Ik nietquote:Op zondag 4 oktober 2009 18:46 schreef Loveless85 het volgende:
Jullie spelen gewoon vals!
Corrigerend slipje hier, gevuld BH'tje daar
Het zou verboden moeten worden
Je hebt ze ook voor mannen hoor, voorgevormde slips, zeg maar...... Stregaquote:Op zondag 4 oktober 2009 18:46 schreef Loveless85 het volgende:
Lol echtquote:Op zondag 4 oktober 2009 18:48 schreef Pagan het volgende:
[..]
Je hebt ze ook voor mannen hoor, voorgevormde slips, zeg maar...... Strega
En naakt nog steeds mooi, dat scheeltquote:Op zondag 4 oktober 2009 18:46 schreef Loveless85 het volgende:
Ja dan mag het, maar ik kan me voorstellen dat het in sommige gevallen best even slikken is. Als een vrouw het hele arsenaal corrigerend, opvullend, verhullend en weet ik wat er nog meer is er tegen aan gooit en je ziet haar dan naaktquote:Op zondag 4 oktober 2009 18:48 schreef Goodbye het volgende:
[..]
En naakt nog steeds mooi, dat scheelt
En da's nog niet alles...quote:Op zondag 4 oktober 2009 18:48 schreef Pagan het volgende:
[..]
Je hebt ze ook voor mannen hoor, voorgevormde slips, zeg maar...... Strega
Ik las net op Nu.nl dat volgend jaar de mantyhose de nieuwe mannentrend wordtquote:
Da's spiegologisch. En de reden dat ik dat jurkje (ook nog op mijn 34ste) heb laten hangen.quote:Op zondag 4 oktober 2009 18:43 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Jamaar het voelt zo oubollig om op je 21e corrigerend ondergoed te moeten dragen
Pesies! Aandacht vestigen op sterke plekken en die zwakke plekken bestaan gewoon niet.quote:Op zondag 4 oktober 2009 18:45 schreef Pagan het volgende:
[..]
Ik ook! Vrouwelijk en soms toch goed om enkele "zwakke plekken" weg te moffelen :-))
quote:Op zondag 4 oktober 2009 18:51 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En da's nog niet alles...![]()
[ afbeelding ]
Meer info
Oh my fucking God(des) Stregaquote:Op zondag 4 oktober 2009 18:51 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En da's nog niet alles...![]()
[ afbeelding ]
Meer info
En dit vraag je aan een SC vol vrouwen?quote:Op zondag 4 oktober 2009 18:53 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
![]()
Voor als je manboobs hebt![]()
Maar een voorgevormde slip zit toch ook niet lekker lijkt me, dan zit er dus een stuk plastic in wat een snikkel voor moet stellen?![]()
Ligt er waarschijnlijk aan in welke kringen je verkeert.quote:Overigens hebben de meeste mannen liever dat het níet zo zichtbaar is wat er in je onderbroek zit als je normale kleding draagt dan dat er de hele dag een dubieuze bobbel zichtbaar is
Het lijkt mij iig niet lekker zitten. Als je al je broekzakken vol hebt zit het al klotequote:Op zondag 4 oktober 2009 18:55 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En dit vraag je aan een SC vol vrouwen?
Oprecht, met de hand op mijn hart, geeeeeeeen idee.![]()
Err nou inde kringen waar het cool is om de halve dag met een zichtbaar semi-stijfje rond te lopen wil ik niet verkerenquote:Ligt er waarschijnlijk aan in welke kringen je verkeert.
Tja...maar dat is toch ook zo met dikke lagen make up, of op je 60e nog twintig willen lijken, of jonger dan je dochter. Stregaquote:Op zondag 4 oktober 2009 18:51 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja dan mag het, maar ik kan me voorstellen dat het in sommige gevallen best even slikken is. Als een vrouw het hele arsenaal corrigerend, opvullend, verhullend en weet ik wat er nog meer is er tegen aan gooit en je ziet haar dan naakt
* Cat22 vraagt zich af hoe Pagan reageert als hij zijn AT bekijkt*quote:Op zondag 4 oktober 2009 18:56 schreef Pagan het volgende:
[..]
Tja...maar dat is toch ook zo met dikke lagen make up, of op je 60e nog twintig willen lijken, of jonger dan je dochter. Strega
quote:Op zondag 4 oktober 2009 18:51 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja dan mag het, maar ik kan me voorstellen dat het in sommige gevallen best even slikken is. Als een vrouw het hele arsenaal corrigerend, opvullend, verhullend en weet ik wat er nog meer is er tegen aan gooit en je ziet haar dan naakt
Wat is een AT? Stregaquote:Op zondag 4 oktober 2009 18:58 schreef Cat22 het volgende:
[..]
* Cat22 vraagt zich af hoe Pagan reageert als hij zijn AT bekijkt*
quote:Op zondag 4 oktober 2009 18:51 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ieeeeuw!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |