Blegh. En nu het goede nieuws?quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:35 schreef ElisaB het volgende:
[..]
* veel migraine
* leverancier dreigt failliet te gaan
* poes plast in huis
* ruzie met het incassobureau van de zorgverzekeraar
Da wast
Al onze info staat in de afgelopen 202 topics.quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:37 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Hahaha, ja maar dan weten jullie alles van mij en ik niks van jullie
That's the spirit!quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:37 schreef ElisaB het volgende:
Positieve dingen:
* ik ben gelukkig
* mijn leasecontract loopt volgende week zondag af
* 4 katten piesen niet in huis
* ik hoef nooit te kotsen als ik migraine heb
* ik overweeg mijn eigen leverancier te worden, dus da's wel cool
* de zorgverzekeraar kan de kolere krijgen; ik kan er niet mee zitten
Dan kan je het beter ergens anders zoekenquote:Op zondag 4 oktober 2009 21:37 schreef Cat22 het volgende:
[..]
He bah, wat een ellende.![]()
[..]
Inclusief bankrekeningnummer en pincode. Hebben we dat vast voor de volgende asielactie.
quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:40 schreef Goodbye het volgende:
Nou, vooruit dan maar.
Ik ben 21 jaar, woon met mijn vriendje in een leuk gat tussen Utrecht en Amsterdam. Ik studeer Personeelsmanagement en werk daarnaast. En verder heb ik een heel lief poesje het beest hieronder, he![]()
[ afbeelding ]
ik ben de lelijkstequote:Op zondag 4 oktober 2009 21:40 schreef Greys het volgende:
Heb je het fotoboek al bekeken van de asielactie Goodbye? Wil je nog weten wie wie is?
21quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:40 schreef Goodbye het volgende:
Nou, vooruit dan maar.
Ik ben 21 jaar, woon met mijn vriendje in een leuk gat tussen Utrecht en Amsterdam. Ik studeer Personeelsmanagement en werk daarnaast. En verder heb ik een heel lief poesje het beest hieronder, he![]()
[ afbeelding ]
Oh graaaaaaaaaag, ik wist niet eens dat er een fotoboek was johquote:Op zondag 4 oktober 2009 21:40 schreef Greys het volgende:
Heb je het fotoboek al bekeken van de asielactie Goodbye? Wil je nog weten wie wie is?
DAS ALLEEN VOOR KOMERS JAquote:Op zondag 4 oktober 2009 21:40 schreef Greys het volgende:
De nieuwe waggel... Ik weet het nog niet. Misschien verlengen we het leasecontract met een half jaar. Ik wil graag een BMW 1-serie, maar nu nog niet. Misschien wel een CRXquote:Op zondag 4 oktober 2009 21:40 schreef Loveless85 het volgende:
Wat ga je jezelf leveren dan Eliesje? En wat word de nieuwe waggel?
Ik vind die UV test altijd zo vaag. Wát toont dat ding nu precies aan?quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:41 schreef Ynske het volgende:dat gedoe over de stof onder de voeten van een van die gasten in t hotel op sbs6
goh dat is nog op wel meer plaatsen
Ja hee, Greys is mijn moeder, dus zo oud kan ik niet zijn natuurlijk!quote:
Zo, verborgen frustratie?quote:
quote:
joh ga eens met je zelf spelenquote:
Volgens mij is dat toch vooral bloed, schimmel, sperma wat je dan zietquote:Op zondag 4 oktober 2009 21:42 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik vind die UV test altijd zo vaag. Wát toont dat ding nu precies aan?
Ze suggereren vanalles, maar je hoort nooit wat nu wel en niet zichtbaar kan worden. Zo kan ik het ook.
quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:44 schreef Loveless85 het volgende:
Ik bedoel mensen die aanwezig waren ten tijde van de uitreiking met 'komers'
Stelletje pubers
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |