De enige bijwerking die ik dan zou moeten aangeven is eerder dat Roy er meer door slaapt gisteren en vandaag.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 15:23 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Bar, mooi dat het goed ging op het cb, en dat Roy de prikjes goed heeft doorstaan.
Geen bijwerkingen vooralsnog?
Ook fijn dat je wat krijgt tegen het zuur! Dat zou het spugen moeten verminderen neem ik aan?
Klopt klopt klopt................... die eerste drie maanden, van mij hoeft t niet hoorquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 20:39 schreef Kersjes het volgende:
Stiemie en Bar![]()
Tropentijden zijn het, erg belastend en niet altijd even leuk. Maar..... hou vol, probeer geduld te hebben, geef je kleintje al je liefde en bedenk (komt 'ie komt 'ie): het is een fase !!!
Over een maand of wat zal er al een beter schema zijn, zijn de krampjes voorbij, ken je de behoeften van je baby beter en is het alweer een stuk gemakkelijker allemaal
Heerst het soms? Merel is de hele dag al aan het brullen, wil ook niet slapenquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 16:38 schreef Vicky het volgende:
Tis hier nu ook gezellig... Not! Ik heb al een klein uur een jankende baby die moet slapen maar te moe is...
ze is al weer wakker. Heeft een half uurtje geslapen denk ik. Nou ja, nu een fles en dan weer naar bed.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 17:10 schreef Nijna het volgende:
Stiemie, geen ervaring met een osteopaat.
Tess, zet em op meid!!! Slaapt ze inmiddels al vicky?
Oeke
ik neem m ff mee naar de PM.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 18:36 schreef Memmel het volgende:
Vicky, als je vrijdag liever hebt dat ik naar jou kom ivm rust van Tess, kan dat ook he!
ahwquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 21:48 schreef Fuente het volgende:
Stiemie, daar zou ik ook mee teruggan, balen joh!
Mijn speklapje leert lopen
[ afbeelding ]
alleen jammer dat het stoeltje sneller schuift dan Merel, dus ze heeft de vloer al een aantal keer geraakt![]()
wat heerlijk!!quote:Op zondag 11 oktober 2009 09:10 schreef Stiemie het volgende:
Fuente wat gaat je meisje hard! En wat kijkt ze vrolijk![]()
Wij schrokken vanmorgen wakker. Esmee heeft gewoon van 23:30 uur tot 7.30 uur geslapen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |