Morgen?quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:18 schreef Loveless85 het volgende:
Wanneer gaan we![]()
Alleen dan niet de hele tijd al die Mammia Mia onzin doen hoor
quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:19 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En toen stopte ik met lezen.![]()
De laatste keer dat ik een uur voer op zee heb ik het lokale wildife gesponsord. () En geen walvis gezien.
Ik heb ook niet echte zeebenen, maar op Madeira ook 2 uur met een catamaran gevaren en toen dolfijnen en een walvis en een zeeschildpad gezien en NIET gekotstSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die was wel in de woonkamer maar die keek niet. Hij kon er niets tegenin brengen ook, want hij heeft zowel gister als vandaag om 7.00 uur 's ochtends de tv in de slaapkamer aangegooid vanwege F1quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:20 schreef Goodbye het volgende:
[..]
En dan ook foto's maken op die plekken a la Mamma Mia, natuurlijk![]()
Hihihihi, heeft heer Greys meegekeken?Ik probeer 'm nog te dwnldn, maar het gaat traag
Ben wel al de hele dag aan het zingen en het vriendje keek vooral heer raar toen ik begon met 'chiquitita heb je verdrieeeeeeet'
![]()
Ik heb wel twaalf keer getwijfeld of ik met dekbed en al naar de bank beneden zou verhuizen.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Ah goed plan, ik pik je rond 0730 op, goed?quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Morgen?![]()
En nee joh, met een halve dag heb ik die MM plekkies wel gezien.
Ik ga vast een bikini shoppen!
How is it going daarmee enzo?quote:Die was wel in de woonkamer maar die keek niet. Hij kon er niets tegenin brengen ook, want hij heeft zowel gister als vandaag om 7.00 uur 's ochtends de tv in de slaapkamer aangegooid vanwege F1Ik heb wel twaalf keer getwijfeld of ik met dekbed en al naar de bank beneden zou verhuizen.
Moeten we niet boeken? Of gaan we op de bonnefooi?quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:25 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ah goed plan, ik pik je rond 0730 op, goed?
Ik slinger van de week MSN wel weer even aan.quote:How is it going daarmee enzo?
Echt waaaaar? Dat zou ik ook niet zo op prijs stellen, neequote:Op zondag 4 oktober 2009 21:23 schreef Greys het volgende:
Die was wel in de woonkamer maar die keek niet. Hij kon er niets tegenin brengen ook, want hij heeft zowel gister als vandaag om 7.00 uur 's ochtends de tv in de slaapkamer aangegooid vanwege F1Ik heb wel twaalf keer getwijfeld of ik met dekbed en al naar de bank beneden zou verhuizen.
Ze vliegen toch wel rechtstreeks vanaf Zestienhoven daarheen?quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Moeten we niet boeken? Of gaan we op de bonnefooi?
Ghehe ja ach, dat is allemaal niet zo belangrijk joh, zeker niet bij wat hier nu allemaal iedereen overkomtquote:Ik slinger van de week MSN wel weer even aan.
Jij moet mij ook nog updaten
En het komt niet in je op hém een welgemikte holpor te geven richting woonkamerquote:Op zondag 4 oktober 2009 21:23 schreef Greys het volgende:
hij heeft zowel gister als vandaag om 7.00 uur 's ochtends de tv in de slaapkamer aangegooid vanwege F1Ik heb wel twaalf keer getwijfeld of ik met dekbed en al naar de bank beneden zou verhuizen.
Wat wil je allemaal wetenquote:Op zondag 4 oktober 2009 21:30 schreef Goodbye het volgende:
Nooit denken dat je eigen sores niets is![]()
Al weet ik niet of jullie sores hebben, want jullie doen aaaaaaaaaardig cryptisch![]()
Nou, niks wat je niet wilt vertellen. En goed nieuws is natuurlijk altijd beterquote:
Nee, want ik ben ook dol op F1quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:31 schreef ElisaB het volgende:
[..]
En het komt niet in je op hém een welgemikte holpor te geven richting woonkamer
Hihihihi, dat kan ik begrijpen. Hee, maar dat zou betekenen dat jij mijn neef bent, aangezien Greys mijn mama isquote:Op zondag 4 oktober 2009 21:33 schreef Loveless85 het volgende:
Aww ja mag er niet om lachen maar die tokkies bij SBS6![]()
En Goodbye; het zijn niet echt sores, ik vaar gewoon wel bij het relatie-advies van Tante Greysie
bedoel je die wat net op t terrasje zaten?quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:33 schreef Loveless85 het volgende:
Aww ja mag er niet om lachen maar die tokkies bij SBS6![]()
En Goodbye; het zijn niet echt sores, ik vaar gewoon wel bij het relatie-advies van Tante Greysie
Maar waarom geef jij ons niet even een samenvatting wie je bent, wat je doet, of je beestjes hebt (huisdieren dan hé...), e.d.quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:32 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nou, niks wat je niet wilt vertellen. En goed nieuws is natuurlijk altijd beter
Wie zegt dat jullie een kliekje zijn dan? Ik merk er niks van in ieder gevalquote:Op zondag 4 oktober 2009 21:33 schreef Greys het volgende:
Goodbye, het is trouwens alsof je altijd al in deze SC hebt rondgehangen!
Niks 'kliekje'!
* veel migrainequote:Op zondag 4 oktober 2009 21:32 schreef Goodbye het volgende:
Nou, niks wat je niet wilt vertellen. En goed nieuws is natuurlijk altijd beter
kliekjes staan hier in de koelkastquote:Op zondag 4 oktober 2009 21:35 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Wie zegt dat jullie een kliekje zijn dan? Ik merk er niks van in ieder geval
O.a.quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:34 schreef Ynske het volgende:
[..]
bedoel je die wat net op t terrasje zaten?
aah daar kan ik aan mee doenquote:Op zondag 4 oktober 2009 21:35 schreef ElisaB het volgende:
[..]
* veel migraine
* leverancier dreigt failliet te gaan
* poes plast in huis
* ruzie met het incassobureau van de zorgverzekeraar
Da wast
Hahaha, ja maar dan weten jullie alles van mij en ik niks van julliequote:Op zondag 4 oktober 2009 21:34 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Maar waarom geef jij ons niet even een samenvatting wie je bent, wat je doet, of je beestjes hebt (huisdieren dan hé...), e.d.
Jij bent de nieuwkomer
He bah, wat een ellende.quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:35 schreef ElisaB het volgende:
[..]
* veel migraine
* leverancier dreigt failliet te gaan
* poes plast in huis
* ruzie met het incassobureau van de zorgverzekeraar
Da wast
Inclusief bankrekeningnummer en pincode. Hebben we dat vast voor de volgende asielactie.quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:34 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Maar waarom geef jij ons niet even een samenvatting wie je bent, wat je doet, of je beestjes hebt (huisdieren dan hé...), e.d.
Jij bent de nieuwkomer
Hmm dat moet je dan maar aan je moeder vragenquote:Op zondag 4 oktober 2009 21:37 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Hahaha, ja maar dan weten jullie alles van mij en ik niks van jullie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |