Klopt. Eerst wilde KPN de wijkcentale niet aanpassen omdat het niet rendabel was. Toen zijn we met de gemeente een project opgestart om de downlink via de satelliet en de uplink via de telefoon te laten gaan.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 18:40 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
4MBIT internet-abo? Dan is t wel ff bikkelen ja. Dan haal je max iets van 500 kb/s met downloaden?
Oew, lekker. Af en toe even flink blazen met die versterker. Hier staat de nieuwe Guilt Machine op.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 18:43 schreef Qwea het volgende:
ooh man ik heb rammstein hier keihard aanstaan. Zo hard dat als ik hem nog een tikkie harder doe ik permanent doof wordt
Nee das de ellende met ADSL, hoe verder je woont hoe rapper je snelheid afneemt.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 19:00 schreef Pagan het volgende:
[..]
Klopt. Eerst wilde KPN de wijkcentale niet aanpassen omdat het niet rendabel was. Toen zijn we met de gemeente een project opgestart om de downlink via de satelliet en de uplink via de telefoon te laten gaan.
Toen dat van de grond begon te komen was KPN er als de kippen bij om alsnog de centrale om te bouwen.
Over een weekje of twee gaan we om naar 8MB
Die 500kb/sec heb ik hier nog nooit gehaald, 3km. koperdraad door de weilanden is ook niet alles.
Ellek voordeel hep sein nadeel.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 19:09 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee das de ellende met ADSL, hoe verder je woont hoe rapper je snelheid afneemt.
Wat dat betreft is de stad weer ideaal, glasvezel hier![]()
Maar ik heb weer niet zo'n uitzicht
En jij hebt ook buren?quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 18:43 schreef Qwea het volgende:
ooh man ik heb rammstein hier keihard aanstaan. Zo hard dat als ik hem nog een tikkie harder doe ik permanent doof wordt
Een Maine Coontje katertje, hij heeft lekker lang bij moeder gewoond, hij is van 12 juni. Kleur is cream tabby mackerel. En als alles klikt mag hij morgen al meteen meequote:Op zaterdag 3 oktober 2009 20:13 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Cool!
Wat, waar, waarom, hoe oud, foto's!!!
Ja he? Ik heb nu al kriebels in mijn buikquote:
Massimo zwaait naar hem.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 20:20 schreef senesta het volgende:
[..]
Een Maine Coontje katertje, hij heeft lekker lang bij moeder gewoond, hij is van 12 juni. Kleur is cream tabby mackerel. En als alles klikt mag hij morgen al meteen mee![]()
Foto's zal ik even vragen, heb ik zelf al wel gezien maar ik wil niet zomaar foto's van de fokker op FOK! zetten![]()
Ik ben er helemaal zenuwachtig van
Helemaal niet erg hoor! Ik zeg net vanmiddag tegen Pagan, ik wil eigenlijk weer heel erg graag een Brits Korthaar kitten, en dan weer zo'n grote blauwe kater! Ik mis m'n beertje.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 20:34 schreef senesta het volgende:
[..]
Ja he? Ik heb nu al kriebels in mijn buik![]()
Wat erg eigenlijk
Ja, hij heeft onvolmaaktheden, hij heeft wat kleurverschil in zijn oogjes zitten waardoor hij ongeschikt is voor fokken en shows en hij heeft een klein navelbreukjequote:Op zaterdag 3 oktober 2009 20:35 schreef ferrari_rood het volgende:
Ow wat leuk ook een coontje. Is er een speciale reden voor dat hij langer bij zijn moeder is gebleven?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 21:04 schreef ferrari_rood het volgende:
Dat doet natuurlijk geen afbreuk aan zijn karakter. Heel veel plezier ermee.Hij heeft ook een stamboom hoor en hij is verder helemaal gezond en zoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En hij heeft echt een superlief koppie
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
't Is echt een lekkerding,quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 21:06 schreef senesta het volgende:
[..]
Hij heeft ook een stamboom hoor en hij is verder helemaal gezond en zo
En hij heeft echt een superlief koppie![]()
Ik snapte hoe je het bedoelde hoor, mijn reply komt misschien wat in de verdediging over maar was ook niet zo bedoeld. Ik maak me ook helemaal niet druk over die dingetjes, ik ben super enthousiastquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 21:11 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik wilde alleen maar aangeven dat Zorro verkocht is al perfecte coon met stamboom wat uiteindelijk niet bleek te zijn. Ik mocht hem eigenlijk wel terug brengen maar voor geen goud dat ik hem kwijt wil. Nu hebben mijn ouders zijn neefje met korting gekregen.
Oeh wat vetquote:
Serieusquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 21:46 schreef ferrari_rood het volgende:
Ja dat ding. Ik ben alleen wel bang dat hij er later niet meer bij kan met zijn pootjes. Hij had hem nu al open gekregen.
wat leuk!quote:
Was dat vandaag!?quote:
Ja! Met Goodbye, die ik ook naar hier heb gelokt!quote:Op zondag 4 oktober 2009 00:11 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Was dat vandaag!?![]()
Hij is een beetje fout maar toch ook wel weer erg feel-good. Wast gezellig?
We merkten in een grapje op (omdat we dat ooit gehoord hadden) dat X het met P had gedaan. Nou, het vriendje ging helemaal over de zeik. Terwijl X bij hoog en bij laag volhoudt dat er niks is gebeurt.quote:
Leuk! Heb je met Bas gepraat dan?quote:Op zondag 4 oktober 2009 00:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja! Met Goodbye, die ik ook naar hier heb gelokt!Dus die komt ook morgen wel even meekleppen!
Ik had hem al drie keer gezien, maar het was weer net zo leuk! En Lone van Roosendaal is tien keer zo goed als Simone Kleinsma.
Oh en Bas Westerweel is een erg leuke man!![]()
Nee hoor, niet gepraat, we zijn meteen na de voorstelling weggegaan omdat Goodbye nog helemaal naar huis moest met de trein. Maar ik had niet verwacht dat ik het een lekker ding zou vinden en dat vond ik welquote:Op zondag 4 oktober 2009 00:24 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Leuk! Heb je met Bas gepraat dan?Vanmiddag was hij nog in Peking express VIP. Op tv komt hij altijd op me over als een heel lief, knuffelig volwassen kind. Op een positieve manier.
![]()
Ik wil Simone Kleinsma ook eens zien in een musical. Bij Sunset Boulevard zouden we haar krijgen, totdat ze over haar eigen benen struikelde een week voordat wij gingen en geblesseerd raakte.
Kregen we Pia Douwes. En daarvan weet ik allang dat die het kan.
No contest.quote:Op zondag 4 oktober 2009 00:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee hoor, niet gepraat, we zijn meteen na de voorstelling weggegaan omdat Goodbye nog helemaal naar huis moest met de trein. Maar ik had niet verwacht dat ik het een lekker ding zou vinden en dat vond ik welHij speelde het ook leuk en aandoenlijk en dat ie niet kan zingen maakt helemaal niet uit in die musical.
Hij zingt SOS in elk geval beter danPierce Brosnan
maar dat kan al snel natuurlijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.
Dale Carnegie
quote:Op zondag 4 oktober 2009 01:02 schreef Ynske het volgende:
schrik nietEen rood kruisjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
nu niet meer, en geloof me, in t echt op 10 cm afstand is ze nogquote:
OMGquote:Op zondag 4 oktober 2009 01:03 schreef Ynske het volgende:
nu niet meer, en geloof me, in t echt op 10 cm afstand is ze noglelijker
En omdat de Afterparty tenenkrommend was, natuurlijkquote:Op zondag 4 oktober 2009 00:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee hoor, niet gepraat, we zijn meteen na de voorstelling weggegaan omdat Goodbye nog helemaal naar huis moest met de trein. Maar ik had niet verwacht dat ik het een lekker ding zou vinden en dat vond ik welHij speelde het ook leuk en aandoenlijk en dat ie niet kan zingen maakt helemaal niet uit in die musical.
Hij zingt SOS in elk geval beter danPierce Brosnan
maar dat kan al snel natuurlijk
nou, dat blijkt Hij had ook gewoon kunnen denken van "ooh boeie als het waar is" het was toch voor zn tijd. Neuj, helemaal over de zeikquote:Op zondag 4 oktober 2009 00:28 schreef Greys het volgende:
Oeh Kweej, dat zijn altijd gevaarlijke onderwerpen
Leuk!quote:Op zondag 4 oktober 2009 10:48 schreef Ynske het volgende:
[Fotoreportage] Uitreiking Gouden Kalf
ow en als t goed is komen er nog wat namen bij, hoewel ik t niet van iedereen weet
dank jequote:
Hai!quote:Op zondag 4 oktober 2009 10:15 schreef Goodbye het volgende:
[..]
En omdat de Afterparty tenenkrommend was, natuurlijkNu weten we niet eens of we de cruise naar de Bahama's hebben gewonnen met de loterij
![]()
En ik moest hier dus even komen kijken van Greys omdat het hier zo gezellig schijnt te zijn![]()
Ik zie in ieder geval al een Muis en een Elies
quote:Op zondag 4 oktober 2009 11:42 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Haiii!! Er zijn naast cupcakes ook heeeeeel lekkere chocoladekoekjes dus komt dat proeven
Ik was je al helemaal kwijt en toen zei Greys dat je tegenwoordig hier hangtquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.
Dale Carnegie
hoi, ja gaat wel OK, het leven elders gaat gewoon door, hier staat dat een beetje stil.quote:
quote:Op zondag 4 oktober 2009 11:47 schreef Ynske het volgende:
K heb de wcdeur net behangen
My eyezzz! It hurtsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
Ja das lastig hé, tis net alsof je in soort 'vacuüm' zit ofzo... Maar het is wel fijn toch er ff uit te zijn? Anders komen de muren denk ik ook maar op jullie af?quote:Op zondag 4 oktober 2009 11:48 schreef Re het volgende:
[..]
hoi, ja gaat wel OK, het leven elders gaat gewoon door, hier staat dat een beetje stil.
vandaag gaan we even naar mijn moeder, fftjes eruit
En bedanktquote:Op zondag 4 oktober 2009 11:53 schreef Re het volgende:
moet wel gelijk denken aan the ace of spades... wonder why...
Weer probs met je gezondheid? Dan hoef je je daar inderdaad niet zo mee bezig te houden.quote:Op zondag 4 oktober 2009 11:49 schreef Muis006 het volgende:
Ynske die foto! Teh horror! Lenny, er zitten gekleurde dierensuikertjes op de koekjes dus ze zijn ook nog eens heel vrolijk.
G'bye, hoe is het? Ik heb de komende tijd niet veel in Slank te zoeken dus ik kom er eigenllijk bijna nooit
quote:Op zondag 4 oktober 2009 11:48 schreef Re het volgende:
[..]
hoi, ja gaat wel OK, het leven elders gaat gewoon door, hier staat dat een beetje stil.
vandaag gaan we even naar mijn moeder, fftjes eruit
Ja ik ben weer aan de medicijnen, de maand oktober is echt de maand van beter wordenquote:Op zondag 4 oktober 2009 11:55 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Weer probs met je gezondheid? Dan hoef je je daar inderdaad niet zo mee bezig te houden.
Niet dat ik me er wel bezig mee houdt, maargoed
Balen allemaal Muisje!quote:Op zondag 4 oktober 2009 11:57 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja ik ben weer aan de medicijnen, de maand oktober is echt de maand van beter worden![]()
Gisteren ook nog keihard van de trap af gedonderd dus mijn stuitje is gekneusd
Ik duim heel hard voor je, maar het werkt nog niet echt geloof ikquote:Op zondag 4 oktober 2009 11:57 schreef Muis006 het volgende:
Ja ik ben weer aan de medicijnen, de maand oktober is echt de maand van beter worden![]()
Gisteren ook nog keihard van de trap af gedonderd dus mijn stuitje is gekneusd
quote:Op zondag 4 oktober 2009 12:01 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik duim heel hard voor je, maar het werkt nog niet echt geloof ik
Kusje op je stuitje
dat laatste hoef ik toch niet te visualiseren he...quote:Op zondag 4 oktober 2009 12:01 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Kusje op je stuitje
Leuk tochquote:Op zondag 4 oktober 2009 12:02 schreef Re het volgende:
dat laatste hoef ik toch niet te visualiseren he...
Ah joh ik overleef het wel hoor! Het gaat al een stuk beter dan een week geleden, en ik slaap als een baby door alle medicijnen.quote:Op zondag 4 oktober 2009 12:01 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Kusje op je stuitje
Jouw paints zijn wel altijd toppertjes, dus wat mij betreft welquote:
Je kan iig wel weer hele zinnen typen en roept geen 'kk dit, kk dat' meerquote:Op zondag 4 oktober 2009 12:04 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ah joh ik overleef het wel hoor! Het gaat al een stuk beter dan een week geleden, en ik slaap als een baby door alle medicijnen.
Ja dat was echt ergquote:Op zondag 4 oktober 2009 12:04 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Je kan iig wel weer hele zinnen typen en roept geen 'kk dit, kk dat' meer
Muis?quote:Op zondag 4 oktober 2009 12:04 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Je kan iig wel weer hele zinnen typen en roept geen 'kk dit, kk dat' meer
Daar heb je vast geen linkje meer vanquote:
quote:
quote:Op vrijdag 25 september 2009 19:45 schreef Muis006 het volgende:
ik zit in mickey mouse tshirt, t is kkwarm
qweej, wat jij wil
quote:Op vrijdag 25 september 2009 19:50 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Zeg je nou serieus 'kk warm'
Its the drugs
quote:Op vrijdag 25 september 2009 22:19 schreef Muis006 het volgende:
[..]
![]()
![]()
jij ook beterschap
lenny, kkwerrrrrrrrrrrrrrum
Die had je snel!quote:
Hihihihihi, net zoals Muis een mapje op haar computer heeft met grappige plaatjes voor ieder momentquote:Op zondag 4 oktober 2009 12:10 schreef Loveless85 het volgende:
Ik heb zo'n .txt bestandje met chantabel materiaal van Muis
Ja, die map heet heel toepasselijk 'zooi'.quote:Op zondag 4 oktober 2009 12:11 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Hihihihihi, net zoals Muis een mapje op haar computer heeft met grappige plaatjes voor ieder moment
Jenny,quote:
Dit moet 'm maar ff wezen (de andere versie was té errug):quote:Op zondag 4 oktober 2009 12:16 schreef Goodbye het volgende:
Het is zeker een lastige paint voor Elies
Wat een plaatjequote:Op zondag 4 oktober 2009 12:26 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dit moet 'm maar ff wezen (de andere versie was té errug):
[ afbeelding ]
Best lastig
Nee, dat wil je nietquote:Op zondag 4 oktober 2009 12:27 schreef Goodbye het volgende:
Wat een plaatje![]()
En nu wil ik de andere versie ook zien, naturlich.
Van de HEMAquote:
Ja-ja, van de HEMAquote:Op zondag 4 oktober 2009 12:31 schreef Muis006 het volgende:
Wat een kinky slip!
quote:Op zondag 4 oktober 2009 12:35 schreef Muis006 het volgende:
Ja. Slarioux vast ook nog wel.
Ik snap m! Maar meneer Muis is er niet vandaag en als de kat van huis is..quote:Op zondag 4 oktober 2009 12:37 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nou kijk, meneer Muis vindt het vast niet gaaf dat een vreemde de billen van zijn lieffie kust. Dus als ie de dader gaat zoeken om in elkaar te rossen, dan zoekt ie een wijffie met een bolle toet en grijze krullen. En dat ben ik niet
Viel je 'm? Snap je 'm? Hebbie 'm door
Naja, maar dat wist ik niet natuurlijk; zekerheid voor allesquote:Op zondag 4 oktober 2009 12:39 schreef Muis006 het volgende:
Ik snap m! Maar meneer Muis is er niet vandaag en als de kat van huis is..
Ja.quote:Op zondag 4 oktober 2009 12:39 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik snap m! Maar meneer Muis is er niet vandaag en als de kat van huis is..
Kijk, hier!quote:Op zondag 4 oktober 2009 13:35 schreef Goodbye het volgende:
En dat zongen ze niet eens in de musical!![]()
![]()
![]()
When you're gone, WHEN YOU'RE GONE![]()
Ksssssjt, met je ongepaste Abba-herrie! Sjoeh!quote:
Hahahahahahaha, ik hoor PRECIES wat je bedoelt!quote:Op zondag 4 oktober 2009 13:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Kijk, hier!
Hoe hij zo lekker bekakt laughing in the rain zingt
Wát een beauty!quote:Op zondag 4 oktober 2009 13:59 schreef Greys het volgende:
Oh hoe vinden jullie mijn nieuwe jurkie?
Ik ben er verliefd op!
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |