abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73433172
Telepathie Huup! We vinden het allebei een poppetje !
pi_73434101
Takkembah wat een mooi meisje is Alexa!

Finn is vandaag gewogen op het consultatiebureau, hij weegt nu 6390 gram meer dan het dubbele van zijn geboorte gewicht in bijna 3 maanden tijd!
  dinsdag 6 oktober 2009 @ 20:01:52 #53
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_73434790
Alexa Wat een droppie

Wat is Finn goed aangekomen

Maarten gaat gelukkig weer wat beter, hij was vandaag met zijn pappa thuis. Hij heeft nog heerlijk lang geslapen vandaag en verliest nog veel vocht uit zijn oortje. Morgen blijf ik nog een dagje thuis en kan Maarten nog een dagje extra uitzieken...
18-11-2008 Maarten Alexander
pi_73434907
Welkom Alexa Mooi meisje zeg
pi_73434918
quote:
Op dinsdag 6 oktober 2009 16:14 schreef Joshua. het volgende:

[..]

Dat hij die zak in zij handen had was alleen maar voor de foto wij vonden het opdat moment wel grapig.
hahahaha jaaaaaa dat is leuk!!!!!
Dat doe ik ook altijd rollen biscuit, repen chocola en zakken vol met lollies aan haar geven en dan een boel foto's maken

Oh en Alexa is een snoepje!!
pi_73435068
Ik vind het vooral leuk om Jen met een sigaret en een fles bier op de foto te zetten.

Ok nu hou ik op.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  dinsdag 6 oktober 2009 @ 20:09:56 #57
257049 Grasjes
met bloemetje
pi_73435137
Welkom Alexa

Ze gaat idd naar het KDV Bodpa. Ik zou niet weten waar ze het anders op moet lopen eigenlijk. Hopelijk is het nu snel over voor mijn zielige meisje met rode koortswangetjes. Ze ligt nu gelukkig lekker rustig te slapen.
pi_73435358
Ja, da's toch echt wel een groot nadeel van het kdv he, ze pikken aan de lopende band dingen op. Fijn dat ze lekker slaapt nu. Die van mij was om zes uur in slaap gekinkeld, nu weer wakker. Hij voert as we speak een paringsdans voor een krentenbol op.
  dinsdag 6 oktober 2009 @ 20:17:50 #59
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_73435428
quote:
Op dinsdag 6 oktober 2009 17:37 schreef DaviniaHR het volgende:

[..]

niet om betweterig te zijn of iets, maar in earl grey zit theïne (soort caffeïne) en volgens mij werd dat sterk afgeraden het eerste jaar, zo niet de eerste twee jaar...
je hebt wel caffeïne vrije earl grey, die dronk mijn moeder altijd, ik neem aan dat die dan weer wel mag...

meestal staat op de verpakking heel groot "van nature theïne en looizuurvrij" das dan goed voor babies
Ik weet dat hier theïne in zit, maar hij krijgt af en toe een paar slokjes thee, ik denk dat dat niet heel veel schade kan doen. Als ik voor hem apart maak, maak ik altijd groene thee. 10 november moet ik naar cb, ik wil daar ook even navragen. Die fruitthee is trouwens wel een goed idee, ik ga dit weekend bij de winkel daarvoor kijken.

Grasjes, Lennon eet er idd nu beleg op. In ieder geval vruchtenjam en appelstroop. Smeerkaas moet ik nog kopen en proberen, dat was niet meer goed. Arm meisje van je... beterschap en sterkte.

Takembah, gefeliciteerd en welkom met Alexa. Wat een lieverd.
Make love, not war ☮
  dinsdag 6 oktober 2009 @ 20:18:17 #60
257049 Grasjes
met bloemetje
pi_73435441
quote:
Op dinsdag 6 oktober 2009 20:15 schreef bodpa09 het volgende:
Ja, da's toch echt wel een groot nadeel van het kdv he, ze pikken aan de lopende band dingen op. Fijn dat ze lekker slaapt nu. Die van mij was om zes uur in slaap gekinkeld, nu weer wakker. Hij voert as we speak een paringsdans voor een krentenbol op.
wil geloof ik niet weten hoe dat eruit ziet
pi_73435583
krentebol ligt op tafel, hij likt eraan, doet een pasje opzij, buigt door zijn knietjes, lacht hardop, zet een pasje naar achter, geeft een kusje, danst een beetje, en dat in allerlei variaties. Ik moet er zo om lachen.
pi_73435890
quote:
Op dinsdag 6 oktober 2009 20:17 schreef Diaan73 het volgende:

[..]

Ik weet dat hier theïne in zit, maar hij krijgt af en toe een paar slokjes thee, ik denk dat dat niet heel veel schade kan doen. Als ik voor hem apart maak, maak ik altijd groene thee. 10 november moet ik naar cb, ik wil daar ook even navragen. Die fruitthee is trouwens wel een goed idee, ik ga dit weekend bij de winkel daarvoor kijken.

Grasjes, Lennon eet er idd nu beleg op. In ieder geval vruchtenjam en appelstroop. Smeerkaas moet ik nog kopen en proberen, dat was niet meer goed. Arm meisje van je... beterschap en sterkte.

in groene thee zit ook gewoon cafeine/theine, het is op een of andere manier een wijdverbreid misverstand dat groene thee theine-vrij zou zijn. maar ik vraag me ook af hoeveel schade een paar slokjes kan doen idd, maar och, voor het zekere zou je inderdaad vruchtenthee kunnen proberen of rooibos.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  dinsdag 6 oktober 2009 @ 20:31:29 #63
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_73435983
Lol bodpa!

Grasjes, je meiske is wel heel erg aan het kwakkelen

Hier zeiden ze op het cb dat ik met 6 maanden wel thee mocht geven, maar dan gewoon heel slappe thee. Dan zit er ook niet zoveel theeïne in (dat laatste zeiden ze niet hoor).
Maar Maarten drinkt niet zo veel thee, en als hij het drinkt maak ik rooibos voor hem.
18-11-2008 Maarten Alexander
  dinsdag 6 oktober 2009 @ 20:34:28 #64
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_73436111
Ynske en Vicky, lief dat julle nog aan me denken. Ik heb nu een superdeluxe luchtbed met ingeboude pomp en een bovenlaag van dat memory-foam. Dus ik slaap weer goed vanavond. Dan hebben we dus ook niet meer per se een logeerbed nodig, deze ligt goed genoeg. En we hebben boven twee slaapkamers die uitkomen op een 'overloop' van 20 vierkante meter. De ene kamer is voor Thomas, de andere is nu nog toekomstige logeerkamer. Maar als er een tweede zou komen ooit dan moeten de loge's verhuizen naar de 'overloop' dus dan is een luchtbed wel makkelijk. *toekomstdromen*

Takkembah, welkom samen met Alexa! Geniet van de komende tijd en hopelijk heb je tussen de visite en de roze wolken de tijd om lekker te posten

En een dikke voor zieke of spugende kindjes.

Thomas mocht vandaag voor de laatste keer op controle in het ziekenhuis. Weet je nog dat hij zo goed aangekomen was, en dat hij vrijdag 5200 gram woog? Nou, vandaag woog hij dus 5455 gram! Echt, ik kon mijn kin van de vloer schrapen daar...
Maar goed, het is voor een borstvoedingskindje geen probleem schijnbaar, dus we gaan maar vrolijk verder zoals ie gaat. Verder is hij compleet goedgekeurd, dus we hoeven lekker niet meer terug
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
pi_73436227
ooooh Thomas heerlijk speklapje
wat goed zeg!!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_73436511
Die fruitthee is echt heerlijk vind ik, Lieuwe weet het nog niet zo.

Ik wilde het hier niet posten maar mijn kindje slaapt zó slecht. Echt om moedeloos van te worden. Ik begon al te denken dat we het hier helemaal fout aanpakten, totdat ik hem vanavond schaterlachend op mijn knie had liggen. Toen zag ik wel heel herkenbare witte streepjes aan weerszijden van zijn pas doorgekomen voortandjes boven
Het jochie krijgt al z'n tandjes met twee tegelijk en dan ook nog in een razend tempo, de eerste twee zijn nog maar net een maand door en nummer vijf en zes melden zich nu al. Ik vind het zielig! Maar ik ben ook blij dat er een verklaring is voor het slechte slapen.
pi_73436518
Alexa en Takkembah, welkom! Wat een lieverdje met temperament.

Bodpa, die paringsdans klinkt geweldig!

Ca.ra, fijn dat je weer lekker kan slapen vannacht. Oeh en een lekker spekkie heb je!

voor alle zieke kindjes

Vicky, wat zijn de slaaptijden van Tess eigk? Kobus is niet echt te bewegen tot een avondslaapje terwijl hij dat wel nodig heeft. Ik ben benieuwd hoeveel Tess slaapt/zou moeten slapen.

Jore, wat zielig, die tandjes.
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_73436658
quote:
Op dinsdag 6 oktober 2009 17:43 schreef Zweefvliegje het volgende:
Wat mooi dat Lennon zo goed eet Diaan!
Vanaf wanneer kunnen babietjes eigenlijk leren uit een beker te drinken?
Als ik Lianne nu een beker -zonder iets erin- in haar handen geef gaat hij alle kanten op en gooit ze er mee. Is het zo dat als ik er iets in doe het wel gaat werken?
Dan denk ik dat ik dat maar met water of iets dergelijks moet uitproberen.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik qua drinken nog nooit iets anders heb gegeven dan borstvoeding en een flesje weigert ze.
Het werd al eerder hier gepost: Je kan beginnen met oefenen uit een beker drinken als je kind in bad zit. Ik heb het geprobeerd en het was echt een supertip. Dan zie je eerst even hoe goed dat gaat en als het niet gaat lekker klooien. Ik heb de thee erin gedaan die Jair anders ook heel graag drinkt. Ik vroeg me dit trouwens ook af met betrekking tot bekers/ tuitbekers. En als het kind uit een tuitbeker kan drinken kun je daar dan ook de bv uit geven? Kan er met een tuitbeker en zijn gewone flesje een verwarring ontstaan?
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
pi_73436798
quote:
Op dinsdag 6 oktober 2009 20:43 schreef oeke het volgende:

Vicky, wat zijn de slaaptijden van Tess eigk? Kobus is niet echt te bewegen tot een avondslaapje terwijl hij dat wel nodig heeft. Ik ben benieuwd hoeveel Tess slaapt/zou moeten slapen.

Jore, wat zielig, die tandjes.
uhhh tussen 6.00 en 6.30 fles
tussen 6.45 en 7.00 naar bed en dan slapen tot 9.00-9.30
rond 10.00 fles
tussen 11.00 - 12.00 naar bed en slapen tot 13.00/13.30/14.00
rond 14.00 een fles
rond 15.30 naar bed en dan slaapt ze ongeveer 1.5 uur
18.00 fles
rond 19.30 naar bed
22.00 maak ik haar wakker voor een fles en dan ligt ze rond 22.45 weer tot de volgende ochtend.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_73436833
quote:
Op dinsdag 6 oktober 2009 20:17 schreef Diaan73 het volgende:

[..]

Ik geef ook weleens gewone thee wel heel slap, hebben ze ook gezegd op het cb. Niks over groene thee of rooibos. Gewoon: "hij mag ook een beetje slappe thee"
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_73436872
Takkembah en Alexa, welkom! TIs een mooi meisje!
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_73436912
Takkie en Alexa welkom!!
Grasjes, beterschap met je meisje!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_73436997
Takkembah gefeliciteerd en welkom!

Thomas mooi gegroeid!

Tyler groeit ook goed , aan zn bolle toet te zien. En de broekjes 68 zijn te klein, 74 te groot. Handig hoor.

Evenstar, ze heeft gekeken hoe hij soepstengel eet. (goed) Fruithapje met stukjes (amper)
Potje of vers maakt niks uit. Plan is groente helemaal fijn maken / of potje zonder stukjes.
Dan een aardappeltje koken en een heel klein beetje daarvan apart. 2/3 van het prakkie "glad" en door 1/3 de aardappel erdoor prakken. Zo komt er een klein beetje structuur in, met mini stukjes. Eerst 2 hapjes glad geven, dan 1 hapje stuctuur, etc. Gaat dat goed, dan opbouwen.
  dinsdag 6 oktober 2009 @ 20:58:36 #74
257049 Grasjes
met bloemetje
pi_73437056
Hier ook gewone thee hoor.

Bodpa, lol grappig! Wel filmen he

Jore, tandjes krijgen is ook niet leuk en zeker niet als ze zo snel achter elkaar komen.

Ca.ra wat fijn dat Thomas helemaal goedgekeurd is!
pi_73437077
Welkom Takkemba en Alexa. Gefeliciteerd met je mooie dochter

Beterschap voor alle zieke kindjes.

Jair heeft hier ook een deel van zijn avondeten weer eruit gewerkt. Blijkbaar was hij erg vol, hoewel hij om 16 uur de fles had gekregen en pas tegen 19 uur avondeten. Het bad was daarna hard nodig En nu slaapt ukkie.
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
pi_73437091
quote:
Op dinsdag 6 oktober 2009 20:51 schreef Vicky het volgende:

[..]

uhhh tussen 6.00 en 6.30 fles
tussen 6.45 en 7.00 naar bed en dan slapen tot 9.00-9.30
rond 10.00 fles
tussen 11.00 - 12.00 naar bed en slapen tot 13.00/13.30/14.00
rond 14.00 een fles
rond 15.30 naar bed en dan slaapt ze ongeveer 1.5 uur
18.00 fles
rond 19.30 naar bed
22.00 maak ik haar wakker voor een fles en dan ligt ze rond 22.45 weer tot de volgende ochtend.
Wauw! Wat een goed schema!

pfft, ik probeer ons schema op te schrijven en het is gewoon een soepje.
Hm, ik ga hier wat meer regelmaat in aanbrengen, geloof ik. Dankjewel!
pi_73437148
graag gedaan.
Ik merk bij Tess heel erg dat, als ik van het schema afwijk, of er een slaapje niet helemaal lekker gaat, ze daar 's avonds heel erg op reageert.
We gaan nu ook de fles rond 18.00 zonder tv aan geven en na de fles ook geen tv meer aan als Tess nog wakker is. Ws. reageert ze daar ook heel erg op.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  dinsdag 6 oktober 2009 @ 21:21:57 #78
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_73437919
ik gooi hem er nog een keertje in;
quote:
iemand van jullie enig idee

Ik wil het patroon proberen te doorbreken. dat ik minder Roy een borst wil aanbieden.
dit klinkt erger dan dat het in feite is hoor
Roy komt en vraagt namelijk veel, maar door het spugen is dat bijna een "hopeloze"zaak, omdat je dan in het cirkeltje blijft hangen van eten-spugen-eten-spugen en ga zo maar door.
Hebben eerder al eens geprobeerd via een flesje wat leek te werken.
maar nu is het elke keer de overloop zeg maar, Roy krijgt nu veel binnen, wat er dus ook zo weer uitloopt (4 keer verkleden op een dag voor moeder en kind is hier heel normaal)
Hebben een speentje geprobeerd maar die spuugt hij uit, hoe vaak je het ook probeerd.
pinken nou die wilt hij ook niet (ja 5 min en dan word het huilen)
Maar wil hem dus nu niet telkens die borst aanbieden als troost.
in de draagdoek is tegenwoordig ook maar leuk voor 10 min en dan huilen.
Iemand een idee want ik vind dit echt lastig.

Urla en Miss in elk geval thx.
Al is het hier idd net even anders, ik heb hier ook niet te maken met huiluurtjes, maar best wel veel huiltjes op een dag.
zoiezo probeer ik elke dag een flinke wandeling te maken, dat is de ene keer s'ochtends en een andere keer s'middags.
Maar zelfs daar is het niet altijd een relaxte wandel,op een gegeven moment is Roy het ook echt beu en gaat hij huilen (de ene keer na dik een uur, de andere keer al na 20 min)
Draagdoek iedem dus...

Slapen tja ik mag echt in m'n handen klappen als ik 2 uur volkrijg, soms is een uurtje al heel wat.
En hoevaak Roy komt, ik moet eerlijk bekennen ik heb geen idee, er is hier namelijk nog geen enkele dag het zelfde geweest.
vandaag zat ik in de ochtend op om het uur, en deze middag zit er nu 3 uur tussen (en ligt Roy nu een uurtje op bed te slapen)
maar dit kan morgen echt weer totaal anders zijn.
Daarom ook dat ik dat wil gaan doorbreken want dat spugen en weinig slapen en het huilen, en gewoon naar mijn idee ontevreden ogen, vind ik niet fijn meer.
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_73438098
Wat vervelend sterkte ermee.
pi_73439868
pfoe Bar wat moeilijk. Ik heb helaas geen tips voor je sterkte
kun je niet met je huisarts of de cb-arts ermee?
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_73440840
Klinkt erg naar Bar, ik heb nooit bv gegeven, heb dus ook geen advies. Wel een hart onder de riem, maar daar heb je niet echt iets aan he. Kan een lactatiekundige helpen, of wat Huup zegt, huis- of cbarts?
pi_73441112
wat Bodpa zegt vervelend iig.
  dinsdag 6 oktober 2009 @ 22:51:55 #83
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_73441471
Gelukkig mag ik overmorgen naar het cb die weten ook al van het spugen enzo,daar maar weer verder kijken hoe en wat.

lacatiekundige zit ook aangesloten bij het cb dus dan vang ik gelijk 2 vliegen in 1 klap.

Morgen nog zo'n dagje trek ik nog wel..
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_73441602
Jeetje Bar, wat moeilijk lijkt me dat zeg. Een vicieuze cirkel lijkt het wel, of een patroon wat je moet doorbreken. Hopelijk hebben ze goede tips voor je op het cb.
  woensdag 7 oktober 2009 @ 08:43:51 #85
248986 MamaNik
Kleuter en Peuter Tweelingmama
pi_73447307
Welkom Takkembah met je meisje!
  Moderator woensdag 7 oktober 2009 @ 09:18:55 #86
5428 crew  miss_sly
pi_73447931
Ow ja Bar, ik moest vannacht nog aan je denken, toen Senna om 4 uu rkwam en maar niet wilde slapen erna maar wel drinken. Wat ik dan namelijk ook altijd doe, en misschien doe je dat al hoor maar wilde het even zeggen, is als ze binnen 3-3,5 uur vaker komt, telkens dezelfde borst aanbieden. Ze kwam dus om 4 uur en bleef komen tot bijna 7 en al die tijd heb ik haar de linkerborst gegeven. Als ze straks weer komt, krijgt ze pas de rechter.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_73447976
Bar, wat lastig dat vele spugen. Hopelijk hebben ze op het CB goede raad voor je.
Fake it till you make it...
pi_73448013
Goeiemorgen allemaal ik heb julie advies maar opgevolgt.
Ik heb hem zelf maar zijn broodje oplaten eten hoe hij dit wilde en niet bij elke hap een doekje gepakt.
Hij had er lol in hij ziet er niet uit maar daar moet ik dan ook dan wel weer om lachen ik denk dan maar hij gaat toch zo in bad.
Als hij het leuk heeft om het zo te eten en zo wel geniet kan ik wel rustiger mijn kofie opdrinken.
We zullen dan maar wat makkelijker moeten worden.
Hij heeft zelfs nu meer brood gegeten als anders.
  Moderator woensdag 7 oktober 2009 @ 09:26:06 #89
5428 crew  miss_sly
pi_73448087
Fijn Joshua.
En je moet maar zo denken: als je hem niet nu de kans geeft om het te leren, zal hij dat op een later tijdstip moeten doen. En zolang hij niet heeft kunnen oefenen, zal hij knoeien. Nu zal hij het misschien lekker vlot leren en al snel met minder (niet zonder, want dat is niet mogelijk bij kindjes) knoeien kunnen.
pi_73448238
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 09:26 schreef miss_sly het volgende:
Fijn Joshua.
En je moet maar zo denken: als je hem niet nu de kans geeft om het te leren, zal hij dat op een later tijdstip moeten doen. En zolang hij niet heeft kunnen oefenen, zal hij knoeien. Nu zal hij het misschien lekker vlot leren en al snel met minder (niet zonder, want dat is niet mogelijk bij kindjes) knoeien kunnen.
Als ik hier brood smeer denk ik vaak eerst even of ik zin heb in troep. Als het me niet uit maakt dan krijgt ze wel hagelslag of gestampte muisjes of wat dan ook wat eraf valt. Heb ik even geen zin, of moet ik snel weg na de lunh dan krijgt ze iets smeerbaars of kaas of worst.
  Moderator woensdag 7 oktober 2009 @ 09:36:36 #91
5428 crew  miss_sly
pi_73448334
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 09:32 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Als ik hier brood smeer denk ik vaak eerst even of ik zin heb in troep. Als het me niet uit maakt dan krijgt ze wel hagelslag of gestampte muisjes of wat dan ook wat eraf valt. Heb ik even geen zin, of moet ik snel weg na de lunh dan krijgt ze iets smeerbaars of kaas of worst.
Je kunt er uiteraard ook een beetje bij nadenken kijk, en dan ben jij een ervaren moeder, want ik zou dat nog niet bedenken, pas na een paar keer verkeerd beleg waarschijnlijk. NU hoop ik dat ik er aan denk tegen die tijd.
pi_73448475
Hij zit nu rond te kruipen met zijn smeerkaas mond ik heb het idee dat ik zelf ook onder zit.
Ik zal voortaan maar wat luchtiger reageren ook op julie posten het kan niet altijd maar serieus.
Reageer soms wel een te vel en alleen maar serieus kan beter maar gaan genieten.
  woensdag 7 oktober 2009 @ 09:46:42 #93
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_73448564
Takkembah, welkom! En proficiat met je prachtige dochter!

Estys gefeliciteerd! Joep is vandaag 5 maanden

Bar, wat vervelend. Ik heb er helaas geen tips voor. Hoop dat het snel beter gaat.

Jore, wat zielig van die tandjes

En een dikke beterschaps voor alle zieke kleintjes!
Niet mieten! Door gieten!
pi_73449328
Mijn zoon lepelt nu zelf zijn eten, je zou zijn gezicht en kleren moeten zien na afloop Joshua! Zeker als ie daarna ook nog yoghurt heeft gelepeld. Alles zit onder, maar zoals je zegt, hij kan in bad, kleertjes in de was, een doekje over zijn stoel/grond en klaar ben je. Het is de enige manier om het te leren en op dit moment zelfs bijna een voorwaarde om hem lekker te laten eten.
pi_73449778
Terwijl ik wel beter zou moeten weten heb zelf de opleiding spw gedaan en jaren op een peuterspeelzaal gewerkt.
pi_73449820

Gewoon laten klooien... komt echt goed!
pi_73449891
zei geniet er wel van.
pi_73449950
omdat ik het niet kan laten nog 1:

En nu hoepel ik wel weer op naar mn eigen plekkie...
pi_73450398
Ik heb ook van die leuke

♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_73450506
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 10:58 schreef Vicky het volgende:
Ik heb ook van die leuke
[ afbeelding ]

Wat een mooi kindje.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')