Serieusquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 21:46 schreef ferrari_rood het volgende:
Ja dat ding. Ik ben alleen wel bang dat hij er later niet meer bij kan met zijn pootjes. Hij had hem nu al open gekregen.
wat leuk!quote:
Was dat vandaag!?quote:
Ja! Met Goodbye, die ik ook naar hier heb gelokt!quote:Op zondag 4 oktober 2009 00:11 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Was dat vandaag!?![]()
Hij is een beetje fout maar toch ook wel weer erg feel-good. Wast gezellig?
We merkten in een grapje op (omdat we dat ooit gehoord hadden) dat X het met P had gedaan. Nou, het vriendje ging helemaal over de zeik. Terwijl X bij hoog en bij laag volhoudt dat er niks is gebeurt.quote:
Leuk! Heb je met Bas gepraat dan?quote:Op zondag 4 oktober 2009 00:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja! Met Goodbye, die ik ook naar hier heb gelokt!Dus die komt ook morgen wel even meekleppen!
Ik had hem al drie keer gezien, maar het was weer net zo leuk! En Lone van Roosendaal is tien keer zo goed als Simone Kleinsma.
Oh en Bas Westerweel is een erg leuke man!![]()
Nee hoor, niet gepraat, we zijn meteen na de voorstelling weggegaan omdat Goodbye nog helemaal naar huis moest met de trein. Maar ik had niet verwacht dat ik het een lekker ding zou vinden en dat vond ik welquote:Op zondag 4 oktober 2009 00:24 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Leuk! Heb je met Bas gepraat dan?Vanmiddag was hij nog in Peking express VIP. Op tv komt hij altijd op me over als een heel lief, knuffelig volwassen kind. Op een positieve manier.
![]()
Ik wil Simone Kleinsma ook eens zien in een musical. Bij Sunset Boulevard zouden we haar krijgen, totdat ze over haar eigen benen struikelde een week voordat wij gingen en geblesseerd raakte.
Kregen we Pia Douwes. En daarvan weet ik allang dat die het kan.
No contest.quote:Op zondag 4 oktober 2009 00:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee hoor, niet gepraat, we zijn meteen na de voorstelling weggegaan omdat Goodbye nog helemaal naar huis moest met de trein. Maar ik had niet verwacht dat ik het een lekker ding zou vinden en dat vond ik welHij speelde het ook leuk en aandoenlijk en dat ie niet kan zingen maakt helemaal niet uit in die musical.
Hij zingt SOS in elk geval beter danPierce Brosnan
maar dat kan al snel natuurlijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.
Dale Carnegie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |