Flamen, bashen en baggeren wordt standaard niet getolereerd.quote:Het wordt niet getolereerd als er handleidingen of iets dergelijks worden uitgewisseld om zelf vuurwerk in elkaar te freubelen of zgn vuurwerkbommen te maken.
Ik voor 130, en dat doe ik normaal ook nooit zit meestal rond de 80.quote:Op donderdag 18 december 2008 15:11 schreef ShaoliN het volgende:
Ik heb me zo gruwelijk misdragen dit jaar. Voor 180 euro aan Belgische rotzooi en nog een aardig pakketje in NL. Ben benieuwd.
Jah dat deed ik ook altijd, en dan leek het me wel gaaf, enigste wat me nog steeds blijft verbazen zijn die grotere shells. Dat is wel mooi spul.quote:Op donderdag 18 december 2008 15:21 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Beter onderzoek doen naar je aankopen voordat je ze doet.
Och, Vlinderbommen zijn best leuk... vorig jaar een stel pompoenen opgeblazen.quote:Op donderdag 18 december 2008 15:20 schreef HzHertz het volgende:
Heb dit jaar niet eens sier vuurwerk, alleen knal.
Elke keer als ik sier vuurwerk koop valt het me tegen, dus heb ik besloten het niet meer te kopen...
Wat vinden jullie?
Dat zijn verdomd leuke pijltjes voor 10 euro. Klein effect, maar mooi ronde break.quote:Op donderdag 18 december 2008 15:03 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Voor mij is dit de verrassing van het jaar: http://www.shogun.com.hk/2008mov/SR683.mov
Te krijgen voor 9,50 euro per 5 stuks bij BEKO dealers.
Dit jaar helemaal niks bijzonders, alleen gewoon normaal belgisch vuurwerk.quote:Op donderdag 18 december 2008 16:13 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Och, Vlinderbommen zijn best leuk... vorig jaar een stel pompoenen opgeblazen.
dit jaar kon ik er niet aan komen
Das erg zuurquote:Op donderdag 18 december 2008 16:22 schreef HzHertz het volgende:
[..]
Dit jaar helemaal niks bijzonders, alleen gewoon normaal belgisch vuurwerk.![]()
Explod's en lawinepijlen zijn voor me neus weggegaan omdat die vent zun pa alles in het water heeft gegooit toen de politie langs kwam voor controle...
Wat ik niet snap hoe hun daar aan komen, die vader had dat geregeld en hij weet het zelf ook niet...quote:
Vorig jaar van iemand van fokquote:Op donderdag 18 december 2008 16:31 schreef HzHertz het volgende:
[..]
Wat ik niet snap hoe hun daar aan komen, die vader had dat geregeld en hij weet het zelf ook niet...
Hoe kom jij aan het zwaardere vuurwerk?
Ik moet het echt hebben van me vrienden...
Flikkersquote:Vanaf morgen is het voor de meeste Nederlanders niet meer mogelijk om zwaar vuurwerk in België te kopen. Uitzondering zijn professionele importeurs met een opslagvergunning.
Tot nu toe was het voor iedereen die in het bezit is van een nummer van de Kamer van Koophandel mogelijk om in België vuurwerk te kopen dat in Nederland illegaal is.
Elk jaar komt er zo duizend ton illegaal vuurwerk Nederland binnen. Dit jaar nam de Inlichtingen en Opsporingsdienst ruim driehonderd ton in beslag.
whehehe, wat heb je tegen beefcake gezegd"ach, max 75 euro schatje"quote:Op donderdag 18 december 2008 15:11 schreef ShaoliN het volgende:
Ik heb me zo gruwelijk misdragen dit jaar. Voor 180 euro aan Belgische rotzooi en nog een aardig pakketje in NL. Ben benieuwd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |