Ik heb er net zo één, Jamie de rode kookkater... broodbakmachines, stoofpannen, roomkannen, pas gebakken verjaardagcakes, niets is veilig voor hem, hij ligt nu al de hele dag op mijn kant van het bed te meuren. Stregaquote:Op zondag 4 oktober 2009 18:15 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Da's onze eigen likkie lik Kareltje. De compulsieve likker. Hij is er gewoon zijn kamtandjes door kwijt.
Mijn wekkermieuw.
Stokbrood met tapenade, toastjes met brie, wijntjes en m&m'squote:Op zondag 4 oktober 2009 18:24 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja ach ik moet me er ook een beetje overheen zetten denk ikik ga dinsdag eens jurkjes passen. Laarzen heb ik in elk geval genoeg
![]()
Wat ga je nu doen met t avondeten?
quote:
Gewoon een week lang jurkjes dragen, dan verveelt het ook weerquote:Op zondag 4 oktober 2009 18:25 schreef Ingetje79 het volgende:
Als ik een jurkje aan trek reageren ze altijd zo...en dan denk ik laat maaaaar weer, ik doe wel weer een spijkerbroek aan
quote:Op zondag 4 oktober 2009 18:26 schreef Pagan het volgende:
[..]
Ik heb er net zo één, Jamie de rode kookkater... broodbakmachines, stoofpannen, roomkannen, pas gebakken verjaardagcakes, niets is veilig voor hem, hij ligt nu al de hele dag op mijn kant van het bed te meuren. Strega
Lekkerquote:Op zondag 4 oktober 2009 18:27 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Stokbrood met tapenade, toastjes met brie, wijntjes en m&m'sOok niet verkeerd.
*Schranst verder*quote:
Daar is ie idd naar vernoemd, en later bleek ie zo'n vreetzak, dat Jamie Oliver ook wel klopt. :-)quote:Op zondag 4 oktober 2009 18:29 schreef nokwanda het volgende:
[..]Jamie Ruadh
Goeie goeie naam voor een rooie kater
Btw... ik kan morgen de nieuwe Diana Gabaldon ophalen
[tante modus]quote:Op zondag 4 oktober 2009 18:22 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Je hebt toch genoeg winterjurkjes in de winkels hangen? Ik heb er voor deze winter al weer vier gekocht, gister had ik er ook één aan die lekker warm is voor de winter (en dus té warm voor in het theater)
Ik zou pannenkoeken gaan eten met m'n vriendje, komen we om HALF ZES in dat restaurant aan, is het al vol en is er een geschatte wachttijd van drie kwartier
Weet je, er zijn nu jurkachtige dingen die je over een spijkerbroek kunt aandoen!quote:Op zondag 4 oktober 2009 18:25 schreef Ingetje79 het volgende:
Als ik een jurkje aan trek reageren ze altijd zo...en dan denk ik laat maaaaar weer, ik doe wel weer een spijkerbroek aan
In je HEMA onderbroekje?quote:Op zondag 4 oktober 2009 18:35 schreef Muis006 het volgende:
Ik heb altijd het gevoel dat mijn kont zo wiebelt als ik een jurkje aanheb.
ja! graagquote:Op zondag 4 oktober 2009 18:03 schreef Loveless85 het volgende:
Wat een drukte ineens.
En dat allemaal om een jurkje.
Ik heb laatst nieuw laptop geheugen gekocht![]()
Willen jullie dat ook zien?
Het toverwoord is corrigerend ondergoed.quote:Op zondag 4 oktober 2009 18:35 schreef Muis006 het volgende:
Ik heb altijd het gevoel dat mijn kont zo wiebelt als ik een jurkje aanheb.
Tunieken noemt men dat, zijn erg "in"dit jaar, met legging of spijkerbroek, Strega(die eens in de mode zat)quote:Op zondag 4 oktober 2009 18:34 schreef Cat22 het volgende:
[..]
[tante modus]
Pannekoekenrestaurants zijn het ideale uitje als je kinderen hebt. En die moeten vroeg naar bed. [/tante modus] Zag het zwart van volk onder de 1.50?
[..]
Weet je, er zijn nu jurkachtige dingen die je over een spijkerbroek kunt aandoen!Kun je er geleidelijk inkomen, en zo een andere dimensie van je vrouwelijkheid ontdekken.
Zonder dat het je omgeving teveel wordt ook.
Arme beest... volkomen verpest.quote:
Ja. Dat.quote:Op zondag 4 oktober 2009 18:39 schreef Pagan het volgende:
[..]
Tunieken noemt men dat, zijn erg "in"dit jaar, met legging of spijkerbroek, Strega(die eens in de mode zat)
Jamaar het voelt zo oubollig om op je 21e corrigerend ondergoed te moeten dragenquote:Op zondag 4 oktober 2009 18:38 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Het toverwoord is corrigerend ondergoed.![]()
Ik had een heel leuk jurkje aan maar daarin zag je alle lubbers en bubbels van mijn lijf (en dat zijn er
best wat) Ikzelf houd niet zo van dat strakke ondergoed tot onder jet tetten maar damn... toen zag het er opeens een stuk getoneder uit zeg.
![]()
Uiteindelijk heb ik jurkje + ondergoed toch maar laten hangen. Ik hecht toch best wel aan mijn ademhaling, zeg maar.
Dat is dus het gekke: nee!quote:Op zondag 4 oktober 2009 18:34 schreef Cat22 het volgende:
[..]
[tante modus]
Pannekoekenrestaurants zijn het ideale uitje als je kinderen hebt. En die moeten vroeg naar bed. [/tante modus] Zag het zwart van volk onder de 1.50?
[..]
Weet je, er zijn nu jurkachtige dingen die je over een spijkerbroek kunt aandoen!Kun je er geleidelijk inkomen, en zo een andere dimensie van je vrouwelijkheid ontdekken.
Zonder dat het je omgeving teveel wordt ook.
Ik ook! Vrouwelijk en soms toch goed om enkele "zwakke plekken" weg te moffelen :-))quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |