Flamen, bashen en baggeren wordt standaard niet getolereerd.quote:Het wordt niet getolereerd als er handleidingen of iets dergelijks worden uitgewisseld om zelf vuurwerk in elkaar te freubelen of zgn vuurwerkbommen te maken.
Dat is geen vuurwerk meerquote:
En hebben een boomknuffelaar!quote:Op maandag 5 oktober 2009 08:18 schreef Heider00sje het volgende:
Vuurwerk. Ontzettend zielig voor de vogels. De beestjes worden knettergek van dat geknal, en ze kunnen nergens heen. Ik vind het enorm zielig. Alleen maar voor dit 'plezier'? Paupers![]()
Ik hoop dat jullie allemaal minimaal 1 vinger kwijtraken dit jaar. Dat verdienen jullie.
Fantastische filmpjes!quote:
mortierquote:Op maandag 5 oktober 2009 08:52 schreef PerryVogelbekdier het volgende:
Vuurwerk is hartstikke mooi, maar mortieren die je met een kraan moet laten zakken vind ik toch wel wat extreemEn 37500 pijlen ook heheheh
![]()
Ach, mooi vuurwerk moet best kunnen
Ik eet geen vogelvlees, en ik heb ook geen vogelleer. En ja, ik rij auto.quote:Op maandag 5 oktober 2009 08:21 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
En hebben een boomknuffelaar!
Rij jij auto?
Heb jij kleding met leer?
Eet je vlees?
ik hoop dat je morgen wordt aangereden door een auto..quote:Op woensdag 7 oktober 2009 23:01 schreef Heider00sje het volgende:
[..]
Ik eet geen vogelvlees, en ik heb ook geen vogelleer. En ja, ik rij auto.
Ik haat honden, zet de verwarming zelfs in de zomer op 30 graden en heb vier airconditioners thuis.
Ik vind het alleen zielig voor de vogels. Die kunnen nergens heen, hebben een zeer goed gehoor (tot wel 10x zo goed als de onze) en kunnen dit niet tegengaan. En dit een hele dag lang...![]()
Veel plezier met jullie vuurwerk. Ik hoop dat je in het jaar 2010 met 5 vingers moet tikken, en dat je faphand verdwenen is.
Cool.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 00:49 schreef Mind_Fuck het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)rkfeestje_evarr.html
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 00:49 schreef Mind_Fuck het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)rkfeestje_evarr.html
Het zijn geen lawinepijlen, maar gewone pijlen.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 08:07 schreef OxygeneFRL het volgende:
Een tijdje geleden zag ik een video waar in een dorp een "gevecht" was met lawinepijlen. Was een traditie geloof ik dat je elkaar ging bestoken met die dingen. Kent iemand die ?
Ik snap de relevantie niet.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 00:19 schreef RijstNatie het volgende:
[..]
ik hoop dat je morgen wordt aangereden door een auto..
tot ziens
serieus knul, als je er zo'n hekel aan hebt, open dan een topic in klaagbaak en ga daar zeuren!quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 09:44 schreef Heider00sje het volgende:
[..]
Ik snap de relevantie niet.
Ik hoop dat jij je vingers, of zelfs een hand kwijtraakt door vuurwerk. Dit omdat vuurwerk ontzettend slecht voor het milieu is en ontzettende klereherrie maakt. Ik heb dus een gegronde reden dat ik hoop dat jij minimaal enkele vingers kwijtraakt. Voor straf zeg maar.
En waarom moet ik dood? Omdat ik liever heb dat jij vingers kwijtraakt, in plaats van dat jij zorgt voor overlast.
Vuurwerk is voor pubers.
En nu mond houden, ik heb gelijk.
Je snapt mijn standpunt niet.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 09:49 schreef PerryVogelbekdier het volgende:
Auto's zijn ook slecht voor het milieu.. > Kan ook gewoon gaan fietsen
Je verwarming aanzetten ook.. > 3 truien aantrekken is dan duurzamer
En herrie? Auto's maken ook herrie.. Oude gare fietsen trouwens ook!
Als je rust wilt, moet je op de noordpool gaan wonen... of maakt de wind ook teveel geluid?
Vuurwerk zoals hier al eerder is gemeld lijkt me niet goed voor pubers, aangezien daar dus ongelukken mee gaan gebeuren (uitproberen enzo)
Kerel, jij snapt er niks van.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 10:41 schreef RijstNatie het volgende:
[..]
serieus knul, als je er zo'n hekel aan hebt, open dan een topic in klaagbaak en ga daar zeuren!
vuurwerk is cultuur en er zal altijd een meerderheid zijn die voor vuurwerk is ipv ertegen.
hou dus op janken het heeft geen enkele zin.
je gaat toch ook geen carnaval verbieden omdat iedereen zo zat wordt en de boel smerig maakt.
intollerante kut infantiel, met je semi intellectuele gelul en zogenaamde wijsheid in pacht, flikker toch op mongool![]()
Eerlijk gezegd snap ik je standpunt wel.. Maar dat hier auto's in de buurt starten waar autoalarmen van af gaan is WEL hinderlijk, dus JA, auto's maken herrie! En veel ook! Maargoed, dat zijn er gelukkig niet zoveel die dat hebben. Maar toch; auto's maken herrie, ze stinken, en toch blijven auto's leuk (tis ook een hobby van mij hehehquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 10:53 schreef Heider00sje het volgende:
[..]
Je snapt mijn standpunt niet.
Het geluid van auto's valt nog mee. Daar wennen vogels aan, en het geluidsniveau en intensiteit is een stuk lager (dat snap je nog wel?)
Vuurwerk is gewoon teringherrie, door het hele land heen. Vogels kunnen geen kant op.
Als je iets niet snapt, dan hoor ik t wel van je.
Dan moet je er wel heel dicht bij gaan staanquote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:18 schreef junkiexp het volgende:
Iedereen erg in gehoorbescherming ?
Ander kom je ook hier terecht, ik kan het je niet aanraden Tinnitus deeltje 3
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:05 schreef Zeroku het volgende:
Siervuurwerk heb je langer plezier van + is mooier.
quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 10:55 schreef Heider00sje het volgende:
Zeker vmbo gedaan![]()
En nee, ik open geen topic. Dit gaat ook over vuurwerk, dus ik mag hier mijn reacties plaatsen![]()
Omdat jij zelfs gedurende de zomermaanden de verwarming op 30 graden zet én 4 airco's hebt, waardoor jouw bijdrage aan het broeikaseffect zeer fors is. Door dat broeikaseffect slinkt het leefgebied van de ijsbeer (Noordpoolijs) gestaag, waardoor deze arme beesten - mede door jouw toedoen - binnenkort een afschuwelijke verdrinkingsdood sterven.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 09:44 schreef Heider00sje het volgende:
En waarom moet ik dood?
Zal je nog tegen vallenquote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:18 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Dan moet je er wel heel dicht bij gaan staan.
Inderdaad!quote:
neem gewoon vanaf hier wat mee en steek het af als het in Nederland zover is...dat zal ze leren die spleet-ogenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:02 schreef larry91 het volgende:
Dit jaar helaas tijdens oud en nieuw in China... Dus geen vuurwerk voor mij dit jaar, al zit ik natuurlijk wel in het vuurwerk paradijs van de wereld. Maar ja die vieren het dit jaar pas op de 14e februari met hun volle maan. Dus tja.
Oud en nieuw 2010/2011 maar flink uitpakken met het geld dat ik dit jaar bespaar
Ik zou wel willenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:34 schreef bas-beest het volgende:
[..]
neem gewoon vanaf hier wat mee en steek het af als het in Nederland zover is...dat zal ze leren die spleet-ogen
denk je dat al die nederlanders voor jan lul de grens over gaan in november en december?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 02:07 schreef MaximumRush2 het volgende:
Loont het trouwens nog om je vuurwerk in Belgie te halen?
Eigenlijk wel ja. Voor siervuurwerk is het sowieso niet de moeite waard en de knallers zijn ook niet meer wat het geweest was... Kan je beter iets uit Polen of Tsjechië halen.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 02:37 schreef RijstNatie het volgende:
[..]
denk je dat al die nederlanders voor jan lul de grens over gaan in november en december?
maar aan knal heb je ook niets... bij sier komt er nog iets leuks uit, maar bij knal is het: BOEM en dat was hetquote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:49 schreef La_Vita het volgende:
[..]
Inderdaad!
Brrrrr vuurwerk.. Ik ben voor niets bang, maar van vuurwerk gaan mn haren echt overeind staan
Ik zou ook wel eens graag een 100.000 klapper willen!quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 00:28 schreef Kersterklaas het volgende:
Vorig jaar deze 100.000 knaller gekocht:![]()
[ afbeelding ]
Hopen dat ik hem dit jaar weer krijg, jezus wat een lawaai maakt dat ding zeg
Kun je tegenwoordig legaal in NL kopen.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 17:52 schreef Kim87 het volgende:
[..]
Ik zou ook wel eens graag een 100.000 klapper willen!
Voor de rest wat nederlandse sierpotjes voor 12 uur.
Ik heb het ook niet over een legale. De legale rollen hebben buskruit, en knallen waardeloos + zijn achterlijk duur.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:24 schreef Luman het volgende:
[..]
Kun je tegenwoordig legaal in NL kopen.
Maar het tempo ligt een stuk lager.
En de knallen natuurlijk ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |