Toch welquote:Op zondag 11 oktober 2009 04:21 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Heul niet, hij komt uit de koelkast
Pics of je bent geen meisjequote:Op zondag 11 oktober 2009 04:22 schreef NoFidea het volgende:
[..]
Toch wel
btw heb je ook rosé voor dit meisje![]()
Mensen zijn soms laf. Zeker op FOK!quote:Op zondag 11 oktober 2009 04:17 schreef APK het volgende:
[..]
'Puur toeval' als in 'Slappe lamlul die niet iemand recht in zijn gezicht durft aan te spreken?'
Misschien moet jij eens professionele hulp zoeken. De splinter(s) die jij bij andere mensen in het oog ziet is niets vergeleken met de balk in je eigen oog.quote:Op zondag 11 oktober 2009 04:23 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Mensen zijn soms laf. Zeker op FOK!
Maar ik denk dat het beter is om medelijden met die mensen te hebben, en ze te helpen om over hun schaamte heen te komen.
Zullen we anders een forum-tjakka cursus introduceren ofzo?
Zelfs de dis is lafquote:Op zondag 11 oktober 2009 04:25 schreef APK het volgende:
Conclusie is dat het dus echt sneu is om een stalkerig dis-topic te openen met een kloon.
Dat je dan ook nog eens ontmaskerd wordt is een uber-fail.
Ontmaskerd is een groot woord, Remlof met z'n p0werz kan veel meer zien dan wij...quote:Op zondag 11 oktober 2009 04:25 schreef APK het volgende:
Conclusie is dat het dus echt sneu is om een stalkerig dis-topic te openen met een kloon.
'ons'quote:Op zondag 11 oktober 2009 04:26 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ontmaskerd is een groot woord, Remlof met z'n p0werz kan veel meer zien dan ons...
Het is een wijze les, ga de confrontatie aan met je orginele account, als het echt moet, niet met een laffe kloon.quote:Op zondag 11 oktober 2009 04:26 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ontmaskerd is een groot woord, Remlof met z'n p0werz kan veel meer zien dan ons...
Inderdaad, dus deze user heeft ondersteuning nodig.quote:Op zondag 11 oktober 2009 04:25 schreef APK het volgende:
Later als je groot bent word je net zoals Lamon. !quote:Op zondag 11 oktober 2009 04:29 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Inderdaad, dus deze user heeft ondersteuning nodig.
Ik ben voor een pep-talk om zijn zelfvertrouwen wat op te vijzelen.
Ik begin wel:
Later als je groot bent word je ook een ster! Tjakka!!!
Wij, sorryquote:
Bij dezequote:Op zondag 11 oktober 2009 04:28 schreef remlof het volgende:
[..]
Het is een wijze les, ga de confrontatie aan met je orginele account, als het echt moet, niet met een laffe kloon.
Hij moet zich scherenquote:Op zondag 11 oktober 2009 04:31 schreef NoFidea het volgende:
[..]
Later als je groot bent word je net zoals Lamon. !
[ afbeelding ]
Zoiets?quote:Op zondag 11 oktober 2009 04:30 schreef APK het volgende:
remlof, maak je nog even iets moois van de TT?
Stop nou maar, je verliest het van me op status, uiterlijk, intelligentie, wereldbetrokkenheid, interesses, gebrek aan behoefte om anderen af te blijven kraken, succes bij vrouwen, succes in het leven, en nog tig dingen.quote:Op zondag 11 oktober 2009 04:31 schreef NoFidea het volgende:
[..]
Later als je groot bent word je net zoals Lamon. !
[ afbeelding ]
Hij heeft wel zaadvragende ogen, vind je niet?quote:
quote:Op zondag 11 oktober 2009 04:38 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Stop nou maar, je verliest het van me op status, uiterlijk, intelligentie, wereldbetrokkenheid, interesses, gebrek aan behoefte om anderen af te blijven kraken, succes bij vrouwen, succes in het leven, en nog tig dingen.
En je hebt misschien de misplaatste gedachte dat je me ook maar een klein beetje op de kast denkt te krijgen, maar hebt helaas niet het besef dat iedere anonieme rellende dronkemanspost van jouw zijde me enkel maar gelukkiger maakt met wat ik ben en voorstel.
Geen psychologische of sociologische studie voor jou in het verschiet als je later groot bent vrees ik dus.
Dat soort plaatjes zijn voor anonieme users die niks over zichzelf zeggen he? Dat weet je toch wel, hoop ik?quote:
Whahahaha altijd mooi jouw uitspraken. Zo deze is weer even mooi gequote.quote:Op zondag 11 oktober 2009 04:38 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Stop nou maar, je verliest het van me op status, uiterlijk, intelligentie, wereldbetrokkenheid, interesses, gebrek aan behoefte om anderen af te blijven kraken, succes bij vrouwen meisjes, succes in het leven, en nog tig dingen.
En je hebt misschien de misplaatste gedachte dat je me ook maar een klein beetje op de kast denkt te krijgen, maar hebt helaas niet het besef dat iedere anonieme rellende dronkemanspost van jouw zijde me enkel maar gelukkiger maakt met wat ik ben en voorstel.
Geen psychologische of sociologische studie voor jou in het verschiet als je later groot bent vrees ik dus.
Meer een grafische weergave van de praat die jij in mijn quote bezigde.quote:Op zondag 11 oktober 2009 04:41 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Dat soort plaatjes zijn voor anonieme users die niks over zichzelf zeggen he? Dat weet je toch wel, hoop ik?
Nou, vooruit, ik ben weer onnodig vriendelijk, maar goed dan:quote:Op zondag 11 oktober 2009 04:42 schreef NoFidea het volgende:
[..]
Whahahaha altijd mooi jouw uitspraken. Zo deze is weer even mooi gequote.Voor een knul van boven de 30 laat je je toch nog aardig gaan.
![]()
Op al die dingen die jij noemt ga ik niet in want je weet zelf net als ik en net als de rest van Fok! dat het niet waar is.
Alle vragen die jij stelt zijn ongepast en wens ik niet met jou te delen. Anders had ik dat waarschijnlijk al wel niet gedaan, denk je niet? Het concept van een forum is nog steeds niet tot je doorgedrongen.quote:Op zondag 11 oktober 2009 04:48 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Nou, vooruit, ik ben weer onnodig vriendelijk, maar goed dan:
Post eens een foto van jezelf?
Hoeveel verdien je eigenlijk?
Wat zijn je streefpunten?
Wat wil je later worden, en wat voor studie volg je?
Als je die vragen beantwoordt, neem ik je een beetje serieus.
(alhoewel de verwijdering van je domme posts in dat Kiva-topic vaststaan, maar dat weet je zelf ook wel, neem ik aan?)
Lelijk, geen baan, en arm dus.quote:Op zondag 11 oktober 2009 04:53 schreef NoFidea het volgende:
[..]
Alle vragen die jij stelt zijn ongepast en wens ik niet met jou te delen. Anders had ik dat waarschijnlijk al wel niet gedaan, denk je niet? Het concept van een forum is nog steeds niet tot je doorgedrongen.
Die post in Kiva is niet dom. Het gaat erom dat jij op elke manier maar aandacht op jezelf wilt vestigen. Negatief of positief het maakt niet uit.
Dat doet me denken aan een uitspraak van Gerard Joling, of een dergelijk figuur.quote:Op zondag 11 oktober 2009 04:53 schreef NoFidea het volgende:
[..]
Alle vragen die jij stelt zijn ongepast en wens ik niet met jou te delen. Anders had ik dat waarschijnlijk al wel niet gedaan, denk je niet? Het concept van een forum is nog steeds niet tot je doorgedrongen.
Die post in Kiva is niet dom. Het gaat erom dat jij op elke manier maar aandacht op jezelf wilt vestigen. Negatief of positief het maakt niet uit.
Even wat anders, typo in je fobo. Inglorious Bastards moet Inglorious Basterds zijnquote:Op zondag 11 oktober 2009 04:56 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Lelijk, geen baan, en arm dus.
Die posts zijn morgen verwijderd, en terecht, want na 5 delen met aangename users die wel wat bijdragen ben jij een doorn in het oog.
Weltrusten.
Ga je nu eindelijk slapen? dat zei je een uur geleden ook al...quote:Op zondag 11 oktober 2009 04:56 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Lelijk, geen baan, en arm dus.
Die posts zijn morgen verwijderd, en terecht, want na 5 delen met aangename users die wel wat bijdragen ben jij een doorn in het oog.
Weltrusten.
Ga je dan alle klonen blootleggen? Vind 't wel wat slap zo, zat klonen die er een puinhoop van maken en hun gang mogen gaan zonder 'onthulling'.quote:Op zondag 11 oktober 2009 04:28 schreef remlof het volgende:
[..]
Het is een wijze les, ga de confrontatie aan met je orginele account, als het echt moet, niet met een laffe kloon.
Nee, maar klonnen die zich zo als deze gedragen gaan eraf en het orginele account kan ook een ban verwachten als ze zich niet bekend maken zoals Gabbylicious deed.quote:Op zondag 11 oktober 2009 05:06 schreef popolon het volgende:
[..]
Ga je dan alle klonen blootleggen? Vind 't wel wat slap zo, zat klonen die er een puinhoop van maken en hun gang mogen gaan zonder 'onthulling'.
Ok, da's nieuw dan.quote:Op zondag 11 oktober 2009 05:10 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, maar klonnen die zich zo als deze gedragen gaan eraf en het orginele account kan ook een ban verwachten als ze zich niet bekend maken zoals Gabbylicious deed.
Wat?quote:Op zondag 11 oktober 2009 04:38 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Stop nou maar, je verliest het van me op status, uiterlijk, intelligentie, wereldbetrokkenheid, interesses, gebrek aan behoefte om anderen af te blijven kraken, succes bij vrouwen, succes in het leven, en nog tig dingen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |