quote:
quote:Op zondag 4 oktober 2009 14:35 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Leugens. Pics die je zelf gemaakt hebt. Kras Dagdag in de lak ofzo.
Nou hup, pics van dat barrel verdomme. En zet dagdag op een a4tje ofzo.quote:
Anaalgeneraal!quote:Op zondag 4 oktober 2009 14:39 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
geen idee waarom, maar de TT trok mij wel.
quote:
kut rascist met je donkerblauwe username.quote:Op zondag 4 oktober 2009 14:39 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
geen idee waarom, maar de TT trok mij wel.
quote:Op zondag 4 oktober 2009 14:41 schreef dagdag het volgende:
[..]
kut rascist met je donkerblauwe username.
moet je weer jezelf speciaal maken
FAS.....THE FUCK?!!1quote:Op zondag 4 oktober 2009 14:42 schreef Fascination het volgende:
Zo, even lekker een drol draaien, douchen en dan leren.![]()
quote:
Stuur door STUUR DOOR.quote:Op zondag 4 oktober 2009 14:42 schreef Zotheid het volgende:
WTF, een PM van Gers waarin hij mij bedreigt.![]()
quote:Op zondag 4 oktober 2009 14:42 schreef Fascination het volgende:
Zo, even lekker een drol draaien, douchen en dan leren.![]()
hoe noem je mij?quote:Op zondag 4 oktober 2009 14:41 schreef dagdag het volgende:
[..]
kut rascist met je donkerblauwe username.
moet je weer jezelf speciaal maken
een speciaal iemandquote:
Ook naar mij.quote:
niks wilde hoi zeggen maar heb kapot toetsenbordquote:
Josje heeft gewonnenquote:
Ik ben heel speciaal.quote:
Op 4 oktober 2009 14:37 schreef Gers het volgende:quote:
mooi, Anders had je nu twee weken vakantie.quote:Op zondag 4 oktober 2009 14:45 schreef dagdag het volgende:
[..]
niks wilde hoi zeggen maar heb kapot toetsenbord
Je mag geen pm's plaatsen, gij genie.quote:Op zondag 4 oktober 2009 14:46 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Op 4 oktober 2009 14:37 schreef Gers het volgende:
Ik vind het niet lief dat je zo tegen mij doet. Als het moet laat ik die foto zien die 4ebe mij heeft doorgestuurd. Ja, die naakte ja.![]()
![]()
dagdag is visionair, hij brengt het alleen wat onhandigquote:
Bummer.quote:Op zondag 4 oktober 2009 14:46 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
mooi, Anders had je nu twee weken vakantie.
je raam vergeten dicht te doen?quote:
Kut.quote:Op zondag 4 oktober 2009 14:46 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Je mag geen pm's plaatsen, gij genie.
Whehehe.quote:Op zondag 4 oktober 2009 14:46 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Op 4 oktober 2009 14:37 schreef Gers het volgende:
Ik vind het niet lief dat je zo tegen mij doet. Als het moet laat ik die foto zien die 4ebe mij heeft doorgestuurd. Ja, die naakte ja.![]()
![]()
Rosébierquote:Op zondag 4 oktober 2009 14:46 schreef Breathtaking het volgende:
Er staan hier overal flesjes rosébier en blikjes energydrink en m'n kamer ligt vol met bladeren.
Je rijdt niet meer op tijd?quote:Op zondag 4 oktober 2009 14:46 schreef Breathtaking het volgende:m'n kamer ligt vol met bladeren.
Laten we dan meteen maar weer in onze sig's gaan posten hmm?quote:Op zondag 4 oktober 2009 14:47 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Kut.
Ach, die mods hier zien dat toch niet.![]()
![]()
welke pm's/quote:Op zondag 4 oktober 2009 14:47 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Kut.
Ach, die mods hier zien dat toch niet.![]()
![]()
quote:
whutquote:Op zondag 4 oktober 2009 14:42 schreef Zotheid het volgende:
WTF, een PM van Gers waarin hij mij bedreigt.![]()
Niet vergetenquote:
Hihi zij dronk het bier, ik dronk rode wodka met energy drinkquote:
Nee, mijn pad ligt vol met bladeren wat voor enige vertraging kan zorgen.quote:
nee een stierquote:Op zondag 4 oktober 2009 14:48 schreef Mozy het volgende:
gers, hoe is het met je, ben je nog steeds maagd?
quote:Motivationals class="spoiler">
Okeee!quote:Op zondag 4 oktober 2009 14:48 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Laten we dan meteen maar weer in onze sig's gaan posten hmm?
Die van Fas!quote:
quote:
Hij is wel online geloof ikquote:Op zondag 4 oktober 2009 14:51 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
![]()
Ik lach me een scheur als nu remlof binnekomt en je weer vakantie geeft op het feit van de PM's en de sig.
Die ene.quote:
Nu opeens ontkennen he!quote:
Ontzettende romanticus.quote:Op zondag 4 oktober 2009 14:49 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee, mijn pad ligt vol met bladeren wat voor enige vertraging kan zorgen.
Wat is er nou weer mis mee. Die bug zouden ze een half jaar geleden al wat aan doen.quote:Op zondag 4 oktober 2009 14:51 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
![]()
Ik lach me een scheur als nu remlof binnekomt en je weer vakantie geeft op het feit van de PM's en de sig.
quote:Op dinsdag 14 april 2009 23:10 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik zie geen post/topic van hem in FOK!features, Bugs & Development
Anyway, leuk geweest, we zijn nu ook op de hoogte van de bug en gaan er wat aan doen.
Jij hebt ook in je sign gepost!quote:Op zondag 4 oktober 2009 14:52 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
doe eens niet in je sig posten.
O ja, kut, jij bent ook blauw.quote:Op zondag 4 oktober 2009 14:52 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hij is wel online geloof iken sowieso Zotheid, doe eens normaal
!
quote:
quote:
Ja omdat het toen ook nog wel grappig was allemaal en niemand het ons had verbodenquote:Op zondag 4 oktober 2009 14:58 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Wat is er nou weer mis mee. Die bug zouden ze een half jaar geleden al wat aan doen.
[..]![]()
[..]
Jij hebt ook in je sign gepost!
[..]
O ja, kut, jij bent ook blauw.
Maar jij deed net zo hard mee.
[..]
[..]Toen mijn hulp vragen en nu dit. Ik ben teleurgesteld. Echt waar.
Ja maar rebels!quote:Op zondag 4 oktober 2009 15:00 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja omdat het toen ook nog wel grappig was allemaal en niemand het ons had verbodennu er een ban op staat zul je mij het niet meer zien doen hoor, blauw of niet
!
ja vakantie enzo dus ik dacht ik vraag perm aan, het had ook te maken met de aanstelling van surveilansequote:
De aanstelling van wie?quote:Op zondag 4 oktober 2009 15:06 schreef dagdag het volgende:
[..]
ja vakantie enzo dus ik dacht ik vraag perm aan, het had ook te maken met de aanstelling van surveilanse
Snoezepoesjequote:
Lekker pittig dus!quote:Op zondag 4 oktober 2009 15:08 schreef Broekpaling het volgende:
Het gras is nog steeds groengekleurd en heeft nu een kort en vlotte hoogte.
in zijn inrichting is sinds kort permanente bewaking, dus kan er minder geinternet wordenquote:
quote:Op zondag 4 oktober 2009 15:16 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
in zijn inrichting is sinds kort permanente bewaking, dus kan er minder geinternet worden
Opmeten? Als in?quote:Op zondag 4 oktober 2009 15:21 schreef Zotheid het volgende:
Ik ga een fokmeisje opmeten.
Maar ik zeg niet wie. [ afbeelding ]
Uitscheurenquote:
Ik bedoel het ook niet zoetsappig.quote:Op zondag 4 oktober 2009 15:12 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Snoezepoesje
Ik ben niet zo zoetsappig wat dat betreft
[..]
Lekker pittig dus!
quote:Op zondag 4 oktober 2009 15:23 schreef Noorsebol. het volgende:
Hihi, ik ga binnenkort een boiii uit deze SC zien. [ afbeelding ]
quote:Op zondag 4 oktober 2009 15:23 schreef Noorsebol. het volgende:
Hihi, ik ga binnenkort een boiii uit deze SC zien. [ afbeelding ]
Ah, dan ga ik maar niet doorvragenquote:Op zondag 4 oktober 2009 15:23 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik bedoel het ook niet zoetsappig.
www.hyves.nl/veskanderquote:Op zondag 4 oktober 2009 15:24 schreef Broekpaling het volgende:
Wie heeft er hyves en de hyves van NB? Post is dat 'ie weer terug mot komen.
Maar dan weet straks zo iedereen het.quote:
Ik stuur nooit PM's door als het niet mag.quote:Op zondag 4 oktober 2009 15:25 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Maar dan weet straks zo iedereen het.
Maar een naam is dan genoeg.quote:Op zondag 4 oktober 2009 15:26 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik stuur nooit PM's door als het niet mag.
Dat is geen Fok!ster dat is een Fok!dingquote:
Dan moet je ook gewoon een link naar zijn fobo postenquote:
Stiekem was het een afleidingsmanoeuvre!quote:Op zondag 4 oktober 2009 15:32 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Dat is geen Fok!ster dat is een Fok!ding
Je gaat je chick op het CS batsen?quote:Op zondag 4 oktober 2009 15:39 schreef Mozy het volgende:
Ik ben mijn chickie droppen op het CS jwtz.
Batsze
gaat ze werkenquote:Op zondag 4 oktober 2009 15:39 schreef Mozy het volgende:
Ik ben mijn chickie droppen op het CS jwtz.
Batsze
Doei.quote:Op zondag 4 oktober 2009 15:42 schreef Noorsebol. het volgende:
[..]
Je gaat je chick op het CS batsen?[ afbeelding ]
quote:Op zondag 4 oktober 2009 16:16 schreef Smart_ass het volgende:
ADIOS.
Stiekem vind ik het toch wel jammer dat ik uiteindelijk heb besloten geen kaartje voor Rammstein te kopen.
Want?quote:Op zondag 4 oktober 2009 16:18 schreef Smart_ass het volgende:
Ik vond ¤65 teveel geld. Nog steeds eigenlijk wel. Moet sowieso een beetje op m'n geld letten de komende tijd.
Je wilde ze live zien neuken?quote:Op zondag 4 oktober 2009 16:16 schreef Smart_ass het volgende:
ADIOS.
Stiekem vind ik het toch wel jammer dat ik uiteindelijk heb besloten geen kaartje voor Rammstein te kopen.
En Fever Ray.quote:
Ik geef de laatste tijd gewoon echt teveel geld uit. En ik moet wel geld overhouden als ik straks eindelijk een keer een kamer vind.quote:
Dat heb je gezegd.quote:Op zondag 4 oktober 2009 16:27 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hihihi daarna wil ik elk detail over Pleuntje weten.
Dat stemmetje.quote:
Nee, dank u.quote:
Ja, dat dan weer wel.quote:
quote:
Dat rechtsonderin ook "Wat een verschil"quote:
Tweakers.quote:Op zondag 4 oktober 2009 16:42 schreef Adolecens het volgende:
Hmzz, ik ben schijnbaar verbannen in #Tweakers en ook bij GS willen ze me niet meer hebben
quote:
Boh, je kan het niet slechter vinden dan T-Pain, want die zingt precies hetzelfde en verder heeft het qua muziek best lekkere riffjesquote:
De bridge vanaf 1:45 is muzikaal best vet namelijkquote:Op zondag 4 oktober 2009 17:25 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Boh, je kan het niet slechter vinden dan T-Pain, want die zingt precies hetzelfde en verder heeft het qua muziek best lekkere riffjes
Beide is niet mijn muziek.quote:Op zondag 4 oktober 2009 17:25 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Boh, je kan het niet slechter vinden dan T-Pain, want die zingt precies hetzelfde en verder heeft het qua muziek best lekkere riffjes
Nee beide ook niet de mijne, maar ik kwam dit nummer tegen en vind het niet super slecht ofzoquote:
quote:Op zondag 4 oktober 2009 17:28 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Nee beide ook niet de mijne, maar ik kwam dit nummer tegen en vind het niet super slecht ofzo
Beter dan Through the Monsoon![]()
![]()
Foeiquote:
quote:
Ik heb het op de middelbare gevolgd en afgerond met een 8.6quote:Op zondag 4 oktober 2009 16:23 schreef Siniti het volgende:
Statistiek is werkelijk waar verschrikkelijk godsgruwelijk tiefes kut
Het begin bevat een riedeltje vanquote:
Nopequote:Op zondag 4 oktober 2009 17:35 schreef Smart_ass het volgende:
Moest je op de middelbare school ook werken met SPSS?
Wut?quote:Op zondag 4 oktober 2009 17:35 schreef Smart_ass het volgende:
Moest je op de middelbare school ook werken met SPSS?
Het ziet er niet zo heel moeilijk uitquote:Op zondag 4 oktober 2009 17:39 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Dan is het ook niet echt te vergelijken denk ik. Want dat is echt kut met een hoofdletter k.
Hmm, zijn inderdaad veel smaken.quote:Op zondag 4 oktober 2009 17:41 schreef gers het volgende:
mensen hilfe ik wil een pak kopen maar ik weet niet hoe of wat
Je gaat gewoon naar een kleding winkel en zoekt een pak uit. Vervolgens laat je hem op maat maken.quote:Op zondag 4 oktober 2009 17:41 schreef gers het volgende:
mensen hilfe ik wil een pak kopen maar ik weet niet hoe of wat
quote:The organizations are grouped, each one is a configuration: a complex clustering of elements that are internally cohesive and where presence of some elements suggests the reliable occurrence of others.
Dat valt toch best mee.quote:Op zondag 4 oktober 2009 17:43 schreef Breathtaking het volgende:
Ga nooit een Engelse studie doenzinnen als deze moet ik echt 5 keer lezen voordat ik snap wat er staat..
[..]
ja maar ik wil online ben namelijk bang om naar buiten te gaanquote:Op zondag 4 oktober 2009 17:43 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Je gaat gewoon naar een kleding winkel en zoekt een pak uit. Vervolgens laat je hem op maat maken.
Valt best mee?quote:Op zondag 4 oktober 2009 17:43 schreef Breathtaking het volgende:
Ga nooit een Engelse studie doenzinnen als deze moet ik echt 5 keer lezen voordat ik snap wat er staat..
[..]
Maar daar leer je vanquote:Op zondag 4 oktober 2009 17:45 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Niet als je hele boek er vol mee staat.
quote:Op zondag 4 oktober 2009 17:45 schreef gers het volgende:
[..]
ja maar ik wil online ben namelijk bang om naar buiten te gaan
Ik zou het kunnen.quote:Op zondag 4 oktober 2009 17:45 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Niet als je hele boek er vol mee staat.
Online aan een pak komen?quote:Op zondag 4 oktober 2009 17:45 schreef gers het volgende:
[..]
ja maar ik wil online ben namelijk bang om naar buiten te gaan
Neuh.quote:Op zondag 4 oktober 2009 17:48 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hoor je mij zeggen dat ik het niet kan dan?
quote:Op zondag 4 oktober 2009 17:49 schreef gers het volgende:
ja maar ik ben nogal blut
ik wil max 80 euro uitgeven
Daar kun je geen pak voor kopen.quote:Op zondag 4 oktober 2009 17:49 schreef gers het volgende:
Pics van de houtzagerij?quote:Op zondag 4 oktober 2009 17:52 schreef Maisnon het volgende:
Heuj iedereen
Ik heb een nieuwe mobiel sinds een paar dagen, de oude van mn mama
Maar ik ging wel een boel eh, megapixels qua camera omhoog
Ik ging even kijken wat ik met die 5 megapixel van deze device kon, op de houtzagerij, en er zaten echt mooie dingen tussen uiteindelijk
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Sorry dat ze zo groot zijn maar fok resized ze vast en dan kan je er mooi opklikken
Zal ik ze goed zetten en er zo'n FOT topic van makendenk je dat ze dat waarderen?
op ebay welquote:Op zondag 4 oktober 2009 17:52 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Daar kun je geen pak voor kopen.
Daar krijg je nog niet eens de broek voorquote:Op zondag 4 oktober 2009 17:49 schreef gers het volgende:
Zeau, die camera heeft een goede sensorquote:Op zondag 4 oktober 2009 17:52 schreef Maisnon het volgende:
Heuj iedereen
Ik heb een nieuwe mobiel sinds een paar dagen, de oude van mn mama
Maar ik ging wel een boel eh, megapixels qua camera omhoog
Ik ging even kijken wat ik met die 5 megapixel van deze device kon, op de houtzagerij, en er zaten echt mooie dingen tussen uiteindelijk
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Sorry dat ze zo groot zijn maar fok resized ze vast en dan kan je er mooi opklikken
Zal ik ze goed zetten en er zo'n FOT topic van makendenk je dat ze dat waarderen?
Ik weet niet precies wat je bedoeltquote:Op zondag 4 oktober 2009 17:58 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Zeau, die camera heeft een goede sensor
Het aantal megapixels zegt alleen wat over de resolutie. Je hebt genoeg 10mp camera die echt oerlelijke en onscherpe foto's maken.quote:Op zondag 4 oktober 2009 18:02 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ik weet niet precies wat je bedoelt
Het is in ieder geval van ehm, de camera van een samsung sgh g600 oid
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 11 augustus 2009 01:08 schreef iszinloos het volgende:
Mijn spelling en grammatica mag wel wat beter.
Ze krijgen toch wel frietjes op zondag, he?quote:Op zondag 4 oktober 2009 18:04 schreef JaniesBrownie het volgende:
Zo, weer thuis
Net de verwarming aan gedaan, want het was hier koud toen ik binnenkwam
En koffie
En zo de kindjes
waarom hebben vrouwen het altijd koudquote:Op zondag 4 oktober 2009 18:04 schreef JaniesBrownie het volgende:
Zo, weer thuis
Net de verwarming aan gedaan, want het was hier koud toen ik binnenkwam
En koffie
En zo de kindjes
Ze hebben al gegeten als ze thuis komen, geen idee wat overigensquote:Op zondag 4 oktober 2009 18:07 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ze krijgen toch wel frietjes op zondag, he?
Het was hier maar 16 graden binnenquote:
quote:Op zondag 4 oktober 2009 18:07 schreef iszinloos het volgende:
Ik heb een 8 mega pixel webcam jeweetzzz
Ik heb geen idee hoe of wat mn webcam is, maar hij doet ut best goedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
compact en kleverig.
Whehe.quote:Op zondag 4 oktober 2009 17:43 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
quote:Women allegedly feel colder than men all the time because they have a higher surface to volume ratio and less muscle density. That’s a nice way of saying that they have a higher body fat percentage. And that’s a nice way of saying that women are fatter than men.
Ik vind het altijd zo vreselijk irritant wanneer mensen constant zeiken dat ze het koud hebben.quote:Op zondag 4 oktober 2009 18:08 schreef Maisnon het volgende:
http://www.telegraaf.nl/v(...)t_koud_hebben__.html
Vooral op school.quote:Op zondag 4 oktober 2009 18:11 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik vind het altijd zo vreselijk irritant wanneer mensen constant zeiken dat ze het koud hebben.
Dat komt toch niet zo vaak voor?quote:Op zondag 4 oktober 2009 18:11 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik vind het altijd zo vreselijk irritant wanneer mensen constant zeiken dat ze het koud hebben.
Ik heb het altijd sneller koud als ik emotioneel ben, weinig heb geslapen, of als het buiten heel warm is (klimaatcontrole op mn werk maakt het koud in onze kamer omdat de andere afdelingen langer warm blijven dan de onze en alles centraal gekoeld wordtquote:Op zondag 4 oktober 2009 18:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Vooral op school.
Alles zit altijd potdicht en als je een keer een raam open zet dan moet het gelijk dicht.
Cammen ?quote:Op zondag 4 oktober 2009 18:09 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik heb geen idee hoe of wat mn webcam is, maar hij doet ut best goed
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 11 augustus 2009 01:08 schreef iszinloos het volgende:
Mijn spelling en grammatica mag wel wat beter.
Dat lijkt vooral zo doordat de hoeveelheid megapixels snel groeiden terwij ook de sensors steeds beter werden. Daardoor dacht iedereen (ik ookquote:Op zondag 4 oktober 2009 18:08 schreef Maisnon het volgende:
oooh okay. Ja dat eerste had ik mezelf bedachtde resolutie wil natuurlijk niets zeggen.. maar ik dacht dat een camera met meer megapixels automatisch ook eh, de potentie had om scherpere fotos te maken
quote:Op zondag 4 oktober 2009 18:14 schreef iszinloos het volgende:
[..]
Cammen ?
doe ik zelden eigenlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En op de laptop zit geen cam geloof ik
compact en kleverig.
Dan moet je ook naar de Uni gaan ipv een roc/hogeschoolquote:Op zondag 4 oktober 2009 18:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Vooral op school.
Alles zit altijd potdicht en als je een keer een raam open zet dan moet het gelijk dicht.
Lulzquote:
Nja het is wel allebei belangrijk. Werelds best sensor is nog steeds niks als het 1 pixel is.quote:Op zondag 4 oktober 2009 18:15 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Dat lijkt vooral zo doordat de hoeveelheid megapixels snel groeiden terwij ook de sensors steeds beter werden. Daardoor dacht iedereen (ik ook) al gauw dat de hoeveelheid megapixels van invloed was op de kwaliteit van een afbeelding, maar dat klopt dus niet helemaal.
Ja, maar wij hebben zeurmensen in de klas.quote:Op zondag 4 oktober 2009 18:14 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik heb het altijd sneller koud als ik emotioneel ben, weinig heb geslapen, of als het buiten heel warm is (klimaatcontrole op mn werk maakt het koud in onze kamer omdat de andere afdelingen langer warm blijven dan de onze en alles centraal gekoeld wordt)
Geloof alleen niet dat ik erover zeur
Doe even normaalquote:Op zondag 4 oktober 2009 18:15 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Dan moet je ook naar de Uni gaan ipv een roc/hogeschool
Paar mensen die ik ken hebben het altijd koud. Echt altijd.quote:Op zondag 4 oktober 2009 18:12 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat komt toch niet zo vaak voor?
Vloerverwarming is wel lekker trouwens
Dan heb je tenminste niet altijd van die kleine klaslokaaltjes.quote:
Die is best wel netjesquote:Op zondag 4 oktober 2009 18:25 schreef Maisnon het volgende:
Wohdie foto's zijn echt wel goed gelukt
Deze bvb:
[ afbeelding ]
Het is altijd om te stikken hier, maar dat komt omdat het gebouw heel erg slim (kuch) van glas is.quote:Op zondag 4 oktober 2009 18:20 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Dan heb je tenminste niet altijd van die kleine klaslokaaltjes.
Hier is het in de winter ook altijd stervenskoud op school
quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 23:15 schreef Lamon. het volgende:
En terwijl dat echt zo is, ga je dat nu ontkennen.
Je MMS't ze gelijk door naar je FB en hoopt dat hij ze na gezien en gefapt te hebben ook verwijderd?quote:Op zondag 4 oktober 2009 17:55 schreef Breathtaking het volgende:
Leuke foto's Mnmijn Viewty met z'n 5 mp maakt ook hele mooie
maar ik zet ze nooit op de pc
dus merk je ook weinig van de scherpte.
Appelsientje.quote:Op zondag 4 oktober 2009 19:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Verse sinaasappelsap, beats Appelsientje
FB?quote:Op zondag 4 oktober 2009 19:47 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Je MMS't ze gelijk door naar je FB en hoopt dat hij ze na gezien en gefapt te hebben ook verwijderd?
Ik mag hopen dat eerste, anders is het een slechte start van zijn/haar levenquote:Op zondag 4 oktober 2009 19:54 schreef Maisnon het volgende:
[ afbeelding ]
Check deze
Roestige staalcontainer of expressionistische weergave van een eicel die bevrucht wordt?![]()
Het zou zo een schilderij kunnen zijn!quote:Op zondag 4 oktober 2009 19:54 schreef Maisnon het volgende:
[ afbeelding ]
Check deze
Roestige staalcontainer of expressionistische weergave van een eicel die bevrucht wordt?![]()
Is je chica al weg of wat?quote:Op zondag 4 oktober 2009 19:56 schreef LudoSanders het volgende:
Fuckbuddy, ik ben nog op zoek naar een gewillig sletje.
Dat komt in pulp naar Nederland toe en daar maken ze dan " sinaasappelsap " van.quote:
Die heb ik inderdaad gisteren weggebracht.quote:
Ahhwquote:Op zondag 4 oktober 2009 19:57 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Die heb ik inderdaad gisteren weggebracht.
Ik dacht Frits Barend.quote:
Ja ehm, dat is weer een heel ander probleem. Ik hoop in februari naar Zuid-Afrika te gaan. Dus hoe dit zich allemaal gaat ontwikkelen weet ik nog niet.quote:Op zondag 4 oktober 2009 19:58 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ahhwwel kut voor je/jullie zeg. En wanneer wordt ze weer verwacht in huize Sanders?
Godquote:Op zondag 4 oktober 2009 20:00 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ja ehm, dat is weer een heel ander probleem. Ik hoop in februari naar Zuid-Afrika te gaan. Dus hoe dit zich allemaal gaat ontwikkelen weet ik nog niet.
quote:Op zondag 4 oktober 2009 20:02 schreef Breathtaking het volgende:
YOU DON'T KNOW, YOU DON'T KNOOOOOW.
Meld je aan in dat KPD topic.quote:Op zondag 4 oktober 2009 19:56 schreef LudoSanders het volgende:
Fuckbuddy, ik ben nog op zoek naar een gewillig sletje.
Ik heb in de trein gezeten en in bad en een boek gelezen, nou ja een stuk dan.quote:Op zondag 4 oktober 2009 19:59 schreef Lamon. het volgende:
JULLIE DOEN DE HELE DAG GEEN FUCK!!! LUI TUIG!!!
Hallo
En Gers moet gewoon "Flirt je stijf" bellen, dat programma is geknipt voor deze situatie.
quote:Op zondag 4 oktober 2009 20:05 schreef Smart_ass het volgende:
Zo. Dus aangezien ik 3000 berichtjes in mijn inbox heb en m'n telefoon m'n inbox heel langzaam opent, vond ik het wel tijd worden om wat smsjes te verwijderen. En wat denk je, als ik alles selecteer begint ie met het verwijderen van de meest recente. Lekker handig weer.
Hij komt in november in mij als het goed isquote:Op zondag 4 oktober 2009 20:03 schreef IQM het volgende:
[..]! Ik ga in november naar hem toe. Als het goed is.
Ik weet niet goed wat ik met deze post moetquote:Op zondag 4 oktober 2009 20:06 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hij komt in november in mij als het goed is!
quote:Op zondag 4 oktober 2009 20:06 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hij komt in november in mij als het goed is!
Dat is het dus ook echt.quote:
quote:Op zondag 4 oktober 2009 20:07 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Als ik selecteer dat alles weg moet dan gaat alles ook weg.
Dan gaan we meeten gek! Niet dat ik kaarten heb ofzo..quote:Op zondag 4 oktober 2009 20:03 schreef IQM het volgende:
[..]! Ik ga in november naar hem toe. Als het goed is.
Wat Maisnon gedaan heeft is cool. Ik wil eigenlijk fotograferen als hobby erbij nemen, maar wat me tegen houdt, is dat nadat ik de foto gemaakt heb, ik geen idee heb wat ik ermee zou moeten doen.quote:Op zondag 4 oktober 2009 20:04 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik heb in de trein gezeten en in bad en een boek gelezen, nou ja een stuk dan.
Nu even nietquote:Op zondag 4 oktober 2009 20:08 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dat is het dus ook echt.
Wat ik zeg, ik weet nog niet hoe dit zich gaat ontwikkelen. Ik heb altijd gezegd dat wanneer ze die kans krijgt ze hem moet grijpen. Maar nu is ze weg sinds gisteren en dat is gewoon kut! Ik had gewild dat ik het haar niet had aangeraden en dat ze nu gewoon thuis was geweest. Dus, mijn leven is momenteel niet zo perfect.
Zie je wel Bt, het kan niet altijd hosanna zijn.
Je hoeft er ook niet per se iets mee hoorquote:Op zondag 4 oktober 2009 20:08 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik weet niet goed wat ik met deze post moet
Ik weet het ook niet, maar het is mooi om af en toe naar te kijkenquote:Op zondag 4 oktober 2009 20:09 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Wat Maisnon gedaan heeft is cool. Ik wil eigenlijk fotograferen als hobby erbij nemen, maar wat me tegen houdt, is dat nadat ik de foto gemaakt heb, ik geen idee heb wat ik ermee zou moeten doen.
Je kan je favoriete foto uitvergroten en ophangen, maar dat kun je ook maar 5 keer doen.
Dat kun je wel 90.000 keer doen als je wil hoorquote:Op zondag 4 oktober 2009 20:09 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Wat Maisnon gedaan heeft is cool. Ik wil eigenlijk fotograferen als hobby erbij nemen, maar wat me tegen houdt, is dat nadat ik de foto gemaakt heb, ik geen idee heb wat ik ermee zou moeten doen.
Je kan je favoriete foto uitvergroten en ophangen, maar dat kun je ook maar 5 keer doen.
Ik kon er ook altijd zoveel op m'n Nokia en dan eens in de zoveel tijd haalde ik er weer 4000 uit ofzo maar het mocht inderdaad even durenquote:Op zondag 4 oktober 2009 20:12 schreef Smart_ass het volgende:
Hahaha ik ben nu bezig met het verwijderen van 3063 smsjes. En sloom dat het gaat, jezus.
Sowieso lief dat je haar dat gunt en dat ook laat merken.quote:Op zondag 4 oktober 2009 20:08 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dat is het dus ook echt.
Wat ik zeg, ik weet nog niet hoe dit zich gaat ontwikkelen. Ik heb altijd gezegd dat wanneer ze die kans krijgt ze hem moet grijpen. Maar nu is ze weg sinds gisteren en dat is gewoon kut! Ik had gewild dat ik het haar niet had aangeraden en dat ze nu gewoon thuis was geweest. Dus, mijn leven is momenteel niet zo perfect.
Zie je wel Bt, het kan niet altijd hosanna zijn.
En, hoe was 'ie?quote:Op zondag 4 oktober 2009 20:13 schreef Otis2.0 het volgende:
Dag jongens en meisjes. Ik ben vandaag naar 500 Days of Summer geweest,.
En?quote:Op zondag 4 oktober 2009 20:13 schreef Otis2.0 het volgende:
Dag jongens en meisjes. Ik ben vandaag naar 500 Days of Summer geweest,.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |