Nou....ik heb best zin om daar te gaan eten nuquote:Op zondag 4 oktober 2009 17:00 schreef Cat22 het volgende:
Hier grijs en koud.
Tot over een uurtje bij Humphreys!![]()
Technisch gesproken heeft hij gebeld. Aangebeld, in ieder geval.quote:Op zondag 4 oktober 2009 17:23 schreef ElisaB het volgende:
Ik heb net een vergadering gehad. Hij (de andere vergaderaar) had beloofd zaterdag te bellen hoe laat hij er zou zijn. Belt ie vanmiddag om 13:00 dat ie voor de deur staat (en ik stond nog in pyjama ende ochtendjas)
Elisaquote:Op zondag 4 oktober 2009 17:23 schreef ElisaB het volgende:
Ik heb net een vergadering gehad. Hij (de andere vergaderaar) had beloofd zaterdag te bellen hoe laat hij er zou zijn. Belt ie vanmiddag om 13:00 dat ie voor de deur staat (en ik stond nog in pyjama ende ochtendjas)
Ach, poep gebeurt. Het gesprek was erg nodig, dus vooruit. Ik heb mezelf door een sopje geslingerd, in de kleren gehesen en toen was ik er klaar voorquote:Op zondag 4 oktober 2009 17:25 schreef Cat22 het volgende:
Technisch gesproken heeft hij gebeld. Aangebeld, in ieder geval.![]()
Ik zou er niet zo gelukkig van zijn geworden denk ik.
Ik heb al gegeten.quote:Op zondag 4 oktober 2009 17:00 schreef Cat22 het volgende:
Hier grijs en koud.
Tot over een uurtje bij Humphreys!![]()
Wat een zakenvrouw!quote:
Yesquote:Op zondag 4 oktober 2009 17:45 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Wat een zakenvrouw!![]()
Muisje, knap je alweer wat op?
Slapen isquote:Op zondag 4 oktober 2009 17:50 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Yesik slaap veel en dat doet me goed! Nu het krakkemikkige er nog uit en ik kan er weer tegenaan.
In November ga ik naar de Efteling en daar zie ik echt naar uit
Superstar. Daar hangt het VOL met dit soort zalige kleertjes nu!quote:Op zondag 4 oktober 2009 16:15 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Welke winkel heb je hem gehaald?
gewoon zomaar.
Oh, ik haat het altijd zo als mensen onverwacht voor de deur staan.quote:Op zondag 4 oktober 2009 17:23 schreef ElisaB het volgende:
jahaha die zitten in Eindhoven!quote:Op zondag 4 oktober 2009 17:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Superstar. Daar hangt het VOL met dit soort zalige kleertjes nu!
De kleur heetTea Rose
.
SPSquote:Op zondag 4 oktober 2009 17:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Superstar. Daar hangt het VOL met dit soort zalige kleertjes nu!
De kleur heetTea Rose
.
Wat een geweldige jurk! Stregaquote:
Als ik geen bezoek verwacht is het huis nooit spic en span en ben ik never leuk gekleed.quote:Op zondag 4 oktober 2009 17:59 schreef Pagan het volgende:
[..]
Oh, ik haat het altijd zo als mensen onverwacht voor de deur staan.
Niemand komt ooit onverwacht als ik 't huis spic and span heb en leuk gekleed ben....
In de troep en in pyama echter.... des te vaker.
Je hebt hem toch wel even in de hal laten wachten hé? Strega
Ja echt wel! Maar 100% beter worden staat even op de planningquote:Op zondag 4 oktober 2009 18:02 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Als ik geen bezoek verwacht is het huis nooit spic en span en ben ik never leuk gekleed.![]()
Fijn dat je je al wat beter voelt Muis! De DTH date staat nog steeds he? Ooit.
Mannenquote:Op zondag 4 oktober 2009 18:03 schreef Loveless85 het volgende:
Wat een drukte ineens.
En dat allemaal om een jurkje.
Ik heb laatst nieuw laptop geheugen gekocht![]()
Willen jullie dat ook zien?
Wat creabea! En mooi! En lief schorriemorrie.quote:Op zondag 4 oktober 2009 18:01 schreef nokwanda het volgende:
Wij hebben de afgelopen dagen weer nuttig besteed met het bezoeken van tweedehands gelegenheden op zoek naar rieten manden. We waren al tijden aan het denken over wat we wilden voor de poezen: een krabpaal kopen of zelf iets maken. Krabpalen bekeken en afgewezen. Te saai of te slap van constructie. Zelf maken dan. Wat dan? Planken aan de muur bekleden met nepbontjes en doorklimgaten erin? Ondersteunen met boomstammetjes of niet?
Maar vandeweek vonden we het. Rieten manden. We hebben ze met tiewraps aan elkaar gemaakt en dit is tot nu toe het resultaat:
[ afbeelding ]
We zijn nog lang niet uitgebouwd en we zoeken nog veel meer manden, liefst grote, maar we hebben de tijd.
Dit is de serre waarvan we nu dus dat poezenparadijs aan het maken zijn, met het bijna voltallige schorriemorrie aan de maaltijd
[ afbeelding ]
neenquote:Op zondag 4 oktober 2009 18:03 schreef Loveless85 het volgende:
Wat een drukte ineens.
Laat jij je nieuwe jurkje niet zien?quote:Op zondag 4 oktober 2009 18:03 schreef Loveless85 het volgende:
Wat een drukte ineens.
Uiteraerd.quote:Op zondag 4 oktober 2009 18:04 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja echt wel! Maar 100% beter worden staat even op de planningik wil weer fit zijn!
quote:Op zondag 4 oktober 2009 18:01 schreef nokwanda het volgende:
Wij hebben de afgelopen dagen weer nuttig besteed met het bezoeken van tweedehands gelegenheden op zoek naar rieten manden. We waren al tijden aan het denken over wat we wilden voor de poezen: een krabpaal kopen of zelf iets maken. Krabpalen bekeken en afgewezen. Te saai of te slap van constructie. Zelf maken dan. Wat dan? Planken aan de muur bekleden met nepbontjes en doorklimgaten erin? Ondersteunen met boomstammetjes of niet?
Maar vandeweek vonden we het. Rieten manden. We hebben ze met tiewraps aan elkaar gemaakt en dit is tot nu toe het resultaat:
[ afbeelding ]
We zijn nog lang niet uitgebouwd en we zoeken nog veel meer manden, liefst grote, maar we hebben de tijd.
Dit is de serre waarvan we nu dus dat poezenparadijs aan het maken zijn, met het bijna voltallige schorriemorrie aan de maaltijd
Geweldig! Wat doe jij trouwens met mijn rode katermans? Strega :-))
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 4 oktober 2009 18:07 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Laat jij je nieuwe jurkje niet zien?![]()
[..]
Uitereard.Ik mag hopen dat DTH nog niet weg is voordat jij je beter voelt.
En dat is waarom verkeerd?quote:Op zondag 4 oktober 2009 18:08 schreef Muis006 het volgende:
Ik heb echt nul jurkjes die je in de winter kan dragenik voel me altijd zo.. vrouwelijk als ik een jurkje draag.
Is toch niks mis mee?quote:Op zondag 4 oktober 2009 18:08 schreef Muis006 het volgende:
Ik heb echt nul jurkjes die je in de winter kan dragenik voel me altijd zo.. vrouwelijk als ik een jurkje draag.
quote:Op zondag 4 oktober 2009 18:05 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wat creabea! En mooi! En lief schorriemorrie.![]()
Je zou als basis een rieten kledingkist op zijn kant (zonder deksel) kunnen gebruiken. Bij de Xenos hebben ze die vaak in de aanbieding.
De Paal wordt hier intensief gebruikt door alle drie. Ik tref regelmatig een andere kleur vachtje aan op de bovenste etage.![]()
Zou Senesta haar kitten al hebben opgehaald?
Da's onze eigen likkie lik Kareltje. De compulsieve likker. Hij is er gewoon zijn kamtandjes door kwijt.quote:
Ben je te lui om de kattenbak te doen dan?quote:Op zondag 4 oktober 2009 18:16 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hoi beeb![]()
Hier is het weer poezen-luier-dag
quote:Op zondag 4 oktober 2009 18:13 schreef nokwanda het volgende:
[..]Senesta een kitten? Ik dacht dat ze allergisch was.
quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 20:20 schreef senesta het volgende:
[..]
Een Maine Coontje katertje, hij heeft lekker lang bij moeder gewoond, hij is van 12 juni. Kleur is cream tabby mackerel. En als alles klikt mag hij morgen al meteen mee![]()
Foto's zal ik even vragen, heb ik zelf al wel gezien maar ik wil niet zomaar foto's van de fokker op FOK! zetten![]()
Ik ben er helemaal zenuwachtig van
Zelf bij elkaar gezocht en met een verhaal zijn vaak de leukste dingen. Ik ben niet zo crea en heb er het geduld niet voor. En vernacheld gaat het zeker worden, ik hoop dat De Paal hier zijn afschrijving waar maakt.quote:We maken dit eigenlijk alleen maar van tweedehands spullen, tenzij het nieuw zo goedkoop is dat het de moeite waard is. We gaan ervanuit dat het wel vernacheld zal worden. We zoeken gewoon verder tot we manden vinden.
Vandaag kwam er een gezegend mandje bij. We liepen op een rommelmarkt en zagen de witte vierkante mand vol schoenen liggen. Ik vroeg wat ie kostte, maar hij was niet te koop (bedoeld om spullen voor de markt in te leggen). We stonden wat te kletsen en ik vertelde waarvoor de mand was. Toen zei ze spontaan: neem maar mee. Ik ben gek op poezen en het is zo'n origineel idee dat ik vind dat je hem mee moet nemen![]()
![]()
Dat was echt ons cadeautje van de dag. Zo lief.
En ow, ik ga er ook nog een of twee loopplankjes aan maken.
Je hebt toch genoeg winterjurkjes in de winkels hangen? Ik heb er voor deze winter al weer vier gekocht, gister had ik er ook één aan die lekker warm is voor de winter (en dus té warm voor in het theaterquote:Op zondag 4 oktober 2009 18:08 schreef Muis006 het volgende:
Nokquote:Op zondag 4 oktober 2009 18:17 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ben je te lui om de kattenbak te doen dan?
Nee die heb ik gedaanquote:Op zondag 4 oktober 2009 18:17 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ben je te lui om de kattenbak te doen dan?
Ja ach ik moet me er ook een beetje overheen zetten denk ikquote:Op zondag 4 oktober 2009 18:22 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Je hebt toch genoeg winterjurkjes in de winkels hangen? Ik heb er voor deze winter al weer vier gekocht, gister had ik er ook één aan die lekker warm is voor de winter (en dus té warm voor in het theater)
Ik zou pannenkoeken gaan eten met m'n vriendje, komen we om HALF ZES in dat restaurant aan, is het al vol en is er een geschatte wachttijd van drie kwartier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |