Hey darlingquote:
Mogguhquote:
quote:[..]
das een duur bootje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga koffie halen
In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
Zoeken we opquote:Op maandag 5 oktober 2009 09:35 schreef OA het volgende:
Fles, even een vraag aan jou als treinkenner.
Ik heb nu al 2 maal op station Zwijndrecht mensen zien rennen met enorme camera's die dan rond 1650 uur een foto maken van een goederentrein. Nou ja, de loc dus. Overigens was dat beide keren op vrijdag.
De vraag: is er iets bijzonders aan dat ding?
Meer info heb ik niet voor je
Ok, ik ben benieuwd!quote:Op maandag 5 oktober 2009 09:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zoeken we opBijzonder niet denk ik, maar er zijn idd mensen die daar stad en land voor af reizen. Ach ja, wat is er bijzonder aan een stationsnaambordje? Heb ik ook niet echt een verhaal bij
quote:Op maandag 5 oktober 2009 09:38 schreef OA het volgende:
De trein komt dan overigens net over de spoorbrug bij Dordrecht/Zwijndrecht, richting Rotterdam.
quote:
quote:Op maandag 5 oktober 2009 09:40 schreef OA het volgende:
Op 4 september kwam er overigens nog een andere trein voor, een paar minuten eerder.
en dat is de uitvinder van de OAiaanse Multiquotequote:
iK HEB NU MAAR ÉÉN KEER GEQUOTE HOORquote:Op maandag 5 oktober 2009 09:48 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
en dat is de uitvinder van de OAiaanse Multiquote
Hij wilt er gewoon voor zorgen dat er geen andere KSC'ers kunnen posten in dit topic.quote:Op maandag 5 oktober 2009 09:48 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
en dat is de uitvinder van de OAiaanse Multiquote
Een heel topic zelf volspammen, dan moet je wel snel zijnquote:Op maandag 5 oktober 2009 09:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hij wilt er gewoon voor zorgen dat er geen andere KSC'ers kunnen posten in dit topic.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 15 augustus 2009 23:05 schreef eer-ik het volgende:
Ik vind je sig nogal denigrerend.
de egoaist!quote:Op maandag 5 oktober 2009 09:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hij wilt er gewoon voor zorgen dat er geen andere KSC'ers kunnen posten in dit topic.
En wij jou de eerste 1000 nietquote:Op maandag 5 oktober 2009 01:48 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
wie ben jij![]()
de laatse 500 topic's heb ik jou niet hier gezien
Ik heb heel geen header gemaakt, wat is er mis dan?quote:Op maandag 5 oktober 2009 08:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
frits, die is weer nieuw, die snapt het allemaal nog niet.
OP kapot. Linkje naar dat oude kuttopic.quote:Op maandag 5 oktober 2009 10:03 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ik heb heel geen header gemaakt, wat is er mis dan?
Plak dan meteen Sjors Kloenie z'n hoofd er inquote:Op maandag 5 oktober 2009 08:13 schreef Pheno het volgende:
Deze is meer tijdsbestendig
[ afbeelding ]
Die post hier nietquote:Op maandag 5 oktober 2009 10:05 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Plak dan meteen Sjors Kloenie z'n hoofd er in
Ik zal ff kijken, en aanpassenquote:Op maandag 5 oktober 2009 10:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
OP kapot. Linkje naar dat oude kuttopic.
quote:
Het ging wel hard gisteren inderdaadquote:Op maandag 5 oktober 2009 08:07 schreef DaMart het volgende:
Goedemorgen.
Wie waren gisteren alvast begonnen met het jublieumtopic?
[..]
Toffe nieuwe header, trouwens!.
Eer-ik staat niets voor niets in het onafgemaakte jubileum filmpje te boek als spamzak.quote:Op maandag 5 oktober 2009 10:06 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
[..]
Het ging wel hard gisteren inderdaad
Dan is DaMart weer te snel gaan lapo'en.quote:Op maandag 5 oktober 2009 10:06 schreef vrolijke-frits het volgende:
Maar nogmaals, ik heb de OP alleen gekopieerd uit de wiki hoor
Hehe, netjes. Mag ik er ook in dan?quote:Op maandag 5 oktober 2009 10:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
Eer-ik staat niets voor niets in het onafgemaakte jubileum filmpje te boek als spamzak.
quote:Deze post is 20440 tekens groot. Vanwege deze grootte is de post misschien niet te wijzigen.
Ik maak het niet meer af bij gebrek aan input.quote:Op maandag 5 oktober 2009 10:10 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Hehe, netjes. Mag ik er ook in dan?
Danny. Die niet weet of een post gewijzigd kan wordenquote:Op maandag 5 oktober 2009 10:11 schreef vrolijke-frits het volgende:
OP is gemaakt trouwens, met het 1500e deel er in.
Wat is dit nu weer:
[..]
quote:Op maandag 5 oktober 2009 10:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
Danny. Die niet weet of een post gewijzigd kan wordenVandaar de misschien. Misschien gaat FOK wel down als je het probeert.
Logisch wel.quote:Op maandag 5 oktober 2009 10:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik maak het niet meer af bij gebrek aan input.
Haha,quote:[..]
Danny. Die niet weet of een post gewijzigd kan wordenVandaar de misschien. Misschien gaat FOK wel down als je het probeert.
Nonsens, gewoon negerenquote:
je negeert mequote:Op maandag 5 oktober 2009 10:16 schreef vrolijke-frits het volgende:
Wel leuk om te zien dat er nu weer heel nieuwe mensen zijn op dit tijdstip
En oude vastgeroeste mensen, uiteraardquote:Op maandag 5 oktober 2009 10:16 schreef vrolijke-frits het volgende:
Wel leuk om te zien dat er nu weer heel nieuwe mensen zijn op dit tijdstip
Vond ik wel. Er gaat best veel tijd in zitten, zoals bij diegen ein de OP moest ik ook alle first posts van de users opzoeken. En bij deze keer ga ik geen 1500 topics doorlezen naar leuke feitjes, vandaar dat ik wat input vroeg. Maar zoals Van Dik Hout ooit al iets over de stilte zong....quote:
NOEM JIJ MIJ NOU OUD?quote:
Broekiequote:
dus wanneer de input komt dan vervolg je het maken van het jubileum filmpje?quote:Op maandag 5 oktober 2009 10:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
Vond ik wel. Er gaat best veel tijd in zitten, zoals bij diegen ein de OP moest ik ook alle first posts van de users opzoeken. En bij deze keer ga ik geen 1500 topics doorlezen naar leuke feitjes, vandaar dat ik wat input vroeg. Maar zoals Van Dik Hout ooit al iets over de stilte zong....
quote:
Geheel gemist, of was dat tijdens mijn ontdekkingsreis?quote:Op maandag 5 oktober 2009 10:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
Vond ik wel. Er gaat best veel tijd in zitten, zoals bij diegen ein de OP moest ik ook alle first posts van de users opzoeken. En bij deze keer ga ik geen 1500 topics doorlezen naar leuke feitjes, vandaar dat ik wat input vroeg. Maar zoals Van Dik Hout ooit al iets over de stilte zong....
Alleen als je al meepostte voor deel 1000quote:
Nee, daarvoor al.quote:Op maandag 5 oktober 2009 10:20 schreef OA het volgende:
[..]
Geheel gemist, of was dat tijdens mijn ontdekkingsreis?
[..]
Alleen als je al meepostte voor deel 1000
Ja dusquote:Op maandag 5 oktober 2009 10:20 schreef OA het volgende:
[..]
Alleen als je al meepostte voor deel 1000
Hehe, wel leuk zo'n ding als niemand zich er iets van aantrektquote:Op maandag 5 oktober 2009 10:16 schreef OA het volgende:
[..]
Nonsens, gewoon negeren.
Zie ik ook wel eens als ik de FAQ in FP aanpas, elke post is daar ± 30.000 tekens
Het is geen 11 uurquote:
Oh, whehe, ik dacht dat je van daarna was...quote:
quote:
hey gee-efjequote:
My lovequote:
JJ-alertquote:
Nee dusquote:Op maandag 5 oktober 2009 10:24 schreef OA het volgende:
[..]
Oh, whehe, ik dacht dat je van daarna was...
Ik ben gewoon een lovable personquote:
quote:
Dat ontken ik ook nietquote:
Op die fiets, ik wist niet dat je om input gevraagd hebt.quote:Op maandag 5 oktober 2009 10:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hahaquote:En de poep, HDD geformat, opnieuw op laten bouwen (7 uur vanochten dklaar) en nu geeft het ding alweer een S.M.A.R.T. warning dat de HDD niet zo heel te vertrouwen is. RMA dan maar.
weet ikquote:
Macquote:Op maandag 5 oktober 2009 10:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, daarvoor al.
Ik ga er nu ook niet meer mee verder, mosterd na het jubileummaaltijd is niet mijn ding. Dan moet MPG maar eens een fatsoenlijke computer kopen (lees: mac).
Geen idee, wanneer ik begon. Mijn vrouw postte in deel 1
Goed woord: klapjostiquote:Op maandag 5 oktober 2009 10:28 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
weet ik![]()
1 of andere klapjosti belde me wakker
Was jij die klapjosti?quote:Op maandag 5 oktober 2009 10:29 schreef JortK het volgende:
?
Het zegt mij werkelijk nietsquote:Op maandag 5 oktober 2009 10:29 schreef Pheno het volgende:
Nou ja, alles was al in RAID-1, de goede schijf is nu gedeeltelijk gebackupped op een andere RAID-1 config in mijn aloude desktop die je nog moest aanzwengelen en de rest op een USB HDD.
Komt wel goed. En anders maar 2 x2terabyte van WD kopen
ik heb er een ander woord voor irl maar dat mag hier niet gebruikt wordenquote:
Gewoon veel harde schijven. Die elkaar backuppen, dus ik heb een server met 2x1GB. Maar omdat ik het heb geconfigureerd als RAID-1, kan ik maar 1TB kwijt, 1 file wordt gewoonweg automagisch gekopieerd op de twee schijven als ik iets wegschrijf. Stukje extra veiligheid. Geen 100%, maar dat bestaat ook niet zonder belachelijk hoge kosten.quote:
mongool was toch jou stopwoord?quote:Op maandag 5 oktober 2009 10:30 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik heb er een ander woord voor irl maar dat mag hier niet gebruikt worden
Ach, zelfs pics van anale seks worden gewoon gepost, niet huiliënquote:Op maandag 5 oktober 2009 10:30 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
Ruim je het zelf op ja?quote:
Die schijven worden toch met de week groter joh!quote:Op maandag 5 oktober 2009 10:29 schreef Pheno het volgende:
Nou ja, alles was al in RAID-1, de goede schijf is nu gedeeltelijk gebackupped op een andere RAID-1 config in mijn aloude desktop die je nog moest aanzwengelen en de rest op een USB HDD.
Komt wel goed. En anders maar 2 x2terabyte van WD kopen
En voegt hoogstwaarschijnlijk ook weinig toe aan de betekenis er vanquote:Op maandag 5 oktober 2009 10:30 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
Van wie nietquote:Op maandag 5 oktober 2009 10:30 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
* LL knuft marc ffquote:
Maar we hebben gisteren juist besproken dat vrij hebben = vakantie = voor het plebs.quote:Op maandag 5 oktober 2009 10:37 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Van wie niet
[..]
* LL knuft marc ff
Ik wil deze week vrij hebben ofzo... eigenlijk de rest van het jaar
Ja maar ik ben een luxepaard, geen werkpaardquote:Op maandag 5 oktober 2009 10:38 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Maar we hebben gisteren juist besproken dat vrij hebben = vakantie = voor het plebs.
Voor mij is thuiskomen net als vakantie vieren inderdaadquote:Op maandag 5 oktober 2009 10:39 schreef Pheno het volgende:
Of ga je na je werk altijd op vakantie 's avonds?
ik rijd direct vanuit mijn werk naar het hotel in Spanjequote:Op maandag 5 oktober 2009 10:39 schreef Pheno het volgende:
Of ga je na je werk altijd op vakantie 's avonds?
Luxepaardenquote:Op maandag 5 oktober 2009 10:39 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ja maar ik ben een luxepaard, geen werkpaard
oh jee, leest je vriendin mee?quote:Op maandag 5 oktober 2009 10:40 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Voor mij is thuiskomen net als vakantie vieren inderdaad
Ik BEN een luxepaard, maar word behandeld als werkpaardquote:Op maandag 5 oktober 2009 10:40 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Luxepaarden
Ik hoop er ook ooit een te worden
Nee hoor, die zit in een andere kamer. Op vakantie hoef ik niet te koken, dus dit is meer dan vakantiequote:
Ik eet vanmiddag wel sushiquote:Op maandag 5 oktober 2009 10:40 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Voor mij is thuiskomen net als vakantie vieren inderdaad
Dat zijn altijd van die kansloze opmerkingen gemaakt door mensen die het ook echt denkenquote:Op maandag 5 oktober 2009 10:41 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik BEN een luxepaard, maar word behandeld als werkpaard
Ik verdien ook echt tonnen per maand, krijg het alleen niet uitbetaald
Toch wel aan de ketting, hoop ik?quote:Op maandag 5 oktober 2009 10:41 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Nee hoor, die zit in een andere kamer. Op vakantie hoef ik niet te koken, dus dit is meer dan vakantie
Nice, ik moet nog eens echte sushi eten. Heb een keer zo'n bakkie gehaald, maar daar zat alleen zeewier inquote:
Ik ben een kansloze plebquote:Op maandag 5 oktober 2009 10:42 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Dat zijn altijd van die kansloze opmerkingen gemaakt door mensen die het ook echt denken
Geintje hoor.
Vastgeroest dan. Met je brakke stinkalfaquote:
Plebsquote:Op maandag 5 oktober 2009 10:43 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik ben een kansloze pleb
nou mis ik die snij-emoticon
Daar voel je helemaal niets van als ik je grandioos verkrachtquote:Op maandag 5 oktober 2009 10:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vastgeroest dan. Met je brakke stinkalfa
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |