Wiki is geen goede bron.quote:Op zondag 4 oktober 2009 23:42 schreef swollywood het volgende:
Zo, de wiki ook direct maar bijgewerkt, aangezien daar maar de topiclinkjes stonden tot topic 62.
Direct bijgewerkt met ook de link van dit topic, zodat degene die het volgende topic opent gewoon kan knippen en plakken.
Had je hem ook bij je dan?quote:Op zondag 4 oktober 2009 23:28 schreef swollywood het volgende:
[..]
En ik had hem vastgemaakt aan die van beelz, dus die was anders ook niet blij geworden.
Zwolle #67 Waar lunchmeets uitlopen op zuipen!
Baby en annotlikethewind staan twee keer op dat kaartje.quote:Op maandag 5 oktober 2009 00:24 schreef SadKingBilly het volgende:
Hey, KaatjeJanny woont vlak bij mij om de hoek
Mja, ik ben ook nog wezen treinen: ZWO > ROT > GOR > DEL > ZWOquote:
Wiki is een even goede bron dan welks andere dan ook. Alleen moet je wel, net zoals bij elke andere bron controleren of het klopt.quote:
hier niet hoorquote:Op maandag 5 oktober 2009 00:36 schreef JJH het volgende:
[..]
Baby en annotlikethewind staan twee keer op dat kaartje.
Fijn, dus ze gaan weer verder met bouwen.quote:Op maandag 5 oktober 2009 12:17 schreef Ps2K het volgende:
Holotenbronx is weer veilig, Beelz en ik hebben gechecked of er bommen lagen en niks gevonden.
Ik snap niet helemaal hoe ze nu ineens met dat bommen verhaal komen. Die trapjeswijk is daar bovenop gebouwd zonder problemen.quote:Op maandag 5 oktober 2009 12:54 schreef Kekaa het volgende:
[..]
Fijn, dus ze gaan weer verder met bouwen.
Tevens TVP
Nee, wiki mag je niet als bron opgeven omdat er rotzakjes als ik op internet zitten.quote:Op maandag 5 oktober 2009 11:34 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wiki is een even goede bron dan welks andere dan ook. Alleen moet je wel, net zoals bij elke andere bron controleren of het klopt.
Idd, maar we hebben gezien dat er niets lag, dus het is veilig.quote:Op maandag 5 oktober 2009 13:03 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Ik snap niet helemaal hoe ze nu ineens met dat bommen verhaal komen. Die trapjeswijk is daar bovenop gebouwd zonder problemen.
Doordat er ettertjes zijn is het niet meteen niet meer zo dat 1+1, 2 is. Of dat DaVinci plots niet meer de Mona Lisa heeft geschilderd. De dingen die eventueel echt niet meer te herkennen zijn als onzin, kun je dan weer controleren met de bron onderaan de pagina.quote:Op maandag 5 oktober 2009 15:35 schreef beelz het volgende:
[..]
Nee, wiki mag je niet als bron opgeven omdat er rotzakjes als ik op internet zitten.
I'm on your internets, editting your wiki.
Als iemand gelijk heeft dan zal ik best toegeven dat ik geen gelijk heb. Hier is het echter niet zo. Wiki is een slechte bron en iedereen weet dat.quote:Op maandag 5 oktober 2009 16:15 schreef swollywood het volgende:
baby, van beelz ga je toch geen gelijk krijgen, dat weet je ondertussen toch wel?
Moet je nog een paar kruidnootjes, ze smaken heerlijk!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
http://encyclopediadramatica.com/Wikipediaquote:Op maandag 5 oktober 2009 16:18 schreef beelz het volgende:
[..]
Als iemand gelijk heeft dan zal ik best toegeven dat ik geen gelijk heb. Hier is het echter niet zo. Wiki is een slechte bron en iedereen weet dat.
Wiki is zo slecht als de bronnen die er voor gebruikt zijn. Iedereen die de eerste bron zo maar klakkeloos overneemt is sowieso verkeerd bezig.quote:Op maandag 5 oktober 2009 16:18 schreef beelz het volgende:
[..]
Als iemand gelijk heeft dan zal ik best toegeven dat ik geen gelijk heb. Hier is het echter niet zo. Wiki is een slechte bron en iedereen weet dat.
Het is nog steeds geen november.quote:Op maandag 5 oktober 2009 16:15 schreef swollywood het volgende:
baby, van beelz ga je toch geen gelijk krijgen, dat weet je ondertussen toch wel?
Moet je nog een paar kruidnootjes, ze smaken heerlijk!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Euhm...die is dood! :quote:Op maandag 5 oktober 2009 18:56 schreef JJH het volgende:
[..]
Het is nog steeds geen november.![]()
En ik weiger die zooi pertintent totdat Sinterklaas enigzins deze kant opkomt.
Bronquote:Taai-taai
Daphne Deckers
AMSTERDAM - Het is pas half oktober, maar het Sinterklaas-snoep ligt al meer dan een maand in de supermarkten. Volgens Albert Heijn komt dat “omdat er vraag naar is”, maar de meeste moeders krijgen er vooral vragen óver - van hun kinderen.
Want die taai-taai en die schuimpjes en die chocopieten kunnen maar één ding betekenen: Hij Komt Eraan! Het is dan ook niet makkelijk om aan peuters en kleuters uit te leggen dat de intocht pas 15 november is. Kinderen van die leeftijd leven tenslotte in slechts twee standen: nu en nu meteen. Maar weet je wat nog moeilijker is? Om aan iets oudere kinderen uit te leggen dat de Goedheiligman helemaal niet bestaat. Want laatst kregen Richard en ik het gevreesde bericht van school mee naar huis: of ouders met kinderen in groep 5 maar even wilden uitleggen hoe het precies zat met de Sint. Ze gingen immers samen met groep 6 lootjes trekken en anders was het zo’n gedoe dat de ene helft van de klas ‘het’ wel wist en de andere helft niet.
Dat verhaal ken ik, want twee jaar geleden kwam Emma ook in groep 5/6, met hetzelfde verzoek van de juffen. Ook toen was ik het er niet mee eens, want veel achtjarige kinderen zijn er nog helemaal niet aan toe om Sinterklaas los te laten. Bij Emma bleek het uiteindelijk mee te vallen; die nam het verrassend laconiek op. Maar van Alec verwachtte ik iets meer problemen. Hij denkt wat magischer dan Emma en is enorm gehecht aan een vertrouwde gang van zaken. En inderdaad: het arme kind viel uit zijn stoel toen ik hem voorzichtig vertelde dat Sinterklaas weliswaar ooit had geleefd, maar dat-ie ook niet het eeuwige leven had, en dat de ouders nu zijn werk voortzetten door zelf cadeautjes te geven aan hun kinderen. Op dat moment werd Alec helemaal wit om zijn neus. “Dus Sinterklaas is… dood?!” Heel even was er een moment van euforie: “Hé! Maar dan krijgen we dit jaar wél een pingpongtafel, want jullie zeiden altijd: die past niet op de boot!” Maar daarna drong de realiteit tot hem door.
“Ik vond Sinterklaas zo lief,” snifte hij. “En ik dacht dat mijn hamster uit Spanje kwam, maar hij komt gewoon van de Maxis. Ik hoef nooit meer Sinterklaas te vieren. Het is toch allemaal nep!” Hij veegde zijn tranen weg en zei hoopvol: “Maar die op tv is wel echt, hè? Dat ze met de pakjesboot door de regenboog waren gevaren?” Tja, wat zeg je dan als moeder? Alec was er duidelijk nog niet klaar voor om het sprookje los te laten. Die avond kwam hij zelfs nog bibberend uit bed, bang dat de Sint uit zijn graf zou opstaan: “Mama, ik vind het fijner als hij niet dood is.” Toen hebben we volgens de richtlijnen van die andere Hollandse traditie – het poldermodel - samen afgesproken dat hij buitenshuis niet meer bestaat, maar thuis nog wel. Tevreden ging Alec weer in bed liggen. En terwijl ik opgelucht over zijn bolletje aaide, zei hij: “Weet je, ik vond het gewoon helemaal niet leuk om te horen. Ik dacht: straks gaat mama me nog vertellen dat de Kerstman ook niet bestaat!”
Meh te weinig actie en de gore die er in zat was nou niet echt zo speciaal. En Nazi's met verkeerde uniformenquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 16:14 schreef stbabylon het volgende:
Filmtip:
Dead Snow
Noors
Mooie vrouwen
Goeie muziek
Maar vooral:
Nazi Zombies
Het zijn nazi-zombies, die mogen dat.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 16:20 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Meh te weinig actie en de gore die er in zat was nou niet echt zo speciaal. En Nazi's met verkeerde uniformenOw en de zombies waren aan het rennen en dat is een dikke no-no in zombie films.
Er zijn meer mensen die er zo over denken:quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 16:32 schreef stbabylon het volgende:
Oh wacht, laat me raden, dat is beelz zijn mening....
Zullen we even afwachten tot beelz er is. Want Ps2K's opmerking klinkt redelijk beelz achtig.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 17:15 schreef swollywood het volgende:
[..]
Er zijn meer mensen die er zo over denken:
The Running Dead - How did movie zombies get so fast?
Old zombies or new 'running' zombies?
En sowieso was het Ps2K die het zei en niet beelz.
Ik roep beelz wel even...quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 17:20 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Zullen we even afwachten tot beelz er is. Want Ps2K's opmerking klinkt redelijk beelz achtig.
En ik ken de regels over zombies en rennen. Maar kom op zeg, dit zijn Nazi's. Zogenaamde übermenschen. Denk je niet dat übermenschen ook überzombies voortbrengen. Lijkt MIJ duidelijk. Ze zijn ook slimmer dan de gemiddelde zombies en hebben zelfs een commandostructuur. En dat allemaal door het Nazi gen
Ja? Ben jij er zo eentje met witte veters in de kisten dan?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 18:04 schreef stbabylon het volgende:
beelz is dan misschien de kenner wat betreft zombies, I know my Nazies
Nee, ik sta niet achter het gedachtengoed. Maar heb diep respect voor de wapentechnologie en militaire doctrine.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 18:12 schreef swollywood het volgende:
[..]
Ja? Ben jij er zo eentje met witte veters in de kisten dan?
Zombies rennen niet. Fysiek onmogelijk, het enige wat zombies drijft is mensen opeten. Aangezien ze met heel veel zijn (zombiepopulatie neemt exponentieel toe) is het niet nodig om te rennen, vooral omdat ze dan te veel energie zouden verbruiken terwijl de voedselvoorraad genoeg aanwezig is.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 17:20 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Zullen we even afwachten tot beelz er is. Want Ps2K's opmerking klinkt redelijk beelz achtig.
En ik ken de regels over zombies en rennen. Maar kom op zeg, dit zijn Nazi's. Zogenaamde übermenschen. Denk je niet dat übermenschen ook überzombies voortbrengen. Lijkt MIJ duidelijk. Ze zijn ook slimmer dan de gemiddelde zombies en hebben zelfs een commandostructuur. En dat allemaal door het Nazi gen
Dat slaat nergens op vriendelijke vriend, dat is hetzelfde als zeggen "Ik ken de regels van de zwaartekracht, ik breek deze alleen door er roadkill bij te halen."quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 19:52 schreef stbabylon het volgende:
Ik weet de regels van het zombie zijn.
Ik breek die regels door Nazi's er bij te halen. Your witness dear Sir beelz
Nee dode Nazi's mogen alleen rennen als ze geen zombies genoemd worden EN ze moeten dood zijn gegaan door een foutgelopen genetisch experiment of een of ander tijdsdimensie apparaat oid. Slechts dan is het acceptabel dat ze rennen.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 20:05 schreef stbabylon het volgende:
Ah, maar je bent het met mij eens dat Nazi's cool zijn. Toch?
Je bent het met mij eens dat Nazi's übermenschen zijn. Toch?
Zou het dan niet kunnen zijn dat Nazi's betere zombies zijn?
(disclaimer: puur op film gebied uiteraard)
Yep, en was debiel laat weer thuis en dat was een slecht idee want ik had vanochtend een afspraak om 10 uurquote:Op woensdag 7 oktober 2009 09:11 schreef Cyntiaa het volgende:
@ Beelz.. Nog naar Popfront geweest?!
LUL> Nog 1 keer die film noemen en ik laat je die ene film zien die samen met Hasbro gemaakt is en die mijn jeugddromen heeft verkracht met zinkend ijs.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 09:42 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Grootste doodzonde was dan ook de remake van dawn of the dead in 2004, rennende zombies.... :"(
Bedoel je die film dat ze naar het midden van de aarde gaan of die andere met die robots? DotD2004 had wel een koel kettingzaag ongelukquote:Op woensdag 7 oktober 2009 12:36 schreef beelz het volgende:
[..]
LUL> Nog 1 keer die film noemen en ik laat je die ene film zien die samen met Hasbro gemaakt is en die mijn jeugddromen heeft verkracht met zinkend ijs.
Ik vind Nazi's in films ook stomme mongolen... heb je Valkyrie gezien? Het enige goede was dat die film op een gegeven moment afgelopen was. Het is onmogelijk om een karakter tof te gaan vinden en mee te gaan leven als het een Nazi is.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 20:05 schreef stbabylon het volgende:
Ah, maar je bent het met mij eens dat Nazi's cool zijn. Toch?
Je bent het met mij eens dat Nazi's übermenschen zijn. Toch?
Zou het dan niet kunnen zijn dat Nazi's betere zombies zijn?
(disclaimer: puur op film gebied uiteraard)
En zo staat het ook in the Zombie Survival Guidequote:Op woensdag 7 oktober 2009 12:39 schreef beelz het volgende:
Nee nazi's zijn geen betere zombies want het zijn gewoon mensen en mensen worden niet sterker en sneller als ze dood gaan, eerder omgekeerd.
Dude... die psychoseveroorzakende kankerfilm met het midden van de aarde zouden we het nooit meer over hebben weet je nog? En die met die robots was 1 verzameling van plotholes en stomme special effects. Ik heb het over de real American hero, die uiteraard ineens internationaal is gegaan.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 12:38 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Bedoel je die film dat ze naar het midden van de aarde gaan of die andere met die robots? DotD2004 had wel een koel kettingzaag ongeluk
Pfff is er een keer geen flamewar hier, zijn we gewoon aan het bespreken waarom zombies teh awesome zijn en dan is het nog niet goed.quote:
Ik ga hem nog eens in HD bekijken, dan denk ik dat ie nog slechter is...quote:Op woensdag 7 oktober 2009 12:40 schreef beelz het volgende:
[..]
Dude... die psychoseveroorzakende kankerfilm met het midden van de aarde zouden we het nooit meer over hebben weet je nog? En die met die robots was 1 verzameling van plotholes en stomme special effects. Ik heb het over de real American hero, die uiteraard ineens internationaal is gegaan.
Al gedaan... volgende week afspraak bij psychiater en zelfmoordhulpkliniek... voor de tussentijd heb ik extreem zware antidepressiemeuk gekregenquote:Op woensdag 7 oktober 2009 12:44 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Ik ga hem nog eens in HD bekijken, dan denk ik dat ie nog slechter is...
Was je nog op tijd voor je afspraak?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 12:34 schreef beelz het volgende:
[..]
Yep, en was debiel laat weer thuis en dat was een slecht idee want ik had vanochtend een afspraak om 10 uur
Ik was wel op tijd... en daarmee is ook alles gezegdquote:Op woensdag 7 oktober 2009 12:58 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Was je nog op tijd voor je afspraak?Ben rond 21.30 bij het Deltion weg gegaan.. Nog niks uitgevoerd, haha!
Nu maar even nagels lakken, heb straks een 2e gesprek bij een bedrijf in Zwolle
Hopelijk was het gesprek niet al te belangrijk?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 13:05 schreef beelz het volgende:
[..]
Ik was wel op tijd... en daarmee is ook alles gezegd
Ik overweeg eigenlijk om zo nog even te gaan liggen
Och belangrijk... het was alleen maar de uitslag van een hele bende onderzoekenquote:Op woensdag 7 oktober 2009 13:18 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Hopelijk was het gesprek niet al te belangrijk?
Even een dutje doen, dat wil ik ook wel! Sliep pas na 01.00..
Goed moeten opletten dusquote:Op woensdag 7 oktober 2009 13:22 schreef beelz het volgende:
[..]
Och belangrijk... het was alleen maar de uitslag van een hele bende onderzoeken
Ik heb een kaartje meegekregen en ben daarna boodschappen wezen doen. En door de regen was ik zeiknat en koud dus ben ook maar even in bad gegaan.quote:
In badquote:Op woensdag 7 oktober 2009 13:44 schreef beelz het volgende:
[..]
Ik heb een kaartje meegekregen en ben daarna boodschappen wezen doen. En door de regen was ik zeiknat en koud dus ben ook maar even in bad gegaan.
Hmm lunch... het is dat ik al klaar ben maar anders deden we nu even lunchquote:Op woensdag 7 oktober 2009 13:55 schreef navvy het volgende:
Heb ik iemand beroofd afgelopen zaterdag? Ik blijf overal verfrommelde briefjes van 20 euro vinden. Ging afgelopen zaterdag de stad in met 100 euro en de teller staat nu op 320 euro.
M'n fiets is weer terecht............stond vlakbij de Febo.
Wanneer gaan we weer lunchen?
Vandaag maar even niet; moet morgen werken. Ga je nog mee trainen vanavond (mits droog, kben van suiker)?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 13:58 schreef beelz het volgende:
[..]
Hmm lunch... het is dat ik al klaar ben maar anders deden we nu even lunch
Ow kut dat was vandaagquote:Op woensdag 7 oktober 2009 14:03 schreef navvy het volgende:
[..]
Vandaag maar even niet; moet morgen werken. Ga je nog mee trainen vanavond (mits droog, kben van suiker)?
WWWWWWWWWWWRRRRRRRRRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAGGGGGGGGGGGHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 7 oktober 2009 14:02 schreef Kekaa het volgende:
Beelz, ik moest vragen hoe je GI Joe vond..
Maarten weet zelf best dat dat niet alles is, dit was de zwaar beknopte versiequote:Op woensdag 7 oktober 2009 14:33 schreef Kekaa het volgende:
Is dat alles? Vraagt Maarten.
En wanneer je weer (heb je toch nog niet gedaan, toch?) een kopje koffie komt drinken.
Kreng!! Geniet dan maar ff van het weer in mijn vaderland.quote:
Ik vind alles best!quote:Op woensdag 7 oktober 2009 14:22 schreef beelz het volgende:
[..]
Ow kut dat was vandaag
Ik ben dodelijk brak... is volgende week ook goed?
Morgenmiddag.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 14:38 schreef beelz het volgende:
[..]
Maarten weet zelf best dat dat niet alles is, dit was de zwaar beknopte versie
Roep maar wanneer, ik kan altijd wel koffie gebruiken
Slayer?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 14:45 schreef harmenst het volgende:
Vrijdag avond a.s. leuke bandjes in The Livingroom, be there
Roep maar een tijdquote:
Vanavond denk ik maar even onmeunig veel tapas vreten en bier drinken. Je mag nog gewoon roken in de kroegquote:Op woensdag 7 oktober 2009 14:44 schreef navvy het volgende:
[..]
Kreng!! Geniet dan maar ff van het weer in mijn vaderland.
13:37quote:
Transformers 2 was tof.... als je van 1 lange plothole houdt... wat een stuk cinematografische holocaust was dat.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 15:03 schreef stbabylon het volgende:
Ik vond GI Joe eigenlijk wel geinig. Compleet andere film dan het originele GI Joe verhaal. Maar desalniettemin prima te behappen. En elke film waarin Fransen worden ge-squashed door hun eigen torrentje is een goede film
Elke film met Fransen die dood gaan is een goede film
De robots zijn ook weer genoemd, en laat ik het nogmaals herhalen:
Megan Fox
Rennend
In slow-motion
Met explosies op de achtergrond
En nou ben ik wel erg benieuwd welke film met het midden van de aarde het over gaat
Staat genoteerd, wat was het huisnummer ook alweer? Straat weet ik welquote:
Ja, die was best kut.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 15:09 schreef beelz het volgende:
En ik ga de naam niet zeggen, ik geef je de link naar imdb... en doe jezelf een lol, download die film absoluut niet. Echt. Niet. Doen.
Ik ben liever een jood in WO2 dan dat ik dit nog een keer moet kijken. Ja, zo erg is het.
The Core is 1 van de meest awesome films ooit! Ook al klopt er totaal geen reet van zo'n beetje alles, de film probeert niet eens om kloppend te zijn, hij probeert alleen awesome te zijn. En slaagt daar compleet in. Samen met Sunshine klassiekers uit het awesome-genre.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 15:28 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, die was best kut.
Dacht dat je het over deze had: http://www.imdb.com/title/tt0298814/
49quote:Op woensdag 7 oktober 2009 15:23 schreef beelz het volgende:
[..]
Staat genoteerd, wat was het huisnummer ook alweer? Straat weet ik wel
Jup, in het Paard een aantal keer, en een keer in het nieuwscafe.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 15:54 schreef Smurfin het volgende:
Zijn er hier Zwollenaren die al eens geweest zijn bij een Murphy's Quiznight?
Ik ben een paar maand geleden eens geweest in een tent in Deventer en vond het erg leuk en gezellig.
Hier in Zwolle is het zondag's avonds bij het Vliegende Paard en dinsdag's avonds bij het Nieuwscafe.
Ik wil ook graag een keer kijken en/of meedoen, ik ben in beide kroegen nog nooit geweest,quote:Op woensdag 7 oktober 2009 16:02 schreef Kekaa het volgende:
[..]
Jup, in het Paard een aantal keer, en een keer in het nieuwscafe.
En deed ook vaak de muziekquiz bij de Docter. Geen idee of die nog bestaat eigenijk. Was op donderdags.
Quizzen was altijd wel leuk, maar toen door omstandigheden geen zin meer in.
Nu eigenlijk wel weer een keertje zin om mee te doen.
Toen was ik ook student hahahaaquote:Op woensdag 7 oktober 2009 16:06 schreef Smurfin het volgende:
[..]
Ik wil ook graag een keer kijken en/of meedoen, ik ben in beide kroegen nog nooit geweest,
welke vind jij beter en gezelliger? Ik heb nl gehoord dat het bij het Vliegende Paard voornamelijk
studenten zijn en een grimmige sfeer, heb jij dat ook ervaren?
Nieuwscafe is met afstand veel leuker. Paard is een kroeg die vraagt om een nieuw interieur, beelz-stylequote:Op woensdag 7 oktober 2009 16:06 schreef Smurfin het volgende:
[..]
Ik wil ook graag een keer kijken en/of meedoen, ik ben in beide kroegen nog nooit geweest,
welke vind jij beter en gezelliger? Ik heb nl gehoord dat het bij het Vliegende Paard voornamelijk
studenten zijn en een grimmige sfeer, heb jij dat ook ervaren?
Ik doe alleen mee als het team een toffe naam krijgt... team lollercaust lijkt me wel wat.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 16:41 schreef Smurfin het volgende:
Oke, dan ga ik dinsdagavond eens kijken, ff proberen een groep van vijf personen te maken.
Misschien wel een FOK!-team![]()
En in het Nieuwscafé zijn ze nu druk bezig met een nieuw interieur.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 16:17 schreef beelz het volgende:
[..]
Nieuwscafe is met afstand veel leuker. Paard is een kroeg die vraagt om een nieuw interieur, beelz-style
Dat wordt wat als beelz en jij in 1 team zitten. Lekker discussiëren wie er gelijk heeft met de antwoorden.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 17:29 schreef stbabylon het volgende:
Ik ben ook slim. En ik kan op dinsdag wel vaak.
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 17:36 schreef swollywood het volgende:
[..]
Dat wordt wat als beelz en jij in 1 team zitten. Lekker discussiëren wie er gelijk heeft met de antwoorden.
En dan uiteindelijk het verkeerde antwoord opschrijven.
Die kale is beelz, die grote is baby, die spanjool is navvy en de vrouw is kekaa...quote:Op woensdag 7 oktober 2009 18:04 schreef Smurfin het volgende:
Wie kan en wie zin heeft komt gewoon, als er meer personen komen kunnen we toch 2 teams maken,
er mogen minimaal 2 en maximaal 5 personen in een team, we hebben in ieder geval al 1 team en
misschien wel meerdere teams, leuk toch![]()
Maar eh, hoe weten we dan wie wie is?
De meeste hier hebben elkaar al wel een paar keer (of veeeeeeeeel meer) in het echt ontmoet, diegene die overblijft moet jij dan wel zijnquote:Op woensdag 7 oktober 2009 18:04 schreef Smurfin het volgende:
Wie kan en wie zin heeft komt gewoon, als er meer personen komen kunnen we toch 2 teams maken,
er mogen minimaal 2 en maximaal 5 personen in een team, we hebben in ieder geval al 1 team en
misschien wel meerdere teams, leuk toch![]()
Maar eh, hoe weten we dan wie wie is?
Klinkt best vreemd...quote:Op woensdag 7 oktober 2009 18:05 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Die kale is beelz, die grote is baby, die spanjool is navvy en de vrouw is kekaa...
Ik ken inderdaad nog niemand van hier, behalve Hans dan, omdat ie een collega is.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 18:05 schreef stbabylon het volgende:
[..]
De meeste hier hebben elkaar al wel een paar keer (of veeeeeeeeel meer) in het echt ontmoet, diegene die overblijft moet jij dan wel zijn
Ik win discussies want ik schreeuw het hardst. Als je hard schreeuwt heb je gelijk. Tevens zijn mijn bicepsen magistraal.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 17:36 schreef swollywood het volgende:
[..]
Dat wordt wat als beelz en jij in 1 team zitten. Lekker discussiëren wie er gelijk heeft met de antwoorden.
En dan uiteindelijk het verkeerde antwoord opschrijven.
8 uur? Shit, tegen die tijd ben ik meestal al straalbezopenquote:Op woensdag 7 oktober 2009 18:27 schreef Smurfin het volgende:
[..]
Ik ken inderdaad nog niemand van hier, behalve Hans dan, omdat ie een collega is.
Oke, ik denk wel dat ik in ieder geval één van jullie moet herkennen.
Ik ben er dinsdag! Het begint om half negen, ben er wel rond acht uur.
Hmmm, het hardst...quote:Op woensdag 7 oktober 2009 18:31 schreef beelz het volgende:
[..]
Ik win discussies want ik schreeuw het hardst. Als je hard schreeuwt heb je gelijk. Tevens zijn mijn bicepsen magistraal.
Ik voel een gezellige avond om het hardst schreeuwenquote:Op woensdag 7 oktober 2009 18:37 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Hmmm, het hardst...
Ik voel een uitdaging.
Ow dat was altijd prima te happen inderdaad. goede vraag.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 19:43 schreef Kekaa het volgende:
Kun je ook nog steeds eten in het Nieuwscafe?
Anders noem je mijn naam ffquote:Op woensdag 7 oktober 2009 18:27 schreef Smurfin het volgende:
[..]
Ik ken inderdaad nog niemand van hier, behalve Hans dan, omdat ie een collega is.
Al een hele tijd niet helaas.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 19:43 schreef Kekaa het volgende:
Kun je ook nog steeds eten in het Nieuwscafe?
Over verbouwen gesproken, ze zijn ook goed bezig bij Sally'squote:Op donderdag 8 oktober 2009 08:23 schreef swollywood het volgende:
[..]
Al een hele tijd niet helaas.![]()
Maar ze zijn nu aan het verbouwen en na de verbouwing gaat de keuken als het goed is ook weer open.
Wie/wat gaat er nou in Sally's dan?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 08:59 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Over verbouwen gesproken, ze zijn ook goed bezig bij Sally's
Charles van De Docter neemt de boel over.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 10:45 schreef Kekaa het volgende:
[..]
Wie/wat gaat er nou in Sally's dan?
ja, dat was eerst ook. En toen toch weer niet. Maar nu dus weer wel?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 10:46 schreef swollywood het volgende:
[..]
Charles van De Docter neemt de boel over.
Owww ik kan dinsdag helemaal niet!!!quote:Op woensdag 7 oktober 2009 18:27 schreef Smurfin het volgende:
[..]
Dan kan ik ookquote:
Zal blij zijn als dat kreng weer open is, gewoon een kroeg die je in een echte stad ook kan vinden.quote:
Als je er binnen niet kunt roken is het ook geen kroeg! In Madrid kun je nog fijn binnen rokenquote:Op donderdag 8 oktober 2009 23:34 schreef navvy het volgende:
[..]
Zal blij zijn als dat kreng weer open is, gewoon een kroeg die je in een echte stad ook kan vinden.
En in Madrid is het ook zo warm dat je niet binnen hoeft te roken.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 00:16 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Als je er binnen niet kunt roken is het ook geen kroeg! In Madrid kun je nog fijn binnen roken
Mweh deze 25 graden en het heeft een paar keer geregendquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 00:25 schreef JJH het volgende:
[..]
En in Madrid is het ook zo warm dat je niet binnen hoeft te roken.
Fucking 25.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 00:47 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Mweh deze 25 graden en het heeft een paar keer geregend
Volgende week weer Rome... denk dat het daar wat koeler is atm.quote:
D'r zijn wat levenden in Zwolle, als je in de stad lopt zou je dat niet denken (of mag ik Zwolle weer niet afkraken?)quote:
Ja, oa ik. Maar sommige mensen weten inderdaad niet altijd waar ze mee bezig zijn.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 01:11 schreef navvy het volgende:
[..]
D'r zijn wat levenden in Zwolle, als je in de stad lopt zou je dat niet denken (of mag ik Zwolle weer niet afkraken?)
Een je emo te zien ben je teleurgesteld of verdrietig? Enlighten us.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 01:15 schreef JJH het volgende:
[..]
Ja, oa ik. Maar sommige mensen weten inderdaad niet altijd waar ze mee bezig zijn.
quote:
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 01:11 schreef navvy het volgende:
[..]
D'r zijn wat levenden in Zwolle, als je in de stad lopt zou je dat niet denken
van mij wel!quote:(of mag ik Zwolle weer niet afkraken?)
Whut!quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 01:19 schreef rudedeltadude het volgende:
Trouwens JJH: Wat hoor ik? Ga je trouwen????
Weet hij 't ook al?quote:
Geregistreerd partnerschap is op maandagochtend gratisquote:
Buttpluggen zijn helemaal niet derdehands. Die gaan over het algemeen ergens anders in.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 01:58 schreef navvy het volgende:
[..]
Geregistreerd partnerschap is op maandagochtend gratis![]()
Alleen gooien ze dan niet met rijst maar met 3e hands buttplugs.
En dan koopt je oma er 1 op marktplaats en dan mag jij na de verdeling van de erfenis 'm gebruiken..........................lijkt mij 3e hands.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 02:19 schreef JJH het volgende:
[..]
Buttpluggen zijn helemaal niet derdehands. Die gaan over het algemeen ergens anders in.
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 02:28 schreef navvy het volgende:
[..]
En dan koopt je oma er 1 op marktplaats en dan mag jij na de verdeling van de erfenis 'm gebruiken..........................lijkt mij 3e hands.
Gecondoleerd, waarschijnlijk zijn ze met een glimlach op hun gezicht heen gegaan.quote:
*Checktquote:Op maandag 12 oktober 2009 16:33 schreef swollywood het volgende:
Heeft iedereen het weekend weer overleefd?
om je relatie op de proef te stellen?quote:Op maandag 12 oktober 2009 16:46 schreef Kekaa het volgende:
Ja... Pff waarom is trouwdingen regelen zo ingewikkeld?
Neh, dat valt wel mee.quote:Op maandag 12 oktober 2009 17:05 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
om je relatie op de proef te stellen?
waar!?quote:
baby!quote:Op maandag 12 oktober 2009 17:09 schreef stbabylon het volgende:
Mensen!
je moet ook geen bank op je voet zetten.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 09:02 schreef Kekaa het volgende:
Een bank op je voet krijgen is pijnlijk...
Ah kijk aan. Ik officieel ook niet hoor.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 23:30 schreef infinity_737 het volgende:
Geen echte, maar woon er nu al wel zo'n 12 jaar...
Scheer je je wel ondertussen?.......................zijn nu anderhalve dag verder.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:45 schreef Richfield het volgende:
omdat ik op de huisarts moet wachten
ik scheer me regelmatig een week nietquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 09:43 schreef stbabylon het volgende:
Daarbij, 1.5 dag niet scheren bijzonder???
1x in de 5 dagen, als men geluk heeft. Echt niet meer. Ben me daar dwaas.
Ik haal maandagochtend de tondeuze eroverheen en voor de rest laat ik het lekker groeien.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 09:43 schreef stbabylon het volgende:
Daarbij, 1.5 dag niet scheren bijzonder???
1x in de 5 dagen, als men geluk heeft. Echt niet meer. Ben me daar dwaas.
Van dat gorilla haar op je rug?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 10:31 schreef stbabylon het volgende:
Tsja, maar ik heb dan wel echte mannen-baardgroei
Ik snap em niet...quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:00 schreef navvy het volgende:
Als ik me 5 dagen niet scheer word ik aangezien voor een homofiele sucidale taliban-strijder. Geen optie dus.
Hij probeert stoer te doen met zijn baardgroei.quote:
Die moet je zeker niet onderschatten...........Hitler had ook een vlassnorretjequote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:27 schreef JJH het volgende:
[..]
Hij probeert stoer te doen met zijn baardgroei.
Wat ie er niet bij zegt is dat het strijder met een heel dun vlassig puberbaardje is.
Ik bedoelde meer dat ik hem met of zonder baard al aanzie voor een homofiele sucidale taliban-strijderquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:27 schreef JJH het volgende:
[..]
Hij probeert stoer te doen met zijn baardgroei.
Wat ie er niet bij zegt is dat het strijder met een heel dun vlassig puberbaardje is.
Jouw grot is mijn grot schat en het is geen raket in mijn jurk hoor, ik ben dan gewoon blij je te zien.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 18:57 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer dat ik hem met of zonder baard al aanzie voor een homofiele sucidale taliban-strijder![]()
goh herkenbaarquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 22:26 schreef swollywood het volgende:
Had graag heengewild, alleen door een storing in SAP () van 10:00-18:00 uur kon ik om 13:00 uur naar huis en om 18:00 uur weer terugkomen om het werk af te maken. Ben net weer thuis.
Dat is niet goed?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 11:57 schreef Cyntiaa het volgende:
Word hier even helemaal gek van Maxxvastgoed..
"Beste Cynthia,
De sleutels krijg je in principe op 2 november. Je mag vrijdag de 30e ook even bellen om te informeren of we de sleutels al hebben."
Grr.. Mijn naam is trouwens zonder H!
Dat gaat niet goed komen met je eigen luchten?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 16:51 schreef beelz het volgende:
Ik mag morgen een woning bezichtigen
Met beetje mazzel neem ik dat ding gewoon (lees: als er geen stront op de muur zit of als er een rare spermalucht hangt neem ik hem niet, anders wel). Dan kani k in november ook verhuizen
Dieze... als het doorgaat natuurlijkquote:Op woensdag 21 oktober 2009 16:55 schreef Cyntiaa het volgende:
Gefeli! Waar ga je wonen?
gezelligquote:Op woensdag 21 oktober 2009 20:31 schreef beelz het volgende:
[..]
Dieze... als het doorgaat natuurlijk
Haha, das dieze oost, toch?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 18:18 schreef beelz het volgende:
Zo, dat huis is goedgekeurd, 10 november is het sleuteloverdrachttijd
Dan komt er een Unholy Alliance in Dieze wonen. Dus Dieze-bewoners, weest gewaarschuwd!
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 18:21 schreef swollywood het volgende:
Moet je wel breezer Smirnoff Ice in huis halen voor als Radobe komt buurten.
Klopt, scheelt Maarten ook weer fietsen als we worstelen gaan kijkenquote:Op donderdag 22 oktober 2009 20:02 schreef Kekaa het volgende:
[..]
Haha, das dieze oost, toch?
Ik zit in west.
Van wie is het huis...quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 20:30 schreef Kekaa het volgende:
Aaaaaaaaaaaaah kut SWZ!!!
Hoor ik net van Maarten die van de buurman heeft gehoord dat ze twee randjes met tegels (tussen kozijnen) in de keuken laten zitten wanneer ze de rest er wel uit slopen!!
En we hebben andere tegels uitgekozen, andere kleur ook vooral. En er komt zown randje tussen in weer een andere kleur.
Kunnen ze dat doen? Ik vind van niet.
Ja, van hun..... Maar dat is toch lelijk? Hele keuken renoveren, alle tegels eruit, nieuwe (in andere kleur) erin, behalve twee kleine stukjes.quote:
Ik over 2 wekenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:14 schreef Cyntiaa het volgende:
Vrijdag mag ik mijn sleutel halen!Klus-Time!
Maak ook alvast een afspraak bij de verslavingsdeskundige...quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 15:10 schreef beelz het volgende:
[..]
Ik over 2 weken
En volgende week naar de IKEA, voor het eerst in mijn leven. Ik ben alvast survivalgear aan het klaarleggen voor dit grootse avontuur.
Hoezo? Denk je dat ik na 1 bezoek IKEA-cravings ga krijgen? IKEA is geen crackquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 15:14 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Maak ook alvast een afspraak bij de verslavingsdeskundige...
Worse...quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 16:09 schreef beelz het volgende:
[..]
Hoezo? Denk je dat ik na 1 bezoek IKEA-cravings ga krijgen? IKEA is geen crack
Ik wil wel met je meequote:Op dinsdag 27 oktober 2009 15:10 schreef beelz het volgende:
[..]
Ik over 2 weken
En volgende week naar de IKEA, voor het eerst in mijn leven. Ik ben alvast survivalgear aan het klaarleggen voor dit grootse avontuur.
Ook nieuwe zooi nodig?quote:
Zo verslavend als de jaren 80?quote:
Jup.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:11 schreef beelz het volgende:
[..]
Ook nieuwe zooi nodig?
Hoe staat het met de verbouwing trouwens?
Volgens mij niet...quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:52 schreef antonwachter het volgende:
Is dat project mannetje een misschien een vaag fries mannetje uit heerenveen? Bij de swz zijn het gewoon hufters, het is niet voor niets dat er een paar jaar geleden een mega fraude was. Liegen en bedriegen is daar standaardbeleid. Zorg dat bij er bij alles wat wordt afgesproken getuigen zijn.
Hotdog + Grote hervulbare beker drinken voor een euro. Om maar even wat te noemen. Verder, speurtochten uitzetten met wasborstels (met zuignap). Daim. Bankapenkooi. En heeeeel veeeeel mooie spullen.quote:
Dat doe ik altijd al bij de C1000, Blokker en weet ik veel waar ze nog meer kookwekkers verkopenquote:Op woensdag 28 oktober 2009 10:51 schreef Cyntiaa het volgende:
Niet te vergeten, alle kookwekkers die bij de kassa staan aanzetten
Wil je voor mij een hoekmes meenemen?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 15:10 schreef beelz het volgende:
[..]
Ik over 2 weken
Pics?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 13:58 schreef Radobe het volgende:
[..]
Wil je voor mij een hoekmes meenemen?
Misschien ligt het bij de plintenladders en scheerlijnvet.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:04 schreef Richfield het volgende:
ik heb op de site van ikea gezocht naar mes maar ik zie daar geen mes met een "hoek"
quote:
Maar... er zit geen punt aan, het handvat is te kort om er fatsoenlijk kracht mee te zetten... dit is het slechtste anti-zombiewapen ooit.quote:
ja kloptquote:Op woensdag 28 oktober 2009 15:17 schreef Ps2K het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Veel leuker
Btw is dat zo'n reuma mes voor bejaarden?
Je kan er anders best meehakken en inhaken.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 15:25 schreef beelz het volgende:
[..]
Maar... er zit geen punt aan, het handvat is te kort om er fatsoenlijk kracht mee te zetten... dit is het slechtste anti-zombiewapen ooit.
Dit is dan handiger voor in de keuken:quote:Op woensdag 28 oktober 2009 15:29 schreef Radobe het volgende:
[..]
ja klopt
[..]
Je kan er anders best meehakken en inhaken.
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 17:08 schreef stbabylon het volgende:
Ik vind het ook wat overdreven om met warm water door te spoelen
Bougievonkjes ftw.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 15:06 schreef beelz het volgende:
[..]
Misschien ligt het bij de plintenladders en scheerlijnvet.
Geen warm water hebben is schijt... ik hoop voor je dat het rap wordt opgelostquote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:54 schreef Kekaa het volgende:
Nog geen warm water voor het weekend...
Wel een sleutel van een ander huis, dus we kunnen douchen.
Maandag gaan ze met de politie bij de bovenbuurman kijken, als ie dan nog steeds niet heeft gereageerd.
Is Stereo niet dat ene bij elkaar gezochte rockbandje?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 12:15 schreef Cyntiaa het volgende:
Morgen krijg ik mijn sleutel![]()
Weet er hier trouwens iemand of het heel achterlijk staat wanneer 2 meiden van 25 naar Hedon gaan op de 6e? STEREO en Destin treden dan op.. Het is 14+
Whehe wat maakt dat uit, als het leuk is ga je gewoon heen. dikke /care als anderen het achterlijk vindenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 12:15 schreef Cyntiaa het volgende:
Weet er hier trouwens iemand of het heel achterlijk staat wanneer 2 meiden van 25 naar Hedon gaan op de 6e? STEREO en Destin treden dan op.. Het is 14+
Heideroosjes is 14+ muziek en komen vrijwel alleen maar 25+ mensenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 12:15 schreef Cyntiaa het volgende:
25 is niet oudquote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:00 schreef Cyntiaa het volgende:
Dan ga ik meteen kaartjes bestellen, haha! Heb wel zin om weer eens te "Rocken"![]()
Dus mocht er verder iemand gaan, wij zijn die ouwe wijven
Nee, jij bent gewoon een ouwe lulquote:
Ik ga er begin december weer heen. Drive Like Mariaquote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:27 schreef beelz het volgende:
Ik ben ook geen 14 meer... Hedon kom ik eigenlijk nooit want geen fatsoenlijke punkrock daar.
Drive Like Maria is best tofquote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:41 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik ga er begin december weer heen. Drive Like Maria
Ik ga er wel heen, Chronicles of Riddick scene naspelenquote:
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:05 schreef beelz het volgende:
[..]
Ik ga er wel heen, Chronicles of Riddick scene naspelen
Laat maar, al gevonden, het is hierquote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:24 schreef maok het volgende:
Hoi, even visite vanuit het Groningen topic.![]()
Ik ben opzoek naar info over een huis dat ergens tussen Zwolle en Dalfsen aan de zuidkant van de vecht staat. Ik ben er vroeger (toen ik nog in zwolle woonde) wel eens langs gefietst maar ik weet niet meer waar het precies staat. Het huis lijkt op een heuvel en er groeit dus gras op het dak, er is alleen een stukje gevel met ramen, verder is lijkt het dacht ik gewoon een heuveltje in het langschap.
Weet iemand wat ik bedoel en hoe het heet of wat het adres is (of waar het in googlemaps te vinden is)?
Waar ga je heen verhuizen?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 00:03 schreef rudedeltadude het volgende:
Verhuizingen![]()
pfffffffffffffff.... wat heb ik er een hekel aan....
hele middag aan het sjouwen, vrijdag ook hele dag en vrees komende zaterdag ook nog een deeltje....
Vrijwilligers?
eerst 16 dagen naar mijn pa (Heino) en daarna weer naar Zwolle.quote:
Dat kun je lopend af.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 00:41 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
eerst 16 dagen naar mijn pa (Heino) en daarna weer naar Zwolle.
Kruising Leliestraat/Assendorperstraat...
Hoe laat kom je tillen?
Eerst naar Heino he schatjequote:
dan heb je de show van de rozen daar laatst gemistquote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:27 schreef beelz het volgende:
Ik ben ook geen 14 meer... Hedon kom ik eigenlijk nooit want geen fatsoenlijke punkrock daar.
Kom je bij me verven?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 00:41 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
Hoe laat kom je tillen?
is goed, kom jij dan tillen?quote:
Klopt, ik was toen niet in Zwollequote:Op vrijdag 30 oktober 2009 09:07 schreef Richfield het volgende:
[..]
dan heb je de show van de rozen daar laatst gemist
Als het niet dit weekend was dan had ik je kunnen helpenquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 00:41 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
Hoe laat kom je tillen?
Vandaag niet echt ergens zin meer in... Morgen hele dag weg.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 11:44 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
is goed, kom jij dan tillen?
Godver, nu wil ik niet meer naar de IKEAquote:**** zegt:
oh trouwens, we gaan morgen _niet_ in de ballenbak spelen
Ik dacht dat jij sowieso 300 meter uit de buurt van kinderen moest blijven..quote:Op maandag 2 november 2009 22:46 schreef beelz het volgende:
[..]
Godver, nu wil ik niet meer naar de IKEA
Restraining orders ftw.quote:Op dinsdag 3 november 2009 11:03 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij sowieso 300 meter uit de buurt van kinderen moest blijven..
Ja, maar dat is in hondenmeters.quote:Op dinsdag 3 november 2009 11:03 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij sowieso 300 meter uit de buurt van kinderen moest blijven..
quote:Op dinsdag 3 november 2009 20:28 schreef yvonne het volgende:
beelz weg tot kerst
quote:Op dinsdag 3 november 2009 21:36 schreef swollywood het volgende:
[..]
Om hem nou direct te cremeren vind ik toch iets te drastisch.
Als beelz doodgaat kun je dat toch wel vergeten.quote:Op dinsdag 3 november 2009 21:39 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik had wel zin in een koffie met een plak cake.
Of een kapsalonquote:Op dinsdag 3 november 2009 22:05 schreef swollywood het volgende:
[..]
Als beelz doodgaat kun je dat toch wel vergeten.
Dat wordt bier en broodjes shoarma i.p.v. koffie en cake.
Wanneer is er niet iets aan de hand in Dieze, is best erg de laatste tijd.quote:Op woensdag 4 november 2009 23:15 schreef Radobe het volgende:
weet iemand wat er vanavond aan de hand was in dieze?
Aaaah dat is echt irritant! Zou niet moeten volgens mij. Lijkt me toch dat ze dat van tevoren controleren.quote:Op donderdag 5 november 2009 08:55 schreef Cyntiaa het volgende:
Ik vind mijn huurbaas ook niet leuk.. Mijn geiser werkt niet!
Zometeen maar weer naar Maxxvastgoed bellen want dit vind ik niet normaal.. Was zo ontzettend kwaad gister!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |