En bedanktquote:Op zondag 4 oktober 2009 11:53 schreef Re het volgende:
moet wel gelijk denken aan the ace of spades... wonder why...
Weer probs met je gezondheid? Dan hoef je je daar inderdaad niet zo mee bezig te houden.quote:Op zondag 4 oktober 2009 11:49 schreef Muis006 het volgende:
Ynske die foto! Teh horror! Lenny, er zitten gekleurde dierensuikertjes op de koekjes dus ze zijn ook nog eens heel vrolijk.
G'bye, hoe is het? Ik heb de komende tijd niet veel in Slank te zoeken dus ik kom er eigenllijk bijna nooit
quote:Op zondag 4 oktober 2009 11:48 schreef Re het volgende:
[..]
hoi, ja gaat wel OK, het leven elders gaat gewoon door, hier staat dat een beetje stil.
vandaag gaan we even naar mijn moeder, fftjes eruit
Ja ik ben weer aan de medicijnen, de maand oktober is echt de maand van beter wordenquote:Op zondag 4 oktober 2009 11:55 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Weer probs met je gezondheid? Dan hoef je je daar inderdaad niet zo mee bezig te houden.
Niet dat ik me er wel bezig mee houdt, maargoed
Balen allemaal Muisje!quote:Op zondag 4 oktober 2009 11:57 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja ik ben weer aan de medicijnen, de maand oktober is echt de maand van beter worden![]()
Gisteren ook nog keihard van de trap af gedonderd dus mijn stuitje is gekneusd
Ik duim heel hard voor je, maar het werkt nog niet echt geloof ikquote:Op zondag 4 oktober 2009 11:57 schreef Muis006 het volgende:
Ja ik ben weer aan de medicijnen, de maand oktober is echt de maand van beter worden![]()
Gisteren ook nog keihard van de trap af gedonderd dus mijn stuitje is gekneusd
quote:Op zondag 4 oktober 2009 12:01 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik duim heel hard voor je, maar het werkt nog niet echt geloof ik
Kusje op je stuitje
dat laatste hoef ik toch niet te visualiseren he...quote:Op zondag 4 oktober 2009 12:01 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Kusje op je stuitje
Leuk tochquote:Op zondag 4 oktober 2009 12:02 schreef Re het volgende:
dat laatste hoef ik toch niet te visualiseren he...
Ah joh ik overleef het wel hoor! Het gaat al een stuk beter dan een week geleden, en ik slaap als een baby door alle medicijnen.quote:Op zondag 4 oktober 2009 12:01 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Kusje op je stuitje
Jouw paints zijn wel altijd toppertjes, dus wat mij betreft welquote:
Je kan iig wel weer hele zinnen typen en roept geen 'kk dit, kk dat' meerquote:Op zondag 4 oktober 2009 12:04 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ah joh ik overleef het wel hoor! Het gaat al een stuk beter dan een week geleden, en ik slaap als een baby door alle medicijnen.
Ja dat was echt ergquote:Op zondag 4 oktober 2009 12:04 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Je kan iig wel weer hele zinnen typen en roept geen 'kk dit, kk dat' meer
Muis?quote:Op zondag 4 oktober 2009 12:04 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Je kan iig wel weer hele zinnen typen en roept geen 'kk dit, kk dat' meer
Daar heb je vast geen linkje meer vanquote:
quote:
quote:Op vrijdag 25 september 2009 19:45 schreef Muis006 het volgende:
ik zit in mickey mouse tshirt, t is kkwarm
qweej, wat jij wil
quote:Op vrijdag 25 september 2009 19:50 schreef Loveless85 het volgende:
[..]