Hij is verwijderdquote:Op zondag 4 oktober 2009 14:13 schreef Greys het volgende:
En nog even een sfeerbeeld van het einde van het vorige topic:
De PaintPiem0l van ElisaB(let u vooral ook op de bestandsnaam!)
[ [url=http://i27.photobucket.com/albums/c198/ElisaB69/vergeetmenietje.jpg
En het nieuwe jurrekie van Greys:
[IMG]http://i126.photobucket.com/albums/p112/Mirandalientje/aSaTCdress.jpg]afbeelding[/url] ]
Ik ga er de rest van de dag naar kijken
Oh nee, eerst even met het hondje wandelen! 't Dieeeeeeeerendag!
Het is zeker treurig met me gesteld als ik niet weet wat LARP'en is?quote:
Veel plezier @ Texelquote:Op zondag 4 oktober 2009 14:28 schreef oh-oh het volgende:Ik ga mn pc nu in mn koffer persen!
Nice dress Greys!
Tot over een weekje
Fijne vakantie!quote:Op zondag 4 oktober 2009 14:28 schreef oh-oh het volgende:Ik ga mn pc nu in mn koffer persen!
Nice dress Greys!
Tot over een weekje
Er is ook een vorig deelquote:Op zondag 4 oktober 2009 14:31 schreef Barbaaf het volgende:
tvp, op de eerste pagina nog. Iedereen is zeker met de beestjes bezig?
Ja, waar blijven jullie?quote:Op zondag 4 oktober 2009 14:34 schreef Loveless85 het volgende:
Zouden er eigenlijk niet gewoon wat mensen in Amersfoort staan nu, vandaar dat het zo stil is
quote:Op zondag 4 oktober 2009 13:45 schreef Greys het volgende:
Hebben jullie een beetje leuk weekend?
Zijn er nog dirty details waarvan ik op de hoogte moet zijn? (behalve die van Q, die zijn zo dirty dat ik daar voor de komende tijd genoeg details van heb...).
Nee hoor, ik struin al sinds 12 uur in mijn eentje door het dierenpark...quote:Op zondag 4 oktober 2009 14:34 schreef Loveless85 het volgende:
Zouden er eigenlijk niet gewoon wat mensen in Amersfoort staan nu, vandaar dat het zo stil is
Nah het moet wel echt gebeurenquote:Op zondag 4 oktober 2009 15:13 schreef Cat22 het volgende:
Dan doe je het toch lekker niet? Da's altijd mijn strategie.
Nodig voor vanavond (vrouwelijk) bezoek uit. Dan moet je wel.quote:Op zondag 4 oktober 2009 15:13 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nah het moet wel echt gebeuren![]()
Hoe was het in de dierentuin?
Voor morgenavondquote:Op zondag 4 oktober 2009 15:24 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Nodig voor vanavond (vrouwelijk) bezoek uit. Dan moet je wel.
Ik had gisteren ook geen reet zin om iets uit te voeren, maar 's avonds kwam er visite, dus toen moest ik wel.
Bovenverdieping moet nog wel trouwens
*zwaait*quote:
quote:
Ik zal niets verklappen....quote:
Ik weet de uitslag al...meneer I. zit nu met een vriendje op de bank te kijken.quote:
1x per week?quote:Op zondag 4 oktober 2009 16:07 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik weet de uitslag al...meneer I. zit nu met een vriendje op de bank te kijken.
Dus ik zeg ook niets![]()
@Ll: maar 1x per week dweilen? Heb jij zulke nette katten?
Welke winkel heb je hem gehaald?quote:Op zondag 4 oktober 2009 14:32 schreef Greys het volgende:
Veel plezier oh-oh! Volgens mij ga je mazzel hebben met het weer aankomende week!
Muis, ik dacht al dat jij hem ook leuk zou vinden!
Ik zag hem in de etalage en dacht 'Oh, how véry SaTC!'.
Geen idee nog hoe en wanneer ik hem ga dragen, maar in de winkel had ik hem aan op een skinny jeans met witte laarzen er over en dat ging eigenlijk ook prima. Maar misschien heb ik gewoon een wat rare smaak
Dweil je serieus 2x per weekquote:Op zondag 4 oktober 2009 16:13 schreef Ingetje79 het volgende:
2x per week![]()
Waarom gaat Buffy weer weg dan?
Gang, keuken en bijkeuken wel ja, de kamer wat minderquote:Op zondag 4 oktober 2009 16:15 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dweil je serieus 2x per week![]()
Ik echt 1x per maand ofzo, en das nog veel![]()
Stofzuig wel 1 á 2x per week, kattenbak dagelijks en 1x per week helemaal schoon. Maar ik ga echt niet wekelijks dweilen. Het grind en haar is net zo makkelijk op te zuigen.
Omdat ze eigenlijk bij m'n ex woont, maar die zit nu 6 weken in de VS, vandaar dat ik oppaste. Het is onze gedeelde voogdbij-poes![]()
Mjah keuken is waar, die doe ik ook wel wat vaker, als het nodig isquote:Op zondag 4 oktober 2009 16:17 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Gang, keuken en bijkeuken wel ja, de kamer wat minder![]()
Wel gezellig...zo'n ex-poes over de vloer zeker?
WTF, net tussen de buien door mijn gezichtsbeharing weer even bijgewerkt dat doe ik altijd buiten, het is hier regenachtig pokkeweer.quote:Op zondag 4 oktober 2009 16:18 schreef Muis006 het volgende:
Is het daar trouwens ook zulk lekker weer? Ik heb net buiten in de zon zitten slapen.
Het is hier echt stralend! De zon schijnt, geen wind. Je kan makkelijk buiten zitten met een vest aan.quote:Op zondag 4 oktober 2009 16:21 schreef Pagan het volgende:
[..]
WTF, net tussen de buien door mijn gezichtsbeharing weer even bijgewerkt dat doe ik altijd buiten, het is hier regenachtig pokkeweer.
Nou....ik heb best zin om daar te gaan eten nuquote:Op zondag 4 oktober 2009 17:00 schreef Cat22 het volgende:
Hier grijs en koud.
Tot over een uurtje bij Humphreys!![]()
Technisch gesproken heeft hij gebeld. Aangebeld, in ieder geval.quote:Op zondag 4 oktober 2009 17:23 schreef ElisaB het volgende:
Ik heb net een vergadering gehad. Hij (de andere vergaderaar) had beloofd zaterdag te bellen hoe laat hij er zou zijn. Belt ie vanmiddag om 13:00 dat ie voor de deur staat (en ik stond nog in pyjama ende ochtendjas)
Elisaquote:Op zondag 4 oktober 2009 17:23 schreef ElisaB het volgende:
Ik heb net een vergadering gehad. Hij (de andere vergaderaar) had beloofd zaterdag te bellen hoe laat hij er zou zijn. Belt ie vanmiddag om 13:00 dat ie voor de deur staat (en ik stond nog in pyjama ende ochtendjas)
Ach, poep gebeurt. Het gesprek was erg nodig, dus vooruit. Ik heb mezelf door een sopje geslingerd, in de kleren gehesen en toen was ik er klaar voorquote:Op zondag 4 oktober 2009 17:25 schreef Cat22 het volgende:
Technisch gesproken heeft hij gebeld. Aangebeld, in ieder geval.![]()
Ik zou er niet zo gelukkig van zijn geworden denk ik.
Ik heb al gegeten.quote:Op zondag 4 oktober 2009 17:00 schreef Cat22 het volgende:
Hier grijs en koud.
Tot over een uurtje bij Humphreys!![]()
Wat een zakenvrouw!quote:
Yesquote:Op zondag 4 oktober 2009 17:45 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Wat een zakenvrouw!![]()
Muisje, knap je alweer wat op?
Slapen isquote:Op zondag 4 oktober 2009 17:50 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Yesik slaap veel en dat doet me goed! Nu het krakkemikkige er nog uit en ik kan er weer tegenaan.
In November ga ik naar de Efteling en daar zie ik echt naar uit
Superstar. Daar hangt het VOL met dit soort zalige kleertjes nu!quote:Op zondag 4 oktober 2009 16:15 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Welke winkel heb je hem gehaald?
gewoon zomaar.
Oh, ik haat het altijd zo als mensen onverwacht voor de deur staan.quote:Op zondag 4 oktober 2009 17:23 schreef ElisaB het volgende:
jahaha die zitten in Eindhoven!quote:Op zondag 4 oktober 2009 17:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Superstar. Daar hangt het VOL met dit soort zalige kleertjes nu!
De kleur heetTea Rose
.
SPSquote:Op zondag 4 oktober 2009 17:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Superstar. Daar hangt het VOL met dit soort zalige kleertjes nu!
De kleur heetTea Rose
.
Wat een geweldige jurk! Stregaquote:
Als ik geen bezoek verwacht is het huis nooit spic en span en ben ik never leuk gekleed.quote:Op zondag 4 oktober 2009 17:59 schreef Pagan het volgende:
[..]
Oh, ik haat het altijd zo als mensen onverwacht voor de deur staan.
Niemand komt ooit onverwacht als ik 't huis spic and span heb en leuk gekleed ben....
In de troep en in pyama echter.... des te vaker.
Je hebt hem toch wel even in de hal laten wachten hé? Strega
Ja echt wel! Maar 100% beter worden staat even op de planningquote:Op zondag 4 oktober 2009 18:02 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Als ik geen bezoek verwacht is het huis nooit spic en span en ben ik never leuk gekleed.![]()
Fijn dat je je al wat beter voelt Muis! De DTH date staat nog steeds he? Ooit.
Mannenquote:Op zondag 4 oktober 2009 18:03 schreef Loveless85 het volgende:
Wat een drukte ineens.
En dat allemaal om een jurkje.
Ik heb laatst nieuw laptop geheugen gekocht![]()
Willen jullie dat ook zien?
Wat creabea! En mooi! En lief schorriemorrie.quote:Op zondag 4 oktober 2009 18:01 schreef nokwanda het volgende:
Wij hebben de afgelopen dagen weer nuttig besteed met het bezoeken van tweedehands gelegenheden op zoek naar rieten manden. We waren al tijden aan het denken over wat we wilden voor de poezen: een krabpaal kopen of zelf iets maken. Krabpalen bekeken en afgewezen. Te saai of te slap van constructie. Zelf maken dan. Wat dan? Planken aan de muur bekleden met nepbontjes en doorklimgaten erin? Ondersteunen met boomstammetjes of niet?
Maar vandeweek vonden we het. Rieten manden. We hebben ze met tiewraps aan elkaar gemaakt en dit is tot nu toe het resultaat:
[ afbeelding ]
We zijn nog lang niet uitgebouwd en we zoeken nog veel meer manden, liefst grote, maar we hebben de tijd.
Dit is de serre waarvan we nu dus dat poezenparadijs aan het maken zijn, met het bijna voltallige schorriemorrie aan de maaltijd
[ afbeelding ]
neenquote:Op zondag 4 oktober 2009 18:03 schreef Loveless85 het volgende:
Wat een drukte ineens.
Laat jij je nieuwe jurkje niet zien?quote:Op zondag 4 oktober 2009 18:03 schreef Loveless85 het volgende:
Wat een drukte ineens.
Uiteraerd.quote:Op zondag 4 oktober 2009 18:04 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja echt wel! Maar 100% beter worden staat even op de planningik wil weer fit zijn!
quote:Op zondag 4 oktober 2009 18:01 schreef nokwanda het volgende:
Wij hebben de afgelopen dagen weer nuttig besteed met het bezoeken van tweedehands gelegenheden op zoek naar rieten manden. We waren al tijden aan het denken over wat we wilden voor de poezen: een krabpaal kopen of zelf iets maken. Krabpalen bekeken en afgewezen. Te saai of te slap van constructie. Zelf maken dan. Wat dan? Planken aan de muur bekleden met nepbontjes en doorklimgaten erin? Ondersteunen met boomstammetjes of niet?
Maar vandeweek vonden we het. Rieten manden. We hebben ze met tiewraps aan elkaar gemaakt en dit is tot nu toe het resultaat:
[ afbeelding ]
We zijn nog lang niet uitgebouwd en we zoeken nog veel meer manden, liefst grote, maar we hebben de tijd.
Dit is de serre waarvan we nu dus dat poezenparadijs aan het maken zijn, met het bijna voltallige schorriemorrie aan de maaltijd
Geweldig! Wat doe jij trouwens met mijn rode katermans? Strega :-))
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 4 oktober 2009 18:07 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Laat jij je nieuwe jurkje niet zien?![]()
[..]
Uitereard.Ik mag hopen dat DTH nog niet weg is voordat jij je beter voelt.
En dat is waarom verkeerd?quote:Op zondag 4 oktober 2009 18:08 schreef Muis006 het volgende:
Ik heb echt nul jurkjes die je in de winter kan dragenik voel me altijd zo.. vrouwelijk als ik een jurkje draag.
Is toch niks mis mee?quote:Op zondag 4 oktober 2009 18:08 schreef Muis006 het volgende:
Ik heb echt nul jurkjes die je in de winter kan dragenik voel me altijd zo.. vrouwelijk als ik een jurkje draag.
quote:Op zondag 4 oktober 2009 18:05 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wat creabea! En mooi! En lief schorriemorrie.![]()
Je zou als basis een rieten kledingkist op zijn kant (zonder deksel) kunnen gebruiken. Bij de Xenos hebben ze die vaak in de aanbieding.
De Paal wordt hier intensief gebruikt door alle drie. Ik tref regelmatig een andere kleur vachtje aan op de bovenste etage.![]()
Zou Senesta haar kitten al hebben opgehaald?
Da's onze eigen likkie lik Kareltje. De compulsieve likker. Hij is er gewoon zijn kamtandjes door kwijt.quote:
Ben je te lui om de kattenbak te doen dan?quote:Op zondag 4 oktober 2009 18:16 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hoi beeb![]()
Hier is het weer poezen-luier-dag
quote:Op zondag 4 oktober 2009 18:13 schreef nokwanda het volgende:
[..]Senesta een kitten? Ik dacht dat ze allergisch was.
quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 20:20 schreef senesta het volgende:
[..]
Een Maine Coontje katertje, hij heeft lekker lang bij moeder gewoond, hij is van 12 juni. Kleur is cream tabby mackerel. En als alles klikt mag hij morgen al meteen mee![]()
Foto's zal ik even vragen, heb ik zelf al wel gezien maar ik wil niet zomaar foto's van de fokker op FOK! zetten![]()
Ik ben er helemaal zenuwachtig van
Zelf bij elkaar gezocht en met een verhaal zijn vaak de leukste dingen. Ik ben niet zo crea en heb er het geduld niet voor. En vernacheld gaat het zeker worden, ik hoop dat De Paal hier zijn afschrijving waar maakt.quote:We maken dit eigenlijk alleen maar van tweedehands spullen, tenzij het nieuw zo goedkoop is dat het de moeite waard is. We gaan ervanuit dat het wel vernacheld zal worden. We zoeken gewoon verder tot we manden vinden.
Vandaag kwam er een gezegend mandje bij. We liepen op een rommelmarkt en zagen de witte vierkante mand vol schoenen liggen. Ik vroeg wat ie kostte, maar hij was niet te koop (bedoeld om spullen voor de markt in te leggen). We stonden wat te kletsen en ik vertelde waarvoor de mand was. Toen zei ze spontaan: neem maar mee. Ik ben gek op poezen en het is zo'n origineel idee dat ik vind dat je hem mee moet nemen![]()
![]()
Dat was echt ons cadeautje van de dag. Zo lief.
En ow, ik ga er ook nog een of twee loopplankjes aan maken.
Je hebt toch genoeg winterjurkjes in de winkels hangen? Ik heb er voor deze winter al weer vier gekocht, gister had ik er ook één aan die lekker warm is voor de winter (en dus té warm voor in het theaterquote:Op zondag 4 oktober 2009 18:08 schreef Muis006 het volgende:
Nokquote:Op zondag 4 oktober 2009 18:17 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ben je te lui om de kattenbak te doen dan?
Nee die heb ik gedaanquote:Op zondag 4 oktober 2009 18:17 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ben je te lui om de kattenbak te doen dan?
Ja ach ik moet me er ook een beetje overheen zetten denk ikquote:Op zondag 4 oktober 2009 18:22 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Je hebt toch genoeg winterjurkjes in de winkels hangen? Ik heb er voor deze winter al weer vier gekocht, gister had ik er ook één aan die lekker warm is voor de winter (en dus té warm voor in het theater)
Ik zou pannenkoeken gaan eten met m'n vriendje, komen we om HALF ZES in dat restaurant aan, is het al vol en is er een geschatte wachttijd van drie kwartier
Ik heb er net zo één, Jamie de rode kookkater... broodbakmachines, stoofpannen, roomkannen, pas gebakken verjaardagcakes, niets is veilig voor hem, hij ligt nu al de hele dag op mijn kant van het bed te meuren. Stregaquote:Op zondag 4 oktober 2009 18:15 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Da's onze eigen likkie lik Kareltje. De compulsieve likker. Hij is er gewoon zijn kamtandjes door kwijt.
Mijn wekkermieuw.
Stokbrood met tapenade, toastjes met brie, wijntjes en m&m'squote:Op zondag 4 oktober 2009 18:24 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja ach ik moet me er ook een beetje overheen zetten denk ikik ga dinsdag eens jurkjes passen. Laarzen heb ik in elk geval genoeg
![]()
Wat ga je nu doen met t avondeten?
quote:
Gewoon een week lang jurkjes dragen, dan verveelt het ook weerquote:Op zondag 4 oktober 2009 18:25 schreef Ingetje79 het volgende:
Als ik een jurkje aan trek reageren ze altijd zo...en dan denk ik laat maaaaar weer, ik doe wel weer een spijkerbroek aan
quote:Op zondag 4 oktober 2009 18:26 schreef Pagan het volgende:
[..]
Ik heb er net zo één, Jamie de rode kookkater... broodbakmachines, stoofpannen, roomkannen, pas gebakken verjaardagcakes, niets is veilig voor hem, hij ligt nu al de hele dag op mijn kant van het bed te meuren. Strega
Lekkerquote:Op zondag 4 oktober 2009 18:27 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Stokbrood met tapenade, toastjes met brie, wijntjes en m&m'sOok niet verkeerd.
*Schranst verder*quote:
Daar is ie idd naar vernoemd, en later bleek ie zo'n vreetzak, dat Jamie Oliver ook wel klopt. :-)quote:Op zondag 4 oktober 2009 18:29 schreef nokwanda het volgende:
[..]Jamie Ruadh
Goeie goeie naam voor een rooie kater
Btw... ik kan morgen de nieuwe Diana Gabaldon ophalen
[tante modus]quote:Op zondag 4 oktober 2009 18:22 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Je hebt toch genoeg winterjurkjes in de winkels hangen? Ik heb er voor deze winter al weer vier gekocht, gister had ik er ook één aan die lekker warm is voor de winter (en dus té warm voor in het theater)
Ik zou pannenkoeken gaan eten met m'n vriendje, komen we om HALF ZES in dat restaurant aan, is het al vol en is er een geschatte wachttijd van drie kwartier
Weet je, er zijn nu jurkachtige dingen die je over een spijkerbroek kunt aandoen!quote:Op zondag 4 oktober 2009 18:25 schreef Ingetje79 het volgende:
Als ik een jurkje aan trek reageren ze altijd zo...en dan denk ik laat maaaaar weer, ik doe wel weer een spijkerbroek aan
In je HEMA onderbroekje?quote:Op zondag 4 oktober 2009 18:35 schreef Muis006 het volgende:
Ik heb altijd het gevoel dat mijn kont zo wiebelt als ik een jurkje aanheb.
ja! graagquote:Op zondag 4 oktober 2009 18:03 schreef Loveless85 het volgende:
Wat een drukte ineens.
Het toverwoord is corrigerend ondergoed.quote:Op zondag 4 oktober 2009 18:35 schreef Muis006 het volgende:
Ik heb altijd het gevoel dat mijn kont zo wiebelt als ik een jurkje aanheb.
Tunieken noemt men dat, zijn erg "in"dit jaar, met legging of spijkerbroek, Strega(die eens in de mode zat)quote:Op zondag 4 oktober 2009 18:34 schreef Cat22 het volgende:
[..]
[tante modus]
Pannekoekenrestaurants zijn het ideale uitje als je kinderen hebt. En die moeten vroeg naar bed. [/tante modus] Zag het zwart van volk onder de 1.50?
[..]
Weet je, er zijn nu jurkachtige dingen die je over een spijkerbroek kunt aandoen!Kun je er geleidelijk inkomen, en zo een andere dimensie van je vrouwelijkheid ontdekken.
Zonder dat het je omgeving teveel wordt ook.
Arme beest... volkomen verpest.quote:
Ja. Dat.quote:Op zondag 4 oktober 2009 18:39 schreef Pagan het volgende:
[..]
Tunieken noemt men dat, zijn erg "in"dit jaar, met legging of spijkerbroek, Strega(die eens in de mode zat)
Jamaar het voelt zo oubollig om op je 21e corrigerend ondergoed te moeten dragenquote:Op zondag 4 oktober 2009 18:38 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Het toverwoord is corrigerend ondergoed.![]()
Ik had een heel leuk jurkje aan maar daarin zag je alle lubbers en bubbels van mijn lijf (en dat zijn er
best wat) Ikzelf houd niet zo van dat strakke ondergoed tot onder jet tetten maar damn... toen zag het er opeens een stuk getoneder uit zeg.
![]()
Uiteindelijk heb ik jurkje + ondergoed toch maar laten hangen. Ik hecht toch best wel aan mijn ademhaling, zeg maar.
Dat is dus het gekke: nee!quote:Op zondag 4 oktober 2009 18:34 schreef Cat22 het volgende:
[..]
[tante modus]
Pannekoekenrestaurants zijn het ideale uitje als je kinderen hebt. En die moeten vroeg naar bed. [/tante modus] Zag het zwart van volk onder de 1.50?
[..]
Weet je, er zijn nu jurkachtige dingen die je over een spijkerbroek kunt aandoen!Kun je er geleidelijk inkomen, en zo een andere dimensie van je vrouwelijkheid ontdekken.
Zonder dat het je omgeving teveel wordt ook.
Ik ook! Vrouwelijk en soms toch goed om enkele "zwakke plekken" weg te moffelen :-))quote:
Ik nietquote:Op zondag 4 oktober 2009 18:46 schreef Loveless85 het volgende:
Jullie spelen gewoon vals!
Corrigerend slipje hier, gevuld BH'tje daar
Het zou verboden moeten worden
Je hebt ze ook voor mannen hoor, voorgevormde slips, zeg maar...... Stregaquote:Op zondag 4 oktober 2009 18:46 schreef Loveless85 het volgende:
Lol echtquote:Op zondag 4 oktober 2009 18:48 schreef Pagan het volgende:
[..]
Je hebt ze ook voor mannen hoor, voorgevormde slips, zeg maar...... Strega
En naakt nog steeds mooi, dat scheeltquote:Op zondag 4 oktober 2009 18:46 schreef Loveless85 het volgende:
Ja dan mag het, maar ik kan me voorstellen dat het in sommige gevallen best even slikken is. Als een vrouw het hele arsenaal corrigerend, opvullend, verhullend en weet ik wat er nog meer is er tegen aan gooit en je ziet haar dan naaktquote:Op zondag 4 oktober 2009 18:48 schreef Goodbye het volgende:
[..]
En naakt nog steeds mooi, dat scheelt
En da's nog niet alles...quote:Op zondag 4 oktober 2009 18:48 schreef Pagan het volgende:
[..]
Je hebt ze ook voor mannen hoor, voorgevormde slips, zeg maar...... Strega
Ik las net op Nu.nl dat volgend jaar de mantyhose de nieuwe mannentrend wordtquote:
Da's spiegologisch. En de reden dat ik dat jurkje (ook nog op mijn 34ste) heb laten hangen.quote:Op zondag 4 oktober 2009 18:43 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Jamaar het voelt zo oubollig om op je 21e corrigerend ondergoed te moeten dragen
Pesies! Aandacht vestigen op sterke plekken en die zwakke plekken bestaan gewoon niet.quote:Op zondag 4 oktober 2009 18:45 schreef Pagan het volgende:
[..]
Ik ook! Vrouwelijk en soms toch goed om enkele "zwakke plekken" weg te moffelen :-))
quote:Op zondag 4 oktober 2009 18:51 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En da's nog niet alles...![]()
[ afbeelding ]
Meer info
Oh my fucking God(des) Stregaquote:Op zondag 4 oktober 2009 18:51 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En da's nog niet alles...![]()
[ afbeelding ]
Meer info
En dit vraag je aan een SC vol vrouwen?quote:Op zondag 4 oktober 2009 18:53 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
![]()
Voor als je manboobs hebt![]()
Maar een voorgevormde slip zit toch ook niet lekker lijkt me, dan zit er dus een stuk plastic in wat een snikkel voor moet stellen?![]()
Ligt er waarschijnlijk aan in welke kringen je verkeert.quote:Overigens hebben de meeste mannen liever dat het níet zo zichtbaar is wat er in je onderbroek zit als je normale kleding draagt dan dat er de hele dag een dubieuze bobbel zichtbaar is
Het lijkt mij iig niet lekker zitten. Als je al je broekzakken vol hebt zit het al klotequote:Op zondag 4 oktober 2009 18:55 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En dit vraag je aan een SC vol vrouwen?
Oprecht, met de hand op mijn hart, geeeeeeeen idee.![]()
Err nou inde kringen waar het cool is om de halve dag met een zichtbaar semi-stijfje rond te lopen wil ik niet verkerenquote:Ligt er waarschijnlijk aan in welke kringen je verkeert.
Tja...maar dat is toch ook zo met dikke lagen make up, of op je 60e nog twintig willen lijken, of jonger dan je dochter. Stregaquote:Op zondag 4 oktober 2009 18:51 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja dan mag het, maar ik kan me voorstellen dat het in sommige gevallen best even slikken is. Als een vrouw het hele arsenaal corrigerend, opvullend, verhullend en weet ik wat er nog meer is er tegen aan gooit en je ziet haar dan naakt
* Cat22 vraagt zich af hoe Pagan reageert als hij zijn AT bekijkt*quote:Op zondag 4 oktober 2009 18:56 schreef Pagan het volgende:
[..]
Tja...maar dat is toch ook zo met dikke lagen make up, of op je 60e nog twintig willen lijken, of jonger dan je dochter. Strega
quote:Op zondag 4 oktober 2009 18:51 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja dan mag het, maar ik kan me voorstellen dat het in sommige gevallen best even slikken is. Als een vrouw het hele arsenaal corrigerend, opvullend, verhullend en weet ik wat er nog meer is er tegen aan gooit en je ziet haar dan naakt
Wat is een AT? Stregaquote:Op zondag 4 oktober 2009 18:58 schreef Cat22 het volgende:
[..]
* Cat22 vraagt zich af hoe Pagan reageert als hij zijn AT bekijkt*
quote:Op zondag 4 oktober 2009 18:51 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ieeeeuw!quote:
quote:1. man-gina
when a man puts his dick between his legs and it looks like a vagina
u have a man-gina...stupid bo
lijkt me niet echt makkelijkquote:
Nope, niet echt. Wrom?quote:Op zondag 4 oktober 2009 17:58 schreef Loveless85 het volgende:
Elisa, doe jij ook iets met prijsvragen enzo?
Ik zeg: Doen!quote:Op zondag 4 oktober 2009 18:57 schreef Ingetje79 het volgende:
Dus volgend jaar alle kerels in een panty, bhtje aan en plastic onderbroek?
Ik zou spontaan lesbisch worden geloof ik
Ownee, Kweejaa is er nogquote:Op zondag 4 oktober 2009 19:56 schreef Qwea het volgende:
zo.
Kaarsjes aan, muziekje aan. Vroeg donker
Hebbik gezien, maar ik ga er niet overquote:Op zondag 4 oktober 2009 19:56 schreef Loveless85 het volgende:
Omdat er in FB 2 prijsvraag topics waren
Egwaar? Dat heb ik nou helemaal niet. Het weer gaat 9 van de 10 keer volledig aan mij voorbijquote:Op zondag 4 oktober 2009 19:57 schreef Ynske het volgende:
grrr, word zo onrustig van de continue weerswisseling
Ik heb altijd een winterdip rond deze tijd.quote:Op zondag 4 oktober 2009 19:57 schreef Ynske het volgende:
grrr, word zo onrustig van de continue weerswisseling
Ik had 2 poepjes terug een keutel gelegdquote:
dat was bij mij ook altijd, tot ik bij de tv gewerkt hebquote:Op zondag 4 oktober 2009 19:58 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Egwaar? Dat heb ik nou helemaal niet. Het weer gaat 9 van de 10 keer volledig aan mij voorbij
Weleens meegemaaktquote:Op zondag 4 oktober 2009 18:51 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Progressiequote:Op zondag 4 oktober 2009 19:59 schreef Qwea het volgende:
Ik had 2 poepjes terug een keutel gelegdMaar daarna weer 2 x spetterpoep
Ik ben er dus nog niet helemaal uit
Als het droog is kan ik het prima aan. Maar zodra het gaat regenen. Pohquote:Op zondag 4 oktober 2009 20:05 schreef Goodbye het volgende:
Ik kom zo moeilijk mijn bed uit nu. Buiten nog donker, in bed lekker warm, buiten bed koud..![]()
Maar ik hou wel van de herfst áls het droog is. Kaarsjes, kachel aan, onder een kleedje op de bankEn lekker wandelen in het bos met alle mooie kleuren
k bedacht me vanmorgen idd, nu kan ik er nog van genieten dat uitslapen, voor zover ik de rust hebquote:Op zondag 4 oktober 2009 20:05 schreef Goodbye het volgende:
Ik kom zo moeilijk mijn bed uit nu. Buiten nog donker, in bed lekker warm, buiten bed koud..![]()
Maar ik hou wel van de herfst áls het droog is. Kaarsjes, kachel aan, onder een kleedje op de bankEn lekker wandelen in het bos met alle mooie kleuren
Dat je 's morgens bij het wakker worden al een ijskoude neus hebtquote:Op zondag 4 oktober 2009 20:05 schreef Goodbye het volgende:
Idem.quote:Op zondag 4 oktober 2009 20:06 schreef Qwea het volgende:
[..]
Als het droog is kan ik het prima aan. Maar zodra het gaat regenen. PohIk stap ook strontchago het bed uit als het regent als ik wakker word. Dan heb ik écht een kuthumeur
quote:Op zondag 4 oktober 2009 20:07 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dat je 's morgens bij het wakker worden al een ijskoude neus hebt
Jaquote:Op zondag 4 oktober 2009 20:08 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Idem.
Maar als ik de hele dag binnen kan blijven vind ik regen wel weer heeeeeeeeeerlijk
Daarom heb ik een dik paar sokken aan, een pyama broek, een t-shirt en een pyama jasjequote:Op zondag 4 oktober 2009 20:09 schreef Goodbye het volgende:
[..]
?
In de winter zijn mijn neus, voeten en kont (ja, ook die steekt uit) altijd zó koud in bed
quote:Op zondag 4 oktober 2009 20:09 schreef Goodbye het volgende:
?
In de winter zijn mijn neus, voeten en kont (ja, ook die steekt uit) altijd zó koud in bed
quote:
's Nachts vind ik het alleen fijn als het niet doordeweeks is, want dan denk ik alleen maar aan de volgende dagquote:Op zondag 4 oktober 2009 20:10 schreef Qwea het volgende:
[..]
JaEn dan het liefst keihard tegen de ramen. 'S nachts vind ik het ook heerlijk hoor. Keiharde regen met een ferme wind die het tegen de ramen pleurt.
Maar ik kan nooit binnen blijven want Baloe moet uit
Raar mensquote:
Ik ook. Ik haat dat halfslachtige weer.quote:Op zondag 4 oktober 2009 20:15 schreef Ynske het volgende:
die koude neus, vind ik op de camping altijd zo lekker
k heb liever dat t vriest dat t kraakt maar wel klaar is overdag, dan dat t zou grauw en grijs is op regendagen
quote:Op zondag 4 oktober 2009 20:13 schreef Goodbye het volgende:
OjaIk heb een kat, da's handiger regensgewijs
eet eens iets op t moment dat je t zo koud krijgt. daarmee krijg je je energiepijl weer wat omhoog, en krijg je t ook weer warmerquote:Op zondag 4 oktober 2009 20:21 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik ook. Ik haat dat halfslachtige weer.
Maar er is niets lekkerder dan heel snel in je koude slaapkamer onder je dekbed schieten, lekker opwarmen en dan heerlijk![]()
![]()
Herkent iemand dit trouwens? Dat je op bepaalde momenten van de dag gewoon niet warm kunt worden? Heb ik altijd rond een uur of vijf. Trui, dekentje, niks kan me opwarmen. En een uurtje later kan ik de trui weer uitgooien want dan is het opeens te heet, al die extra lagen. Net of mijn interne thermostaat even van slag is of zo.
Heb ik ook al geprobeerd, maar lijkt niet echt effect te hebben. Ach, ik ga er niet dood van.quote:Op zondag 4 oktober 2009 20:23 schreef Ynske het volgende:
[..]
eet eens iets op t moment dat je t zo koud krijgt. daarmee krijg je je energiepijl weer wat omhoog, en krijg je t ook weer warmer
Had ik vanmiddag ja...toen weer lekker warm, maar nu mag m'n msn-jasje wel weer aan eigenlijk.quote:Op zondag 4 oktober 2009 20:21 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik ook. Ik haat dat halfslachtige weer.
Maar er is niets lekkerder dan heel snel in je koude slaapkamer onder je dekbed schieten, lekker opwarmen en dan heerlijk![]()
![]()
Herkent iemand dit trouwens? Dat je op bepaalde momenten van de dag gewoon niet warm kunt worden? Heb ik altijd rond een uur of vijf. Trui, dekentje, niks kan me opwarmen. En een uurtje later kan ik de trui weer uitgooien want dan is het opeens te heet, al die extra lagen. Net of mijn interne thermostaat even van slag is of zo.
'Daar word ik niet vrolijk van'.quote:Op zondag 4 oktober 2009 20:24 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Had ik vanmiddag ja...toen weer lekker warm, maar nu mag m'n msn-jasje wel weer aan eigenlijk.
Zo ff koffie pakken en dan Wegmisbruikers en dat mislukte vakantie programma met Rob van de Smaakpliessie
Pas op voor de hondenbezitters hier, zou ik zeggenquote:Op zondag 4 oktober 2009 20:23 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
Hier nog eentje. Ik moet altijd gniffelen als ik het raam uitkijk als het vies weer is en al die hondenbezitters kleumend over straat zie lopen.
Ik zal direct de trainingsbroek en de badslippers aantrekkenquote:Op zondag 4 oktober 2009 20:26 schreef Loveless85 het volgende:
ah ja het is weer zo ver. Zondagavond = campingzender avond
Ik heb wel 6 msn-jasjesquote:Op zondag 4 oktober 2009 20:25 schreef Cat22 het volgende:
[..]
'Daar word ik niet vrolijk van'.![]()
Perfecte achtergrond als je zit te internetten of andere zinnige zaken wil doen.
En daarna Medium kijken.
Enne... heb jij een msn jasje?![]()
Ik ga een kopje thee zetten. Koffiegeur hangt al in mijn huis dankzij de cafe latte wax melt.![]()
quote:
Ik wil gewoon van oktober tot en met april ergens op Aruba ofzo wonenquote:Op zondag 4 oktober 2009 20:28 schreef Greys het volgende:
Ik hou van kou, maar niet van wind en regen.
En ik hou van de zon, maar niet van meer dan 27 graden in klam Nederland.
Verder ben ik niet lastig
Ik vind Aruba geen bal aanquote:Op zondag 4 oktober 2009 20:29 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik wil gewoon van oktober tot en met april ergens op Aruba ofzo wonen
Ben er nog nooit geweest, maar het klimaat lijkt me wel watquote:
hier ookquote:Op zondag 4 oktober 2009 20:48 schreef nokwanda het volgende:
Ik wil binnenkort ook naar Artis. We hebben met ons Blijdorp abonnement een keer gratis entree in Artis en de zoo in Antwerpen.
quote:
Sta je als metrosueel jequote:
Geef haar een eigen PCquote:Op zondag 4 oktober 2009 21:02 schreef Pagan het volgende:
Sta je als metrosueel je
[ afbeelding ]
te scheren, dan post mijn WoW Witch on Wheels het nodige onder mijn naam met als toevoeging "Strega".
Binnenkort een extra browser installeren zodat het in-, en uitloggen verleden tijd is.IE telt niet mee
Misschien wel duidelijker. Hoe doen jullie dat met meer users op een IP?
quote:Skopelos. Skopelos is een dichtbegroeid Sporaden eiland. Het staat bekend om zijn 360 kerken, de levendige folklore en de prachtige traditionele bouw, een van de mooiste van alle eilanden van de Egeïsche zee. Dat alles, en ook het internationaal centrum voor fotografie, lokt toeristen uit andere delen van Griekenland en uit het buitenland. Skopelos is maar 96 km2 groot maar heeft heel veel te bieden. Skopelos ligt in het noordwesten van de Egeïsche Zee dicht bij het schiereiland Pilion. Het zeer groene Skopelos is vooral geliefd vanwege de prachtige natuur, de mooie stranden, het heldere zeewater en de warme gastvrijheid van de bevolking. De dorpen op het eiland hebben hun traditionele architectuur en karakter weten te behouden, maar bieden de bezoeker tegelijkertijd vele mogelijkheden en faciliteiten voor een geslaagde zomervakantie. Twee grote bergketens domineren het eiland; de berg Delfi in het noordwesten met een top van 660 meter en in het zuidoosten de berg Palóuki met een top van 546 meter. In het noorden en noordoosten van het eiland is de kust vrij ruig met rotspartijen en immense dieptes. Het zuiden en zuidwesten zijn veel lieflijker en hier zijn vele mooie baaien en stranden. Voor wandelaars is het eiland een waar paradijs.
Nou he?quote:
En toen stopte ik met lezen.quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:07 schreef Greys het volgende:
Ik wil naar het eilandje waar Mamma Mia de film is opgenomen!
Het is een klein Grieks eilandje, geen vliegveld, uur varen vanaf het vasteland.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
En dan ook foto's maken op die plekken a la Mamma Mia, natuurlijkquote:Op zondag 4 oktober 2009 21:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou he?![]()
Ik zou er morgen nog heen willen!
En leuk om dan de punten te gaan zoeken waar Mamma Mia is opgenomen! (Heb vanmiddag de DVD weer zitten kijken).
Morgen?quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:18 schreef Loveless85 het volgende:
Wanneer gaan we![]()
Alleen dan niet de hele tijd al die Mammia Mia onzin doen hoor
quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:19 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En toen stopte ik met lezen.![]()
De laatste keer dat ik een uur voer op zee heb ik het lokale wildife gesponsord. () En geen walvis gezien.
Ik heb ook niet echte zeebenen, maar op Madeira ook 2 uur met een catamaran gevaren en toen dolfijnen en een walvis en een zeeschildpad gezien en NIET gekotstSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die was wel in de woonkamer maar die keek niet. Hij kon er niets tegenin brengen ook, want hij heeft zowel gister als vandaag om 7.00 uur 's ochtends de tv in de slaapkamer aangegooid vanwege F1quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:20 schreef Goodbye het volgende:
[..]
En dan ook foto's maken op die plekken a la Mamma Mia, natuurlijk![]()
Hihihihi, heeft heer Greys meegekeken?Ik probeer 'm nog te dwnldn, maar het gaat traag
Ben wel al de hele dag aan het zingen en het vriendje keek vooral heer raar toen ik begon met 'chiquitita heb je verdrieeeeeeet'
![]()
Ik heb wel twaalf keer getwijfeld of ik met dekbed en al naar de bank beneden zou verhuizen.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Ah goed plan, ik pik je rond 0730 op, goed?quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Morgen?![]()
En nee joh, met een halve dag heb ik die MM plekkies wel gezien.
Ik ga vast een bikini shoppen!
How is it going daarmee enzo?quote:Die was wel in de woonkamer maar die keek niet. Hij kon er niets tegenin brengen ook, want hij heeft zowel gister als vandaag om 7.00 uur 's ochtends de tv in de slaapkamer aangegooid vanwege F1Ik heb wel twaalf keer getwijfeld of ik met dekbed en al naar de bank beneden zou verhuizen.
Moeten we niet boeken? Of gaan we op de bonnefooi?quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:25 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ah goed plan, ik pik je rond 0730 op, goed?
Ik slinger van de week MSN wel weer even aan.quote:How is it going daarmee enzo?
Echt waaaaar? Dat zou ik ook niet zo op prijs stellen, neequote:Op zondag 4 oktober 2009 21:23 schreef Greys het volgende:
Die was wel in de woonkamer maar die keek niet. Hij kon er niets tegenin brengen ook, want hij heeft zowel gister als vandaag om 7.00 uur 's ochtends de tv in de slaapkamer aangegooid vanwege F1Ik heb wel twaalf keer getwijfeld of ik met dekbed en al naar de bank beneden zou verhuizen.
Ze vliegen toch wel rechtstreeks vanaf Zestienhoven daarheen?quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Moeten we niet boeken? Of gaan we op de bonnefooi?
Ghehe ja ach, dat is allemaal niet zo belangrijk joh, zeker niet bij wat hier nu allemaal iedereen overkomtquote:Ik slinger van de week MSN wel weer even aan.
Jij moet mij ook nog updaten
En het komt niet in je op hém een welgemikte holpor te geven richting woonkamerquote:Op zondag 4 oktober 2009 21:23 schreef Greys het volgende:
hij heeft zowel gister als vandaag om 7.00 uur 's ochtends de tv in de slaapkamer aangegooid vanwege F1Ik heb wel twaalf keer getwijfeld of ik met dekbed en al naar de bank beneden zou verhuizen.
Wat wil je allemaal wetenquote:Op zondag 4 oktober 2009 21:30 schreef Goodbye het volgende:
Nooit denken dat je eigen sores niets is![]()
Al weet ik niet of jullie sores hebben, want jullie doen aaaaaaaaaardig cryptisch![]()
Nou, niks wat je niet wilt vertellen. En goed nieuws is natuurlijk altijd beterquote:
Nee, want ik ben ook dol op F1quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:31 schreef ElisaB het volgende:
[..]
En het komt niet in je op hém een welgemikte holpor te geven richting woonkamer
Hihihihi, dat kan ik begrijpen. Hee, maar dat zou betekenen dat jij mijn neef bent, aangezien Greys mijn mama isquote:Op zondag 4 oktober 2009 21:33 schreef Loveless85 het volgende:
Aww ja mag er niet om lachen maar die tokkies bij SBS6![]()
En Goodbye; het zijn niet echt sores, ik vaar gewoon wel bij het relatie-advies van Tante Greysie
bedoel je die wat net op t terrasje zaten?quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:33 schreef Loveless85 het volgende:
Aww ja mag er niet om lachen maar die tokkies bij SBS6![]()
En Goodbye; het zijn niet echt sores, ik vaar gewoon wel bij het relatie-advies van Tante Greysie
Maar waarom geef jij ons niet even een samenvatting wie je bent, wat je doet, of je beestjes hebt (huisdieren dan hé...), e.d.quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:32 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nou, niks wat je niet wilt vertellen. En goed nieuws is natuurlijk altijd beter
Wie zegt dat jullie een kliekje zijn dan? Ik merk er niks van in ieder gevalquote:Op zondag 4 oktober 2009 21:33 schreef Greys het volgende:
Goodbye, het is trouwens alsof je altijd al in deze SC hebt rondgehangen!
Niks 'kliekje'!
* veel migrainequote:Op zondag 4 oktober 2009 21:32 schreef Goodbye het volgende:
Nou, niks wat je niet wilt vertellen. En goed nieuws is natuurlijk altijd beter
kliekjes staan hier in de koelkastquote:Op zondag 4 oktober 2009 21:35 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Wie zegt dat jullie een kliekje zijn dan? Ik merk er niks van in ieder geval
O.a.quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:34 schreef Ynske het volgende:
[..]
bedoel je die wat net op t terrasje zaten?
aah daar kan ik aan mee doenquote:Op zondag 4 oktober 2009 21:35 schreef ElisaB het volgende:
[..]
* veel migraine
* leverancier dreigt failliet te gaan
* poes plast in huis
* ruzie met het incassobureau van de zorgverzekeraar
Da wast
Hahaha, ja maar dan weten jullie alles van mij en ik niks van julliequote:Op zondag 4 oktober 2009 21:34 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Maar waarom geef jij ons niet even een samenvatting wie je bent, wat je doet, of je beestjes hebt (huisdieren dan hé...), e.d.
Jij bent de nieuwkomer
He bah, wat een ellende.quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:35 schreef ElisaB het volgende:
[..]
* veel migraine
* poes plast in huis
Da wast
Inclusief bankrekeningnummer en pincode. Hebben we dat vast voor de volgende asielactie.quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:34 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Maar waarom geef jij ons niet even een samenvatting wie je bent, wat je doet, of je beestjes hebt (huisdieren dan hé...), e.d.
Jij bent de nieuwkomer
Hmm dat moet je dan maar aan je moeder vragenquote:Op zondag 4 oktober 2009 21:37 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Hahaha, ja maar dan weten jullie alles van mij en ik niks van jullie
Blegh. En nu het goede nieuws?quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:35 schreef ElisaB het volgende:
[..]
* veel migraine
* poes plast in huis
Da wast
Al onze info staat in de afgelopen 202 topics.quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:37 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Hahaha, ja maar dan weten jullie alles van mij en ik niks van jullie
That's the spirit!quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:37 schreef ElisaB het volgende:
Positieve dingen:
* ik ben gelukkig
* mijn leasecontract loopt volgende week zondag af
* 4 katten piesen niet in huis
* ik hoef nooit te kotsen als ik migraine heb
* ik overweeg mijn eigen leverancier te worden, dus da's wel cool
* de zorgverzekeraar kan de kolere krijgen; ik kan er niet mee zitten
Dan kan je het beter ergens anders zoekenquote:Op zondag 4 oktober 2009 21:37 schreef Cat22 het volgende:
[..]
He bah, wat een ellende.![]()
[..]
Inclusief bankrekeningnummer en pincode. Hebben we dat vast voor de volgende asielactie.
quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:40 schreef Goodbye het volgende:
Nou, vooruit dan maar.
Ik ben 21 jaar, woon met mijn vriendje in een leuk gat tussen Utrecht en Amsterdam. Ik studeer Personeelsmanagement en werk daarnaast. En verder heb ik een heel lief poesje het beest hieronder, he![]()
[ afbeelding ]
ik ben de lelijkstequote:Op zondag 4 oktober 2009 21:40 schreef Greys het volgende:
Heb je het fotoboek al bekeken van de asielactie Goodbye? Wil je nog weten wie wie is?
21quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:40 schreef Goodbye het volgende:
Nou, vooruit dan maar.
Ik ben 21 jaar, woon met mijn vriendje in een leuk gat tussen Utrecht en Amsterdam. Ik studeer Personeelsmanagement en werk daarnaast. En verder heb ik een heel lief poesje het beest hieronder, he![]()
[ afbeelding ]
Oh graaaaaaaaaag, ik wist niet eens dat er een fotoboek was johquote:Op zondag 4 oktober 2009 21:40 schreef Greys het volgende:
Heb je het fotoboek al bekeken van de asielactie Goodbye? Wil je nog weten wie wie is?
DAS ALLEEN VOOR KOMERS JAquote:Op zondag 4 oktober 2009 21:40 schreef Greys het volgende:
De nieuwe waggel... Ik weet het nog niet. Misschien verlengen we het leasecontract met een half jaar. Ik wil graag een BMW 1-serie, maar nu nog niet. Misschien wel een CRXquote:Op zondag 4 oktober 2009 21:40 schreef Loveless85 het volgende:
Wat ga je jezelf leveren dan Eliesje? En wat word de nieuwe waggel?
Ik vind die UV test altijd zo vaag. Wát toont dat ding nu precies aan?quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:41 schreef Ynske het volgende:dat gedoe over de stof onder de voeten van een van die gasten in t hotel op sbs6
goh dat is nog op wel meer plaatsen
Ja hee, Greys is mijn moeder, dus zo oud kan ik niet zijn natuurlijk!quote:
Zo, verborgen frustratie?quote:
quote:
joh ga eens met je zelf spelenquote:
Volgens mij is dat toch vooral bloed, schimmel, sperma wat je dan zietquote:Op zondag 4 oktober 2009 21:42 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik vind die UV test altijd zo vaag. Wát toont dat ding nu precies aan?
Ze suggereren vanalles, maar je hoort nooit wat nu wel en niet zichtbaar kan worden. Zo kan ik het ook.
quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:44 schreef Loveless85 het volgende:
Ik bedoel mensen die aanwezig waren ten tijde van de uitreiking met 'komers'
Stelletje pubers
Je mankeert watquote:Op zondag 4 oktober 2009 21:45 schreef Ynske het volgende:scroll je langs de AT. kom je Wijn laten rijpen tegen en lees je "wijn laten pijpen"
![]()
gil je of kreun je?quote:
UUUUHHHHMMMMM............quote:
Jah, trek die beerput es open.quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:49 schreef Loveless85 het volgende:
Ik heb er niets mee te maken![]()
Maareuuh Greysie, waarom heb je me nooit verteld over je dochter van 21
quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:31 schreef ElisaB het volgende:
[..]
En het komt niet in je op hém een welgemikte holpor te geven richting woonkamer
Nee doos je moet inloggen om de foto's te zienquote:Op zondag 4 oktober 2009 21:50 schreef Greys het volgende:
Whut, als ik op fotoboek.asielactie.nl kijk staat 2009 er helemaal niet bij
Ik weet niet eens meer waar dat fotoboek zitEn de inlog heb ik ook niet meer, want toen wist ik nog niet hoe ik PMs moest opslaan en sindsdien heb ik de inbox alweer leeggekwakt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
die staat er wel, je moet inloggen voor 2009quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:50 schreef Greys het volgende:
Whut, als ik op fotoboek.asielactie.nl kijk staat 2009 er helemaal niet bij
Ik weet niet eens meer waar dat fotoboek zitEn de inlog heb ik ook niet meer, want toen wist ik nog niet hoe ik PMs moest opslaan en sindsdien heb ik de inbox alweer leeggekwakt
Trustquote:
Roep je dat als je komt? Compleet met vraagteken?quote:
Goodbye is mijn FOK! dochterquote:Op zondag 4 oktober 2009 21:49 schreef Loveless85 het volgende:
Ik heb er niets mee te maken![]()
Maareuuh Greysie, waarom heb je me nooit verteld over je dochter van 21
Daar kom je nu meequote:Op zondag 4 oktober 2009 21:52 schreef Greys het volgende:
Goodbye is mijn FOK! dochter
Conleche is ook haar moeder, we hebben haar samen!
Willen we dit wetenquote:Op zondag 4 oktober 2009 21:46 schreef Ynske het volgende:
gil je of kreun je?
Vast niet.quote:
Nou ja, vertel dan maarquote:Op zondag 4 oktober 2009 22:00 schreef Cat22 het volgende:
Vast niet.
Ook raar, je bedekt je ogen en roept dan heel hard LALALLALAAAquote:Op zondag 4 oktober 2009 22:02 schreef Cat22 het volgende:
*stopt vingers in de oren* *bedekt ogen*
LALALALAAAAAAA!
Al zal je als bedpartner de eerste keer best vreemd opkijken!quote:Op zondag 4 oktober 2009 22:11 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ook raar, je bedekt je ogen en roept dan heel hard LALALLALAAA
Nou ja ok, whatever turns you on
quote:Op zondag 4 oktober 2009 22:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Al zal je als bedpartner de eerste keer best vreemd opkijken!
Ik heb al een hoop gezien, maar ook voor mij is dit een nieuwequote:Op zondag 4 oktober 2009 22:11 schreef Loveless85 het volgende:
Ook raar, je bedekt je ogen en roept dan heel hard LALALLALAAA
Nou ja ok, whatever turns you on
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |