Zeg je nou serieus 'kk warm'quote:Op vrijdag 25 september 2009 19:45 schreef Muis006 het volgende:
ik zit in mickey mouse tshirt, t is kkwarm
qweej, wat jij wil
quote:Op vrijdag 25 september 2009 19:45 schreef Muis006 het volgende:
ik zit in mickey mouse tshit, t is kkwarm
qweej, wat jij wil
Lesbo sexquote:Op vrijdag 25 september 2009 19:45 schreef Muis006 het volgende:
ik zit in mickey mouse tshirt, t is kkwarm
qweej, wat jij wil
Ik kom net uit de douche en heb aan ; sokken (dikke) slippers, mn pyamabroek van flanel.. mn t-shirt en daarover heen mn fleece vest.quote:Op vrijdag 25 september 2009 19:59 schreef Ynske het volgende:
hier ook raam wagenwijd open, dag en nacht
verder shirtje aan, spijkerbroek en blote voetjes
Mietje.quote:Op vrijdag 25 september 2009 20:08 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik kom net uit de douche en heb aan ; sokken (dikke) slippers, mn pyamabroek van flanel.. mn t-shirt en daarover heen mn fleece vest.
Als ik ga slapen straks gaat enkel mn vest uit.
En ramen potdicht
Ik ben echt een koukleum. Als het winter is heb ik mn pyama jasje ook nog aan en mn elektrische deken aanstaan op 3quote:
Ik zou er niet aan moeten denken. Als het echt errug koud is doe ik hoogstens nog een tshirt aan in bed, maar verder echt niks hoor.quote:Op vrijdag 25 september 2009 20:16 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik ben echt een koukleum. Als het winter is heb ik mn pyama jasje ook nog aan en mn elektrische deken aanstaan op 3
mijn tijd komt nog welquote:Op vrijdag 25 september 2009 20:16 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik ben echt een koukleum. Als het winter is heb ik mn pyama jasje ook nog aan en mn elektrische deken aanstaan op 3
MM heeft ook enkel het hele jaar door zn boxer aan. Ik zou echt doodgaan van de kou.quote:Op vrijdag 25 september 2009 20:20 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik zou er niet aan moeten denken. Als het echt errug koud is doe ik hoogstens nog een tshirt aan in bed, maar verder echt niks hoor.
quote:
Lesbo of heterosex, na de onderste beschrijving denk ik eerder aan helemaal geen sexquote:Op vrijdag 25 september 2009 20:08 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik kom net uit de douche en heb aan ; sokken (dikke) slippers, mn pyamabroek van flanel.. mn t-shirt en daarover heen mn fleece vest.
Als ik ga slapen straks gaat enkel mn vest uit.
En ramen potdicht
Nee dat zal ongetwijfeld niet sexy zijn nee. Maar ik laat me mooi niet verrekken van de kouquote:Op vrijdag 25 september 2009 20:22 schreef nokwanda het volgende:
[..]
[..]
Lesbo of heterosex, na de onderste beschrijving denk ik eerder aan helemaal geen sex
Qwea, dat is NIET, ik herhaal NIET sexy!!!!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |