hahahaha jaaaaaa dat is leuk!!!!!quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 16:14 schreef Joshua. het volgende:
[..]
Dat hij die zak in zij handen had was alleen maar voor de foto wij vonden het opdat moment wel grapig.
Ik weet dat hier theïne in zit, maar hij krijgt af en toe een paar slokjes thee, ik denk dat dat niet heel veel schade kan doen. Als ik voor hem apart maak, maak ik altijd groene thee. 10 november moet ik naar cb, ik wil daar ook even navragen. Die fruitthee is trouwens wel een goed idee, ik ga dit weekend bij de winkel daarvoor kijken.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 17:37 schreef DaviniaHR het volgende:
[..]
niet om betweterig te zijn of iets, maar in earl grey zit theïne (soort caffeïne) en volgens mij werd dat sterk afgeraden het eerste jaar, zo niet de eerste twee jaar...
je hebt wel caffeïne vrije earl grey, die dronk mijn moeder altijd, ik neem aan dat die dan weer wel mag...
meestal staat op de verpakking heel groot "van nature theïne en looizuurvrij" das dan goed voor babies
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 20:15 schreef bodpa09 het volgende:
Ja, da's toch echt wel een groot nadeel van het kdv he, ze pikken aan de lopende band dingen op. Fijn dat ze lekker slaapt nu. Die van mij was om zes uur in slaap gekinkeld, nu weer wakker. Hij voert as we speak een paringsdans voor een krentenbol op.
in groene thee zit ook gewoon cafeine/theine, het is op een of andere manier een wijdverbreid misverstand dat groene thee theine-vrij zou zijn.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 20:17 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik weet dat hier theïne in zit, maar hij krijgt af en toe een paar slokjes thee, ik denk dat dat niet heel veel schade kan doen. Als ik voor hem apart maak, maak ik altijd groene thee. 10 november moet ik naar cb, ik wil daar ook even navragen. Die fruitthee is trouwens wel een goed idee, ik ga dit weekend bij de winkel daarvoor kijken.
Grasjes, Lennon eet er idd nu beleg op. In ieder geval vruchtenjam en appelstroop. Smeerkaas moet ik nog kopen en proberen, dat was niet meer goed. Arm meisje van je... beterschapen sterkte.
Takembah, gefeliciteerd en welkom met Alexa. Wat een lieverd.
Het werd al eerder hier gepost: Je kan beginnen met oefenen uit een beker drinken als je kind in bad zit. Ik heb het geprobeerd en het was echt een supertip. Dan zie je eerst even hoe goed dat gaat en als het niet gaat lekker klooien. Ik heb de thee erin gedaan die Jair anders ook heel graag drinkt. Ik vroeg me dit trouwens ook af met betrekking tot bekers/ tuitbekers. En als het kind uit een tuitbeker kan drinken kun je daar dan ook de bv uit geven? Kan er met een tuitbeker en zijn gewone flesje een verwarring ontstaan?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 17:43 schreef Zweefvliegje het volgende:
Wat mooi dat Lennon zo goed eet Diaan!
Vanaf wanneer kunnen babietjes eigenlijk leren uit een beker te drinken?
Als ik Lianne nu een beker -zonder iets erin- in haar handen geef gaat hij alle kanten op en gooit ze er mee. Is het zo dat als ik er iets in doe het wel gaat werken?
Dan denk ik dat ik dat maar met water of iets dergelijks moet uitproberen.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik qua drinken nog nooit iets anders heb gegeven dan borstvoeding en een flesje weigert ze.
uhhh tussen 6.00 en 6.30 flesquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 20:43 schreef oeke het volgende:
Vicky, wat zijn de slaaptijden van Tess eigk? Kobus is niet echt te bewegen tot een avondslaapje terwijl hij dat wel nodig heeft. Ik ben benieuwd hoeveel Tess slaapt/zou moeten slapen.
Jore, wat zielig, die tandjes.![]()
Ik geef ook weleens gewone thee wel heel slap, hebben ze ook gezegd op het cb. Niks over groene thee of rooibos. Gewoon: "hij mag ook een beetje slappe thee"quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 20:17 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik weet dat hier theïne in zit, maar hij krijgt af en toe een paar slokjes thee, ik denk dat dat niet heel veel schade kan doen. Als ik voor hem apart maak, maak ik altijd groene thee. 10 november moet ik naar cb, ik wil daar ook even navragen. Die fruitthee is trouwens wel een goed idee, ik ga dit weekend bij de winkel daarvoor kijken.
Grasjes, Lennon eet er idd nu beleg op. In ieder geval vruchtenjam en appelstroop. Smeerkaas moet ik nog kopen en proberen, dat was niet meer goed. Arm meisje van je... beterschapen sterkte.
Takembah, gefeliciteerd en welkom met Alexa. Wat een lieverd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |