Zelfs verschonen werkt maar heel even. Tegen de tijd dat je van de tafel naar de bank bent gelopen en de fles hebt gepakt, slaapt ze gewoon alweer. We blijven zo echt in een cirkeltje rondgaan. Gelukkig morgen om kwart over 3 wel een afspraak staan bij de huisarts want ik wil graag dat ze haar nu echt even nakijken om te zien of er niks met haar aan de hand is.
 Zelfs verschonen werkt maar heel even. Tegen de tijd dat je van de tafel naar de bank bent gelopen en de fles hebt gepakt, slaapt ze gewoon alweer. We blijven zo echt in een cirkeltje rondgaan. Gelukkig morgen om kwart over 3 wel een afspraak staan bij de huisarts want ik wil graag dat ze haar nu echt even nakijken om te zien of er niks met haar aan de hand is. 

Wij hebben hier pas 1 nacht met echte krampjes gehad en dat vond ik al een drama. Langer laten drinken doen we hier ook met aaien en anders even van de borst af en overeind houden. Lijkt me alleen lastig met flesvoeding. Hopelijk gaat het snel beter.
 Wij hebben hier pas 1 nacht met echte krampjes gehad en dat vond ik al een drama. Langer laten drinken doen we hier ook met aaien en anders even van de borst af en overeind houden. Lijkt me alleen lastig met flesvoeding. Hopelijk gaat het snel beter.

Wat voor mooie fotos. Bij deze ook een kliederfoto van ons mannetje.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 12:10 schreef innepin het volgende:
[..]
Oh? Ik was vroeger zelf altijd héél netjes...
[ afbeelding ]

Hoe laat moet je vandaag bij de huisarts zijn? Ik hoop dat hij de gouden tip voor jullie heeft, want dit is wel aanmodderen zo.
  Hoe laat moet je vandaag bij de huisarts zijn? Ik hoop dat hij de gouden tip voor jullie heeft, want dit is wel aanmodderen zo. 

Ja dat was het zeker. Volgens mij was het broccoli.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 08:57 schreef seilram het volgende:
Stiemie, wat vervelend zegHoe laat moet je vandaag bij de huisarts zijn? Ik hoop dat hij de gouden tip voor jullie heeft, want dit is wel aanmodderen zo.
En Tinuviel, dat ziet er smakelijk uit

Kleurt trouwens mooi bij je slab
 Kleurt trouwens mooi bij je slab   
  en vanmorgen om  half negen dronk ze z0'n 90 ml. Er zit dus wel vooruitgang in. Alleen heeft ze nog een beetje moeite met de combi veel eten en boeren. Soms krijg ik de halve voeding terug over me heen...
 en vanmorgen om  half negen dronk ze z0'n 90 ml. Er zit dus wel vooruitgang in. Alleen heeft ze nog een beetje moeite met de combi veel eten en boeren. Soms krijg ik de halve voeding terug over me heen... 

en s6 bij de ha.
  en s6 bij de ha. 

krijg je Zantac?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 10:22 schreef _Bar_ het volgende:
Stiemeen s6 bij de ha.
Hier mag ik vanmiddag om een medicijn wat het zuur wat zou moeten minderen bij Roy.
Er word momenteel besproken wat er nog meer mogelijk is.
vanmiddag weet ik nog meer. (13.30 uur kan ik langskomen)

Dat is fijn Bar! Dat ze er ook daadwerkelijk wat aan gaan doen. Ik heb echt hemel en aarde bewogen in ziekenhuis geweest 2 dagen en bij de KA maar ik kreeg geen medicijnen tegen het spugen van Seb. Dat wilde ze pertinent niet geven. En het arme jong hield zowat geen voeding fatsoenlijk binnen.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 10:22 schreef _Bar_ het volgende:
Stiemeen s6 bij de ha.
Hier mag ik vanmiddag om een medicijn wat het zuur wat zou moeten minderen bij Roy.
Er word momenteel besproken wat er nog meer mogelijk is.
vanmiddag weet ik nog meer. (13.30 uur kan ik langskomen)

Het is gewoon wel schattig maar de kwaliteit is niet zo vind ik zelf. Zijn tshirt is zo raar van kleur op de foto, helemaal glanzend, lijkt net of hij een glitter tshirt aan heeft
  Het is gewoon wel schattig maar de kwaliteit is niet zo vind ik zelf. Zijn tshirt is zo raar van kleur op de foto, helemaal glanzend, lijkt net of hij een glitter tshirt aan heeft   Hij kan zo in de Toppers
  Hij kan zo in de Toppers   Zal het binnenkort even showen in fototopic.
  Zal het binnenkort even showen in fototopic.

Vervelend dat het bij jullie dan zo anders gegaan is.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 10:32 schreef Estrys het volgende:
[..]
Dat is fijn Bar! Dat ze er ook daadwerkelijk wat aan gaan doen. Ik heb echt hemel en aarde bewogen in ziekenhuis geweest 2 dagen en bij de KA maar ik kreeg geen medicijnen tegen het spugen van Seb. Dat wilde ze pertinent niet geven. En het arme jong hield zowat geen voeding fatsoenlijk binnen.

Hij lacht overal tegen dus het is over met de lieve lachjes speciaal voor papa en mama
 Hij lacht overal tegen dus het is over met de lieve lachjes speciaal voor papa en mama   Hij ligt helemaal dubbel omdat de hond gekke minuten heeft en als een gek door de kamer sjeest en af en toe langs zijn wipstoel rent
 Hij ligt helemaal dubbel omdat de hond gekke minuten heeft en als een gek door de kamer sjeest en af en toe langs zijn wipstoel rent  
 En begon daarna te schreeuwen omdat ie er zelf van schrok
 En begon daarna te schreeuwen omdat ie er zelf van schrok   

en het is weer bal
 en het is weer bal   Netjes na de voeding van vanmorgen half negen anderhalf uur geslapen. Rustig wakker geworden dus ik had goede hoop.En toen dronk ze dus maar weer 60 ml om vervolgens gillend los te laten en niks meer te willen drinken. Dus weer inbakeren en in de wieg. Waar ze na een klein uur weer gillend wakker werd. Handjes sabbelen dus leek me honger. Maar nee dan drinkt ze maar 20 ml en begint weer te gillen. En nu slaapt ze weer op mij. Ik trek dit zo echt niet veel langer ben ik bang... Wanneer kan ik nou gaan genieten van mijn lieve meisje? Ik zie d'r alleen maar slapen of gillen/huilen en ik huil nu gewoon maar even lekker mee
 Netjes na de voeding van vanmorgen half negen anderhalf uur geslapen. Rustig wakker geworden dus ik had goede hoop.En toen dronk ze dus maar weer 60 ml om vervolgens gillend los te laten en niks meer te willen drinken. Dus weer inbakeren en in de wieg. Waar ze na een klein uur weer gillend wakker werd. Handjes sabbelen dus leek me honger. Maar nee dan drinkt ze maar 20 ml en begint weer te gillen. En nu slaapt ze weer op mij. Ik trek dit zo echt niet veel langer ben ik bang... Wanneer kan ik nou gaan genieten van mijn lieve meisje? Ik zie d'r alleen maar slapen of gillen/huilen en ik huil nu gewoon maar even lekker mee   

Leander in het begin na elke fles. Nu is het zo'n beetje om de fles. Soms tussendoor een beetjequote:Op vrijdag 9 oktober 2009 13:30 schreef Stiemie het volgende:
hoevaak poepen de andere hele kleine babies die flesvoeding krijgen trouwens? Soms lijkt het wel of Esmee een soort verstopping heeft ofzo...

ik hoop dat de huisarts jullie kan helpen straks!
  ik hoop dat de huisarts jullie kan helpen straks!  

nou ja nu eerst maar eens aankleden en naar de huisarts.
 nou ja nu eerst maar eens aankleden en naar de huisarts.

die van mij 1 a 2x per dagquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 13:30 schreef Stiemie het volgende:
hoevaak poepen de andere hele kleine babies die flesvoeding krijgen trouwens? Soms lijkt het wel of Esmee een soort verstopping heeft ofzo...

hier eens in de 2 dagenquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 14:50 schreef Vicky het volgende:
[..]
1 a 2x per dag
Ik hoop dat het jullie er bij de ha uitkomen Stiemie!

voor de n eiuwe trucjes.
 voor de n eiuwe trucjes.

En dat te veel ouders verwachten dat hun kindje snel een dag en nacht ritme hadden en dat ze graag te snel wilden dat het kindje ging doorslapen. Toen ik dus hem ging uitleggen dat dat niet echt het probleem was, en dat ze 's nachts vaak juist wel redelijk goed slaapt, maar dat we vooral moeite hadden met het feit dat Esmee overdag gewoon te weinig blijft drinken en dat ze 's avonds soms om de 20 minuten wil drinkenom alles in te halen en verder de hele avond alleen maar huilt, begon hij er over dat dat darmkrampjes konden zijn en dat dat met 3 maanden wel over is.
 En dat te veel ouders verwachten dat hun kindje snel een dag en nacht ritme hadden en dat ze graag te snel wilden dat het kindje ging doorslapen. Toen ik dus hem ging uitleggen dat dat niet echt het probleem was, en dat ze 's nachts vaak juist wel redelijk goed slaapt, maar dat we vooral moeite hadden met het feit dat Esmee overdag gewoon te weinig blijft drinken en dat ze 's avonds soms om de 20 minuten wil drinkenom alles in te halen en verder de hele avond alleen maar huilt, begon hij er over dat dat darmkrampjes konden zijn en dat dat met 3 maanden wel over is.  Toen ik dus vertelde dat ik in overleg met het cb de afspraak bij de huisarts had gemaakt om medische oorzaken uit te sluiten, heeft hij even naar haar buik en keel gekeken en ze moest even op haar buik liggen. Dat was volgens hem allemaal prima.
 Toen ik dus vertelde dat ik in overleg met het cb de afspraak bij de huisarts had gemaakt om medische oorzaken uit te sluiten, heeft hij even naar haar buik en keel gekeken en ze moest even op haar buik liggen. Dat was volgens hem allemaal prima. 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |