Hij is verwijderdquote:Op zondag 4 oktober 2009 14:13 schreef Greys het volgende:
En nog even een sfeerbeeld van het einde van het vorige topic:
De PaintPiem0l van ElisaB(let u vooral ook op de bestandsnaam!)
[ [url=http://i27.photobucket.com/albums/c198/ElisaB69/vergeetmenietje.jpg
En het nieuwe jurrekie van Greys:
[IMG]http://i126.photobucket.com/albums/p112/Mirandalientje/aSaTCdress.jpg]afbeelding[/url] ]
Ik ga er de rest van de dag naar kijken
Oh nee, eerst even met het hondje wandelen! 't Dieeeeeeeerendag!
Het is zeker treurig met me gesteld als ik niet weet wat LARP'en is?quote:
Veel plezier @ Texelquote:Op zondag 4 oktober 2009 14:28 schreef oh-oh het volgende:Ik ga mn pc nu in mn koffer persen!
Nice dress Greys!
Tot over een weekje
Fijne vakantie!quote:Op zondag 4 oktober 2009 14:28 schreef oh-oh het volgende:Ik ga mn pc nu in mn koffer persen!
Nice dress Greys!
Tot over een weekje
Er is ook een vorig deelquote:Op zondag 4 oktober 2009 14:31 schreef Barbaaf het volgende:
tvp, op de eerste pagina nog. Iedereen is zeker met de beestjes bezig?
Ja, waar blijven jullie?quote:Op zondag 4 oktober 2009 14:34 schreef Loveless85 het volgende:
Zouden er eigenlijk niet gewoon wat mensen in Amersfoort staan nu, vandaar dat het zo stil is
quote:Op zondag 4 oktober 2009 13:45 schreef Greys het volgende:
Hebben jullie een beetje leuk weekend?
Zijn er nog dirty details waarvan ik op de hoogte moet zijn? (behalve die van Q, die zijn zo dirty dat ik daar voor de komende tijd genoeg details van heb...).
Nee hoor, ik struin al sinds 12 uur in mijn eentje door het dierenpark...quote:Op zondag 4 oktober 2009 14:34 schreef Loveless85 het volgende:
Zouden er eigenlijk niet gewoon wat mensen in Amersfoort staan nu, vandaar dat het zo stil is
Nah het moet wel echt gebeurenquote:Op zondag 4 oktober 2009 15:13 schreef Cat22 het volgende:
Dan doe je het toch lekker niet? Da's altijd mijn strategie.
Nodig voor vanavond (vrouwelijk) bezoek uit. Dan moet je wel.quote:Op zondag 4 oktober 2009 15:13 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nah het moet wel echt gebeuren![]()
Hoe was het in de dierentuin?
Voor morgenavondquote:Op zondag 4 oktober 2009 15:24 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Nodig voor vanavond (vrouwelijk) bezoek uit. Dan moet je wel.
Ik had gisteren ook geen reet zin om iets uit te voeren, maar 's avonds kwam er visite, dus toen moest ik wel.
Bovenverdieping moet nog wel trouwens
*zwaait*quote:
quote:
Ik zal niets verklappen....quote:
Ik weet de uitslag al...meneer I. zit nu met een vriendje op de bank te kijken.quote:
1x per week?quote:Op zondag 4 oktober 2009 16:07 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik weet de uitslag al...meneer I. zit nu met een vriendje op de bank te kijken.
Dus ik zeg ook niets![]()
@Ll: maar 1x per week dweilen? Heb jij zulke nette katten?
Welke winkel heb je hem gehaald?quote:Op zondag 4 oktober 2009 14:32 schreef Greys het volgende:
Veel plezier oh-oh! Volgens mij ga je mazzel hebben met het weer aankomende week!
Muis, ik dacht al dat jij hem ook leuk zou vinden!
Ik zag hem in de etalage en dacht 'Oh, how véry SaTC!'.
Geen idee nog hoe en wanneer ik hem ga dragen, maar in de winkel had ik hem aan op een skinny jeans met witte laarzen er over en dat ging eigenlijk ook prima. Maar misschien heb ik gewoon een wat rare smaak
Dweil je serieus 2x per weekquote:Op zondag 4 oktober 2009 16:13 schreef Ingetje79 het volgende:
2x per week![]()
Waarom gaat Buffy weer weg dan?
Gang, keuken en bijkeuken wel ja, de kamer wat minderquote:Op zondag 4 oktober 2009 16:15 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dweil je serieus 2x per week![]()
Ik echt 1x per maand ofzo, en das nog veel![]()
Stofzuig wel 1 á 2x per week, kattenbak dagelijks en 1x per week helemaal schoon. Maar ik ga echt niet wekelijks dweilen. Het grind en haar is net zo makkelijk op te zuigen.
Omdat ze eigenlijk bij m'n ex woont, maar die zit nu 6 weken in de VS, vandaar dat ik oppaste. Het is onze gedeelde voogdbij-poes![]()
Mjah keuken is waar, die doe ik ook wel wat vaker, als het nodig isquote:Op zondag 4 oktober 2009 16:17 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Gang, keuken en bijkeuken wel ja, de kamer wat minder![]()
Wel gezellig...zo'n ex-poes over de vloer zeker?
WTF, net tussen de buien door mijn gezichtsbeharing weer even bijgewerkt dat doe ik altijd buiten, het is hier regenachtig pokkeweer.quote:Op zondag 4 oktober 2009 16:18 schreef Muis006 het volgende:
Is het daar trouwens ook zulk lekker weer? Ik heb net buiten in de zon zitten slapen.
Het is hier echt stralend! De zon schijnt, geen wind. Je kan makkelijk buiten zitten met een vest aan.quote:Op zondag 4 oktober 2009 16:21 schreef Pagan het volgende:
[..]
WTF, net tussen de buien door mijn gezichtsbeharing weer even bijgewerkt dat doe ik altijd buiten, het is hier regenachtig pokkeweer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |