Aan de ene kant klinkt dat wel goed, aan de andere kant is het weinig hoopgevendquote:Op zondag 4 oktober 2009 21:19 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Als je nog geen 29 bent, kan het nog steeds. Als je dat echt graag wilt kan ik je wel redelijk door het toelatingsproces loodsen bij NLS maar je moet wel een verdomd goeie motivatie hebben om binnen te komen, zelfs daar. Iets dat voor je spreekt is, een 'collega' van mijn broertje, die ik in Amerika ontmoet heb, is ook gestart op zijn 29e. Het is dus zeker mogelijk, je moet alleen zeker weten dat je het wilt, en het ook kunnen verkopen aan de toelatingscommisie. Als je dan door de opleiding komt met goeie cijfers zit het wel goed, de school doet namelijk ook veel werk om hun studenten aan de bak te krijgen, iets wat je bij een reguliere opleiding niet hebt.
Nigger what?quote:
Hangt puur van je eigen instelling af.quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:21 schreef OA het volgende:
[..]
Aan de ene kant klinkt dat wel goed, aan de andere kant is het weinig hoopgevend
Dan mag het inderdaad!quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:21 schreef eer-ik het volgende:
Oh, Pikst, ik had idd de verkeerde post, maar fuck it
Het is zondag.
dquote:Op zondag 4 oktober 2009 21:24 schreef goldfinger1963 het volgende:
de jubileum topic is nou ook geopent
Wie ben jij nou weer?quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:24 schreef goldfinger1963 het volgende:
de jubileum topic is nou ook geopent
Frits vroeg waar je heen gaat die 2 weken, jij quote die reactie en komt vervolgens met een heel verhaal over iets andersquote:
True.quote:[..]
Hangt puur van je eigen instelling af.
Ruimtelijk inzicht, op papier uiteraard. Iets waar ik destijds echt geen reet van snapte.quote:Waarom ben je gezakt voor toelating bij EPST als ik vragen mag?
Haha, zodoende. Ik snapte het al totaal niet.quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:25 schreef OA het volgende:
[..]
Frits vroeg waar je heen gaat die 2 weken, jij quote die reactie en komt vervolgens met een heel verhaal over iets anders![]()
[..]
True.
[..]
Ruimtelijk inzicht, op papier uiteraard. Iets waar ik destijds echt geen reet van snapte.
Dat is inderdaad een erg belangrijk onderdeel, maar het is op papier toch echt anders dan in werkelijkheid. Ik kan namelijk niet zo goed visualiseren, dus dan is het op papier gewoon lastig.quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:28 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Haha, zodoende. Ik snapte het al totaal niet.
Maar dat is wel iets waar ze zwaar aan tillen inderdaad. Ik ben daar van nature wel goed in, een van de weinige dingen waar ik goed in ben overigens. Dat element zit ook veelvuldig in de test die ik moest afleggen in een simulator, kreeg vliegtuigen te zien die een bepaalde hoek hadden, in combinatie met zo'n bank anlge meter, en dan moest je bepalen wat de koers was, waar de motor hing etc. En dat binnen een bepaalde tijd. Dat soort zaken gingen me erg goed af.
quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:29 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Wanneer?
Als zijnde 4e vakantie dit jaar?
Ik heb even je post aangepast aan de huidige KSCquote:Op zondag 4 oktober 2009 21:30 schreef eer-ik het volgende:
[goldfinger1963 post]KWARTET!!!!1[/goldfinger1963 post]
Mooi is het zeker!quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:32 schreef eer-ik het volgende:
Hoe meer ik naar vliegtuigprogramma's zit te kijken, hoe meer zin ik krijg om te vliegen.
Hele middag Red Bull Airrace zitten kijken, wát een helden zijn dat.
Zag laatst ook dit, en dacht:Dat wil ik ook
Newcastle actie?quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:33 schreef Dr_Flash het volgende:
Over vakantiedagen gesproken. Ik moet maar eens kijken hoe hard het nodig is dat ik vrijdagmiddag nog op kantoor verschijn na mijn Newcastle actie van Donderdag. Zo niet dan zal ik nogeens ff wat konten gaan schuppen in het belgenland goedverdoeme
Gelul. Je bent wel in meer dingen goed!quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:28 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Haha, zodoende. Ik snapte het al totaal niet.
Maar dat is wel iets waar ze zwaar aan tillen inderdaad. Ik ben daar van nature wel goed in, een van de weinige dingen waar ik goed in ben overigens.
gingquote:Dat element zit ook veelvuldig in de test die ik moest afleggen in een simulator, kreeg vliegtuigen te zien die een bepaalde hoek hadden, in combinatie met zo'n bank anlge meter, en dan moest je bepalen wat de koers was, waar de motor hing etc. En dat binnen een bepaalde tijd. Dat soort zaken gingen me erg goed af.
De eigenaar van een seksclub in Belgiestanquote:
Ik vaar Woensdagmiddag om 1700 weg uit IJmuiden voor een minicruise naar Newcastlequote:
Ruimtemeetkundequote:Op zondag 4 oktober 2009 21:25 schreef OA het volgende:
[..]
Frits vroeg waar je heen gaat die 2 weken, jij quote die reactie en komt vervolgens met een heel verhaal over iets anders![]()
[..]
True.
[..]
Ruimtelijk inzicht, op papier uiteraard. Iets waar ik destijds echt geen reet van snapte.
Officieel mag 'de' ook, omdat het een Engels-talig woord is. Ik vind het ook niet klinken hoorquote:
Niet noodzakelijk. In dit geval neig ik naar gingen.quote:
Dat is waar. Anderszijds is die test wel zo dat men rekening houdt met dingen die je in het echt zou tegenkomen etc.quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:31 schreef OA het volgende:
[..]
Dat is inderdaad een erg belangrijk onderdeel, maar het is op papier toch echt anders dan in werkelijkheid. Ik kan namelijk niet zo goed visualiseren, dus dan is het op papier gewoon lastig.
[..]
Is dat ook weer een 'nieuwe'?quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:32 schreef OA het volgende:
[..]
Ik heb even je post aangepast aan de huidige KSC
quote:
Every little kid's dream man!quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:32 schreef eer-ik het volgende:
Hoe meer ik naar vliegtuigprogramma's zit te kijken, hoe meer zin ik krijg om te vliegen.
Hele middag Red Bull Airrace zitten kijken, wát een helden zijn dat.
Zag laatst ook dit, en dacht:Dat wil ik ook
Enige jammere is dan dat er van je verwacht wordt dat je, indien nodig, veel mensen doodmaakt vanuit je vliegtuigje. Maar serieus, wat lijkt het me fantastisch om zo'n ding te vliegen.
Ben je een wijf of zo ?quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:25 schreef OA het volgende:
Ja.quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:36 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Dat is waar. Anderszijds is die test wel zo dat men rekening houdt met dingen die je in het echt zou tegenkomen etc.
[..]
Is dat ook weer een 'nieuwe'?
Nee, een alphaquote:
Echt? Wat lomp. The topic snap ik. De topic niet. Topic = onderwerp, dus het.quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:36 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Officieel mag 'de' ook, omdat het een Engels-talig woord is. Ik vind het ook niet klinken hoor
Vervelendquote:Op zondag 4 oktober 2009 21:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik vaar Woensdagmiddag om 1700 weg uit IJmuiden voor een minicruise naar Newcastle
Eensquote:Op zondag 4 oktober 2009 21:36 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Officieel mag 'de' ook, omdat het een Engels-talig woord is. Ik vind het ook niet klinken hoor
Het gaat om soort, en soort is enkelvoud. Ergo: gingquote:Op zondag 4 oktober 2009 21:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Niet noodzakelijk. In dit geval neig ik naar gingen.
Ah geeft niet. Ook uitschot. Een pot nat allemaalquote:
Nee, kijk maar eens goed. Het ging meer om mensen dan om soort.quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:39 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Het gaat om soort, en soort is enkelvoud. Ergo: ging
Zie OA's post hier bovenquote:Op zondag 4 oktober 2009 21:38 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Echt? Wat lomp. The topic snap ik. De topic niet. Topic = onderwerp, dus het.
Ik vraag toch ook niet of je op mannen valt, omdat je geen vriendin hebt...quote:
DAT is nou nogeens een steekhoudend puntquote:Op zondag 4 oktober 2009 21:40 schreef OA het volgende:
[..]
Ik vraag toch ook niet of je op mannen valt, omdat je geen vriendin hebt...
Waar onder?quote:
Nee, net zo min als jouw vraag.quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
DAT is nou nogeens een steekhoudend punt
Dat soort zaken, daar ging het om makker!quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee, kijk maar eens goed. Het ging meer om mensen dan om soort.
Tuurlijk, ook voor vliegen ben ik in een hoop dingen goed (is gebleken uit die test) maar ik kan niet een specifiek ding opnoemen waar ik goed in ben, waar je echt iets aan hebt verder.quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:35 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Gelul. Je bent wel in meer dingen goed!
[..]
ging
quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:40 schreef OA het volgende:
[..]
Ik vraag toch ook niet of je op mannen valt, omdat je geen vriendin hebt...
Mensen die het woord "ergo" hatenquote:Op zondag 4 oktober 2009 21:39 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Het gaat om soort, en soort is enkelvoud. Ergo: ging
Nee, wel. Je hebt gewoon gelijk. Sorry .quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Fair enough. For the fuck of it: je bent verdomd goed in vakantie vierenquote:Op zondag 4 oktober 2009 21:42 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Tuurlijk, ook voor vliegen ben ik in een hoop dingen goed (is gebleken uit die test) maar ik kan niet een specifiek ding opnoemen waar ik goed in ben, waar je echt iets aan hebt verder.
Ben ik jouw makker?quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:42 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Dat soort zaken, daar ging het om makker!
Haha, daar ben ik zeker goed in.quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:44 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Fair enough. For the fuck of it: je bent verdomd goed in vakantie vieren
Op die manier. Nee, maar goede eigenschappen noemen is ook niet één van de makkelijkste dingen om te doen. Je komt meteen arrogant over als je veel zaken op kunt noemen. Voor het deel waarin je nog niet goed bent, daar ga je voor naar school straks! Handig is dat.quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:47 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Haha, daar ben ik zeker goed in.
Maar vind het altijd moeilijk om specifiek dingen op te noemen waar ik goed in ben, om er maar even serieus op in te gaan. Voor vliegen moet je in verscheidene dingen goed zijn, gelukkig ben ik in het gros van die dingen goed, maar dat zijn zaken die je niet op kan noemen als je bij elk willekeurig ander bedrijf gaat solliciteren.
Zit zeker wat in. Toch vind ik het altijd raar dat ik moeite heb met dingen opnoemen waar ik goed in ben. Of goeie eigenschappen. Ik bezit er genoeg, maar om ze expliciet te benoemen... Moeilijk altijd. Wat wel goed lukte trouwens, was tijdens dat gesprek slechte eigenschappen opnoemen en ze 'ombouwen' naar iets goeds. Dat is dan wel weer fijn.quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:49 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Op die manier. Nee, maar goede eigenschappen noemen is ook niet één van de makkelijkste dingen om te doen. Je komt meteen arrogant over als je veel zaken op kunt noemen. Voor het deel waarin je nog niet goed bent, daar ga je voor naar school straks! Handig is dat.
Hehe, dat is altijd goed. Toont ook een oplossingsbereidheid voor bepaalde zaken. Ik vind het ook lastig om zaken op te noemen waar je trots op bent dat je ze bezit, of in ieder geval de eigenschappen. Het is en blijft lastig.quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:51 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Zit zeker wat in. Toch vind ik het altijd raar dat ik moeite heb met dingen opnoemen waar ik goed in ben. Of goeie eigenschappen. Ik bezit er genoeg, maar om ze expliciet te benoemen... Moeilijk altijd. Wat wel goed lukte trouwens, was tijdens dat gesprek slechte eigenschappen opnoemen en ze 'ombouwen' naar iets goeds. Dat is dan wel weer fijn.
Die 4e vakantie dus...quote:
Het is sowieso als een pluspunt als je je slechte eigenschappen onderkent.quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:51 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Zit zeker wat in. Toch vind ik het altijd raar dat ik moeite heb met dingen opnoemen waar ik goed in ben. Of goeie eigenschappen. Ik bezit er genoeg, maar om ze expliciet te benoemen... Moeilijk altijd. Wat wel goed lukte trouwens, was tijdens dat gesprek slechte eigenschappen opnoemen en ze 'ombouwen' naar iets goeds. Dat is dan wel weer fijn.
Zeker, maar dan ook nog naar iets positiefs ombouwen is knap.quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:56 schreef OA het volgende:
[..]
Het is sowieso als een pluspunt als je je slechte eigenschappen onderkent.
Ja, dat weet ik dus nog nietquote:
Haha, dat is wel heel absurd meteen! Wel fucking vet overigens!quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:58 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik dus nog niet
Denk dat ik met oud en nieuw de full moon party ga vieren op het strand ergens in Thailand ofzo, lijkt me wel tof. Voor de knaken hoef ik het niet te laten, voor mijn doen zwem ik echt in het geld nu. Leef heel normaal maar verdien echt veel geld, dus kan veel leuke dingen doen.
Vakantie is voor het plebsquote:
Goed bezig, wel.quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:58 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik dus nog niet
Denk dat ik met oud en nieuw de full moon party ga vieren op het strand ergens in Thailand ofzo, lijkt me wel tof. Voor de knaken hoef ik het niet te laten, voor mijn doen zwem ik echt in het geld nu. Leef heel normaal maar verdien echt veel geld, dus kan veel leuke dingen doen.
Is eer-ik geen plebs dan?quote:
'Veel' geld, veel vrije tijd, volgens mij behoor ik wel tot die catagorie.quote:
Goed werkquote:Op zondag 4 oktober 2009 22:01 schreef OA het volgende:
[..]
Goed bezig, wel.![]()
Ik heb trouwens pas 2 vakanties gehad dit jaar, maar 2 maanden ziekte gooit wel roet in het eten![]()
In december zit er weer een tripje Spanje in, met werk
quote:
Das gewoon een standaard opmerking bij het woord vakantiequote:
Proletariërsquote:Op zondag 4 oktober 2009 22:03 schreef eer-ik het volgende:
[..]
'Veel' geld, veel vrije tijd, volgens mij behoor ik wel tot die catagorie.
Liever pleb, dan lid van het proletariaat
Gerouleerd he, andere klus. Sinds feb alquote:
Mja, het tripje vorig jaar, van hetzelfde werk, stond wel aan basis van m'n ziektequote:
En waarom waren wij ook weer collegae?quote:Op zondag 4 oktober 2009 22:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gerouleerd he, andere klus. Sinds feb al
Dat is waar. Maar goed, dan nu wel weer naar Spanje met werk is niet mis. Waar gaat de trip heen?quote:Op zondag 4 oktober 2009 22:05 schreef OA het volgende:
[..]
Mja, het tripje vorig jaar, van hetzelfde werk, stond wel aan basis van m'n ziekte
Zul je zien dat je dit keer terug komt met die tacokuchquote:Op zondag 4 oktober 2009 22:05 schreef OA het volgende:
[..]
Mja, het tripje vorig jaar, van hetzelfde werk, stond wel aan basis van m'n ziekte
Leuk omschreven, zelf bedacht?quote:Op zondag 4 oktober 2009 22:07 schreef MPG het volgende:
[..]
Zul je zien dat je dit keer terug komt met die tacokuch.
De vraag is eerst óf we gaan, (het is wel in het vooruitzicht gesteld, maar er is nog iets geregeld) en daarna waarheen. Madrid lijkt me wel watquote:Op zondag 4 oktober 2009 22:07 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Dat is waar. Maar goed, dan nu wel weer naar Spanje met werk is niet mis. Waar gaat de trip heen?
Niet eens echt. Ik was Sysbeh bij de club waar jij mijn belastingcenten aan het verpieteren was.quote:Op zondag 4 oktober 2009 22:06 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
En waarom waren wij ook weer collegae?
Moet je niet alles een keer geprobeerd hebben?quote:Op zondag 4 oktober 2009 22:07 schreef MPG het volgende:
[..]
Zul je zien dat je dit keer terug komt met die tacokuch.
Madrid is leuk voor een dag of 2, dan heb je het wel gezien. Barca is veel leuker.quote:Op zondag 4 oktober 2009 22:10 schreef OA het volgende:
[..]
De vraag is eerst óf we gaan, (het is wel in het vooruitzicht gesteld, maar er is nog iets geregeld) en daarna waarheen. Madrid lijkt me wel wat
Nee, ik zag het ergens staan, en ik vond 't perfect passen bij hoe ik over die hype denkquote:Op zondag 4 oktober 2009 22:08 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Leuk omschreven, zelf bedacht?
Tof. Maar waar voor is het?quote:Op zondag 4 oktober 2009 22:10 schreef OA het volgende:
[..]
De vraag is eerst óf we gaan, (het is wel in het vooruitzicht gesteld, maar er is nog iets geregeld) en daarna waarheen. Madrid lijkt me wel wat
Oh, ja dat was het! Nu weet ik het weer. En waarom ben je weg ook weer?quote:Op zondag 4 oktober 2009 22:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Niet eens echt. Ik was Sysbeh bij de club waar jij mijn belastingcenten aan het verpieteren was.
Pinguinquote:
Kost 8 euro? Ik kreeg 'm gewoon gratis mee hoorquote:Op zondag 4 oktober 2009 22:13 schreef OA het volgende:
Godver, ik moet een nieuw inlogapparaat hebben voor internetbankieren.
Het kost 8 euro, dus ik heb het zo lang mogelijk uitgesteld, maar nu zijn de cijfertjes niet meer leesbaar
Hehe, hoorde daar laatst ook iemand overquote:Op zondag 4 oktober 2009 22:13 schreef OA het volgende:
Godver, ik moet een nieuw inlogapparaat hebben voor internetbankieren.
Het kost 8 euro, dus ik heb het zo lang mogelijk uitgesteld, maar nu zijn de cijfertjes niet meer leesbaar
Ben ik al 3 keer geweest, dus een andere stad is ook goedquote:Op zondag 4 oktober 2009 22:11 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Madrid is leuk voor een dag of 2, dan heb je het wel gezien. Barca is veel leuker.
Want jij bent daar geweest?quote:Op zondag 4 oktober 2009 22:11 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Madrid is leuk voor een dag of 2, dan heb je het wel gezien. Barca is veel leuker.
Ik ga niet slapen, maar fok is saaiquote:Op zondag 4 oktober 2009 22:13 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ph.Slaap lekker
Wel de PSP wegleggen hè
Dan is het prima iddquote:Op zondag 4 oktober 2009 22:14 schreef OA het volgende:
[..]
Ben ik al 3 keer geweest, dus een andere stad is ook goed![]()
En het is voor hooguit 4 dagen, inclusief heen en terugvlucht
Ik heb een tyfushekel aan het antwoord, maar het past hier het best: Gewoon, omdat het kanquote:
Daarom kom ik ook amper op fok.quote:Op zondag 4 oktober 2009 22:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ga niet slapen, maar fok is saai
Vakantie is voor het plebs
ABNquote:Op zondag 4 oktober 2009 22:13 schreef MPG het volgende:
[..]
Kost 8 euro? Ik kreeg 'm gewoon gratis mee hoor.
Desalniettemin erg fijnquote:Op zondag 4 oktober 2009 22:14 schreef OA het volgende:
[..]
Ben ik al 3 keer geweest, dus een andere stad is ook goed![]()
En het is voor hooguit 4 dagen, inclusief heen en terugvlucht
Hehe, duidelijk welquote:Op zondag 4 oktober 2009 22:14 schreef OA het volgende:
[..]
Ik heb een tyfushekel aan het antwoord, maar het past hier het best: Gewoon, omdat het kan
quote:# Wat zijn de kosten van de e.dentifier2?
Voor iedere klant die gaat Internet Bankieren is de eerste e.dentifier gratis. Het gebruik van Internet Bankieren is voor particulieren ook gratis. Vervangende of extra e.dentifiers kosten ¤ 7,95.
Raboquote:
Latersquote:Op zondag 4 oktober 2009 22:18 schreef eer-ik het volgende:
frits, staat ook in het clapton mapje, ook al is het geen clapton. geen zin om nieuwe map aan te maken.
/erik/clapton staat ie.
Ik ga house kijken in de mand en dan pitten, aju
Zeker!quote:
quote:
Laterquote:Op zondag 4 oktober 2009 22:18 schreef eer-ik het volgende:
frits, staat ook in het clapton mapje, ook al is het geen clapton. geen zin om nieuwe map aan te maken.
/erik/clapton staat ie.
Cheers, dank je wel!quote:Op zondag 4 oktober 2009 22:18 schreef eer-ik het volgende:
/erik/clapton staat ie.
quote:
quote:Als uw Random Reader stuk is of de batterij is leeg, kunt u gratis een nieuw exemplaar ophalen bij uw Rabobank. U kunt ook de Rabolijn bellen, 0900-0907 (maandag t/m vrijdag van 8.00 - 22.00 uur en op zaterdag en zondag van 9.00 - 17.00 uur). Uw oude Random Reader kunt u inleveren bij uw bank. De Rabobank zorgt dan voor een milieuvriendelijke recycling.
Wanneer?quote:Op zondag 4 oktober 2009 22:20 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Cheers, dank je wel!Slaap lekker kerel. Deze week kom ik nog wel ff bakkie doen hè
Goed geregeld.quote:
Alleen om een graantje mee te pikken van een jubileum. Profiteurquote:
Nee, dat werkt eigenlijk best knullig met een smsquote:Op zondag 4 oktober 2009 22:21 schreef vrolijke-frits het volgende:
Gelukkig heb je bij ING niets van die onzin nodig
Zekersquote:
Mwah, maar wel handig. Ik kan overal mijn bankzaken regelenquote:Op zondag 4 oktober 2009 22:22 schreef OA het volgende:
[..]
Nee, dat werkt eigenlijk best knullig met een sms
Zou tof zijn, afhankelijk van de dag uiteraardquote:Op zondag 4 oktober 2009 22:22 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Wellicht is 's avonds ook wel bespreekbaar. Maar daar moet ik even naar kijken van de week
Ik heb ook een Postbank cq. ING-rekening, maar die is slechts bedoeld voor de hypotheek enzoquote:Op zondag 4 oktober 2009 22:23 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Mwah, maar wel handig. Ik kan overal mijn bankzaken regelen
Dat kan ik ook. Rabo-ding zit standaard in mn laptoptasquote:Op zondag 4 oktober 2009 22:23 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Mwah, maar wel handig. Ik kan overal mijn bankzaken regelen
Zo kennen we hem hèquote:Op zondag 4 oktober 2009 22:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
Alleen om een graantje mee te pikken van een jubileum. Profiteur
Handig om daar dan je hypotheek vanaf te regelen.quote:Op zondag 4 oktober 2009 22:25 schreef OA het volgende:
[..]
Ik heb ook een Postbank cq. ING-rekening, maar die is slechts bedoeld voor de hypotheek enzo![]()
Handig is het wel, heel veilig niet denk ik.
Link?quote:Op zondag 4 oktober 2009 22:27 schreef Pheno het volgende:
Oh, ik zie het al, het vriendjespolitiek in MED is ook al niet van de lucht.
Wanneer was St Juttemis ook alweer?
En hij is al even onderwegquote:Op zondag 4 oktober 2009 22:28 schreef Pheno het volgende:
Opeens OS van NAS af, mijn god, kan ik weer die firmware downloaden
Iets zegt me dat ding een lange avond gaat worden
Je kent het MED forum nietquote:
Mja, net thuis.quote:
Ach, zien we dan wel weer.quote:Op zondag 4 oktober 2009 22:28 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Handig om daar dan je hypotheek vanaf te regelen. Waar woon je tegenwoordig dan?
quote:
Ik las even een verkeerde username bij die post, vandaar de vraag. Maar heb het ook al aangepast hoorquote:Op zondag 4 oktober 2009 22:31 schreef OA het volgende:
[..]
Ach, zien we dan wel weer.![]()
Nog steeds in Vld.
Dan wel jaquote:Op zondag 4 oktober 2009 22:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je kent het MED forum niet
Lamme tak.
[..]
Mja, net thuis.
Posts. Simpel.quote:Op zondag 4 oktober 2009 22:32 schreef OA het volgende:
[..]
![]()
Ik neem aan dat je een bepaalde post bedoelt...
Duidelijk. Trek het je niet aan.quote:
Hey, das ook nergens voor nodig: conflict houdt daar de boel voor ons in de gatenquote:
Heb je ook naar mij gezwaaid? Ik heb namelijk wel naar zo'n lelijk veoliageval gezwaaidquote:Op zondag 4 oktober 2009 22:34 schreef Dr_Flash het volgende:
hee Ph jij ook weer hier?Ik heb gister nog naar je gezwaaid
A demainquote:
Ik was in Nijmegen, Arnhem en volgens mij in Heesch en Geffen. Dus wanneer preciesquote:Op zondag 4 oktober 2009 22:34 schreef Dr_Flash het volgende:
hee Ph jij ook weer hier?Ik heb gister nog naar je gezwaaid
Ik was rond 7:47 in Lent. Toen zwaaide ikquote:Op zondag 4 oktober 2009 22:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik was in Nijmegen, Arnhem en volgens mij in Heesch en Geffen. Dus wanneer precies
Latersquote:Op zondag 4 oktober 2009 23:09 schreef vrolijke-frits het volgende:
Ik geef de pijp aan Maarten, jongens adieu
Naamgenootquote:
wie ben jijquote:
quote:
quote:Op zondag 4 oktober 2009 22:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
Alleen om een graantje mee te pikken van een jubileum. Profiteur
vakantiequote:Op maandag 5 oktober 2009 00:58 schreef marcb1974 het volgende:
Weer niet op tijd naar bed
Gelukkig nog maar 2 dagen werken en dan vakantie
quote:Top 100 van zondag 4 oktober 2009
Plaats / aantal berichten / gebruiker
40. 109 BrandX
51. 097 vrolijke-frits
53. 095 Dr_Flash
80. 068 OA
Toffe nieuwe header, trouwens!quote:Top 20 in de KoffieSC-reeks op 04-10-2009
![]()
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 097 vrolijke-frits
02. 065 OA
03. 056 Dr_Flash
04. 045 eer-ik
05. 040 BrandX
06. 029 MPG
07. 025 goldfinger1963
08. 018 Pheno
09. 005 marcb1974
10. 005 Papierversnipperaar
11. 004 wel.o.k
12. 001 Sjowhan
13. 001 DaMart
14. 001 _F.U.B.A.R_
15. 001 Pien85
16. 001 Aarti
Reeks-statistieken!
wie heeft die gemaakt danquote:Op maandag 5 oktober 2009 08:07 schreef DaMart het volgende:
Goedemorgen.
Wie waren gisteren alvast begonnen met het jublieumtopic?
[..]
Toffe nieuwe header, trouwens!.
quote:Op maandag 5 oktober 2009 08:13 schreef Pheno het volgende:
Deze is meer tijdsbestendig
[ afbeelding ]
frits, die is weer nieuw, die snapt het allemaal nog niet.quote:Op maandag 5 oktober 2009 08:14 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
wie heeft die gemaakt dan![]()
zit een fout in de op
dit alles thuis terwijl je vrij bent?quote:Op maandag 5 oktober 2009 08:15 schreef Muck het volgende:
Boh gek!
De 1.500e, eer-ik en timfrits terug en een mok koffie.
Does life get any better?
ik zal hem maar niets kwalijk nemenquote:Op maandag 5 oktober 2009 08:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
frits, die is weer nieuw, die snapt het allemaal nog niet.
nou, ik hoef pas om half 2 te beginnen, telt dat ook?quote:Op maandag 5 oktober 2009 08:29 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dit alles thuis terwijl je vrij bent?
quote:Op maandag 5 oktober 2009 08:32 schreef Muck het volgende:
[..]
nou, ik hoef pas om half 2 te beginnen, telt dat ook?
hehe, hoe laat ben je klaar dan?quote:Op maandag 5 oktober 2009 08:33 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik wil wel ruilen, maar dan wel mijn eigen eind tijd houden.
(ben ik wel langer aan het reizen dan aan het werk)
quote:
16:00 mag ik inpakken.quote:Op maandag 5 oktober 2009 08:40 schreef Muck het volgende:
[..]
hehe, hoe laat ben je klaar dan?
Ik heb van half 2 tot kwart over 2 college en moet daarna werken van 4 tot 8...
mijn begintijd en jouw eindtijd maar aanhouden dan?quote:
doen wequote:Op maandag 5 oktober 2009 08:45 schreef Muck het volgende:
[..]
mijn begintijd en jouw eindtijd maar aanhouden dan?
Llquote:
werd wel weer tijdquote:Op maandag 5 oktober 2009 08:55 schreef Dr_Flash het volgende:
Krijg vlekken. Er gaat woensdag weer eens gestaakt worden in het OV. Het was alweer zo lang geleden
das een duur bootjequote:
Hey darlingquote:
Mogguhquote:
quote:[..]
das een duur bootje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga koffie halen
In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
Zoeken we opquote:Op maandag 5 oktober 2009 09:35 schreef OA het volgende:
Fles, even een vraag aan jou als treinkenner.
Ik heb nu al 2 maal op station Zwijndrecht mensen zien rennen met enorme camera's die dan rond 1650 uur een foto maken van een goederentrein. Nou ja, de loc dus. Overigens was dat beide keren op vrijdag.
De vraag: is er iets bijzonders aan dat ding?
Meer info heb ik niet voor je
Ok, ik ben benieuwd!quote:Op maandag 5 oktober 2009 09:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zoeken we opBijzonder niet denk ik, maar er zijn idd mensen die daar stad en land voor af reizen. Ach ja, wat is er bijzonder aan een stationsnaambordje? Heb ik ook niet echt een verhaal bij
quote:Op maandag 5 oktober 2009 09:38 schreef OA het volgende:
De trein komt dan overigens net over de spoorbrug bij Dordrecht/Zwijndrecht, richting Rotterdam.
quote:
quote:Op maandag 5 oktober 2009 09:40 schreef OA het volgende:
Op 4 september kwam er overigens nog een andere trein voor, een paar minuten eerder.
en dat is de uitvinder van de OAiaanse Multiquotequote:
iK HEB NU MAAR ÉÉN KEER GEQUOTE HOORquote:Op maandag 5 oktober 2009 09:48 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
en dat is de uitvinder van de OAiaanse Multiquote
Hij wilt er gewoon voor zorgen dat er geen andere KSC'ers kunnen posten in dit topic.quote:Op maandag 5 oktober 2009 09:48 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
en dat is de uitvinder van de OAiaanse Multiquote
Een heel topic zelf volspammen, dan moet je wel snel zijnquote:Op maandag 5 oktober 2009 09:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hij wilt er gewoon voor zorgen dat er geen andere KSC'ers kunnen posten in dit topic.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 15 augustus 2009 23:05 schreef eer-ik het volgende:
Ik vind je sig nogal denigrerend.
de egoaist!quote:Op maandag 5 oktober 2009 09:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hij wilt er gewoon voor zorgen dat er geen andere KSC'ers kunnen posten in dit topic.
En wij jou de eerste 1000 nietquote:Op maandag 5 oktober 2009 01:48 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
wie ben jij![]()
de laatse 500 topic's heb ik jou niet hier gezien
Ik heb heel geen header gemaakt, wat is er mis dan?quote:Op maandag 5 oktober 2009 08:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
frits, die is weer nieuw, die snapt het allemaal nog niet.
OP kapot. Linkje naar dat oude kuttopic.quote:Op maandag 5 oktober 2009 10:03 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ik heb heel geen header gemaakt, wat is er mis dan?
Plak dan meteen Sjors Kloenie z'n hoofd er inquote:Op maandag 5 oktober 2009 08:13 schreef Pheno het volgende:
Deze is meer tijdsbestendig
[ afbeelding ]
Die post hier nietquote:Op maandag 5 oktober 2009 10:05 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Plak dan meteen Sjors Kloenie z'n hoofd er in
Ik zal ff kijken, en aanpassenquote:Op maandag 5 oktober 2009 10:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
OP kapot. Linkje naar dat oude kuttopic.
quote:
Het ging wel hard gisteren inderdaadquote:Op maandag 5 oktober 2009 08:07 schreef DaMart het volgende:
Goedemorgen.
Wie waren gisteren alvast begonnen met het jublieumtopic?
[..]
Toffe nieuwe header, trouwens!.
Eer-ik staat niets voor niets in het onafgemaakte jubileum filmpje te boek als spamzak.quote:Op maandag 5 oktober 2009 10:06 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
[..]
Het ging wel hard gisteren inderdaad
Dan is DaMart weer te snel gaan lapo'en.quote:Op maandag 5 oktober 2009 10:06 schreef vrolijke-frits het volgende:
Maar nogmaals, ik heb de OP alleen gekopieerd uit de wiki hoor
Hehe, netjes. Mag ik er ook in dan?quote:Op maandag 5 oktober 2009 10:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
Eer-ik staat niets voor niets in het onafgemaakte jubileum filmpje te boek als spamzak.
quote:Deze post is 20440 tekens groot. Vanwege deze grootte is de post misschien niet te wijzigen.
Ik maak het niet meer af bij gebrek aan input.quote:Op maandag 5 oktober 2009 10:10 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Hehe, netjes. Mag ik er ook in dan?
Danny. Die niet weet of een post gewijzigd kan wordenquote:Op maandag 5 oktober 2009 10:11 schreef vrolijke-frits het volgende:
OP is gemaakt trouwens, met het 1500e deel er in.
Wat is dit nu weer:
[..]
quote:Op maandag 5 oktober 2009 10:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
Danny. Die niet weet of een post gewijzigd kan wordenVandaar de misschien. Misschien gaat FOK wel down als je het probeert.
Logisch wel.quote:Op maandag 5 oktober 2009 10:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik maak het niet meer af bij gebrek aan input.
Haha,quote:[..]
Danny. Die niet weet of een post gewijzigd kan wordenVandaar de misschien. Misschien gaat FOK wel down als je het probeert.
Nonsens, gewoon negerenquote:
je negeert mequote:Op maandag 5 oktober 2009 10:16 schreef vrolijke-frits het volgende:
Wel leuk om te zien dat er nu weer heel nieuwe mensen zijn op dit tijdstip
En oude vastgeroeste mensen, uiteraardquote:Op maandag 5 oktober 2009 10:16 schreef vrolijke-frits het volgende:
Wel leuk om te zien dat er nu weer heel nieuwe mensen zijn op dit tijdstip
Vond ik wel. Er gaat best veel tijd in zitten, zoals bij diegen ein de OP moest ik ook alle first posts van de users opzoeken. En bij deze keer ga ik geen 1500 topics doorlezen naar leuke feitjes, vandaar dat ik wat input vroeg. Maar zoals Van Dik Hout ooit al iets over de stilte zong....quote:
NOEM JIJ MIJ NOU OUD?quote:
Broekiequote:
dus wanneer de input komt dan vervolg je het maken van het jubileum filmpje?quote:Op maandag 5 oktober 2009 10:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
Vond ik wel. Er gaat best veel tijd in zitten, zoals bij diegen ein de OP moest ik ook alle first posts van de users opzoeken. En bij deze keer ga ik geen 1500 topics doorlezen naar leuke feitjes, vandaar dat ik wat input vroeg. Maar zoals Van Dik Hout ooit al iets over de stilte zong....
quote:
Geheel gemist, of was dat tijdens mijn ontdekkingsreis?quote:Op maandag 5 oktober 2009 10:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
Vond ik wel. Er gaat best veel tijd in zitten, zoals bij diegen ein de OP moest ik ook alle first posts van de users opzoeken. En bij deze keer ga ik geen 1500 topics doorlezen naar leuke feitjes, vandaar dat ik wat input vroeg. Maar zoals Van Dik Hout ooit al iets over de stilte zong....
Alleen als je al meepostte voor deel 1000quote:
Nee, daarvoor al.quote:Op maandag 5 oktober 2009 10:20 schreef OA het volgende:
[..]
Geheel gemist, of was dat tijdens mijn ontdekkingsreis?
[..]
Alleen als je al meepostte voor deel 1000
Ja dusquote:Op maandag 5 oktober 2009 10:20 schreef OA het volgende:
[..]
Alleen als je al meepostte voor deel 1000
Hehe, wel leuk zo'n ding als niemand zich er iets van aantrektquote:Op maandag 5 oktober 2009 10:16 schreef OA het volgende:
[..]
Nonsens, gewoon negeren.
Zie ik ook wel eens als ik de FAQ in FP aanpas, elke post is daar ± 30.000 tekens
Het is geen 11 uurquote:
Oh, whehe, ik dacht dat je van daarna was...quote:
quote:
hey gee-efjequote:
My lovequote:
JJ-alertquote:
Nee dusquote:Op maandag 5 oktober 2009 10:24 schreef OA het volgende:
[..]
Oh, whehe, ik dacht dat je van daarna was...
Ik ben gewoon een lovable personquote:
quote:
Dat ontken ik ook nietquote:
Op die fiets, ik wist niet dat je om input gevraagd hebt.quote:Op maandag 5 oktober 2009 10:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hahaquote:En de poep, HDD geformat, opnieuw op laten bouwen (7 uur vanochten dklaar) en nu geeft het ding alweer een S.M.A.R.T. warning dat de HDD niet zo heel te vertrouwen is. RMA dan maar.
weet ikquote:
Macquote:Op maandag 5 oktober 2009 10:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, daarvoor al.
Ik ga er nu ook niet meer mee verder, mosterd na het jubileummaaltijd is niet mijn ding. Dan moet MPG maar eens een fatsoenlijke computer kopen (lees: mac).
Geen idee, wanneer ik begon. Mijn vrouw postte in deel 1
Goed woord: klapjostiquote:Op maandag 5 oktober 2009 10:28 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
weet ik![]()
1 of andere klapjosti belde me wakker
Was jij die klapjosti?quote:Op maandag 5 oktober 2009 10:29 schreef JortK het volgende:
?
Het zegt mij werkelijk nietsquote:Op maandag 5 oktober 2009 10:29 schreef Pheno het volgende:
Nou ja, alles was al in RAID-1, de goede schijf is nu gedeeltelijk gebackupped op een andere RAID-1 config in mijn aloude desktop die je nog moest aanzwengelen en de rest op een USB HDD.
Komt wel goed. En anders maar 2 x2terabyte van WD kopen
ik heb er een ander woord voor irl maar dat mag hier niet gebruikt wordenquote:
Gewoon veel harde schijven. Die elkaar backuppen, dus ik heb een server met 2x1GB. Maar omdat ik het heb geconfigureerd als RAID-1, kan ik maar 1TB kwijt, 1 file wordt gewoonweg automagisch gekopieerd op de twee schijven als ik iets wegschrijf. Stukje extra veiligheid. Geen 100%, maar dat bestaat ook niet zonder belachelijk hoge kosten.quote:
mongool was toch jou stopwoord?quote:Op maandag 5 oktober 2009 10:30 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik heb er een ander woord voor irl maar dat mag hier niet gebruikt worden
Ach, zelfs pics van anale seks worden gewoon gepost, niet huiliënquote:Op maandag 5 oktober 2009 10:30 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
Ruim je het zelf op ja?quote:
Die schijven worden toch met de week groter joh!quote:Op maandag 5 oktober 2009 10:29 schreef Pheno het volgende:
Nou ja, alles was al in RAID-1, de goede schijf is nu gedeeltelijk gebackupped op een andere RAID-1 config in mijn aloude desktop die je nog moest aanzwengelen en de rest op een USB HDD.
Komt wel goed. En anders maar 2 x2terabyte van WD kopen
En voegt hoogstwaarschijnlijk ook weinig toe aan de betekenis er vanquote:Op maandag 5 oktober 2009 10:30 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
Van wie nietquote:Op maandag 5 oktober 2009 10:30 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
* LL knuft marc ffquote:
Maar we hebben gisteren juist besproken dat vrij hebben = vakantie = voor het plebs.quote:Op maandag 5 oktober 2009 10:37 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Van wie niet
[..]
* LL knuft marc ff
Ik wil deze week vrij hebben ofzo... eigenlijk de rest van het jaar
Ja maar ik ben een luxepaard, geen werkpaardquote:Op maandag 5 oktober 2009 10:38 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Maar we hebben gisteren juist besproken dat vrij hebben = vakantie = voor het plebs.
Voor mij is thuiskomen net als vakantie vieren inderdaadquote:Op maandag 5 oktober 2009 10:39 schreef Pheno het volgende:
Of ga je na je werk altijd op vakantie 's avonds?
ik rijd direct vanuit mijn werk naar het hotel in Spanjequote:Op maandag 5 oktober 2009 10:39 schreef Pheno het volgende:
Of ga je na je werk altijd op vakantie 's avonds?
Luxepaardenquote:Op maandag 5 oktober 2009 10:39 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ja maar ik ben een luxepaard, geen werkpaard
oh jee, leest je vriendin mee?quote:Op maandag 5 oktober 2009 10:40 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Voor mij is thuiskomen net als vakantie vieren inderdaad
Ik BEN een luxepaard, maar word behandeld als werkpaardquote:Op maandag 5 oktober 2009 10:40 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Luxepaarden
Ik hoop er ook ooit een te worden
Nee hoor, die zit in een andere kamer. Op vakantie hoef ik niet te koken, dus dit is meer dan vakantiequote:
Ik eet vanmiddag wel sushiquote:Op maandag 5 oktober 2009 10:40 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Voor mij is thuiskomen net als vakantie vieren inderdaad
Dat zijn altijd van die kansloze opmerkingen gemaakt door mensen die het ook echt denkenquote:Op maandag 5 oktober 2009 10:41 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik BEN een luxepaard, maar word behandeld als werkpaard
Ik verdien ook echt tonnen per maand, krijg het alleen niet uitbetaald
Toch wel aan de ketting, hoop ik?quote:Op maandag 5 oktober 2009 10:41 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Nee hoor, die zit in een andere kamer. Op vakantie hoef ik niet te koken, dus dit is meer dan vakantie
Nice, ik moet nog eens echte sushi eten. Heb een keer zo'n bakkie gehaald, maar daar zat alleen zeewier inquote:
Ik ben een kansloze plebquote:Op maandag 5 oktober 2009 10:42 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Dat zijn altijd van die kansloze opmerkingen gemaakt door mensen die het ook echt denken
Geintje hoor.
Vastgeroest dan. Met je brakke stinkalfaquote:
Plebsquote:Op maandag 5 oktober 2009 10:43 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik ben een kansloze pleb
nou mis ik die snij-emoticon
Daar voel je helemaal niets van als ik je grandioos verkrachtquote:Op maandag 5 oktober 2009 10:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vastgeroest dan. Met je brakke stinkalfa
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |