding ]

Wat voor mooie fotos. Bij deze ook een kliederfoto van ons mannetje.

Beterschap Grasjes voor je meisje.
Carpe Diem- Pluk de Dag
  vrijdag 9 oktober 2009 @ 08:57:17 #210
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_73511199
Stiemie, wat vervelend zeg Hoe laat moet je vandaag bij de huisarts zijn? Ik hoop dat hij de gouden tip voor jullie heeft, want dit is wel aanmodderen zo.

En Tinuviel, dat ziet er smakelijk uit
Niet mieten! Door gieten!
pi_73511547
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 08:57 schreef seilram het volgende:
Stiemie, wat vervelend zeg Hoe laat moet je vandaag bij de huisarts zijn? Ik hoop dat hij de gouden tip voor jullie heeft, want dit is wel aanmodderen zo.

En Tinuviel, dat ziet er smakelijk uit
Ja dat was het zeker. Volgens mij was het broccoli.
Carpe Diem- Pluk de Dag
  vrijdag 9 oktober 2009 @ 10:06:02 #212
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_73512559
Jair lekker he eten Kleurt trouwens mooi bij je slab

Vannacht om kwart over vier gevoed en toen dronk ze ineens bijna 135 ml (120 water met 3 schepjes) en vanmorgen om half negen dronk ze z0'n 90 ml. Er zit dus wel vooruitgang in. Alleen heeft ze nog een beetje moeite met de combi veel eten en boeren. Soms krijg ik de halve voeding terug over me heen...

Seilram ik moet om kwart over 3 bij de huisarts zijn. Ik denk dat ik toch maar gewoon ga ondanks dat het nu weer wat beter gaat. Misschien kan ze me in ieder geval een paar tips geven over of we nou eerder moeten voeden of juist moeten wachten als Esmee eerder wakker wordt.
  vrijdag 9 oktober 2009 @ 10:22:00 #213
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_73512857
Stieme en s6 bij de ha.

Hier mag ik vanmiddag om een medicijn wat het zuur wat zou moeten minderen bij Roy.
Er word momenteel besproken wat er nog meer mogelijk is.
vanmiddag weet ik nog meer. (13.30 uur kan ik langskomen)
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_73512877
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 10:22 schreef _Bar_ het volgende:
Stieme en s6 bij de ha.

Hier mag ik vanmiddag om een medicijn wat het zuur wat zou moeten minderen bij Roy.
krijg je Zantac?
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_73512961
Ik zou ook gewoon nog even gaan Stiemie! Maar hopelijk is er gewoon niks en blijft er vooruitgang in zitten.

Gistermiddag werd ik ineens heel erg verkouden, had helemaal geen stem meer, pijn in m'n hoofd.. blech.. Nu zijn Lianne en ik samen ziek. We zitten beiden te snotteren en ik kan nog steeds weinig geluid produceren. Zo is in je eentje thuis zijn met een kind toch best vervelend!
Maar gelukkig komt m'n vriend morgen aan op Schiphol, en hij is ook nog eens jarig, dus dat is dubbel feest! Hopelijk voelen we ons dan weer wat beter, want ik wil hem natuurlijk wel ophalen!
pi_73513109
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 10:22 schreef _Bar_ het volgende:
Stieme en s6 bij de ha.

Dat is fijn Bar! Dat ze er ook daadwerkelijk wat aan gaan doen. Ik heb echt hemel en aarde bewogen in ziekenhuis geweest 2 dagen en bij de KA maar ik kreeg geen medicijnen tegen het spugen van Seb. Dat wilde ze pertinent niet geven. En het arme jong hield zowat geen voeding fatsoenlijk binnen.
ti amo più di ieri ma meno di domani
  vrijdag 9 oktober 2009 @ 10:35:55 #217
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_73513196
Oh Bar fijn dat ze er iets aan gaan proberen te doen!

Zweegvliegje beterschap! Ziek zijn met een kindje erbij is nooit leuk. Kan iemand je vandaag misschien een paar uurtjes komen helpen? Dat je wat uit kunt rusten/bijslapen?
  vrijdag 9 oktober 2009 @ 10:37:36 #218
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_73513229
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 10:22 schreef Vicky het volgende:

[..]

krijg je Zantac?
Ik heb geen idee nog, dat word nu besproken.
pi_73513313
Wij hebben de eerste 'school'foto's van Seb gekregen Het is gewoon wel schattig maar de kwaliteit is niet zo vind ik zelf. Zijn tshirt is zo raar van kleur op de foto, helemaal glanzend, lijkt net of hij een glitter tshirt aan heeft Hij kan zo in de Toppers Zal het binnenkort even showen in fototopic.
  vrijdag 9 oktober 2009 @ 11:01:41 #220
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_73513830
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 10:32 schreef Estrys het volgende:

[..]

Dat is fijn Bar! Dat ze er ook daadwerkelijk wat aan gaan doen. Ik heb echt hemel en aarde bewogen in ziekenhuis geweest 2 dagen en bij de KA maar ik kreeg geen medicijnen tegen het spugen van Seb. Dat wilde ze pertinent niet geven. En het arme jong hield zowat geen voeding fatsoenlijk binnen.
Vervelend dat het bij jullie dan zo anders gegaan is.
en dan ook nog niks krijgt ook.
vraag me wel eens af ofdat door het verleden hier men wat sneller meedenkt en meehelpt, dat vermoeden heb ik namelijk
Waarom het hier anders gaat, geen flauw idee.
en murphy treede hier zoiezo sinds gisteravond op, hij spuugt nog wel, maar geen hele bogen meer, nu alleen die dikke verzuurde brokkel spuug.
vraag me stiekem af wat vervelender voor hem is. (volgens mij dit dus)
Zo wilt hij nu ook niet meer op zijn rug slapen, zodra je hem op zijn zij legt is het prima en hebben er een rustige baby.
Alsof op zijn rug het zuur langer blijft zitten of aldoor op komt. de luier is namelijk ook telkens ondergespuugd.
pi_73513877
Er zijn wel meer baby's hier die het ook wel kregen zonder al teveel moeite. Ik neem aan dat ze gewoon per baby kijken?

Deze KA was sowieso stom
pi_73513922
Amber kreeg destijds Zantac voor het zuur. D'r hele slokdarm was rood en ontstoken van het spugen.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_73514011
Dat hebben ze bij Seb niet eens bekeken. Ze hebben bloed en urine bekeken of hij 'zuur' was maar dat was niet zo dus moesten we de voeding maar indikken terwijl dat geen zak hielp. Maar goed, ze wilde gewoon niks doen, eigenlijk was het gewoon onzin vonden ze en de verpleging vond dat ik te weinig regelmaat had voor hem. oe kan nog boos worden als ik er aan denk.

Het kluitje in het riet verhaal zeg maar. Mocht Seb ooit nog eens naar de KA moeten dan ga ik naar een ander ziekenhuis. Ik ga nooit meer naar dat stomme ziekenhuis.
  vrijdag 9 oktober 2009 @ 11:08:54 #224
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_73514035
jeumig Estrys daar zou ik ook pisnijdig om worden...
pi_73514090
Nou ja iemand van de zwangerschapsgym sprak ik over dit ziekenhuis. Haar kindje was 6 weken te vroeg en lag dus in het ziekenhuis terwijl moeder thuis sliep en op en neer kwam voor de BV. Maar kwam ze een keer in het ziekenhuis waren ze dat kindje dus flesvoeding aan het geven. Die is ook even uit haar vel gesprongen
pi_73517844
Mijn eigenwijze baby wil niet meer eten. Al het andere om hem heen is veeeel leuker Hij lacht overal tegen dus het is over met de lieve lachjes speciaal voor papa en mama Hij ligt helemaal dubbel omdat de hond gekke minuten heeft en als een gek door de kamer sjeest en af en toe langs zijn wipstoel rent

En nu net rolde ie van zijn rug naar zijn buik En begon daarna te schreeuwen omdat ie er zelf van schrok

[ Bericht 20% gewijzigd door MeNicole2 op 09-10-2009 13:27:52 ]
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
  vrijdag 9 oktober 2009 @ 13:28:55 #227
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_73518377
en het is weer bal Netjes na de voeding van vanmorgen half negen anderhalf uur geslapen. Rustig wakker geworden dus ik had goede hoop.En toen dronk ze dus maar weer 60 ml om vervolgens gillend los te laten en niks meer te willen drinken. Dus weer inbakeren en in de wieg. Waar ze na een klein uur weer gillend wakker werd. Handjes sabbelen dus leek me honger. Maar nee dan drinkt ze maar 20 ml en begint weer te gillen. En nu slaapt ze weer op mij. Ik trek dit zo echt niet veel langer ben ik bang... Wanneer kan ik nou gaan genieten van mijn lieve meisje? Ik zie d'r alleen maar slapen of gillen/huilen en ik huil nu gewoon maar even lekker mee
  vrijdag 9 oktober 2009 @ 13:30:24 #228
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_73518428
hoevaak poepen de andere hele kleine babies die flesvoeding krijgen trouwens? Soms lijkt het wel of Esmee een soort verstopping heeft ofzo...
pi_73518757
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 13:30 schreef Stiemie het volgende:
hoevaak poepen de andere hele kleine babies die flesvoeding krijgen trouwens? Soms lijkt het wel of Esmee een soort verstopping heeft ofzo...
Leander in het begin na elke fles. Nu is het zo'n beetje om de fles. Soms tussendoor een beetje
  vrijdag 9 oktober 2009 @ 13:39:35 #230
257049 Grasjes
met bloemetje
pi_73518770
Stiemie ik hoop dat de huisarts jullie kan helpen straks!
Dochter poepte hier maar 1x in de 3 dagen ongeveer toen ze zo klein was. (Hypoallergene flesvoeding)
pi_73518957
1 keer in de drie dagen is ook nog voldoende heb ik destijds begrepen. Dan halen ze er gewoon alles uit en blijft er weinig over om te uit te poepen
Misschien dat de huisarts een idee heeft, allergie of zo?
pi_73519757
Sterkte Stiemie. Hopelijk dat de huisarts iets kan vinden, wat het probleem is. Zoals jij het omschrijft klinkt het idd een beetje zo omdat ze soms niet goed drinkt omdat er op het moment van drinken iets aan de hand is bv de spruw, krampjes, verstopping og wat dan ook. Kan op haar handjes sabbelen niet honger maar ook bijvoorbeeld zichzelf sussen betekenen (bijvoorbeeld bij pijn/ ongemak) etc.

MeNicole wat leuk joh dat je kind omdraait.

Heb net eerder een antilek/tuitbeker gekocht zodat wij vast een beetje kunnen oefenen. Hij is vanaf 6 maanden, heeft een hele ronde vorm en grijphendels. En er loopt echt helemaal niets uit als je hem ondersteboven houdt. Ik wist niet dat antilek zo letterlijk te nemen was. Het is eentje waarbij je moet zuigen om iets eruit te krijgen.
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_73519914
Iris heeft last van die stomme prikken...
Fake it till you make it...
  vrijdag 9 oktober 2009 @ 14:30:59 #234
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_73520182
Arme Iris

Net het cb gesproken en die waren ook blij dat we zo naar de huisarts gaan. Ze had het zelfs over eventueel op laten nemen in het ziekenhuis als we er zo niet uitkomen... nou ja nu eerst maar eens aankleden en naar de huisarts.
pi_73520340
Die stomme prikken ook
Wij moeten maandag weer en vorige keer had mijn zoontje er ook last van, dus ik ben benieuwd!

Stiemie, ik hoop dat de huisarts iets zinnigs te melden heeft. Hopelijk blijft het nu steeds ietsje beter gaan.
pi_73520846
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 13:30 schreef Stiemie het volgende:
die van mij 1 a 2x per dag

Ik hoop dat het jullie er bij de ha uitkomen Stiemie!

[ Bericht 4% gewijzigd door Vicky op 09-10-2009 15:01:05 ]
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_73521115
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 14:50 schreef Vicky het volgende:

[..]

1 a 2x per dag

Ik hoop dat het jullie er bij de ha uitkomen Stiemie!
hier eens in de 2 dagen
  vrijdag 9 oktober 2009 @ 15:19:17 #238
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_73521699
En terug thuis met een grote fles Zantac.
Ben benieuwd of het helpen gaat.
pi_73521819
he bah stiemie! kan me voorstellen dat je er even doorheen zit. hopelijk heeft de huisarts de tip voor je.
Zo slopend he, steeds maar weer de fles aanbieden, terwijl je vantevoren haast al weet dat het weer niks wordt. En wb dat poepen, hoe vaak poept ze dan? Lars poept 1 keer per dag, en het is ook niet hard ofzo, maar hij zit erop te persen niet normaal. Loopt helemaal rood aan enzo....

Bar, mooi dat het goed ging op het cb, en dat Roy de prikjes goed heeft doorstaan.
Geen bijwerkingen vooralsnog?
Ook fijn dat je wat krijgt tegen het zuur! Dat zou het spugen moeten verminderen neem ik aan?

Zweefvliegje, beterschap voor jou en Lianne!
Hopelijk inderdaad weer fit voor het feestje morgen!

Lars lijkt eindelijk door te hebben dat we er graag een schema in willen hier
Hij had gister een supergoeie dag. (hij had natuurlijk door dat mama ging klikken bij de cb-arts)
Hij meldde zich keurig om de 3 uur, en vannacht zat er zelfs een keer ruim 4 uur tussen! Flesjes op een bodempje na leeg!

Op het cb was het ook oke, Lars groeit in ieder geval prima. Wel 500 gram in anderhalve week tijd....oink!
Maar hij kon niet teveel groeien zei de arts, dus oke.
Hij woog vanmorgen 3730 gram.
Verder is het hopen dat hij de trend van gister doorzet qua drinken, hij laat in ieder geval zien dat hij het kan!
Als hij toch terugvalt in dat oude patroon mogen we hem wel gewoon de fles geven als hij zich meldt. Ook als dat na 2 uurtjes alweer is.

Vandaag lijkt het ook nog aardig goed te gaan met voedingstijden. Vanmi kwam hij wel weer na 2,5 uur, maar dat was ook nadat hij slapend vanuit de kinderwagen in de cosi moest, naar huis gereden, en vervolgens weer over in de kinderwagen, dat haalde hem uit zijn slaap....
Wat doen jullie als jullie baby'tje slaapt in de maxicosi? Laat je hem dan slapen of probeer je hem over te leggen?
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_73521905
netjes Karin|!!

Bar,ik hoop ook dat hetlpt!

Karin, als Tess slaapt in de MC laat ik haar gewoon liggen. overleggen is wakker worden hier.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_73522099
Ik laat Leander ook liggen. De mc word hier namelijk altijd maar kort gebruikt. Dus als ie er dan een keer iets langer in ligt kan dat best!!
pi_73522669
Als hij langer dan vijf minuten slaapt dan leg ik hem over, maar dat is omdat ik weet dat het dan kan zonder wakker te worden.
pi_73525600
Bij ons hangt het ervan af. Als wij op weg zijn naar het kdv of naar huis halen wij hem uit de MC en zetten/ leggen hem in de kinderwagen. In andere gevallen laten wij hem ook erin slapen.
Carpe Diem- Pluk de Dag
  vrijdag 9 oktober 2009 @ 17:31:44 #244
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_73525657
Poeh, wat schrijven jullie veel! Bijna niet meer bij te houden. En wat ik lees blijf vaak niet zo goed hangen. Om de gyn waar ik vandaag op controle geweest ben te quoten: "Goh, je ziet er wel heeeeel vermoeid uit."

Sterkte en beterschap voor degene die het nodig hebben en voor de n eiuwe trucjes.
.... met gevoel voor drama....
pi_73526768
Stiemie, wat zei de ha?
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  vrijdag 9 oktober 2009 @ 18:34:31 #246
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_73527249
Karin, wij laten ze ook liggen als ze slapen in de maxi-cosi. En wat fijn dat het beter gaat!

Ik ben ook benieuwd wat de ha zei, stiemie...
Hier zo ongeveer om de dag een poepluier.

Vandaag was de gastouder er voor t eerst en ze had t zo leuk gehad met de mannen! Ze vond het erg leuk zei ze, ze hadden lekker gewandeld vandaag en de jongens hebben prima gedronken en geslapen! Super dus! Zo fijn, dan ga ik ook lekker naar mn werk. Ben wel ontzettend moe van die 2 dagen werken, maar t is me meegevallen hoe ik ze heb gemist. Natuurlijk heb ik ze wel gemist hoor, maar ik vond t ook lekker om even met iets anders bezig te zijn eerlijk gezegd.
  vrijdag 9 oktober 2009 @ 18:35:01 #247
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_73527263
I'm with Kersjes!
Althans, vwb het bijhouden, moe valt gelukkig nog wel mee hier.

We zijn vanmorgen met Oscar op nacontrole geweest. Alles in orde. 6110gram en 59cm (geloof ik).
Toen ik vertelde van de voorkeurshouding heeft hij even extra zijn nek/hals gecontroleerd en er zit een knobbel op de rechter nekspier. Dat is verder niks ernstigs, maar dus wel de verklaring van de voorkeur.
Die spier is door die knobbel een soort van verkort/verkampt en daardoor trekt zijn koppie naar links.
Ik heb het doorgegeven aan de fysio en die zei dat het idd veel voorkomend is en dat zij het eerder nog niet gevoeld had, maar dat dat ook kan kloppen.
Anyway, er komt dus nog een andere oefening bij volgende week want nu moeten we dus die spier gaan oprekken. Al met al, zoals ik gisteren zei ben ik blij dat we er dus zo snel bij zijn en dat ik niet heb afgewacht tot de 8 weken afpsraak op het cb. Alles wat we nu kunnen doen is mooi meegenomen.

Even kijken of de mannen me de tijd laten om wat bij te lezen...

Ik ben iig wel heel benieuwd hoe het nu met/bij stiemie is...
  vrijdag 9 oktober 2009 @ 18:39:38 #248
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_73527358
Stiemie, hoe washet bij de ha?

Is het mss een plan om naar een osteopaat te gaan? mss zit er ergens een blokkade waardoor dr darmpjes niet lekker zitten, waardoor ze niet wil drinken?

pfff, heel veel sterkte iig!
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
  vrijdag 9 oktober 2009 @ 20:16:03 #249
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_73530291
Sorry sorry sorry het was hier na de huisarts even spitsuur (Esmee voeden, boodschappen doen, Linde ophalen van de opvang, koken, eten, Linde in bad etc...) dus vandaar de late reactie...

Nou de huisarts begon toen ik het zo ongeveer vertelde een heel verhaal over dat babies in je buik eten krijgen wanneer ze willen en dat een ritme daarom zo vlak na de geboorte vaak lastig is En dat te veel ouders verwachten dat hun kindje snel een dag en nacht ritme hadden en dat ze graag te snel wilden dat het kindje ging doorslapen. Toen ik dus hem ging uitleggen dat dat niet echt het probleem was, en dat ze 's nachts vaak juist wel redelijk goed slaapt, maar dat we vooral moeite hadden met het feit dat Esmee overdag gewoon te weinig blijft drinken en dat ze 's avonds soms om de 20 minuten wil drinkenom alles in te halen en verder de hele avond alleen maar huilt, begon hij er over dat dat darmkrampjes konden zijn en dat dat met 3 maanden wel over is.

Ook vroeg hij of ik al bij het cb was geweest terwijl die juist zeiden dat ze aan hem door zouden geven wat er allemaal al besproken en geprobeerd was Toen ik dus vertelde dat ik in overleg met het cb de afspraak bij de huisarts had gemaakt om medische oorzaken uit te sluiten, heeft hij even naar haar buik en keel gekeken en ze moest even op haar buik liggen. Dat was volgens hem allemaal prima.

Verder adviseerde hij over te stappen op gewone voeding in plaats van hypoallergeen omdat er in onze families geen koemelkallergie voorkomt en gewone voeding meer vult en minder snel verteert waardoor Esmee langer een vol gevoel zal houden. Dus nu gaan we over op gewone nutrilon.

Eigenlijk voelde ik me toen ik naar huis liep maar een lastige overbezorgde moeder die te snel haar baby in een ritme wilde krijgen en een lekkere nachtrust wilde hebben en die daarom zijn kostbare tijd kwam verdoen

Nou ja heb dus eigenlijk niet echt het idee dat ik er veel mee opgeschoten ben... We hebben nu zelf besloten dat we maar meegaan in het ritme van Esmee en we zien wel wat er gaat gebeuren als ze groter wordt en hopelijk geen krampjes meer heeft... Al was het cb niet echt voor deze oplossing, maar ja haar zo'n 2 uur laten huilen vind ik zelf ook geen optie. Zeker niet omdat ze dan toch niks meer drinkt zodra het mag omdat ze dan uitgeput is door het huilen... Bovendien ben je dan helemaal tureluurs na een avond met dat gekrijs.

O ja Esmee is wel een heel sterk en alert babietje en ze kan al heel goed zelf haar hoofdje rechtop houden aldus de arts

[ Bericht 6% gewijzigd door Stiemie op 09-10-2009 20:23:42 ]
  vrijdag 9 oktober 2009 @ 20:21:17 #250
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_73530462
Stieme zoiets kreeg ik gisteren ook nog te horen, toen ik vertelde dat ik het mij best veel energie kost als roy zo vaak om een voeding komt vragen.
ja maar mevrouw u moet weten dat babies pas een goed ritme krijgen als ze de 3 maanden voorbij zijn....

Jammer dat je er eigelijk niks mee opgeschoten bent
lastig he zonder die gebruiksaanwijzing.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')