Ik heb het ook niet over een legale. De legale rollen hebben buskruit, en knallen waardeloos + zijn achterlijk duur.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:24 schreef Luman het volgende:
[..]
Kun je tegenwoordig legaal in NL kopen.
Maar het tempo ligt een stuk lager.
En de knallen natuurlijk ook.
kijk eens aan stadsgenoot.quote:Op zondag 1 november 2009 05:15 schreef FCZwolleZuid het volgende:
Voor goed vuurwerk moet je ff naar Baarle-Hertog rijden
hoe dichter bij oud en nieuw hoe meer controlesquote:Op zondag 1 november 2009 13:26 schreef hayder het volgende:
[..]
kijk eens aan stadsgenoot.
Woon auch in zwolle
maar eeh lekker naar belgie en dan lekker op gepakt worden.
of is dit jaar minder controll enzo?
Dat is best een toffe fotoquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 05:36 schreef FCZwolleZuid het volgende:
KNALLUH! ZEAU HERD MÔGELUK!
[ afbeelding ]
Daar alleen nitraten in een feestwinkel gezien maar die verkochten ze daar per stuk.quote:Op woensdag 4 november 2009 04:00 schreef MaximumRush het volgende:
Weet iemand nog een leuk adresje in Brussel? Me pa werkt namelijk in Brussel en kan het zo meenemen. Ik neem aan dat ze niet tijdens de spits de grenzen dichtgooien.
Hmm.. Even me pa overhalen om op z'n terugweg langs Antwerpen te rijden.quote:Op woensdag 4 november 2009 21:55 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Daar alleen nitraten in een feestwinkel gezien maar die verkochten ze daar per stuk.
quote:Op donderdag 5 november 2009 01:11 schreef MaximumRush het volgende:
[..]
Hmm.. Even me pa overhalen om op z'n terugweg langs Antwerpen te rijden.
Je kan je vader beter vragen naar Baarle te rijden. In Antwerpen stelt het niet zoveel voor qua vuurwerk. Als je al een winkel vind, is het nog maar de vraag of ze wel leuk spul hebben.quote:Op donderdag 5 november 2009 01:11 schreef MaximumRush het volgende:
[..]
Hmm.. Even me pa overhalen om op z'n terugweg langs Antwerpen te rijden.
Antwerpen zit toch Alpeco? 2 jaar terug nog aardig wat leuke spullen daar gehaald.quote:Op donderdag 5 november 2009 23:00 schreef Hondenfluitje het volgende:
[..]
Je kan je vader beter vragen naar Baarle te rijden. In Antwerpen stelt het niet zoveel voor qua vuurwerk. Als je al een winkel vind, is het nog maar de vraag of ze wel leuk spul hebben.
En veel zwaarder dan nitraten zal je idd niet kunnen krijgen.
Kapellen.quote:Op vrijdag 6 november 2009 02:15 schreef MaximumRush het volgende:
[..]
Antwerpen zit toch Alpeco? 2 jaar terug nog aardig wat leuke spullen daar gehaald.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |