Die had je snel!quote:
Hihihihihi, net zoals Muis een mapje op haar computer heeft met grappige plaatjes voor ieder momentquote:Op zondag 4 oktober 2009 12:10 schreef Loveless85 het volgende:
Ik heb zo'n .txt bestandje met chantabel materiaal van Muis
Ja, die map heet heel toepasselijk 'zooi'.quote:Op zondag 4 oktober 2009 12:11 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Hihihihihi, net zoals Muis een mapje op haar computer heeft met grappige plaatjes voor ieder moment
Jenny,quote:
Dit moet 'm maar ff wezen (de andere versie was té errug):quote:Op zondag 4 oktober 2009 12:16 schreef Goodbye het volgende:
Het is zeker een lastige paint voor Elies
Wat een plaatjequote:Op zondag 4 oktober 2009 12:26 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dit moet 'm maar ff wezen (de andere versie was té errug):
[ afbeelding ]
Best lastig
Nee, dat wil je nietquote:Op zondag 4 oktober 2009 12:27 schreef Goodbye het volgende:
Wat een plaatje![]()
En nu wil ik de andere versie ook zien, naturlich.
Van de HEMAquote:
Ja-ja, van de HEMAquote:Op zondag 4 oktober 2009 12:31 schreef Muis006 het volgende:
Wat een kinky slip!
quote:Op zondag 4 oktober 2009 12:35 schreef Muis006 het volgende:
Ja. Slarioux vast ook nog wel.
Ik snap m! Maar meneer Muis is er niet vandaag en als de kat van huis is..quote:Op zondag 4 oktober 2009 12:37 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nou kijk, meneer Muis vindt het vast niet gaaf dat een vreemde de billen van zijn lieffie kust. Dus als ie de dader gaat zoeken om in elkaar te rossen, dan zoekt ie een wijffie met een bolle toet en grijze krullen. En dat ben ik niet
Viel je 'm? Snap je 'm? Hebbie 'm door
Naja, maar dat wist ik niet natuurlijk; zekerheid voor allesquote:Op zondag 4 oktober 2009 12:39 schreef Muis006 het volgende:
Ik snap m! Maar meneer Muis is er niet vandaag en als de kat van huis is..
Ja.quote:Op zondag 4 oktober 2009 12:39 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik snap m! Maar meneer Muis is er niet vandaag en als de kat van huis is..
Kijk, hier!quote:Op zondag 4 oktober 2009 13:35 schreef Goodbye het volgende:
En dat zongen ze niet eens in de musical!![]()
![]()
![]()
When you're gone, WHEN YOU'RE GONE![]()
Ksssssjt, met je ongepaste Abba-herrie! Sjoeh!quote:
Hahahahahahaha, ik hoor PRECIES wat je bedoelt!quote:Op zondag 4 oktober 2009 13:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Kijk, hier!
Hoe hij zo lekker bekakt laughing in the rain zingt
Wát een beauty!quote:Op zondag 4 oktober 2009 13:59 schreef Greys het volgende:
Oh hoe vinden jullie mijn nieuwe jurkie?
Ik ben er verliefd op!
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |