quote:Op zondag 4 oktober 2009 02:03 schreef Wickedangel het volgende:
Drie vragen.
1. Waarom post zelfs de harde kern, tong in dit geval, hier overdag terwijl dit een nachttopic is
2. Waarom pm't qonmann tong niet als hij een klacht heeft over een héél andere reeks
3. Waarom vechten ElizabethR en tong hun vete niet uit in pm, of nodigen ze elkaar desnoods uit voor een duel om vier 's ochtends bij de eerste dauw, óf (ik krijg opeens een briljant idee!!!!!!!!) reageren ze gewoon niet meer op elkaar
Ik dank u voor uw aandacht.
Voor de harde kern. Met de ruziezoekers hier ben ik wel klaarquote:
Waarom ga jij niet eens aan de Youtube draaitafel?quote:Op zondag 4 oktober 2009 02:40 schreef zarGon het volgende:
Wel geil hoe jij leestekens gebruikt in combinatie met smilies, Stali.
Ik had dit net op (Turks). Heb je waarschijnlijk weinig aan.quote:Op zondag 4 oktober 2009 02:44 schreef Stali het volgende:
[..]
Waarom ga jij niet eens aan de Youtube draaitafel?
Dat had ik ook al gevraagd.quote:Op zondag 4 oktober 2009 03:03 schreef ElizabethR het volgende:
Stali, wil je dan wel even een fatsoenlijke semibikkeltijd OP maken???
Met een beetje inhoud erbij graag. Bijvoorbeeld:quote:Op zondag 4 oktober 2009 03:03 schreef ElizabethR het volgende:
Stali, wil je dan wel even een fatsoenlijke semibikkeltijd OP maken???
quote:Een baken in onzekere tijden, een rots in de branding, het koren van het kaf.
Voor de geneugdelijke gedachtenkronkels die men in het hoofd krijgt nadat de klok 01.00 uur heeft geslagen.
In het weekend moeten die gedachtes nog even wachten tot 02.00 uur.
Hij eindigt z'n ene zin met een komma en de andere met een punt, hij is iig niet consequent dus.quote:Op zondag 4 oktober 2009 02:40 schreef zarGon het volgende:
Wel geil hoe jij leestekens gebruikt in combinatie met smilies, Stali.
Op vraag 3, ik heb geen vete met iemand, en er valt niets te vechten.quote:
Dat doe ik ook. Soms een komma, soms een punt. Ligt aan de zin.quote:Op zondag 4 oktober 2009 03:48 schreef Arcee het volgende:
[..]
Hij eindigt z'n ene zin met een komma en de andere met een punt, hij is iig niet consequent dus.
Oh, trouwens: Wat beweegt de punctuele smiley-neuker?
En goede semibikkelnacht.
Hoort diequote:Op vrijdag 2 oktober 2009 16:32 schreef Arcee het volgende:
[..]
Welnee man, 1 november.Sowieso altijd op zondag.
Heb je daar cijfers van?quote:Op zondag 4 oktober 2009 03:48 schreef Arcee het volgende:
[..]
Hij eindigt z'n ene zin met een komma en de andere met een punt, hij is iig niet consequent dus.
Oh, trouwens: Wat beweegt de punctuele smiley-neuker?
En goede semibikkelnacht.
Ik vond er geen zak aan. Maar dat was wel duidelijk inmiddels.quote:
De muziek had trouwens regelrecht uit het oerhollandse Friesland of de achterhoek kunnen komen. Lekkere rock en ik versta er toch geen sodemietert van.quote:Op zondag 4 oktober 2009 02:54 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik had dit net op (Turks). Heb je waarschijnlijk weinig aan.
Klaagbaak schijnt het depressieve ONZ te zijn.quote:Op maandag 5 oktober 2009 01:20 schreef Lamon. het volgende:
Nog even voor het slapen gaan een onnodige constatering melden.
Die lui in Klaagbaak zijn echt niet helemaal 100 en niemand die je weet te overtuigen dat het zo is.
Wat voel ik me weer heerlijk normaal na zo'n ervaring.
Trusten.quote:Op maandag 5 oktober 2009 01:27 schreef Stali het volgende:
[..]
Klaagbaak schijnt het depressieve ONZ te zijn.
Gewoon uit je actives mieteren.
Trusten Lamonski..
quote:Op maandag 5 oktober 2009 01:25 schreef Stali het volgende:
[..]
De muziek had trouwens regelrecht uit het oerhollandse Friesland of de achterhoek kunnen komen. Lekkere rock en ik versta er toch geen sodemietert van..
Ik verstond mooi wel even "Janis Joplin".
Ga maar eens vaker achter de bikkeldraaitafel, ZG..
Tof. Ik moest wel even twee keer kijken naar de titel. Bettie serveert palomine,quote:
Het is maar dat TT-pagina's 316 en 318 uit de lucht zijn gehaald, anders was ik ook weg bij KLB.quote:Op maandag 5 oktober 2009 01:20 schreef Lamon. het volgende:
Nog even voor het slapen gaan een onnodige constatering melden.
Die lui in Klaagbaak zijn echt niet helemaal 100 en niemand die je weet te overtuigen dat het zo is.
Wat voel ik me weer heerlijk normaal na zo'n ervaring.
Je bent dus een beetje bekend met Turkse muziek. Wat voor soort muziek hadden/luisterden zij dan?quote:Op maandag 5 oktober 2009 02:39 schreef Stali het volgende:
Ik versta er inderdaad helemaal niets van, maar het klinkt mooi en zoek even de verschillen he.
Zet twee Zeeuwse jongens op het strand die hartstochtelijk zingen over een bloedmooie vrouw.
Er is gewoon helemaal geen verschil in de setting.
Grappig is dat. Ik had vroeger in Amsterdam Turkse vriendinnen en die hadden dit soort muziek niet trouwens. Is ook al weer een flink aantal jaar geleden natuurlijk..
Foutje kan gebeurenquote:Op maandag 5 oktober 2009 02:13 schreef zarGon het volgende:
[..]
Tof. Ik moest wel even twee keer kijken naar de titel. Bettie serveert palomine,.
Ik beluister hem wel een ander keer, mijn horloge is boos.quote:
Jammer dat je het niet verstaat, tho. Puicke duet.
Ik had het echt over de muziek die in mijn jeugd hoorde. (Ben inmiddels al een ouwe muts van 36.)quote:Op maandag 5 oktober 2009 02:49 schreef zarGon het volgende:
[..]
Je bent dus een beetje bekend met Turkse muziek. Wat voor soort muziek hadden/luisterden zij dan?
Dat kan ik mij goed voorstellen. Er is heel wat veranderd. Tegenwoordig zit er ook veels te veel junk bij.quote:Op maandag 5 oktober 2009 03:00 schreef Stali het volgende:
[..]
Ik had het echt over de muziek die in mijn jeugd hoorde. (Ben inmiddels al een ouwe muts van 36.)
Mijn jeugd in Amsterdam was multicultureel zoals ze dat noemen.
Zat net nog even aan Linda, ook een Turkse, na te denken, heb haar door het verhuizen al een aantal jaar niet meer gezien. Wat ik bij haar thuis hoorde was veel moderner. Maar ga me geen namen vragen van artiesten, want dat weet ik gewoonweg niet.
Maar wat jij net postte, dat is wel zo westers, dat had je in mijn jeugd gewoon niet.
quote:
Goed gegokt.quote:Op zondag 4 oktober 2009 03:59 schreef zarGon het volgende:
Hoort dienou bij 'Welnee man, 1 november.' of bij 'Sowieso altijd op zondag.'.
Ik gok op 'Welnee (..) november'.
Achter een zin hoort een leesteken en geen smiley.quote:Ik heb liever dat men eindigt met een punt achter de smiley, dan ervoor. Weet je tenminste bij welke zin de smiley hoort.
Nope.quote:Op maandag 5 oktober 2009 01:15 schreef Stali het volgende:
Heb je daar cijfers van?
quote:Ik ben een zij, Arcee.
Da's over nu, ik heb Klaagbaak geblokkeerd.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 01:16 schreef cerror het volgende:
Zeg Lamon. wtf man.
Wat is het met die rellen, klonen, torso foto's enzo?
Ach. Ik heb dat hele gedoe niet gevolgd maar ik zag je een tijdje niet op fok dus ik vroeg me het gewoon af.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 01:19 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Da's over nu, ik heb Klaagbaak geblokkeerd.
Ik wil niets meer met die autisten te maken hebben.
Ze sporen echt niet, wij zijn gewoon verdoemd, maar dat zijn echt de grootste debielen die er geleefd hebben, ik ben blij dat Stali me de simpele oplossing gaf, die ik al lang geleden had moeten bedenken.
Geweldig, geen klaagbaak meer in de index en active topics.
Ik had het meer over die gast die hier vanmorgen gepost heeft, die heeft hier in 1 van de oude reeksen geen fuck te zoeken.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 01:18 schreef tong80 het volgende:
Excuses aan lamon. Ik moest wel reageren op een post.
Zal de volgende keer dat ik word aangevallen wachten tot het donker is
Wij zijn de autisten en jij bent een genie, omdat jij er pas na wéken achter kwam dat je ons ook gewoon kon negeren.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 01:19 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Da's over nu, ik heb Klaagbaak geblokkeerd.
Ik wil niets meer met die autisten te maken hebben.
Ze sporen echt niet, wij zijn gewoon verdoemd, maar dat zijn echt de grootste debielen die er geleefd hebben, ik ben blij dat Stali me de simpele oplossing gaf, die ik al lang geleden had moeten bedenken.
Geweldig, geen klaagbaak meer in de index en active topics.
Ik ben benieuwd.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 01:35 schreef Japsnars het volgende:
Yep, leuke dingen. Je moet even een supercard kopen (10-30 euro online) en dan kan je spellen downloaden voor op je DS
En jij begint met verzieken door iedere KLB'er een autist te noemen
Nouja, ik rijd weer met IQM terug naar de KLB SC [ afbeelding ]
Jij mag wel blijven trouwens al heb ik al helemaal geen recht van spreken volgens Elixanogwat.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 01:31 schreef IQM het volgende:
Laten we deze verder uiterst toffe reeks niet bederven met onze aanwezigheid, Japsnars. Wij staan hier boven. Wij zijn goede mensen, want we geven aan goede doelen en spreken niet af met minderjarige meisjes. Heb ik al gezegd dat we aan goede doelen geven?
Hop hop, op naar de verderfelijke poel die KLB SC heet.
Klaar is klaar he?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 01:38 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd.
De meeste zijn er ernstig aan toe, het idee dat ik belasting betaal om IQM te steunen steekt me bijna.
Maar veel plezier in klb, mij zal je er niet meer vinden, en dat is een goed iets toch?
Iedereen blij, en I have been called worse, trouwens...maar ik moest het toch allemaal niet zo serieus nemen?
Thanks, much obliged. Ik ben hier al vaker geweest, maar het feit dat ik hier niet op regelmatige basis kom, zegt misschien wel genoeg. Niets ten nadele van jullie overigens.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 01:40 schreef Stali het volgende:
[..]
Jij mag wel blijven trouwens al heb ik al helemaal geen recht van spreken volgens Elixanogwat..
Ik ben van het rechtzetten en van het aantonen van hypocrisie. Vergeef me mijn enthousiasme.quote:He maar kom op zeg, venijnigheid kan geinig zijn maar niet dat KLB hier komt jengelen om aandacht van Lamon he. Hij heeft er voor gekozen om dat subforum te laten voor wat het is. En dan is het klaar en dan moet je hem ook niet gaan zoeken he.
Al dat geouwehoer, kom op zeg, het gaat allemaal helemaal nergens over.
Idd.quote:
Elixabete noemde me een newbie en in deze reeks hoop ik dat toch wel te blijven inderdaad.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 01:44 schreef IQM het volgende:
[..]
Thanks, much obliged. Ik ben hier al vaker geweest, maar het feit dat ik hier niet op regelmatige basis kom, zegt misschien wel genoeg. Niets ten nadele van jullie overigens.
P.S.
Elixabete?
[..]
Ik ben van het rechtzetten en van het aantonen van hypocrisie. Vergeef me mijn enthousiasme.
Ken het niet, Heb je een toeplinkje?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 01:46 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Idd.
Even iets wat me wel interesseert op dit moment, ken jij The Editors? Zo ja, heb je het nummer In this light and on this evening al gehoord?
En zo ja, kan jij opmaken waar de tekst over gaat, ik vind het een boeiend nummer, maar ik kan de lyrics niet helemaal volgen.
Ik heb nogal... aparte ervaringen met Elixabete.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 01:57 schreef Stali het volgende:
[..]
Elixabete noemde me een newbie en in deze reeks hoop ik dat toch wel te blijven inderdaad.
Neemt niet weg dat het een aardige en toch niet gezapige maar wel langlopende reeks is verder.
Jou ken ik weer als een leuke user all over FOK!
Nee, maar ik begrijp het wel, alleen het is nou wel klaar hoor. Point taken en dat moet hier gewoon niet verder gaan.
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 01:58 schreef Stali het volgende:
[..]
Ken het niet, Heb je een toeplinkje?
Luister graag he, maar wel in hapklare brokken..
Zij met jou dus*quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 01:59 schreef Ofyles2 het volgende:
Ik wilde ooit een romance aangaan met Elixabete, maar gelukkig dat ik niet ingestemd heb.
Maar ik zie het niet, dus het heeft zo weinig zin.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 02:07 schreef Siniti het volgende:
IQM kan niet zonder Lamon., post Lamon. eindelijk eens buiten de KLB SC gaat IQM in de SC posten waar Lamon. post.
Niet zeuren. Het is toch prima zo?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 02:07 schreef Siniti het volgende:
IQM kan niet zonder Lamon., post Lamon. eindelijk eens buiten de KLB SC gaat IQM in de SC posten waar Lamon. post.
Nee, niet echt.quote:
Relaxte punk/alternative.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 02:12 schreef tong80 het volgende:
Vrienden van me speelden in deze band. Ze waren hun tijd vooruit 20 jaar geleden.
Vind je het wat Lamon ?
Sinds wanneer noemen we ElizabethR ineens Elixabete?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 02:16 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Nee, niet echt.
Maar qua karakter verschillen we niet. Al scoor ik wel met mijn cynisme en Elixabete juist niet.
Het ging om Elixabete, niet om ElizabethR.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 02:19 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Sinds wanneer noemen we ElizabethR ineens Elixabete?
Nee niet gek. Ze hadden wel dit soort heldenquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 02:18 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Relaxte punk/alternative.
Ik vind het wel okee, ben ik gek als ik zeg dat het hier een beetje op lijkt:
Ghehe, wilde al zeggen.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 02:20 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Het ging om Elixabete, niet om ElizabethR.
ElizabethR, ik ben een newbie he. Daar kwam je zelf ook al rap mee.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 02:20 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Het ging om Elixabete, niet om ElizabethR.
ElizabethR is gezond verstand vergeleken met die Baskische.
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 02:24 schreef Siniti het volgende:
Saai zeg, IQM en Lamon. die in hetzelfde topic posten maar niet aan het bekvechten zijn
Ik zie zijn posts niet, dus dat is helemaal niet raar, ik zie alleen een rood balkje dat hij gepost heeft.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 02:24 schreef Siniti het volgende:
Saai zeg, IQM en Lamon. die in hetzelfde topic posten maar niet aan het bekvechten zijn
Neen.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 02:10 schreef Lamon. het volgende:
Kan iemand me de betekenis van dat nummer uitleggen?
Nog te vroeg, eerst moet het album echt uitkomen...quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 02:32 schreef Stali het volgende:
[..]
Neen..
Als je het echt wilt weten is er niet wat over dat nummer te vinden in interviews o.i.d.?
quote:The opening title track is a phenomenal way to begin proceedings. An electronic pulse – think the start of Franz Ferdinand’s Take Me Out given a Kraftwerk once-over – parts to allow frontman Tom Smith to state, plaintively: “In this light, and on this evening / London’s become the most beautiful thing I’ve seen”. It’s a track to oppose A Weekend in the City, Bloc Party’s 2007 album of capital city tension and paranoia, and a stirring, teasing number that layers noise upon noise until its climax, a reprise of that pulse, sounds remarkable for its delicateness.
quote:"In This Light And On This Evening": Een pekdonker, zelfs wat schrikwekkend begin, waarin Smith als een doodgraver over Londen prevelt tegen synths die de dark wave van de jaren tachtig meegemaakt hebben. Dreiging maakt halfverwege plaats voor ontlading wanneer drums en gitaar het onweer doen losbarsten. Indrukwekkend begin.
quote:Smith elaborated further on the album's noir aesthetic, adding: "But this is still a dark record, a record that sings of no God, a record of broken love songs, a record where the filthy city [London] is so close you can smell it, taste it, a record of drunken violence, a record which has lost all trust in those in charge of our world.
"We must be four miserable people to make a record like this though right? I must be troubled to write words like these?
"No, absolutely not, dark is interesting, dark is exciting, dark can be funny, there’s real life in the dark, real life IS dark, when an album feels like this the fragments of hope and love that do occasionally shine through shine through ten times brighter than they would normally do so."
Apparently, too, the synthesizer-heavy In This Light and on This Evening is a bit more sci-fi and influenced by films like Ridley Scott's 1982 movie, Blade Runner says NME.com. Produced by Flood (U2, Depeche Mode, New Order), the album includes song titles like "Papillion," "Bricks and Mortar," "Eat Raw Meat = Blood Drool," and "Like Treasure."
Als iemand dat even kan doorgeven aan Lamon met de hartelijke groeten van IQM.quote:Recorded in London with producer Flood, "In This Light" sees the band pursue a more electronic direction, according to lead singer Tom Smith who said in a statement that the U.K. capital had also made a big impression on the record, both lyrically and musically.
"I actually think it's in every song," said London resident Smith about how the capital city had inspired him. "In the right time and place, in the right light and on the right evening, something you have seen 1,000 times before can still take your breath away."
Nee hoor.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 02:29 schreef Stali het volgende:
[..]
ElizabethR, ik ben een newbie he. Daar kwam je zelf ook al rap mee.
Dus neem het me niet kwalijk..
Ik haalde ze gladweg doorelkaar..
Ik heb hem aangeklikt omdat ik jou vertrouw, en idd, het is een behulpzame post, waarvoor dank IQM, maar ik ben niet iemand die dan zomaar alles vergeet.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 02:57 schreef svann het volgende:
Misschien ziet Lamon nu wel een extra dikke rode balk op de plaats van die lange behulpzame post van IQM hierboven, die hem trouwens de hartelijke groeten doet.
Misschien.
Welterusten.
I.R.Baboons semibikkeltijd, #113, je hebt gelijk, schat. :).quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 03:56 schreef svann het volgende:
Kap nou toch eens, IQM. Je bent dit topic aan het verzieken.
Lamon valt jou niet persoonlijk aan en ik snap echt niet waarom jij hem zonodig met zeurverhalen tot in dit topic achterna komt.
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 04:31 schreef svann het volgende:
Ja, hoe blind kun je zijn.
Gelukkig, geen dubbele bodems.quote:
Jij gaat nooit op tijd naar bed, omarm het nu maar.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 01:11 schreef Stali het volgende:
Oh, kijk nou, is het alweer zo laat. !@##@%.
2 uur max. Nog even een programma kijken.
Heb een fijne avond, bikkels..
Natuurlijk wel, je weet toch dat je op mij kunt bouwen wat dat betreft?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 01:28 schreef sig000 het volgende:
Kutzooi, ben ik er ff is er verder niemand.
Editorsquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 04:55 schreef tong80 het volgende:
The Editors is een leuke copy van Joy Division
Oe! Ratatat. Fijn bandje. Ik heb ze een paar maanden terug live gezien en dat was bijzonder goed.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 02:03 schreef IQM het volgende:
Ik luister naar:
Ontdekt dankzij Knocked Up (het was de muziek die de echo's van Alison begeleidde).
Haha.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 02:34 schreef Stali het volgende:
Serieus, dit nummer neurie ik overdag gewoon he.
Beterschap.quote:Momenteel ben ik flink verkouden dus dan klinkt dat ook nog eens heel goed zelfs..
Rot herfst.
Enfin, zo kom ik het wel door.
2 uur is niet gelukt maar ga het niet omarmen. Toffe nacht verder. En nu echt..
Welkom bij de club van hopeloze mensen.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 02:34 schreef Stali het volgende:
2 uur is niet gelukt maar ga het niet omarmen. Toffe nacht verder. En nu echt..
En ook dit is een aanrader:quote:Op woensdag 7 oktober 2009 01:34 schreef Lamon. het volgende:
[..]
In this light and on this evening
![]()
(Het nummer dan, he.. )
Vond ik ook, maar In this light and on this evening en The Boxer overstijgen de single zo ver, dat hij bij mij een beetje ondergesneeuwd is inmiddels.quote:
Dat is wel het mooie van dit topic inderdaad, het blijft maar bestaan.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 01:30 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Natuurlijk wel, je weet toch dat je op mij kunt bouwen wat dat betreft?
Ik durf en wil het niet googlen, maar ik ben zelfs bang dat dit het eerste lopende en blijvende topic op heel het Nederlandse internet is, in veel verschillende vormen.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 01:02 schreef sig000 het volgende:
[..]
Dat is wel het mooie van dit topic inderdaad, het blijft maar bestaan.
Ja, idem.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 01:18 schreef sig000 het volgende:
*btw mijn poging om een 9-5 ritme te krijgen is weer grandioos mislukt.
Ach het is maar een internetforum toch?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 01:20 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik durf en wil het niet googlen, maar ik ben zelfs bang dat dit het eerste lopende en blijvende topic op heel het Nederlandse internet is, in veel verschillende vormen.
Nee, da's vast niet waar, maar wel de langst lopende reeks op FOK!, en daar moeten we het maar mee doen.
1,2,3, knop uit.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 01:24 schreef sig000 het volgende:
[..]
Best wel klote is dat, heb het echt niet zelf in de hand.
Dat zeggen ze ja.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 01:26 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ach het is maar een internetforum toch?
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 01:30 schreef Stali het volgende:
[..]
1,2,3, knop uit.
En toch doe jij dat niet en ik ook niet.
Ruk is het wel.
En toch om 6.15 opstaan ofzo?!quote:Op donderdag 8 oktober 2009 01:30 schreef Stali het volgende:
[..]
1,2,3, knop uit.
En toch doe jij dat niet en ik ook niet.
Ruk is het wel.
Ik heb te lang in ploegendienst gewerkt om ooit nog normaal ritme te krijgen ,denk ik.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 01:43 schreef Stali het volgende:
Maar een normaal ritme handhaven zal wel fijn zijn.
Ryan werkt in wisseldiensten en inderdaad. Wanneer "iedereen" net aan het werk gaat zit hij in een gemakkelijke soesbroek en drinkt een biertje. Ander ritme.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 01:46 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik heb te lang in ploegendienst gewerkt om ooit nog normaal ritme te krijgen ,denk ik.
Aan de andere kant,wat is normaal nog?
Ik heb het geprobeerd.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 01:48 schreef Lamon. het volgende:
Gaat nooit gebeuren, heb er maar vrede mee.
Je hebt het of je hebt het niet. ....
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 01:51 schreef Stali het volgende:
Wat luisteren of zien de die hard bikkels?
Hebben jullie een mooi nachtmutsje voor mij? Want ik ga er een eind aan breien.
De Pixies zijn tof maar deze was beste Iggy Pop nummer ooit naar mijn mening.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 02:04 schreef Stali het volgende:
Ik dacht dat even dat het van de Pixies was..
Welterusten.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 02:27 schreef Stali het volgende:
[..]
Lamonski? Kijken!
Dit vind ik echt een filmpje voor jou.
Graag!quote:Op donderdag 8 oktober 2009 02:28 schreef zarGon het volgende:
Ik heb er nog eentje voor je, als je wil.
Welterusten, dotje.
Het was zaterdag, niet vrijdag. Nu is het zondag en je bent idd weer te vroeg.quote:Op zondag 11 oktober 2009 01:53 schreef Stali het volgende:
[..]
Vrijdag is gewoon een doordeweekse werkdag..
Nu ben ik wel iets te vroeg..
Maar intussen wel gezellig met me meelopen he?quote:Op zondag 11 oktober 2009 01:54 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Het was zaterdag, niet vrijdag. Nu is het zondag en je bent idd weer te vroeg.
Foei!
The damage is already done.quote:Op zondag 11 oktober 2009 01:56 schreef Stali het volgende:
[..]
Maar intussen wel gezellig met me meelopen he?.
Bij 21 jarige meisjes die reageren op een datingsite gaan bij mij gelijk alle alarmbellen rinkelen.quote:Op zondag 11 oktober 2009 02:03 schreef Lamon. het volgende:
en verdomme, weer enkel reacties van meisjes niet ouder dan 21 jaar, wat is dat toch?
Ik ben vervloekt...
Jouw recht, ik vond het een luie zelfzuchtige arrogante nietsnut, voor zover je iemand kunt kennen op internet idd.quote:Op zondag 11 oktober 2009 02:07 schreef Stali het volgende:
Wtf? IQM weg? Wat heb ik gemist?
Sorry Lamon, ik vind je een hele lieve user maar ik mocht IQM wel. Voor zover je iemand op internet natuurlijk kunt mogen.
Nee hoor, ik zet er bitter weinig in, hoe meer je erin zet, hoe meer probleemgevallen je aantrekt, en dan is het altijd erg jong.quote:Btw, doe eens een tipje van de sluier? Als je naar jouw zin te jonge meiden aantrekt kan het misschien ook wel aan jouw advertentie liggen he? No worries maar ga in vredesnaam geen rare 0900 nummers bellen he?
Ik ben tot nu toe gelukkig nog nooit bij de eerste date beroofd.quote:Op zondag 11 oktober 2009 02:15 schreef sig000 het volgende:
[..]
Bij 21 jarige meisjes die reageren op een datingsite gaan bij mij gelijk alle alarmbellen rinkelen.
Maar wat heb ik gemist dan? Ik kende IQM uit een ander subforum en echt als een prima user.quote:Op zondag 11 oktober 2009 02:17 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Jouw recht, ik vond het een luie zelfzuchtige arrogante nietsnut, voor zover je iemand kunt kennen op internet idd.
Ik vind het best verdacht dat je ergens net ingeschreven staat en meisjes van 21 zich aandienen.quote:Nee hoor, ik zet er bitter weinig in, hoe meer je erin zet, hoe meer probleemgevallen je aantrekt, en dan is het altijd erg jong.
Daar is op zich niets mis mee, ik trek altijd jonge vrouwen, alleen ik wil dan wel een enigszins ontwikkelde jonge vrouw zien, en dat is buiten enkele uitzonderingen zelden het geval geweest.
Of ik ben gewoon te kritisch, dat kan ook natuurlijk...
quote:Op zondag 11 oktober 2009 02:19 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik ben tot nu toe gelukkig nog nooit bij de eerste date beroofd.
Ik ga geen uitgebreide persoonlijke rotte dingen over mensen blijven zeggen, dan verlaag ik me tot zijn niveau, en daar doe ik niet aan. Ik mag hem gewoon niet, klaar.quote:Op zondag 11 oktober 2009 02:21 schreef Stali het volgende:
[..]
Maar wat heb ik gemist dan? Ik kende IQM uit een ander subforum en echt als een prima user.
Denk je echt dat ik naief ben ofzo, ik ben nog nooit beroofd of bestolen of opgelicht, hoor.quote:Ik vind het best verdacht dat je ergens net ingeschreven staat en meisjes van 21 zich aandienen.
Prima om mee te mailen en af te spreken maar doe voorzichtig. Wat Sig ook al vond.
Kijk gewoon uit.
Als Tong om 16:03 post post jij toch ook niet om 16:04?quote:Op zondag 11 oktober 2009 02:39 schreef Lamon. het volgende:
HET WAS STALI!!!!
Ze gooit heel het bikkeltijd principe overhoop, al 2 dagen.
Jij liep gezellig hand in hand met mij mee hoor.quote:Op zondag 11 oktober 2009 02:39 schreef Lamon. het volgende:
[..]
HET WAS STALI!!!!
Ze gooit heel het bikkeltijd principe overhoop, al 2 dagen.
Goede vraag!quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 03:25 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Begrijpelijk. Hoe zit het met de kaalheid?
De rode draad door alle delen heen, waar wij mannen mee te kampen hebben?
Nou ja, het was bijna 2.00.quote:Op zondag 11 oktober 2009 02:42 schreef Arcee het volgende:
[..]
Als Tong om 16:03 post post jij toch ook niet om 16:04?
Nee, natuurlijk niet.quote:Op zondag 11 oktober 2009 02:42 schreef Arcee het volgende:
[..]
Als Tong om 16:03 post post jij toch ook niet om 16:04?
Oeps.quote:Op zondag 11 oktober 2009 02:46 schreef Lamon. het volgende:
En I.R. is er toch niet om te checken,
We zijn al heel vriendelijk geweest door je niet die vragen die ElizabethR ooit bedacht had te laten beantwoorden.quote:Op zondag 11 oktober 2009 02:55 schreef Stali het volgende:
Minutenmierenneukers, dat zijn jullie.
Hoeveel slaap ik al mis als w.b. bikkel he? Nergens is er ook maar een greintje medeleven te vinden hier. Een beetje support voor iemand die zo graag een bikkel wil zijn en daar enorm hard aan werkt.
Stelletje apen..
Dat is net zoiets als bij een voetbalwedstrijd zeggen 'he ja, één keer met de hand is toch niet zo erg'. Niks daarvan, voor je het weet is er sprake van verval en ellende en gaan we ten onder in een bloederige apocalyps..quote:Op zondag 11 oktober 2009 02:55 schreef Stali het volgende:
Minutenmierenneukers, dat zijn jullie.
Alleen als het nodig is.quote:
Dat is toch een Belgische film?quote:Op zondag 11 oktober 2009 03:01 schreef I.R.Baboon het volgende:
Maar ik was vanavond bij De Helaasheid Der Dingen, en die kan ik wel aanraden.
Ja, is het niet tof?quote:
De titel klinkt inspirerend...quote:Op zondag 11 oktober 2009 03:01 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Alleen als het nodig is.
Maar ik was vanavond bij De Helaasheid Der Dingen, en die kan ik wel aanraden.
Ik vind het jammer.quote:Op zondag 11 oktober 2009 03:05 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ja, is het niet tof?![]()
O nee, dat vind ik alleen.
Nee, hij is onder die naam weg, waarom weet ik niet, maar het scheelt mij een hoop ergernis, jullie mogen het jammer vinden.
Ja, recensie had ik in het vorige deel van SB gezet.quote:Op zondag 11 oktober 2009 03:06 schreef Lamon. het volgende:
[..]
De titel klinkt inspirerend...
Heb je inglorious Bastards al gezien, die vond ik inspirerend, en ik mag Tarantino niet eens.
Ja, stond ik ook van te kijken inderdaad. Heb hem net een PM gestuurd maar weet natuurlijk niet of hij dat leest.quote:
Die vragen van Eliza heb ik echt gemist.quote:Op zondag 11 oktober 2009 03:00 schreef Lamon. het volgende:
[..]
We zijn al heel vriendelijk geweest door je niet die vragen die ElizabethR ooit bedacht had te laten beantwoorden.
En van mij mag je blijven hoor, alhoewel ik me wel eens zorgen maak over je slaaptekort.
Ryan3 houdt gelukkig niet van voetjesbal.quote:Op zondag 11 oktober 2009 03:01 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Dat is net zoiets als bij een voetbalwedstrijd zeggen 'he ja, één keer met de hand is toch niet zo erg'. Niks daarvan, voor je het weet is er sprake van verval en ellende en gaan we ten onder in een bloederige apocalyps..
Zijn fotoboek.quote:Op zondag 11 oktober 2009 03:06 schreef APK het volgende:
[..]
Ik vind het jammer.![]()
Leuke creatieve user, hoewel dat gezeik tussen jullie wel een beetje boring werd.
Heb je een link naar de aankondiging van het vertrek?
Eens.quote:Op zondag 11 oktober 2009 03:25 schreef svann het volgende:
Ga daar nou maar niet meer over beginnen, Lamon.
Even een einde aan die flames is wel zo fijn toch?
'quote:Op zondag 11 oktober 2009 03:21 schreef APK het volgende:
Ik zie zo snel niets staan in zijn fotoboek.
Whatever.
'Vrede, vrede, tralalalala' voor iedereen.
Ik flame hem niet, ik vind het alleen prettig, en zoals ik al zei, anderen mogen het zo vervelend vinden als ze willen, en ik gun hem het beste. Alleen ik heb behoorlijk last van hem gehad, dus het is enkel voor mij prettig, voor zolang het duurt.quote:Op zondag 11 oktober 2009 03:25 schreef svann het volgende:
Ga daar nou maar niet meer over beginnen, Lamon.
Even een einde aan die flames is wel zo fijn toch?
Vast wel, maakt ook niet uit. Als hij mij maar met rust laat.quote:Op zondag 11 oktober 2009 03:38 schreef APK het volgende:
Ach, hij komt wel weer terug. [ afbeelding ]
Hihi Lamon. altijd al moderator willen worden maar het steeds nog niet bereiktquote:Op zondag 11 oktober 2009 03:42 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Vast wel, maakt ook niet uit. Als hij mij maar met rust laat.
En NoFidea, tot over een maand.
Dit gaat dus even niet door...quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 02:11 schreef Ofyles2 het volgende:
Belangrijke dag vandaag.
Hopelijk zien we dit fragment nog een keer:
[ afbeelding ]
NoFidea, fuck eens een eind opquote:Op zondag 11 oktober 2009 03:53 schreef NoFidea het volgende:
[..]
Hihi Lamon. altijd al moderator willen worden maar het steeds nog niet bereiktTip: Wordt parkeercontroleur dan kun je bonnetjes uitschrijven, dat geeft jou waarschijnlijk een gevoel van macht.
Forums zijn gevaarlijk... [zeer stuitend]
Nee dank je, ik ben tevreden met mijn 1800,- netto per maand, ik heb niet zulke hoge eisen en heb plezier in mijn werk.quote:Op zondag 11 oktober 2009 03:53 schreef NoFidea het volgende:
[..]
Hihi Lamon. altijd al moderator willen worden maar het steeds nog niet bereiktTip: Wordt parkeercontroleur dan kun je bonnetjes uitschrijven, dat geeft jou waarschijnlijk een gevoel van macht.
Forums zijn gevaarlijk... [zeer stuitend]
Moet je in een videotheek gaan werken, en daarbij af en toe een vertaling doen voor nasynchronisatie van tekenfilms.quote:
quote:Op zondag 11 oktober 2009 03:11 schreef Stali het volgende:
[..]
Terechte zorgen en bij deze maak ik gebruik van de ruimte binnen de tijden van dit nachtelijk regime.
zarGon? Mocht je dit lezen en je een leuk slaapmutsje voor me hebt, dan hou ik me altijd aanbevolen..
Slaap lekker..
Ik lees nachtbagger even door in ONZ, en ja hoor...quote:Op zondag 11 oktober 2009 04:38 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Stop nou maar, je verliest het van me op status, uiterlijk, intelligentie, wereldbetrokkenheid, interesses, gebrek aan behoefte om anderen af te blijven kraken, succes bij vrouwen, succes in het leven, en nog tig dingen.
En je hebt misschien de misplaatste gedachte dat je me ook maar een klein beetje op de kast denkt te krijgen, maar hebt helaas niet het besef dat iedere anonieme rellende dronkemanspost van jouw zijde me enkel maar gelukkiger maakt met wat ik ben en voorstel.
Geen psychologische of sociologische studie voor jou in het verschiet als je later groot bent vrees ik dus.
Waarom is NoFidea dan gebanned?quote:Op zondag 11 oktober 2009 04:46 schreef zarGon het volgende:
En Lamon.:
[..]
Ik lees nachtbagger even door in ONZ, en ja hoor...
IQM was het probleem niet, jij bent het probleem.
10 jaar geleden.quote:Op dinsdag 12 oktober 1999 14:44 schreef Arcee het volgende:
Ruud is ZO geil, die steekt 'm echt overal in...
Nou, proficiat dan maar. Denk ik.quote:
Vroeger bestonden users niet 10 jaar.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 01:05 schreef Lamon. het volgende:
..ik had er nog een topic over geopend, maar het maakt niet zoveel indruk meer als vroeger.
Dat kan toch niet meer?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 01:28 schreef remlof het volgende:
Alsnog gefeliciteerd met je tienjarig FOK!jubileum Arcee
En Lamon, waarom post je niet met je account zonder punt?
Die heb je gelijk met dit account teruggekregenquote:Op woensdag 14 oktober 2009 01:40 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Dat kan toch niet meer?
Of mag ik hem terughebben?
Hmm, dat had ik nog niet door, alleen kan ik nu mijn pm niet inzien.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 01:43 schreef remlof het volgende:
[..]
Die heb je gelijk met dit account teruggekregen
Die kloon is nogal obvious hoorquote:Op woensdag 14 oktober 2009 01:54 schreef Lamon het volgende:
[..]
Hmm, dat had ik nog niet door, alleen kan ik nu mijn pm niet inzien.
En heb ik een kloon, terwijl ik daar eigenlijk principieel tegen ben.
Daar zit wat in, ja.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 01:58 schreef remlof het volgende:
[..]
Die kloon is nogal obvious hoor
En de pm-box van Lamon doet het ook weer.
Klopt, je bent eigenlijk wel een hele toffe peer Remlof.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 02:05 schreef remlof het volgende:
Oeps, één knopje vergeten
Nu doet ie het.
Eeen n00b die nu een topic waagt te openen om te vieren dat ie 3000 posts heeft krijgt op z'n falie en een slotjequote:Op vrijdag 16 oktober 2009 01:34 schreef tong80 het volgende:
Ik moet altijd denken aan mijn drie duizendste post
Dat Fok nog klein was en we een feestje hielden.
Was wel wat gemoedelijker, vooral 's avonds laat.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 01:34 schreef tong80 het volgende:
Ik moet altijd denken aan mijn drie duizendste post
Dat Fok nog klein was en we een feestje hielden.
Helemaal met je eens.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 01:47 schreef svann het volgende:
Was wel wat gemoedelijker, vooral 's avonds laat.
Daar heb ik ook wel goede herinneringen aan.
Ja en een slotje van jouquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 01:45 schreef remlof het volgende:
[..]
Eeen n00b die nu een topic waagt te openen om te vieren dat ie 3000 posts heeft krijgt op z'n falie en een slotje
* grinnikquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 01:50 schreef Stali het volgende:
Helemaal met je eens.
Die Oldbies zijn inderdaad een stel werkontduikende kantoorwatjes geworden.
Je maakt toch wel een uitzondering als ik mijn 50000e vier?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 01:45 schreef remlof het volgende:
[..]
Eeen n00b die nu een topic waagt te openen om te vieren dat ie 3000 posts heeft krijgt op z'n falie en een slotje
Ik had het over 3000 posts hè?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 02:41 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Je maakt toch wel een uitzondering als ik mijn 50000e vier?
Dat is slechts voor heel weinigen weggegeven.
U vraagt, wij draaien.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 01:47 schreef svann het volgende:
[..]
Was wel wat gemoedelijker, vooral 's avonds laat.
Daar heb ik ook wel goede herinneringen aan.
Slaap lekker, heren!
-edit- En dame ook.
-edit2- O nee, ze er niet. Dit had dus geteld als ze er wel geweest was.
Zeg Lamon., kun je Lamon niet dat mooie plaatje terug geven?
56 minuten te vroeg.quote:
Ja en jij kon lekker ook niet wachten he en intussen allemaal een beetje vroom zijn ten opzichte van I.R. Baboon.quote:
Ik zat vanmiddag in de kerk wegens een uitvaart en daar zag ik iemand zitten die sprekend op jou leekquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 01:15 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ja, ik weet het. Ik was even in de war.
Als je nu als grap gaat zeggen "De overledene", dan blokkeer ik jou ook meteen.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 01:18 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik zat vanmiddag in de kerk wegens een uitvaart en daar zag ik iemand zitten die sprekend op jou leek
Nee, niet de overledenequote:Op zaterdag 17 oktober 2009 01:22 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Als je nu als grap gaat zeggen "De overledene", dan blokkeer ik jou ook meteen.
Yup, ik heb er pas drie, maar ik ga er nog veel meer toevoegen, vrees ik.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 01:24 schreef Wickedangel het volgende:
Die blokkeerfunctieHoort die bij dat pimp-abonnement? (Nu we hier toch zijn
)
Ik heb in Italie ook al een dubbelganger lopen, en in Leiden woont ook iemand die sprekend op mij lijkt.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 01:27 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Nee, niet de overledeneIk spot niet met dat soort dingen..
Het was hartstikke serieus, ik zag echt iemand waarbij ik meteen aan die foto's van jou moest denken![]()
Werkt iig ook al bij een full abo.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 01:24 schreef Wickedangel het volgende:
Die blokkeerfunctieHoort die bij dat pimp-abonnement? (Nu we hier toch zijn
)
Vandaag zijn trouwens de resultaten van de uitstrijkjes van mijn kat binnengekomen. Hij heeft een voedselallergie dus hij moet nu de rest van zijn leven een speciaal dieet krijgen en het duurt nog zeker 6-9 weken voordat de jeuk en huidirritaties weggaan.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 01:29 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik heb in Italie ook al een dubbelganger lopen, en in Leiden woont ook iemand die sprekend op mij lijkt.
Ik lijk wel gekloond ofzo.
Aha! Dat moest ik toch maar eens overwegen.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 01:29 schreef Stali het volgende:
Werkt iig ook al bij een full abo.
Neuh, ik ben hartstikke liefquote:Katten kan natuurlijk altijd..
Nee, dat werkt niet. Ik heb het geprobeerd, maar als ze achter je rug om aan het msn-nen zijn, of tig PM-metjes naar elkaar sturen, en denken dat je ze niet kunt lezen, is het vechten tegen de bierkaai.quote:
Zo begint het vaak.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 01:33 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Vandaag zijn trouwens de resultaten van de uitstrijkjes van mijn kat binnengekomen. Hij heeft een voedselallergie dus hij moet nu de rest van zijn leven een speciaal dieet krijgen en het duurt nog zeker 6-9 weken voordat de jeuk en huidirritaties weggaan.
Nee, dat gelukkig niet. Hij is verder nog in prima conditie, heeft de laatste tijden geen een keer gebraakt en ook geen last van diarree. Wel heeft hij op een gegeven moment een paar keer in huis gepiest maar dat was vlak na de narcose en daarna heeft hij het ook niet meer herhaald.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 01:38 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Zo begint het vaak.
Geeft hij veel over, en heeft hij geen interesse meer in waar hij zijn ontlasting laat? Want dat is een heel slecht teken.
Als hij nog wel aktief is, en gewoon zijn patroon blijft houden kun je hopelijk nog jaren plezier van hem hebben.
Wat zielig voor Poekie.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 01:33 schreef Japsnars het volgende:
Vandaag zijn trouwens de resultaten van de uitstrijkjes van mijn kat binnengekomen. Hij heeft een voedselallergie dus hij moet nu de rest van zijn leven een speciaal dieet krijgen en het duurt nog zeker 6-9 weken voordat de jeuk en huidirritaties weggaan.
Zal het morgen Ryan weleens vragen, want volgens mij kan het al eerder.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 01:33 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Aha! Dat moest ik toch maar eens overwegen.
[..]
Neuh, ik ben hartstikke liefMaar dan hoef ik van die nutteloze types zoals She Devill niet meer te zien
Als het maar weer overgaat.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 01:39 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Nee, dat gelukkig niet. Hij is verder nog in prima conditie, heeft de laatste tijden geen een keer gebraakt en ook geen last van diarree. Wel heeft hij op een gegeven moment een paar keer in huis gepiest maar dat was vlak na de narcose en daarna heeft hij het ook niet meer herhaald.
Hij speelt ook nog gewoon vrolijk met de andere kat en met mij dus afgezien van de jeuk is hij dus nog gelukkig in topconditie
Hij moet nu dus alleen wel een hele tijd met een kap rond zijn nek lopen omdat hij anders de boel open blijft krabben, vervelend maar het kan nou eenmaal niet anders.
Hmmm en hoe gaat dat dan? Maak je geld over onder vermelding van je nickname of je usernummer?quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 01:42 schreef Stali het volgende:
Zal het morgen Ryan weleens vragen, want volgens mij kan het al eerder.
Maar ja, ik weet niet hoe jij bent maar ik wil gewoon alles lezen. Ik heb user "zoalshetis" overwogen om weg te schrijven, maar ja, struisvogelpolitiek is het gewoon niet.
Een abo komt er eik op neer dat je FOK! met een bijdrage wilt steunen, niet meer en niet minder..
Ja inderdaad, ik vind huisdieren vaak ook erg belangrijk alhoewel een mens er voor opofferen toch wel een beetje te veel gevraagd is wat mij betreft.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 01:48 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Als het maar weer overgaat.
Mensen doen soms zo triviaal over een huisdier. Het is geen mens dus minder belangrijk, en dat soort opmerkingen.
Ik ben het daar niet mee eens, er zijn dieren die ik het leven meer gun dan een aantal mensen zelfs.
Ik heb 2 pimp abbo's, dus ik wil er wel een beetje gebruik van maken.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 01:49 schreef Stali het volgende:
Lamonski, waarom heb je nog steeds een punt?
En wat de rest van dat gedoe, het is niet leuk geweest voor je maar klaar is klaar he?
Ik begrijp het wel maar laat het lekker voor wat het is. Hou het zelf ook niet in stand. M.a.w. laat ze lekker allemaal doodvallen en klaar.
Denk usernummer. Ik heb zelf gewoon de link aangeklikt en geld overgemaakt.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 01:50 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Hmmm en hoe gaat dat dan? Maak je geld over onder vermelding van je nickname of je usernummer?
Het is een aanpassing, maar overkomelijk dus.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 01:52 schreef Japsnars het volgende:
En tsja, die jeuk zal wel weer overgaan maar hij moet dus de rest van zijn leven wel aan een nieuwe voedingsmiddel. Gelukkig scheelt het al dat onze andere kat echt alles wat los en vastzit opvreet en onze kater echt helemaal niks lust behalve zijn eigen brokjes en bepaalde (lang niet alle) snoepjes, hij zal dus niet zomaar gaan bedelen of iets dergelijks
Ok. Vraag me alleen af hoe het zit met anonimiteit. Dat er niet een admin namen en usernummers bij elkaar gaat leggen. Nee, ik ben niet paranoïdequote:Op zaterdag 17 oktober 2009 02:00 schreef Stali het volgende:
Denk usernummer. Ik heb zelf gewoon de link aangeklikt en geld overgemaakt.
Neuh, zou alleen een prettige bijkomstigheid zijn. Qua ergernis zou ik anders half FOK! moeten blokkenquote:Maar als je users wilt blokken hoef je geen fullabo hoor. Ik vind het trouwens te gek dat je dit zou willen vanwege een of andere rotzak.
Het gaat ook allemaal niet half bij jou he.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 01:57 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik heb 2 pimp abbo's, dus ik wil er wel een beetje gebruik van maken.
Ik wissel ze gewoon af nu.
Het houdt zichzelf inmiddels in stand, vrees ik. Maar ik weet zelf ook wel dat het stom is. Ik kan gewoon heel erg slecht tegen hyprocriete mensen, en dat geldt niet enkel op internet. Ik weet dat mensen me vaak niet geloven, maar in het dagelijkse leven heb ik ECHT dezelfde instelling. Geld- of machtwellustelingen, arrogante nietsnutten, mensen die stelen, mensen zonder normen en waarden, mensen die anderen het leven graag zuur maken, ik trek ze gewoon niet, en kan er niets aan veranderen helaas.
Hele gewone namen, maar de achtergrond wetende van internet spreekt boekdelen.quote:
Nee privacy is er niet inderdaad. Met het geld overmaken geef je wel je identiteit weg.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 02:06 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ok. Vraag me alleen af hoe het zit met anonimiteit. Dat er niet een admin namen en usernummers bij elkaar gaat leggen. Nee, ik ben niet paranoïde
[..]
Neuh, zou alleen een prettige bijkomstigheid zijn. Qua ergernis zou ik anders half FOK! moeten blokken
Dat is dan idd een reden om het niet te doen. Maar hoe het anders zou moeten/kunnen, geen idee.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 02:12 schreef Stali het volgende:
Nee privacy is er niet inderdaad. Met het geld overmaken geef je wel je identiteit weg.
Dat vond ik zelf ook wat minder trouwens, zeker vlak na dat hackergeneuzel. Je privacy is niet gewaarborgd maar dat is het nergens op inet. FOK! vond ik hier wel heel eerlijk in.
Waarom zou het niet makkelijk gaan dan?quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 02:24 schreef svann het volgende:
[..]
Ik zal net doen of ik echt geloof dat dat zo makkelijk gaat. (;
Dat begrijp ik zeker. Ik was er nl. ook niet echt blij mee en het was voor mij echt de reden om niet al eerder een abo te nemen. Safe is het niet helemaal.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 02:19 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dat is dan idd een reden om het niet te doen. Maar hoe het anders zou moeten/kunnen, geen idee.
Het citaat van de nacht.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 01:48 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Als het maar weer overgaat.
Mensen doen soms zo triviaal over een huisdier. Het is geen mens dus minder belangrijk, en dat soort opmerkingen.
Ik ben het daar niet mee eens, er zijn dieren die ik het leven meer gun dan een aantal mensen zelfs.
Uhm... Jij volgzaam?quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 02:27 schreef Lamon het volgende:
Waarom zou het niet makkelijk gaan dan?
Hoe betrouwbaar is hij?quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 02:28 schreef svann het volgende:
Op de bovenste balk zie je het kopje abonnementen staan, dan doorklikken naar afsluiten om alle opties te bekijken.
Volgens mij ziet alleen Danny je gegevens.
Daar gaat het niet om.quote:Hoe interessant is dat eigenlijk als je geen bekende nederlander bent.
Ik weet verder niet hoe dat werkt. Hoe je je geld ook overmaakt, er zal altijd een naam bij staan.quote:Als alle mods daar nu inzage in zouden hebben, zou ik het heel wat anders vinden.
Wel jammer dat er geen PayPal-optie is inderdaad.
Internetusers die bewezen hebben aardig en prettig te zijn, kunnen bij mij wel een potje breken hoor.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 02:31 schreef svann het volgende:
[..]
Uhm... Jij volgzaam?
Ben je veel te eigenwijs voor. Meestal is dat juist leuk, soms vermoeiend. Dit alles imnsho natuurlijk.
Je vergeet mij, Lamonquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 02:44 schreef Lamon het volgende:
Internetusers die bewezen hebben aardig en prettig te zijn, kunnen bij mij wel een potje breken hoor.
Zo zal je mij ook zelden Tong of Arcee of Sig zien afvallen, al ben ik het niet eens met Arcee's ideeen over roken, Tong's smaak qua muziek, of Sig's behoefte aan klonen.
Het gaat om de user, niet mijn wel of niet eigenwijs zijn.
Ehm, je slowchatten met broer destijds ofzo, of je obsessiviteit over de posttijden hier?quote:
Dus je schenkt me vergiffenis?quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 02:48 schreef Lamon het volgende:
Ehm, je slowchatten met broer destijds ofzo, of je obsessiviteit over de posttijden hier?
Iets ergers kan ik niet bedenken eigenlijk.
Voor wat, ben ik iets vergeten?quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 02:50 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dus je schenkt me vergiffenis?
Denk daar maar eens over na terwijl ik op één oor gaquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 02:52 schreef Lamon het volgende:
Voor wat, ben ik iets vergeten?
Wat heb je met me gedaan.
'quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 02:55 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Denk daar maar eens over na terwijl ik op één oor ga
Hoe dan?quote:Op zondag 18 oktober 2009 02:06 schreef Ofyles2 het volgende:
Volgende week zondag gaat de klok één uur achteruit. Benut het extra uurtje heel erg goed!
Hihi, u was mij voor.quote:Op zondag 18 oktober 2009 02:06 schreef Ofyles2 het volgende:
En we zijn begonnen.
MEDEDELING VOORAF:
Volgende week zondag gaat de klok één uur achteruit. Benut het extra uurtje heel erg goed!
quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 01:15 schreef Stali het volgende:
[..]
Ik ga trouwens schaamteloos meteen een verzoek doen aan ZG..
Heeft u nog iets moois voor het slapengaan?.
Door goed te denken, en mooie muziek te draaien ofzo.quote:
Uiteindelijk komt het er meestal op neer dat ik op FOK! zit en de tijd zie verspringenquote:Op zondag 18 oktober 2009 02:12 schreef Lamon. het volgende:
Door goed te denken, en mooie muziek te draaien ofzo.![]()
Whehehe. Ik dacht eigenlijk dat jij nog meer bezwaren tegen me had, dus het is geruststellend wat je postte.quote:Wat heb jij me aangedaan wat ik niet meer weet, zeg het me nu!
Welnee, ik heb je zelfs bij mijn favo-users staan. En die heb ik echt kritisch uitgezocht.quote:Op zondag 18 oktober 2009 02:20 schreef Wickedangel het volgende:
Whehehe. Ik dacht eigenlijk dat jij nog meer bezwaren tegen me had, dus het is geruststellend wat je postte.
Whooohooooooo!quote:Op zondag 18 oktober 2009 02:24 schreef Lamon. het volgende:
Welnee, ik heb je zelfs bij mijn favo-users staan. En die heb ik echt kritisch uitgezocht.
Re ook. Die heeft ook echt inhoudelijk wat te vertellen en is ook geen meelopend watje.quote:Op zondag 18 oktober 2009 02:27 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Whooohooooooo!Wat lief.
Je hebt Mordreth er ook bij staan, die doet het echt super bij R&P.
Zeg dat wel. Niet zo moeilijk om de ONZ-brigade te deleten, maar wel om te beoordelen of iemand echt een probleem heeft of gewoon aan het trollen is.quote:Op zondag 18 oktober 2009 02:32 schreef Lamon. het volgende:
Re ook. Die heeft ook echt inhoudelijk wat te vertellen en is ook geen meelopend watje.
Ik vind het sowieso al een hele prestatie als je een dergelijk subforum in goede banen weet te leiden
Soms denk ik dat ook. Maar misschien willen ze dat juist niet omdat er dan mensen met verkeerde motieven mod willen worden. Al zijn die er nu ookquote:ze zouden er wel voor betaald moeten worden eigenlijk.
What the...quote:
Dan vind ik Krentenbol. de slechtste mod allertijden.quote:Op zondag 18 oktober 2009 02:37 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Zeg dat wel. Niet zo moeilijk om de ONZ-brigade te deleten, maar wel om te beoordelen of iemand echt een probleem heeft of gewoon aan het trollen is.
[..]
Soms denk ik dat ook. Maar misschien willen ze dat juist niet omdat er dan mensen met verkeerde motieven mod willen worden. Al zijn die er nu ook
Rejected for being not funnyquote:
Nee, het komt omdat Danny niet genoeg inkomsten derft om het forum draaiende te houden, te verbeteren, moderators te betalen, en ook nog een zelf een goede boterham eraan over te houden.quote:Op zondag 18 oktober 2009 02:37 schreef Wickedangel het volgende:
Soms denk ik dat ook. Maar misschien willen ze dat juist niet omdat er dan mensen met verkeerde motieven mod willen worden. Al zijn die er nu ook
Dankjequote:Op zondag 18 oktober 2009 02:51 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Nee, het komt omdat Danny niet genoeg inkomsten derft om het forum draaiende te houden, te verbeteren, moderators te betalen, en ook nog een zelf een goede boterham eraan over te houden.
Daarom ben ik ook aan mijn derde pimp-abbo bezig, niet voor hem, maar om het forum en de moderators te verbeteren. Re en Mordreth waren een goede gok, maar er lopen nog steeds idioten rond, zoals Djeez of hoe hij ook mag heten op de FP, Breathtaking als opvolgster van Krentenbol () in pub, en ze hadden even zelfs die gek van een Boswachter in klb.
Dat werkt gewoon niet, en dat bleek, en zal bljiken in de toekomst.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |