De vraag is eerst óf we gaan, (het is wel in het vooruitzicht gesteld, maar er is nog iets geregeld) en daarna waarheen. Madrid lijkt me wel watquote:Op zondag 4 oktober 2009 22:07 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Dat is waar. Maar goed, dan nu wel weer naar Spanje met werk is niet mis. Waar gaat de trip heen?
Niet eens echt. Ik was Sysbeh bij de club waar jij mijn belastingcenten aan het verpieteren was.quote:Op zondag 4 oktober 2009 22:06 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
En waarom waren wij ook weer collegae?
Moet je niet alles een keer geprobeerd hebben?quote:Op zondag 4 oktober 2009 22:07 schreef MPG het volgende:
[..]
Zul je zien dat je dit keer terug komt met die tacokuch.
Madrid is leuk voor een dag of 2, dan heb je het wel gezien. Barca is veel leuker.quote:Op zondag 4 oktober 2009 22:10 schreef OA het volgende:
[..]
De vraag is eerst óf we gaan, (het is wel in het vooruitzicht gesteld, maar er is nog iets geregeld) en daarna waarheen. Madrid lijkt me wel wat
Nee, ik zag het ergens staan, en ik vond 't perfect passen bij hoe ik over die hype denkquote:Op zondag 4 oktober 2009 22:08 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Leuk omschreven, zelf bedacht?
Tof. Maar waar voor is het?quote:Op zondag 4 oktober 2009 22:10 schreef OA het volgende:
[..]
De vraag is eerst óf we gaan, (het is wel in het vooruitzicht gesteld, maar er is nog iets geregeld) en daarna waarheen. Madrid lijkt me wel wat
Oh, ja dat was het! Nu weet ik het weer. En waarom ben je weg ook weer?quote:Op zondag 4 oktober 2009 22:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Niet eens echt. Ik was Sysbeh bij de club waar jij mijn belastingcenten aan het verpieteren was.
Pinguinquote:
Kost 8 euro? Ik kreeg 'm gewoon gratis mee hoorquote:Op zondag 4 oktober 2009 22:13 schreef OA het volgende:
Godver, ik moet een nieuw inlogapparaat hebben voor internetbankieren.
Het kost 8 euro, dus ik heb het zo lang mogelijk uitgesteld, maar nu zijn de cijfertjes niet meer leesbaar
Hehe, hoorde daar laatst ook iemand overquote:Op zondag 4 oktober 2009 22:13 schreef OA het volgende:
Godver, ik moet een nieuw inlogapparaat hebben voor internetbankieren.
Het kost 8 euro, dus ik heb het zo lang mogelijk uitgesteld, maar nu zijn de cijfertjes niet meer leesbaar
Ben ik al 3 keer geweest, dus een andere stad is ook goedquote:Op zondag 4 oktober 2009 22:11 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Madrid is leuk voor een dag of 2, dan heb je het wel gezien. Barca is veel leuker.
Want jij bent daar geweest?quote:Op zondag 4 oktober 2009 22:11 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Madrid is leuk voor een dag of 2, dan heb je het wel gezien. Barca is veel leuker.
Ik ga niet slapen, maar fok is saaiquote:Op zondag 4 oktober 2009 22:13 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ph.Slaap lekker
Wel de PSP wegleggen hè
Dan is het prima iddquote:Op zondag 4 oktober 2009 22:14 schreef OA het volgende:
[..]
Ben ik al 3 keer geweest, dus een andere stad is ook goed![]()
En het is voor hooguit 4 dagen, inclusief heen en terugvlucht
Ik heb een tyfushekel aan het antwoord, maar het past hier het best: Gewoon, omdat het kanquote:
Daarom kom ik ook amper op fok.quote:Op zondag 4 oktober 2009 22:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ga niet slapen, maar fok is saai
Vakantie is voor het plebs
ABNquote:Op zondag 4 oktober 2009 22:13 schreef MPG het volgende:
[..]
Kost 8 euro? Ik kreeg 'm gewoon gratis mee hoor.
Desalniettemin erg fijnquote:Op zondag 4 oktober 2009 22:14 schreef OA het volgende:
[..]
Ben ik al 3 keer geweest, dus een andere stad is ook goed![]()
En het is voor hooguit 4 dagen, inclusief heen en terugvlucht
Hehe, duidelijk welquote:Op zondag 4 oktober 2009 22:14 schreef OA het volgende:
[..]
Ik heb een tyfushekel aan het antwoord, maar het past hier het best: Gewoon, omdat het kan
quote:# Wat zijn de kosten van de e.dentifier2?
Voor iedere klant die gaat Internet Bankieren is de eerste e.dentifier gratis. Het gebruik van Internet Bankieren is voor particulieren ook gratis. Vervangende of extra e.dentifiers kosten ¤ 7,95.
Raboquote:
Latersquote:Op zondag 4 oktober 2009 22:18 schreef eer-ik het volgende:
frits, staat ook in het clapton mapje, ook al is het geen clapton. geen zin om nieuwe map aan te maken.
/erik/clapton staat ie.
Ik ga house kijken in de mand en dan pitten, aju
Zeker!quote:
quote:
Laterquote:Op zondag 4 oktober 2009 22:18 schreef eer-ik het volgende:
frits, staat ook in het clapton mapje, ook al is het geen clapton. geen zin om nieuwe map aan te maken.
/erik/clapton staat ie.
Cheers, dank je wel!quote:Op zondag 4 oktober 2009 22:18 schreef eer-ik het volgende:
/erik/clapton staat ie.
quote:
quote:Als uw Random Reader stuk is of de batterij is leeg, kunt u gratis een nieuw exemplaar ophalen bij uw Rabobank. U kunt ook de Rabolijn bellen, 0900-0907 (maandag t/m vrijdag van 8.00 - 22.00 uur en op zaterdag en zondag van 9.00 - 17.00 uur). Uw oude Random Reader kunt u inleveren bij uw bank. De Rabobank zorgt dan voor een milieuvriendelijke recycling.
Wanneer?quote:Op zondag 4 oktober 2009 22:20 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Cheers, dank je wel!Slaap lekker kerel. Deze week kom ik nog wel ff bakkie doen hè
Goed geregeld.quote:
Alleen om een graantje mee te pikken van een jubileum. Profiteurquote:
Nee, dat werkt eigenlijk best knullig met een smsquote:Op zondag 4 oktober 2009 22:21 schreef vrolijke-frits het volgende:
Gelukkig heb je bij ING niets van die onzin nodig
Zekersquote:
Mwah, maar wel handig. Ik kan overal mijn bankzaken regelenquote:Op zondag 4 oktober 2009 22:22 schreef OA het volgende:
[..]
Nee, dat werkt eigenlijk best knullig met een sms
Zou tof zijn, afhankelijk van de dag uiteraardquote:Op zondag 4 oktober 2009 22:22 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Wellicht is 's avonds ook wel bespreekbaar. Maar daar moet ik even naar kijken van de week
Ik heb ook een Postbank cq. ING-rekening, maar die is slechts bedoeld voor de hypotheek enzoquote:Op zondag 4 oktober 2009 22:23 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Mwah, maar wel handig. Ik kan overal mijn bankzaken regelen
Dat kan ik ook. Rabo-ding zit standaard in mn laptoptasquote:Op zondag 4 oktober 2009 22:23 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Mwah, maar wel handig. Ik kan overal mijn bankzaken regelen
Zo kennen we hem hèquote:Op zondag 4 oktober 2009 22:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
Alleen om een graantje mee te pikken van een jubileum. Profiteur
Handig om daar dan je hypotheek vanaf te regelen.quote:Op zondag 4 oktober 2009 22:25 schreef OA het volgende:
[..]
Ik heb ook een Postbank cq. ING-rekening, maar die is slechts bedoeld voor de hypotheek enzo![]()
Handig is het wel, heel veilig niet denk ik.
Link?quote:Op zondag 4 oktober 2009 22:27 schreef Pheno het volgende:
Oh, ik zie het al, het vriendjespolitiek in MED is ook al niet van de lucht.
Wanneer was St Juttemis ook alweer?
En hij is al even onderwegquote:Op zondag 4 oktober 2009 22:28 schreef Pheno het volgende:
Opeens OS van NAS af, mijn god, kan ik weer die firmware downloaden
Iets zegt me dat ding een lange avond gaat worden
Je kent het MED forum nietquote:
Mja, net thuis.quote:
Ach, zien we dan wel weer.quote:Op zondag 4 oktober 2009 22:28 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Handig om daar dan je hypotheek vanaf te regelen. Waar woon je tegenwoordig dan?
quote:
Ik las even een verkeerde username bij die post, vandaar de vraag. Maar heb het ook al aangepast hoorquote:Op zondag 4 oktober 2009 22:31 schreef OA het volgende:
[..]
Ach, zien we dan wel weer.![]()
Nog steeds in Vld.
Dan wel jaquote:Op zondag 4 oktober 2009 22:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je kent het MED forum niet
Lamme tak.
[..]
Mja, net thuis.
Posts. Simpel.quote:Op zondag 4 oktober 2009 22:32 schreef OA het volgende:
[..]
![]()
Ik neem aan dat je een bepaalde post bedoelt...
Duidelijk. Trek het je niet aan.quote:
Hey, das ook nergens voor nodig: conflict houdt daar de boel voor ons in de gatenquote:
Heb je ook naar mij gezwaaid? Ik heb namelijk wel naar zo'n lelijk veoliageval gezwaaidquote:Op zondag 4 oktober 2009 22:34 schreef Dr_Flash het volgende:
hee Ph jij ook weer hier?Ik heb gister nog naar je gezwaaid
A demainquote:
Ik was in Nijmegen, Arnhem en volgens mij in Heesch en Geffen. Dus wanneer preciesquote:Op zondag 4 oktober 2009 22:34 schreef Dr_Flash het volgende:
hee Ph jij ook weer hier?Ik heb gister nog naar je gezwaaid
Ik was rond 7:47 in Lent. Toen zwaaide ikquote:Op zondag 4 oktober 2009 22:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik was in Nijmegen, Arnhem en volgens mij in Heesch en Geffen. Dus wanneer precies
Latersquote:Op zondag 4 oktober 2009 23:09 schreef vrolijke-frits het volgende:
Ik geef de pijp aan Maarten, jongens adieu
Naamgenootquote:
wie ben jijquote:
quote:
quote:Op zondag 4 oktober 2009 22:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
Alleen om een graantje mee te pikken van een jubileum. Profiteur
vakantiequote:Op maandag 5 oktober 2009 00:58 schreef marcb1974 het volgende:
Weer niet op tijd naar bed
Gelukkig nog maar 2 dagen werken en dan vakantie
quote:Top 100 van zondag 4 oktober 2009
Plaats / aantal berichten / gebruiker
40. 109 BrandX
51. 097 vrolijke-frits
53. 095 Dr_Flash
80. 068 OA
Toffe nieuwe header, trouwens!quote:Top 20 in de KoffieSC-reeks op 04-10-2009
![]()
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 097 vrolijke-frits
02. 065 OA
03. 056 Dr_Flash
04. 045 eer-ik
05. 040 BrandX
06. 029 MPG
07. 025 goldfinger1963
08. 018 Pheno
09. 005 marcb1974
10. 005 Papierversnipperaar
11. 004 wel.o.k
12. 001 Sjowhan
13. 001 DaMart
14. 001 _F.U.B.A.R_
15. 001 Pien85
16. 001 Aarti
Reeks-statistieken!
wie heeft die gemaakt danquote:Op maandag 5 oktober 2009 08:07 schreef DaMart het volgende:
Goedemorgen.
Wie waren gisteren alvast begonnen met het jublieumtopic?
[..]
Toffe nieuwe header, trouwens!.
quote:Op maandag 5 oktober 2009 08:13 schreef Pheno het volgende:
Deze is meer tijdsbestendig
[ afbeelding ]
frits, die is weer nieuw, die snapt het allemaal nog niet.quote:Op maandag 5 oktober 2009 08:14 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
wie heeft die gemaakt dan![]()
zit een fout in de op
dit alles thuis terwijl je vrij bent?quote:Op maandag 5 oktober 2009 08:15 schreef Muck het volgende:
Boh gek!
De 1.500e, eer-ik en timfrits terug en een mok koffie.
Does life get any better?
ik zal hem maar niets kwalijk nemenquote:Op maandag 5 oktober 2009 08:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
frits, die is weer nieuw, die snapt het allemaal nog niet.
nou, ik hoef pas om half 2 te beginnen, telt dat ook?quote:Op maandag 5 oktober 2009 08:29 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dit alles thuis terwijl je vrij bent?
quote:Op maandag 5 oktober 2009 08:32 schreef Muck het volgende:
[..]
nou, ik hoef pas om half 2 te beginnen, telt dat ook?
hehe, hoe laat ben je klaar dan?quote:Op maandag 5 oktober 2009 08:33 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik wil wel ruilen, maar dan wel mijn eigen eind tijd houden.
(ben ik wel langer aan het reizen dan aan het werk)
quote:
16:00 mag ik inpakken.quote:Op maandag 5 oktober 2009 08:40 schreef Muck het volgende:
[..]
hehe, hoe laat ben je klaar dan?
Ik heb van half 2 tot kwart over 2 college en moet daarna werken van 4 tot 8...
mijn begintijd en jouw eindtijd maar aanhouden dan?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |