Mweh deze 25 graden en het heeft een paar keer geregendquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 00:25 schreef JJH het volgende:
[..]
En in Madrid is het ook zo warm dat je niet binnen hoeft te roken.
Fucking 25.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 00:47 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Mweh deze 25 graden en het heeft een paar keer geregend
Volgende week weer Rome... denk dat het daar wat koeler is atm.quote:
D'r zijn wat levenden in Zwolle, als je in de stad lopt zou je dat niet denken (of mag ik Zwolle weer niet afkraken?)quote:
Ja, oa ik. Maar sommige mensen weten inderdaad niet altijd waar ze mee bezig zijn.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 01:11 schreef navvy het volgende:
[..]
D'r zijn wat levenden in Zwolle, als je in de stad lopt zou je dat niet denken (of mag ik Zwolle weer niet afkraken?)
Een je emo te zien ben je teleurgesteld of verdrietig? Enlighten us.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 01:15 schreef JJH het volgende:
[..]
Ja, oa ik. Maar sommige mensen weten inderdaad niet altijd waar ze mee bezig zijn.
quote:
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 01:11 schreef navvy het volgende:
[..]
D'r zijn wat levenden in Zwolle, als je in de stad lopt zou je dat niet denken
van mij wel!quote:(of mag ik Zwolle weer niet afkraken?)
Whut!quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 01:19 schreef rudedeltadude het volgende:
Trouwens JJH: Wat hoor ik? Ga je trouwen????
Weet hij 't ook al?quote:
Geregistreerd partnerschap is op maandagochtend gratisquote:
Buttpluggen zijn helemaal niet derdehands. Die gaan over het algemeen ergens anders in.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 01:58 schreef navvy het volgende:
[..]
Geregistreerd partnerschap is op maandagochtend gratis![]()
Alleen gooien ze dan niet met rijst maar met 3e hands buttplugs.
En dan koopt je oma er 1 op marktplaats en dan mag jij na de verdeling van de erfenis 'm gebruiken..........................lijkt mij 3e hands.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 02:19 schreef JJH het volgende:
[..]
Buttpluggen zijn helemaal niet derdehands. Die gaan over het algemeen ergens anders in.
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 02:28 schreef navvy het volgende:
[..]
En dan koopt je oma er 1 op marktplaats en dan mag jij na de verdeling van de erfenis 'm gebruiken..........................lijkt mij 3e hands.
Gecondoleerd, waarschijnlijk zijn ze met een glimlach op hun gezicht heen gegaan.quote:
*Checktquote:Op maandag 12 oktober 2009 16:33 schreef swollywood het volgende:
Heeft iedereen het weekend weer overleefd?
om je relatie op de proef te stellen?quote:Op maandag 12 oktober 2009 16:46 schreef Kekaa het volgende:
Ja... Pff waarom is trouwdingen regelen zo ingewikkeld?
Neh, dat valt wel mee.quote:Op maandag 12 oktober 2009 17:05 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
om je relatie op de proef te stellen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |