abonnement Unibet Coolblue
pi_199494
Inmiddels hebben zich drie stelletjes gevormd:
1. Bart en Sabine
2. Karin en Maurice
3. Bianca en Ruud
Wie van deze stellen gaat volgens jullie als eerste?
pi_199495
Bianca en Ruud???????????

Volgens mij zag ik gisteren Ruud en Mona?

--------------------
.......dan heb ik hier ook een irritatiegrens zitten. [Sabine]...... en hier, ... en hier.

I'm not enough man to be a perfect man but I'm man enough.

  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 12 oktober 1999 @ 14:44:00 #3
862 Arcee
Look closer
pi_199496
Ruud is ZO geil, die steekt 'm echt overal in...
pi_199497
bianca en ruud????
*^*^*^*^*^*^*^*^*^*
bigbrother voor kids
http://www.kidsplanet.nl
  dinsdag 12 oktober 1999 @ 15:03:00 #5
739 BadGirl
Pas op hoor, ik blaas!
pi_199498
Howabout:
Sabine & Mona (voor de verandering ons Bientje eens onderop, zal haar goed doen met zo'n loeiende koe)
Ruud & Bianca
Maurice & Karin
Bart & de kippen
Willem & zijn kookgerei
She's a bad girl, she's a bad girl. Ain't it a shame when a girl goes bad, it's enough to drive you mad.
pi_199499
Ik denk echt dat Bartje en Bientje het al lang onder de dekens gedaan hebben. Heel zachtjes.
I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
pi_199500
Tja, zou best kunnen wat ik tot nu toe WEL op televisie gezien heb, doet mij vermoeden dat we nog veel meer NIET gezien hebben.
pi_199501
ik ben misgien gewoon heel dom....
maar ehhhh in de uitzending van gister zag
ik sabje en bartje een beetje heen en weer gaan onder de dekens, betekent dit neuken?
ik vond het er wel een beetje op lijken, in ieder geval schoffelen, ik weet nie weer het nog meer is opgevallen, maar mij wel
pi_199502
Precies!
Clones think alike
(and Scotty rules)
I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
pi_199503
Zeker weten
Er is flink geneukt
Hard en diep
pi_199504
schoffelen???
is dat weer een nieuwe uitdrukking, mmmmmmm
en ruud ,?? echt niet
pi_199505
Jawel, met als excuus: "Ik ben ook maar een man. Ik moet gewoon twee keer per week klaarkomen, weet je wel."
pi_199506
Bart en Sabine.
In de aflevering van gisteren (11-10) toen de kip op het bed werd gegooid: volgens mij zag ik Sabine daarna haar nachthemd weer aantrekken onder het dekbed.

Of Karin moet nog wat geiler worden... Maurice wil al...

Dan kan het nog een fotofinish worden...

Is iedereen zo dom of ben ik zo slim?
pi_199507
Vlgs mij gaat dat allemaal wel loslopen..Althans nu! Ik denk dat er pas gewipt gaat worden als er minder mensen in het huis overblijven
Begin bij het begin en eindig nooit!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')