quote:
Ik wil gewoon van oktober tot en met april ergens op Aruba ofzo wonenquote:Op zondag 4 oktober 2009 20:28 schreef Greys het volgende:
Ik hou van kou, maar niet van wind en regen.
En ik hou van de zon, maar niet van meer dan 27 graden in klam Nederland.
Verder ben ik niet lastig
Ik vind Aruba geen bal aanquote:Op zondag 4 oktober 2009 20:29 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik wil gewoon van oktober tot en met april ergens op Aruba ofzo wonen
Ben er nog nooit geweest, maar het klimaat lijkt me wel watquote:
hier ookquote:Op zondag 4 oktober 2009 20:48 schreef nokwanda het volgende:
Ik wil binnenkort ook naar Artis. We hebben met ons Blijdorp abonnement een keer gratis entree in Artis en de zoo in Antwerpen.
quote:
Sta je als metrosueel jequote:
Geef haar een eigen PCquote:Op zondag 4 oktober 2009 21:02 schreef Pagan het volgende:
Sta je als metrosueel je
[ afbeelding ]
te scheren, dan post mijn WoW Witch on Wheels het nodige onder mijn naam met als toevoeging "Strega".
Binnenkort een extra browser installeren zodat het in-, en uitloggen verleden tijd is.IE telt niet mee
Misschien wel duidelijker. Hoe doen jullie dat met meer users op een IP?
quote:Skopelos. Skopelos is een dichtbegroeid Sporaden eiland. Het staat bekend om zijn 360 kerken, de levendige folklore en de prachtige traditionele bouw, een van de mooiste van alle eilanden van de Egeïsche zee. Dat alles, en ook het internationaal centrum voor fotografie, lokt toeristen uit andere delen van Griekenland en uit het buitenland. Skopelos is maar 96 km2 groot maar heeft heel veel te bieden. Skopelos ligt in het noordwesten van de Egeïsche Zee dicht bij het schiereiland Pilion. Het zeer groene Skopelos is vooral geliefd vanwege de prachtige natuur, de mooie stranden, het heldere zeewater en de warme gastvrijheid van de bevolking. De dorpen op het eiland hebben hun traditionele architectuur en karakter weten te behouden, maar bieden de bezoeker tegelijkertijd vele mogelijkheden en faciliteiten voor een geslaagde zomervakantie. Twee grote bergketens domineren het eiland; de berg Delfi in het noordwesten met een top van 660 meter en in het zuidoosten de berg Palóuki met een top van 546 meter. In het noorden en noordoosten van het eiland is de kust vrij ruig met rotspartijen en immense dieptes. Het zuiden en zuidwesten zijn veel lieflijker en hier zijn vele mooie baaien en stranden. Voor wandelaars is het eiland een waar paradijs.
Nou he?quote:
En toen stopte ik met lezen.quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:07 schreef Greys het volgende:
Ik wil naar het eilandje waar Mamma Mia de film is opgenomen!
Het is een klein Grieks eilandje, geen vliegveld, uur varen vanaf het vasteland.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
En dan ook foto's maken op die plekken a la Mamma Mia, natuurlijkquote:Op zondag 4 oktober 2009 21:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou he?![]()
Ik zou er morgen nog heen willen!
En leuk om dan de punten te gaan zoeken waar Mamma Mia is opgenomen! (Heb vanmiddag de DVD weer zitten kijken).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |