10 jaar geleden.quote:Op dinsdag 12 oktober 1999 14:44 schreef Arcee het volgende:
Ruud is ZO geil, die steekt 'm echt overal in...
Nou, proficiat dan maar. Denk ik.quote:
Vroeger bestonden users niet 10 jaar.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 01:05 schreef Lamon. het volgende:
..ik had er nog een topic over geopend, maar het maakt niet zoveel indruk meer als vroeger.
Dat kan toch niet meer?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 01:28 schreef remlof het volgende:
Alsnog gefeliciteerd met je tienjarig FOK!jubileum Arcee
En Lamon, waarom post je niet met je account zonder punt?
Die heb je gelijk met dit account teruggekregenquote:Op woensdag 14 oktober 2009 01:40 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Dat kan toch niet meer?
Of mag ik hem terughebben?
Hmm, dat had ik nog niet door, alleen kan ik nu mijn pm niet inzien.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 01:43 schreef remlof het volgende:
[..]
Die heb je gelijk met dit account teruggekregen
Die kloon is nogal obvious hoorquote:Op woensdag 14 oktober 2009 01:54 schreef Lamon het volgende:
[..]
Hmm, dat had ik nog niet door, alleen kan ik nu mijn pm niet inzien.
En heb ik een kloon, terwijl ik daar eigenlijk principieel tegen ben.
Daar zit wat in, ja.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 01:58 schreef remlof het volgende:
[..]
Die kloon is nogal obvious hoor
En de pm-box van Lamon doet het ook weer.
Klopt, je bent eigenlijk wel een hele toffe peer Remlof.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 02:05 schreef remlof het volgende:
Oeps, één knopje vergeten
Nu doet ie het.
Eeen n00b die nu een topic waagt te openen om te vieren dat ie 3000 posts heeft krijgt op z'n falie en een slotjequote:Op vrijdag 16 oktober 2009 01:34 schreef tong80 het volgende:
Ik moet altijd denken aan mijn drie duizendste post
Dat Fok nog klein was en we een feestje hielden.
Was wel wat gemoedelijker, vooral 's avonds laat.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 01:34 schreef tong80 het volgende:
Ik moet altijd denken aan mijn drie duizendste post
Dat Fok nog klein was en we een feestje hielden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |