Aan de ene kant klinkt dat wel goed, aan de andere kant is het weinig hoopgevendquote:Op zondag 4 oktober 2009 21:19 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Als je nog geen 29 bent, kan het nog steeds. Als je dat echt graag wilt kan ik je wel redelijk door het toelatingsproces loodsen bij NLS maar je moet wel een verdomd goeie motivatie hebben om binnen te komen, zelfs daar. Iets dat voor je spreekt is, een 'collega' van mijn broertje, die ik in Amerika ontmoet heb, is ook gestart op zijn 29e. Het is dus zeker mogelijk, je moet alleen zeker weten dat je het wilt, en het ook kunnen verkopen aan de toelatingscommisie. Als je dan door de opleiding komt met goeie cijfers zit het wel goed, de school doet namelijk ook veel werk om hun studenten aan de bak te krijgen, iets wat je bij een reguliere opleiding niet hebt.
Nigger what?quote:
Hangt puur van je eigen instelling af.quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:21 schreef OA het volgende:
[..]
Aan de ene kant klinkt dat wel goed, aan de andere kant is het weinig hoopgevend
Dan mag het inderdaad!quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:21 schreef eer-ik het volgende:
Oh, Pikst, ik had idd de verkeerde post, maar fuck it
Het is zondag.
dquote:Op zondag 4 oktober 2009 21:24 schreef goldfinger1963 het volgende:
de jubileum topic is nou ook geopent
Wie ben jij nou weer?quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:24 schreef goldfinger1963 het volgende:
de jubileum topic is nou ook geopent
Frits vroeg waar je heen gaat die 2 weken, jij quote die reactie en komt vervolgens met een heel verhaal over iets andersquote:
True.quote:[..]
Hangt puur van je eigen instelling af.
Ruimtelijk inzicht, op papier uiteraard. Iets waar ik destijds echt geen reet van snapte.quote:Waarom ben je gezakt voor toelating bij EPST als ik vragen mag?
Haha, zodoende. Ik snapte het al totaal niet.quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:25 schreef OA het volgende:
[..]
Frits vroeg waar je heen gaat die 2 weken, jij quote die reactie en komt vervolgens met een heel verhaal over iets anders![]()
[..]
True.
[..]
Ruimtelijk inzicht, op papier uiteraard. Iets waar ik destijds echt geen reet van snapte.
Dat is inderdaad een erg belangrijk onderdeel, maar het is op papier toch echt anders dan in werkelijkheid. Ik kan namelijk niet zo goed visualiseren, dus dan is het op papier gewoon lastig.quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:28 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Haha, zodoende. Ik snapte het al totaal niet.
Maar dat is wel iets waar ze zwaar aan tillen inderdaad. Ik ben daar van nature wel goed in, een van de weinige dingen waar ik goed in ben overigens. Dat element zit ook veelvuldig in de test die ik moest afleggen in een simulator, kreeg vliegtuigen te zien die een bepaalde hoek hadden, in combinatie met zo'n bank anlge meter, en dan moest je bepalen wat de koers was, waar de motor hing etc. En dat binnen een bepaalde tijd. Dat soort zaken gingen me erg goed af.
quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:29 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Wanneer?
Als zijnde 4e vakantie dit jaar?
Ik heb even je post aangepast aan de huidige KSCquote:Op zondag 4 oktober 2009 21:30 schreef eer-ik het volgende:
[goldfinger1963 post]KWARTET!!!!1[/goldfinger1963 post]
Mooi is het zeker!quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:32 schreef eer-ik het volgende:
Hoe meer ik naar vliegtuigprogramma's zit te kijken, hoe meer zin ik krijg om te vliegen.
Hele middag Red Bull Airrace zitten kijken, wát een helden zijn dat.
Zag laatst ook dit, en dacht:Dat wil ik ook
Newcastle actie?quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:33 schreef Dr_Flash het volgende:
Over vakantiedagen gesproken. Ik moet maar eens kijken hoe hard het nodig is dat ik vrijdagmiddag nog op kantoor verschijn na mijn Newcastle actie van Donderdag. Zo niet dan zal ik nogeens ff wat konten gaan schuppen in het belgenland goedverdoeme
Gelul. Je bent wel in meer dingen goed!quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:28 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Haha, zodoende. Ik snapte het al totaal niet.
Maar dat is wel iets waar ze zwaar aan tillen inderdaad. Ik ben daar van nature wel goed in, een van de weinige dingen waar ik goed in ben overigens.
gingquote:Dat element zit ook veelvuldig in de test die ik moest afleggen in een simulator, kreeg vliegtuigen te zien die een bepaalde hoek hadden, in combinatie met zo'n bank anlge meter, en dan moest je bepalen wat de koers was, waar de motor hing etc. En dat binnen een bepaalde tijd. Dat soort zaken gingen me erg goed af.
De eigenaar van een seksclub in Belgiestanquote:
Ik vaar Woensdagmiddag om 1700 weg uit IJmuiden voor een minicruise naar Newcastlequote:
Ruimtemeetkundequote:Op zondag 4 oktober 2009 21:25 schreef OA het volgende:
[..]
Frits vroeg waar je heen gaat die 2 weken, jij quote die reactie en komt vervolgens met een heel verhaal over iets anders![]()
[..]
True.
[..]
Ruimtelijk inzicht, op papier uiteraard. Iets waar ik destijds echt geen reet van snapte.
Officieel mag 'de' ook, omdat het een Engels-talig woord is. Ik vind het ook niet klinken hoorquote:
Niet noodzakelijk. In dit geval neig ik naar gingen.quote:
Dat is waar. Anderszijds is die test wel zo dat men rekening houdt met dingen die je in het echt zou tegenkomen etc.quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:31 schreef OA het volgende:
[..]
Dat is inderdaad een erg belangrijk onderdeel, maar het is op papier toch echt anders dan in werkelijkheid. Ik kan namelijk niet zo goed visualiseren, dus dan is het op papier gewoon lastig.
[..]
Is dat ook weer een 'nieuwe'?quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:32 schreef OA het volgende:
[..]
Ik heb even je post aangepast aan de huidige KSC
quote:
Every little kid's dream man!quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:32 schreef eer-ik het volgende:
Hoe meer ik naar vliegtuigprogramma's zit te kijken, hoe meer zin ik krijg om te vliegen.
Hele middag Red Bull Airrace zitten kijken, wát een helden zijn dat.
Zag laatst ook dit, en dacht:Dat wil ik ook
Enige jammere is dan dat er van je verwacht wordt dat je, indien nodig, veel mensen doodmaakt vanuit je vliegtuigje. Maar serieus, wat lijkt het me fantastisch om zo'n ding te vliegen.
Ben je een wijf of zo ?quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:25 schreef OA het volgende:
Ja.quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:36 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Dat is waar. Anderszijds is die test wel zo dat men rekening houdt met dingen die je in het echt zou tegenkomen etc.
[..]
Is dat ook weer een 'nieuwe'?
Nee, een alphaquote:
Echt? Wat lomp. The topic snap ik. De topic niet. Topic = onderwerp, dus het.quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:36 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Officieel mag 'de' ook, omdat het een Engels-talig woord is. Ik vind het ook niet klinken hoor
Vervelendquote:Op zondag 4 oktober 2009 21:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik vaar Woensdagmiddag om 1700 weg uit IJmuiden voor een minicruise naar Newcastle
Eensquote:Op zondag 4 oktober 2009 21:36 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Officieel mag 'de' ook, omdat het een Engels-talig woord is. Ik vind het ook niet klinken hoor
Het gaat om soort, en soort is enkelvoud. Ergo: gingquote:Op zondag 4 oktober 2009 21:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Niet noodzakelijk. In dit geval neig ik naar gingen.
Ah geeft niet. Ook uitschot. Een pot nat allemaalquote:
Nee, kijk maar eens goed. Het ging meer om mensen dan om soort.quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:39 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Het gaat om soort, en soort is enkelvoud. Ergo: ging
Zie OA's post hier bovenquote:Op zondag 4 oktober 2009 21:38 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Echt? Wat lomp. The topic snap ik. De topic niet. Topic = onderwerp, dus het.
Ik vraag toch ook niet of je op mannen valt, omdat je geen vriendin hebt...quote:
DAT is nou nogeens een steekhoudend puntquote:Op zondag 4 oktober 2009 21:40 schreef OA het volgende:
[..]
Ik vraag toch ook niet of je op mannen valt, omdat je geen vriendin hebt...
Waar onder?quote:
Nee, net zo min als jouw vraag.quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
DAT is nou nogeens een steekhoudend punt
Dat soort zaken, daar ging het om makker!quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee, kijk maar eens goed. Het ging meer om mensen dan om soort.
Tuurlijk, ook voor vliegen ben ik in een hoop dingen goed (is gebleken uit die test) maar ik kan niet een specifiek ding opnoemen waar ik goed in ben, waar je echt iets aan hebt verder.quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:35 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Gelul. Je bent wel in meer dingen goed!
[..]
ging
quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:40 schreef OA het volgende:
[..]
Ik vraag toch ook niet of je op mannen valt, omdat je geen vriendin hebt...
Mensen die het woord "ergo" hatenquote:Op zondag 4 oktober 2009 21:39 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Het gaat om soort, en soort is enkelvoud. Ergo: ging
Nee, wel. Je hebt gewoon gelijk. Sorry .quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Fair enough. For the fuck of it: je bent verdomd goed in vakantie vierenquote:Op zondag 4 oktober 2009 21:42 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Tuurlijk, ook voor vliegen ben ik in een hoop dingen goed (is gebleken uit die test) maar ik kan niet een specifiek ding opnoemen waar ik goed in ben, waar je echt iets aan hebt verder.
Ben ik jouw makker?quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:42 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Dat soort zaken, daar ging het om makker!
Haha, daar ben ik zeker goed in.quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:44 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Fair enough. For the fuck of it: je bent verdomd goed in vakantie vieren
Op die manier. Nee, maar goede eigenschappen noemen is ook niet één van de makkelijkste dingen om te doen. Je komt meteen arrogant over als je veel zaken op kunt noemen. Voor het deel waarin je nog niet goed bent, daar ga je voor naar school straks! Handig is dat.quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:47 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Haha, daar ben ik zeker goed in.
Maar vind het altijd moeilijk om specifiek dingen op te noemen waar ik goed in ben, om er maar even serieus op in te gaan. Voor vliegen moet je in verscheidene dingen goed zijn, gelukkig ben ik in het gros van die dingen goed, maar dat zijn zaken die je niet op kan noemen als je bij elk willekeurig ander bedrijf gaat solliciteren.
Zit zeker wat in. Toch vind ik het altijd raar dat ik moeite heb met dingen opnoemen waar ik goed in ben. Of goeie eigenschappen. Ik bezit er genoeg, maar om ze expliciet te benoemen... Moeilijk altijd. Wat wel goed lukte trouwens, was tijdens dat gesprek slechte eigenschappen opnoemen en ze 'ombouwen' naar iets goeds. Dat is dan wel weer fijn.quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:49 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Op die manier. Nee, maar goede eigenschappen noemen is ook niet één van de makkelijkste dingen om te doen. Je komt meteen arrogant over als je veel zaken op kunt noemen. Voor het deel waarin je nog niet goed bent, daar ga je voor naar school straks! Handig is dat.
Hehe, dat is altijd goed. Toont ook een oplossingsbereidheid voor bepaalde zaken. Ik vind het ook lastig om zaken op te noemen waar je trots op bent dat je ze bezit, of in ieder geval de eigenschappen. Het is en blijft lastig.quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:51 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Zit zeker wat in. Toch vind ik het altijd raar dat ik moeite heb met dingen opnoemen waar ik goed in ben. Of goeie eigenschappen. Ik bezit er genoeg, maar om ze expliciet te benoemen... Moeilijk altijd. Wat wel goed lukte trouwens, was tijdens dat gesprek slechte eigenschappen opnoemen en ze 'ombouwen' naar iets goeds. Dat is dan wel weer fijn.
Die 4e vakantie dus...quote:
Het is sowieso als een pluspunt als je je slechte eigenschappen onderkent.quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:51 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Zit zeker wat in. Toch vind ik het altijd raar dat ik moeite heb met dingen opnoemen waar ik goed in ben. Of goeie eigenschappen. Ik bezit er genoeg, maar om ze expliciet te benoemen... Moeilijk altijd. Wat wel goed lukte trouwens, was tijdens dat gesprek slechte eigenschappen opnoemen en ze 'ombouwen' naar iets goeds. Dat is dan wel weer fijn.
Zeker, maar dan ook nog naar iets positiefs ombouwen is knap.quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:56 schreef OA het volgende:
[..]
Het is sowieso als een pluspunt als je je slechte eigenschappen onderkent.
Ja, dat weet ik dus nog nietquote:
Haha, dat is wel heel absurd meteen! Wel fucking vet overigens!quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:58 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik dus nog niet
Denk dat ik met oud en nieuw de full moon party ga vieren op het strand ergens in Thailand ofzo, lijkt me wel tof. Voor de knaken hoef ik het niet te laten, voor mijn doen zwem ik echt in het geld nu. Leef heel normaal maar verdien echt veel geld, dus kan veel leuke dingen doen.
Vakantie is voor het plebsquote:
Goed bezig, wel.quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:58 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik dus nog niet
Denk dat ik met oud en nieuw de full moon party ga vieren op het strand ergens in Thailand ofzo, lijkt me wel tof. Voor de knaken hoef ik het niet te laten, voor mijn doen zwem ik echt in het geld nu. Leef heel normaal maar verdien echt veel geld, dus kan veel leuke dingen doen.
Is eer-ik geen plebs dan?quote:
'Veel' geld, veel vrije tijd, volgens mij behoor ik wel tot die catagorie.quote:
Goed werkquote:Op zondag 4 oktober 2009 22:01 schreef OA het volgende:
[..]
Goed bezig, wel.![]()
Ik heb trouwens pas 2 vakanties gehad dit jaar, maar 2 maanden ziekte gooit wel roet in het eten![]()
In december zit er weer een tripje Spanje in, met werk
quote:
Das gewoon een standaard opmerking bij het woord vakantiequote:
Proletariërsquote:Op zondag 4 oktober 2009 22:03 schreef eer-ik het volgende:
[..]
'Veel' geld, veel vrije tijd, volgens mij behoor ik wel tot die catagorie.
Liever pleb, dan lid van het proletariaat
Gerouleerd he, andere klus. Sinds feb alquote:
Mja, het tripje vorig jaar, van hetzelfde werk, stond wel aan basis van m'n ziektequote:
En waarom waren wij ook weer collegae?quote:Op zondag 4 oktober 2009 22:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gerouleerd he, andere klus. Sinds feb al
Dat is waar. Maar goed, dan nu wel weer naar Spanje met werk is niet mis. Waar gaat de trip heen?quote:Op zondag 4 oktober 2009 22:05 schreef OA het volgende:
[..]
Mja, het tripje vorig jaar, van hetzelfde werk, stond wel aan basis van m'n ziekte
Zul je zien dat je dit keer terug komt met die tacokuchquote:Op zondag 4 oktober 2009 22:05 schreef OA het volgende:
[..]
Mja, het tripje vorig jaar, van hetzelfde werk, stond wel aan basis van m'n ziekte
Leuk omschreven, zelf bedacht?quote:Op zondag 4 oktober 2009 22:07 schreef MPG het volgende:
[..]
Zul je zien dat je dit keer terug komt met die tacokuch.
De vraag is eerst óf we gaan, (het is wel in het vooruitzicht gesteld, maar er is nog iets geregeld) en daarna waarheen. Madrid lijkt me wel watquote:Op zondag 4 oktober 2009 22:07 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Dat is waar. Maar goed, dan nu wel weer naar Spanje met werk is niet mis. Waar gaat de trip heen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |