quote:Op zondag 4 oktober 2009 01:02 schreef Ynske het volgende:
schrik nietEen rood kruisjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
nu niet meer, en geloof me, in t echt op 10 cm afstand is ze nogquote:
OMGquote:Op zondag 4 oktober 2009 01:03 schreef Ynske het volgende:
nu niet meer, en geloof me, in t echt op 10 cm afstand is ze noglelijker
En omdat de Afterparty tenenkrommend was, natuurlijkquote:Op zondag 4 oktober 2009 00:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee hoor, niet gepraat, we zijn meteen na de voorstelling weggegaan omdat Goodbye nog helemaal naar huis moest met de trein. Maar ik had niet verwacht dat ik het een lekker ding zou vinden en dat vond ik welHij speelde het ook leuk en aandoenlijk en dat ie niet kan zingen maakt helemaal niet uit in die musical.
Hij zingt SOS in elk geval beter danPierce Brosnan
maar dat kan al snel natuurlijk
nou, dat blijkt Hij had ook gewoon kunnen denken van "ooh boeie als het waar is" het was toch voor zn tijd. Neuj, helemaal over de zeikquote:Op zondag 4 oktober 2009 00:28 schreef Greys het volgende:
Oeh Kweej, dat zijn altijd gevaarlijke onderwerpen
Leuk!quote:Op zondag 4 oktober 2009 10:48 schreef Ynske het volgende:
[Fotoreportage] Uitreiking Gouden Kalf
ow en als t goed is komen er nog wat namen bij, hoewel ik t niet van iedereen weet
dank jequote:
Hai!quote:Op zondag 4 oktober 2009 10:15 schreef Goodbye het volgende:
[..]
En omdat de Afterparty tenenkrommend was, natuurlijkNu weten we niet eens of we de cruise naar de Bahama's hebben gewonnen met de loterij
![]()
En ik moest hier dus even komen kijken van Greys omdat het hier zo gezellig schijnt te zijn![]()
Ik zie in ieder geval al een Muis en een Elies
quote:Op zondag 4 oktober 2009 11:42 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Haiii!! Er zijn naast cupcakes ook heeeeeel lekkere chocoladekoekjes dus komt dat proeven
Ik was je al helemaal kwijt en toen zei Greys dat je tegenwoordig hier hangtquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.
Dale Carnegie
hoi, ja gaat wel OK, het leven elders gaat gewoon door, hier staat dat een beetje stil.quote:
quote:Op zondag 4 oktober 2009 11:47 schreef Ynske het volgende:
K heb de wcdeur net behangen
My eyezzz! It hurtsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
Ja das lastig hé, tis net alsof je in soort 'vacuüm' zit ofzo... Maar het is wel fijn toch er ff uit te zijn? Anders komen de muren denk ik ook maar op jullie af?quote:Op zondag 4 oktober 2009 11:48 schreef Re het volgende:
[..]
hoi, ja gaat wel OK, het leven elders gaat gewoon door, hier staat dat een beetje stil.
vandaag gaan we even naar mijn moeder, fftjes eruit
En bedanktquote:Op zondag 4 oktober 2009 11:53 schreef Re het volgende:
moet wel gelijk denken aan the ace of spades... wonder why...
Weer probs met je gezondheid? Dan hoef je je daar inderdaad niet zo mee bezig te houden.quote:Op zondag 4 oktober 2009 11:49 schreef Muis006 het volgende:
Ynske die foto! Teh horror! Lenny, er zitten gekleurde dierensuikertjes op de koekjes dus ze zijn ook nog eens heel vrolijk.
G'bye, hoe is het? Ik heb de komende tijd niet veel in Slank te zoeken dus ik kom er eigenllijk bijna nooit
quote:Op zondag 4 oktober 2009 11:48 schreef Re het volgende:
[..]
hoi, ja gaat wel OK, het leven elders gaat gewoon door, hier staat dat een beetje stil.
vandaag gaan we even naar mijn moeder, fftjes eruit
Ja ik ben weer aan de medicijnen, de maand oktober is echt de maand van beter wordenquote:Op zondag 4 oktober 2009 11:55 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Weer probs met je gezondheid? Dan hoef je je daar inderdaad niet zo mee bezig te houden.
Niet dat ik me er wel bezig mee houdt, maargoed
Balen allemaal Muisje!quote:Op zondag 4 oktober 2009 11:57 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja ik ben weer aan de medicijnen, de maand oktober is echt de maand van beter worden![]()
Gisteren ook nog keihard van de trap af gedonderd dus mijn stuitje is gekneusd
Ik duim heel hard voor je, maar het werkt nog niet echt geloof ikquote:Op zondag 4 oktober 2009 11:57 schreef Muis006 het volgende:
Ja ik ben weer aan de medicijnen, de maand oktober is echt de maand van beter worden![]()
Gisteren ook nog keihard van de trap af gedonderd dus mijn stuitje is gekneusd
quote:Op zondag 4 oktober 2009 12:01 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik duim heel hard voor je, maar het werkt nog niet echt geloof ik
Kusje op je stuitje
dat laatste hoef ik toch niet te visualiseren he...quote:Op zondag 4 oktober 2009 12:01 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Kusje op je stuitje
Leuk tochquote:Op zondag 4 oktober 2009 12:02 schreef Re het volgende:
dat laatste hoef ik toch niet te visualiseren he...
Ah joh ik overleef het wel hoor! Het gaat al een stuk beter dan een week geleden, en ik slaap als een baby door alle medicijnen.quote:Op zondag 4 oktober 2009 12:01 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Kusje op je stuitje
Jouw paints zijn wel altijd toppertjes, dus wat mij betreft welquote:
Je kan iig wel weer hele zinnen typen en roept geen 'kk dit, kk dat' meerquote:Op zondag 4 oktober 2009 12:04 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ah joh ik overleef het wel hoor! Het gaat al een stuk beter dan een week geleden, en ik slaap als een baby door alle medicijnen.
Ja dat was echt ergquote:Op zondag 4 oktober 2009 12:04 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Je kan iig wel weer hele zinnen typen en roept geen 'kk dit, kk dat' meer
Muis?quote:Op zondag 4 oktober 2009 12:04 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Je kan iig wel weer hele zinnen typen en roept geen 'kk dit, kk dat' meer
Daar heb je vast geen linkje meer vanquote:
quote:
quote:Op vrijdag 25 september 2009 19:45 schreef Muis006 het volgende:
ik zit in mickey mouse tshirt, t is kkwarm
qweej, wat jij wil
quote:Op vrijdag 25 september 2009 19:50 schreef Loveless85 het volgende:
[..]